SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
of als je apple hebt: een time machine kopenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Herinnering aan moederkoek
Denkend aan moederkoek
zie ik breede gleuven
traag door oneindig
laagland lekken,
rijen ondenkbaar
ijle navelstrengen
als bloederige touwen
aan den einder hangen;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de nageboorte
verspreid over de schoot,
stolsels, baby's,
kraammaandverband,
voedingsbeha's en kolven
in een grootsch kraamverband.
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het vruchtwater
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Mooi, stil...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Herinnering aan moederkoek
Denkend aan moederkoek
zie ik breede gleuven
traag door oneindig
laagland lekken,
rijen ondenkbaar
ijle navelstrengen
als bloederige touwen
aan den einder hangen;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de nageboorte
verspreid over de schoot,
stolsels, baby's,
kraammaandverband,
voedingsbeha's en kolven
in een grootsch kraamverband.
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het vruchtwater
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
zegt me niksquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een heel beroemd gedicht, barbaar. Denkend aan Holland.
moeder gevoelens?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb vannacht over de gele bus gedroomdVet irritant, ik was elke keer iedereen kwijt terwijl ik de hele meute een beetje bij elkaar moest houden.
Iedereen strontbezopen en naakt in de busquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb vannacht over de gele bus gedroomdVet irritant, ik was elke keer iedereen kwijt terwijl ik de hele meute een beetje bij elkaar moest houden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
We stonden op een of andere gare camping in de Ardennen met pony's en bootjes. Zo niet mijn ding 'maar de rest vond het wel leuk'quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen strontbezopen en naakt in de bus
kon je een pony op een boot meenemen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We stonden op een of andere gare camping in de Ardennen met pony's en bootjes. Zo niet mijn ding 'maar de rest vond het wel leuk'
Pony's haten mij, andersom gaat het wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We stonden op een of andere gare camping in de Ardennen met pony's en bootjes. Zo niet mijn ding 'maar de rest vond het wel leuk'
Arme pony's.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.. maar wel met 4-6 man in een bootje en dat was dan heel avontuurlijk en zo.... dus ik had op den duur geen idee meer wie nou met wie in het bootje zat en ineens waren er ook mensen wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
kon je een pony op een boot meenemen?
Als ik bij Frannie in het bootje zat geloof ik wel dat ik het overleef.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.. maar wel met 4-6 man in een bootje en dat was dan heel avontuurlijk en zo.... dus ik had op den duur geen idee meer wie nou met wie in het bootje zat en ineens waren er ook mensen weg![]()
Hele overzicht kwijt![]()
vandaar dat ik niet kon slapen vannachtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |