SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lies of P, zeker aan te raden.quote:
Moet de DLC nog spelenquote:
In had de game zelf al deels gespeeld op de Xbox omdat ie day one naar Game Pass kwam.quote:
Ik had hem gewoon gekochtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In had de game zelf al deels gespeeld op de Xbox omdat ie day one naar Game Pass kwam.
Maar daar is inmiddels van verdwenen
Dus mooi dat ie nu naar PS Plus komt
Recent?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon gekocht
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan Wuchang Fallen Feathers ook absoluut aanraden.
Kwam in het begin wat overweldigend over qua allerlei verschillende mechanics en zo, en heb nog niet alle mechanics unlocked, maar als het eenmaal op zijn plaats valt en klikt, dan is het een fantastische game.
Ik durf het wel een van de betere soulslike games te noemen.
En ondanks dat er een hoop verhalen online zijn over performance issues, heb ik daar eigenlijk nog geen enkel probleem mee gehad (speel het op de Series X want op Game Pass), game draait enorm soepel op performance mode en ziet er mooi uit.
Nee, bij releasequote:
Die lijkt me ook wel leuk. Maar Nioh slorpt nu tijd op.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens de boob physics simulator Wuchang Fallen Feathers aanslingeren.
Aziegodenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens de boob physics simulator Wuchang Fallen Feathers aanslingeren.
Wil ik!quote:
Eensquote:
Dat is lekker he. Altijd chill zodra een game gaat klikken, dan begint het pas echt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
Ik begin Nioh steeds beter onder de knie te krijgen
Bosses waar ik eerst moeite mee had gaan nu verrassend snel voor de bijl. Yuki-Onna in 1x neer
Nog een uurtje wachten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Battlefield 6 muliplayer reveal:
Bekijk deze YouTube-video
Smerig trucje om mensen te lokken, want bij dat kanaal wat ik postte (toch een bekende YouTuber op het gebied van shooters) stond 19.30u vermeld 😱quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog een uurtje wachten.
Wuchang kan ik ook aanbevelen, een van de betere soulslikes vind ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is lekker he. Altijd chill zodra een game gaat klikken, dan begint het pas echt.
Welke speel je? Ik ben nu wederom bezig met Lies of P (100% al op Xbox, nu op de 5 Pro inc DLC).
Hierna Nioh 2 denk ik. Na de demo van 3 begon het weer te kriebelen.
Nioh 1 nu. Sword/Dual Sword ben ik gegaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is lekker he. Altijd chill zodra een game gaat klikken, dan begint het pas echt.
Welke speel je? Ik ben nu wederom bezig met Lies of P (100% al op Xbox, nu op de 5 Pro inc DLC).
Hierna Nioh 2 denk ik. Na de demo van 3 begon het weer te kriebelen.
Ik had die ook ja. Uiteindelijk wel alle wapens gaan gebruiken om de variatie erin te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nioh 1 nu. Sword/Dual Sword ben ik gegaan.
Lies of P moet ik de DLC nog van spelen
Soms is een bepaald wapen best handig om een bepaalde boss te cheesenquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik had die ook ja. Uiteindelijk wel alle wapens gaan gebruiken om de variatie erin te houden.
Wat ik gezien heb tot nu toe maakt mij ook wel voorzichtig enthousiastquote:
quote:
quote:
Bohquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]ik poste een trailer van nieuwe game maar toen zag ik dat 'ie pc only is. Wil 'm jullie toch niet onthouden, komt vast wel naar consoles. Combat ziet er nogal veelbelovend uit. Die physics
![]()
First Personquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]ik poste een trailer van nieuwe game maar toen zag ik dat 'ie pc only is. Wil 'm jullie toch niet onthouden, komt vast wel naar consoles. Combat ziet er nogal veelbelovend uit. Die physics
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
First Person
Super random maar die gast en standbeelden doen me denken aan Power Rangers the movieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja first person is hit or miss met zwaardjes/melee combat, maar dit oogt wel erg puik. Skyrim combat met fatsoenlijke animaties, gritty setting, brute finishers, sick character design. En telekenesis skills, altijd een zwak voor gehad
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Eerst zien of het goed is op de pc. Stel het is een succes dan komt het zeker naar de consoles.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Trage zooi inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Men was hier fan van RDR2 toch?
Kunnen jullie me vertellen wat er zo goed aan is?
Net enige tijd geprobeerd het te spelen, maar het zuigt dikke ezelballen tot nu toe.
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net enige tijd geprobeerd het te spelen, maar het zuigt dikke ezelballen tot nu toe.
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanochtend RDR2 gespeeld. Snap wel waar die 'het is traag' klachten vandaan komen. Allemachtig. Stukje lopen door de sneeuw duurt een uur. Games moeten echt beter leren een boeiend begin neer te zetten want dit is tering saai.
Ik ga nog wel ff doorspelen, wil in ieder geval uit de sneeuw komen, maar vooralsnog: Not impressed.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet in RDR2 ook traag door een huis lopen en ellenlang paardrijden. Blijft een kutgame.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:39 schreef Jimbo het volgende:
rdr2 is dan ook de meest overrated game sinds NMS
wat een kutspel is dat toch ook zeg
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.
Fantasche game, ez 10/10. Buiten de trage prologue in de sneeuw heb ik er daarna geen last van gehad, ja je bent inderdaad een wat trage cowboy boeie. Makkelijk de beste Rockstar game qua wereld en verhaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had beter moeten weten!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem gekocht. 2 uur gespeeld ofzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry dat gezeur over RDR2 neem ik niet serieus. Klagen over een trage western……quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo'n knol gaat natuurlijk een stuk minder snel dan een vliegtuig, helicopter of Ubermacht Sentinel Coupe (quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Oh nee, mijn western is te langzaam
Sukkels
voor een tientje doe ik het, geen cent meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Cyberpunk 2077 nog niet gespeeld hebben, en geen PS Plus hebben (die zat laatst meen ik bij PS Plus):
De Ultimate Edition (met de Phantom Liberty dlc) is nu 34,99 in de Store.
Vergeet de niet-bestaande missievrijheid niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Sukkels
Een Western hoeft niet langzaam te zijn. Ja een paard is langzamer dan een teleporteermachine of racemotor in Cyberpunk. Maar dat wil niet zeggen dat t gevoel van paardrijden langzaam hoeft te zijn (zie witcher) of dat je een uur door de sneeuw moet lopen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Sukkels
Het pakken van een blik bonen duurt al lang. Het proberen te selecteren van je geweer is al dusdanig langzaam dat de lol er af is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Sukkels
Quick-swapping in Doom Eternalquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het pakken van een blik bonen duurt al lang. Het proberen te selecteren van je geweer is al dusdanig langzaam dat de lol er af is.
Nee dank je.
Heb het verwijderd, en speel nu The Quarry.
Daarom Thuisbezorgdquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het pakken van een blik bonen duurt al lang. Het proberen te selecteren van je geweer is al dusdanig langzaam dat de lol er af is.
Nee dank je.
Nou, da's niet echt Flink van je!quote:
Op zich snap ik het wel. Ik had het zelf namelijk ook. Vond het te traag, gekloot met dingen oppakken wat te lang duurde etc.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry dat gezeur over RDR2 neem ik niet serieus. Klagen over een trage western……
Arthur is zo tof
Tijd voor de Switch 2 en PS5-versie.
Ik speel hem op PC. Vermaak me er prima mee, al zit ik pas in het Vaticaan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben nu bezig met Indiana Jones and the Great Circle.
Ik vond het in het begin echt heel tof, echt wel een 8,5 tot 9, maar dat is nu wel afgezakt tot een 7.
3 keer ongeveer hetzelfde doen alleen in een andere omgeving met een paar kleinere andere locaties tussendoor.
Op zich redelijk vermakelijk maar ben er wel klaar mee, heb hem alleen nog niet uitgespeeld
Daar vond ik hem nog heel tofquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel hem op PC. Vermaak me er prima mee, al zit ik pas in het Vaticaan.
Ik kan het wel waarderen, al dat rondsnuffelen en dingen ontdekken. Al hoop ik dat eventuele vervolgen wat meer variatie in gameplay zullen bieden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar vond ik hem nog heel tof
Maar goed, hij krijgt zeer lovende recensies, dus hopelijk ervaar jij het anders.
Die gas dingen die hele gebouwen neerhalen zijn wel een beetje domquote:
Dat vond ik ook heel tof, maar om dan in een andere omgeving eigenlijk weer hetzelfde te moeten doen en later nóg een keer, wordt mij iets teveel van het goede.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen, al dat rondsnuffelen en dingen ontdekken. Al hoop ik dat eventuele vervolgen wat meer variatie in gameplay zullen bieden.
oh nee, ik moet tijdens een missie doen wat het spel van mij verwachtquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vergeet de niet-bestaande missievrijheid niet.
Sorry, welke Western films zijn super fast paced precies?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Western hoeft niet langzaam te zijn. Ja een paard is langzamer dan een teleporteermachine of racemotor in Cyberpunk. Maar dat wil niet zeggen dat t gevoel van paardrijden langzaam hoeft te zijn (zie witcher) of dat je een uur door de sneeuw moet lopen.
En dan nog hoeft langzaam (of een relaxt bedachtzaam tempo, met spanning er onder) niet saai te betekenen.
Dus dit is natuurlijk een beetje een flauwe post
Western = langzaam? Nee.
Met L1 je weapon wheel omhoog brengen is idd tergend langzaamquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee dank je.
Oké, uitgespeeld. Het laatste stuk was wel weer oké. Eindoordeel voor mij een 7,5.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben nu bezig met Indiana Jones and the Great Circle.
Ik vond het in het begin echt heel tof, echt wel een 8,5 tot 9, maar dat is nu wel afgezakt tot een 7.
3 keer ongeveer hetzelfde doen alleen in een andere omgeving met een paar kleinere andere locaties tussendoor.
Op zich redelijk vermakelijk maar ben er wel klaar mee, heb hem alleen nog niet uitgespeeld
Waarom zou je de missie niet gewoon spelen zoals ze willen? Dan gaat er toch gewoon niks misquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:46 schreef over_hedge het volgende:
rdr2 free roamrdr2 missies
![]()
Wel nog steeds 1 van de mooiste pc games die er is. En niet eens echt mods voor nodig.
Ik snap jou meestal ook niet. Dus helemaal primaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je de missie niet gewoon spelen zoals ze willen? Dan gaat er toch gewoon niks misik snap het niet.
Bij GTA V heb je die vrijheid ook niet, dus waar de rare verwachting vandaan komt van oja ik kan ook doen wat ik wil tijdens een missie weet ik niet
Oke maar dat heeft niks met onrealistische verwachtingen te maken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik snap jou meestal ook niet. Dus helemaal prima
Waar zeg ik dat rockstar dit moet doen? Het enige wat ik zei/bedoel met die emoticon. Is dat ik de missies niet leuk vind. Saai zelfs. Het ga van A naar B schiet meneer C dood en loop weer naar A gaat vervelen. En ja gta heeft precies het zelfde probleem. Met als voordeel dat je van A naar B gaat met een auto ipv een paard.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke maar dat heeft niks met onrealistische verwachtingen te maken.
Zelfs sommige RPGs geven je niet altijd de keuze om een missie aan te pakken zoals je zelf wil.
Dus waarom moet Rockstar dit wel bieden?
Ok, maar ik had het tegen Evengelion die het heeft over missie vrijheid.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat rockstar dit moet doen? Het enige wat ik zei/bedoel met die emoticon. Is dat ik de missies niet leuk vind. Saai zelfs. Het ga van A naar B schiet meneer C dood en loop weer naar A gaat vervelen. En ja gta heeft precies het zelfde probleem. Met als voordeel dat je van A naar B gaat met een auto ipv een paard.
Waarom qoute je mijn bericht danquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok, maar ik had het tegen Evengelion die het heeft over missie vrijheid.
Net van de week mijn Spore Druid run afgemaakt. Was verre van optimaal, haha.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
@:Kaneelstokje welke Druid subclass was ook alweer de beste voor n00bs?
BG3
Als ik een horrorgame speel en als tienermeisje in het donker moet zoeken naar aanwijzingen, dan snap ik dat het langzaam is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met L1 je weapon wheel omhoog brengen is idd tergend langzaam
Nee het is even snel als in GTA maargoed whatever The Quarry nou veel plezier dat is echt een topgame idd
Nee The Quarry is niet slecht maar een spel is het ook niet, interactieve film, sure. En dan klagen over RDR2 ? Ik snap er niets meer van
Bedenk je trouwens dat je 2 druids tegenkomt in je spel die ook in je party kunnen als je wilt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
@:Kaneelstokje welke Druid subclass was ook alweer de beste voor n00bs?
BG3
Uiteindelijk voor de Moon gekozen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net van de week mijn Spore Druid run afgemaakt. Was verre van optimaal, haha.
Land Druid is erg recht toe, recht aan caster. Je krijgt meer spells dan andere subclasses, en kunt spellslots terugkrijgen.
Moon Druid is Wildshape. Je krijgt keuze uit meerdere wildshapes die de anderen niet krijgen. Zoals Myrmidon. Best leuk. Je hebt ook nog steeds spells die je kunt gebruiken, maar je kunt niet casten als dier. Dus van te voren je buffs casten en dan in een beer veranderen is leuk. Je kunt je spellslots gebruiken om hitpoints terug te krijgen in je wildshape.
Spore Druid is grappig. Je kunt giftige sporen verspreiden, je kunt animate dead doen, je kunt je sporen gebruiken om zombies te creeren die andere zombies creeren etc. Met level 4 spell kun je een Dryad summonen, deze summoned dan een Wood Woad, jij hebt je hondje en je intellect devourerer, en dan je groeiende leger zombies. Het veld wordt snel overspoeld.
Stars speelt meer als een cleric.
Shadowhearts harige punani on display. Hnnngggquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteindelijk voor de Moon gekozen.
Eens kijken of ik er nu meer plezier van heb dan de vorige poging, die mêlee was.
Daar liep ik vrij snel vast.
Ben zojuist gecrasht met dat schip en Shadowheart en die Elven knakker tot mijn party gevoegd.
En iedereen naakt![]()
![]()
Zodra ik er ben herken ik het ongetwijfeld en laat ik het je wetenquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shadowhearts harige punani on display. Hnnnggg
Snap nog steeds niet waar je op vast liep. Die 4 skeletten in de tombe? Die one shot je allemaal.
Tip: met pijltje omlaag of R3 (examine) kan je iedereen zijn sterktes en zwaktes zien. Dit kan je altijd en kost niks.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:33 schreef StateOfMind het volgende:
@:Kaneelstokje ik weet het weer, was in die Overgrown Ruins.
Toen ik de naam zag herinnerde ik het me weer
Filmpje bij gezocht, het was in de Undead Temple, zie vanaf 12:45 ongeveer:
Thanks.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tip: met pijltje omlaag of R3 (examine) kan je iedereen zijn sterktes en zwaktes zien. Dit kan je altijd en kost niks.
Hiermee kan je dus zien dat undead zwak zijn tegen radiant damage. Shart dus haar radiant spells laten doen en ze smelten als sneeuw voor de zon.
Veel plezier met je eerste playtrough en zoek vooral niks op! Buitenom de 5e regels (die kende ik ook niet toen ik aan BG3 begon). Maar qua verhaal is blind by far de beste ervaring.
De wereld zelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we die dan ook ff omdraaien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, welke Western films zijn super fast paced precies?
Zelfs Django Unchained is rustig. En langzaam.
Saai haha.
Dat jij het saai vind betekend niet dat het saai is.
Dit soort reacties dus. Wederom.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
oh nee, ik moet tijdens een missie doen wat het spel van mij verwacht
I was today's years oldquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tip: met pijltje omlaag of R3 (examine) kan je iedereen zijn sterktes en zwaktes zien. Dit kan je altijd en kost niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |