SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De SMART methode.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul kan deapthroat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welk genre zoekt u?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:29 schreef Moonlight het volgende:
Weet iemand nog een leuke film op videoland of netflix?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En
Moooooooooooonnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben weet met de Pirates of the Caribean-serie begonnenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
TOP![]()
![]()
Hou eigenlijk van van alles behalve horrordus breed aanbod, maar ik heb geen idee
Samequote:Op zondag 27 juli 2025 19:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
TOP![]()
![]()
Hou eigenlijk van van alles behalve horrordus breed aanbod, maar ik heb geen idee
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een horror op zijn tijd is wel leukIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ik 1 film van gezienquote:Op zondag 27 juli 2025 19:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben weet met de Pirates of the Caribean-serie begonnen![]()
![]()
Idem, benieuwd wat we gaan kijkenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
TOP![]()
![]()
![]()
![]()
Moon heeft sjans hoor
Ik heb een lijstje in mijn notes zodat ik minder ga zwervenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, dan zit je uren te zoeken op Netflix...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ok als het met Moon ok is!quote:Op zondag 27 juli 2025 19:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Laten we zeggen oke...En met ons Jus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 19:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben ok als het met Moon ok is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik val zo weer in slaap.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moest wel lachen om bad boa'squote:Op zondag 27 juli 2025 19:29 schreef Moonlight het volgende:
Weet iemand nog een leuke film op videoland of netflix?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als dat zou kunnen ,heel graag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yo ho yo yoquote:Op zondag 27 juli 2025 19:35 schreef Moonlight het volgende:
Heb wel zin in een Disney film, maar geen Disney+ ..
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dank je. Het gaat elke keer mis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zeg ik even een klein slaapje te gaan doen en vervolgens is het weer 3 uur in de nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow hehequote:Op zondag 27 juli 2025 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Dan zeg ik even een klein slaapje te gaan doen en vervolgens is het weer 3 uur in de nacht.![]()
Hoe gaat het met uw regels?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, nu eerst ff een machiattootjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In het Vlaams is dat iets anders he?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook iets anders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb hier een rechtersokIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat vind ik dan toch wel weer zo'n lulquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb er hier net 20 in een mand gegooid. Welke maat en kleur wil je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook zo'n figuur die denkt dat ie kan kokkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Verschrikkelijkquote:Op zondag 27 juli 2025 19:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel weer zo'n lul![]()
![]()
Hoezoquote:Op zondag 27 juli 2025 19:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel weer zo'n lul
Wie is Jandino?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind hem altijd zo overdreven proberen om grappig te doenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met zijn hoofdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon alleen maar schreeuwenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zo overdreven proberen om grappig te doen![]()
Weet je wie nog erger is: Tis je Boy Jay.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zo overdreven proberen om grappig te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is ie op avontuur!quote:Op zondag 27 juli 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wasmachine en droger zijn leeg![]()
Het feit dat zo iemand bestaat...quote:Op zondag 27 juli 2025 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wie nog erger is: Tis je Boy Jay.![]()
![]()
![]()
![]()
We waren al klaar met jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HALLO ik heb wel eens Bobotie van Knorr wereldgerecht gemaakt en kip madrasWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zometeen weer eens echt voetbal kijkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jandino scoort wel met bon bini films.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kip Madras hoort 3 peppers pittig te zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 19:54 schreef Paul het volgende:
HALLO ik heb wel eens Bobotie van Knorr wereldgerecht gemaakt en kip madrasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de OP staat ook een mooi paarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik moest er geen peppers in doen hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kip Madras hoort 3 peppers pittig te zijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
That socks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke kastquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit was een 6 op de shitlist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soort van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijdens het bakken je arm omhoog?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze is lekker. Op een hamburger broodje met samuraisaus en ijsbergsla.quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dankjewel sgatquote:Op zondag 27 juli 2025 20:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze is lekker. Op een hamburger broodje met samuraisaus en ijsbergsla.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met ui.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Een Duitse biefstuk is toch gewoon een dikke hamburger?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Een Duitse biefstuk is toch gewoon een dikke hamburger?quote:Duitse biefstuk, of "Duitse biefstuk", is een rundvleesgerecht dat bestaat uit grof gehakt biefstuk, gekruid met peper en zout. Het is iets grover van structuur dan tartaar en heeft een vergelijkbaar vetgehalte van ongeveer 5%. Het wordt traditioneel met de hand gehakt, in tegenstelling tot het malen, om de grove structuur te behouden.![]()
@Paul kan dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alweer?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier is vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op zondag 27 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hebben kip maar wat we ermee doeni s nog de vraagDit was toch vandaag?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo te ruiken wordt het gebakken kip![]()
![]()
Scherp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ikquote:Op zondag 27 juli 2025 20:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wilma werd ook altijd boos als ik groente uit blik atHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn moeder deed hetquote:Op zondag 27 juli 2025 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
zou ik de enige zijn dan die groente uit blik eet
Is niet oud gewordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het
Is niet oud geworden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geprakt en alles zekerquote:Op zondag 27 juli 2025 20:12 schreef Paul het volgende:
ik eet welus echte groenten, maar uit blik is gewoon handig weetje
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alsof hij dat met een wajong kan betalenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Diepvries groente beste groentequote:Op zondag 27 juli 2025 20:12 schreef Paul het volgende:
ik eet welus echte groenten, maar uit blik is gewoon handig weetjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
IK HEB GEEN WAJONGquote:Op zondag 27 juli 2025 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof hij dat met een wajong kan betalenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
DAT is echt vies, brocolli diepvriesgroente, heeeeeeeeeeeel viesquote:Op zondag 27 juli 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Diepvries groente beste groenteWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dit wist ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:16 schreef Paul het volgende:
ik eet alleen spinazie uit de vriezer weetjewel~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Is goed jonguh, eet nou maar je driepvries pizzaquote:Op zondag 27 juli 2025 20:16 schreef Paul het volgende:
ik eet alleen spinazie uit de vriezer weetjewelOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik heef vandaag veel gepost op fok, denk wel in de top 5 te komen heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb lekkere broccoli en bloemkool in de vriezerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Twee hele grote bloemkolen?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb lekkere broccoli en bloemkool in de vriezer~FEYENOORD~
Spinazie ala crèmequote:Op zondag 27 juli 2025 20:16 schreef Paul het volgende:
ik eet alleen spinazie uit de vriezer weetjewel
brocolli wat je zo kan kopen in de supermarkt uit vriezer is echt heel vies (slapjes)quote:Op zondag 27 juli 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb lekkere broccoli en bloemkool in de vriezerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja heb er al spijt van, dit zit nu waarschijnlijk de hele avond in mijn hoofdquote:
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heb er al spijt van, dit zit nu waarschijnlijk de hele avond in mijn hoofd![]()
![]()
Grote kansquote:Op zondag 27 juli 2025 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heb er al spijt van, dit zit nu waarschijnlijk de hele avond in mijn hoofd![]()
![]()
Ik ga er vanaf morgen weer voor.quote:
2 uur wandelen per dag
Heel veel succesquote:Op zondag 27 juli 2025 20:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga pics verkopen van mijn voeten
~FEYENOORD~
En je sokken? Verkoop je die ook? Heb nog een linker nodigquote:Op zondag 27 juli 2025 20:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga pics verkopen van mijn voetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sommige vangen 250 euro per fotoquote:Neequote:Op zondag 27 juli 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En je sokken? Verkoop je die ook? Heb nog een linker nodig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb er nog wel één voor jequote:Op zondag 27 juli 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En je sokken? Verkoop je die ook? Heb nog een linker nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel één voor jeKinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij weet niet wat dat isquote:Op zondag 27 juli 2025 20:24 schreef DJMO het volgende:
Nu nog leren spellen
Sorry @:Paul, ik was aan het koken, daarom nu pas een reactie![]()
Ik ook niet, ja met 1 arm maar dat ga ik niet doenquote:
~FEYENOORD~
Dat is leuk verdienen ja, wel zwart natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sommige vangen 250 euro per foto
[..]
Nee~FEYENOORD~
Een pottenbakcursusquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wandelen in U en je komt meteen van die vieze slijmerikken tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ik nu ga eten lig ik binnen een uur plat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoezo datquote:Op zondag 27 juli 2025 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik nu ga eten lig ik binnen een uur plat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wandelen in U en je komt meteen van die vieze slijmerikken tegenVan die naakten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar ik ben er weerquote:Op zondag 27 juli 2025 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels wel aan gewend![]()
![]()
voor ALTIJDquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga ook zo platquote:Op zondag 27 juli 2025 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik nu ga eten lig ik binnen een uur plat.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nahquote:Op zondag 27 juli 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hij draait alvast warm voor vrijdag![]()
Heb jij dat nooit? Ow en ik was om 3 uur vannacht wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zondag 27 juli 2025 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Ow en ik was om 3 uur vannacht wakker.
In de avond zou ik willen dat ik sliepHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nietquote:
Nahquote:Op zondag 27 juli 2025 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd weloverwogen roepen denk ik toch![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb nog even elders wat te doen. Maar snap je punt.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
In de avond zou ik willen dat ik sliep“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Too Muchquote:Op zondag 27 juli 2025 19:29 schreef Moonlight het volgende:
Weet iemand nog een leuke film op videoland of netflix?
Untamed
En Flipper staat er ook op![]()
![]()
Untamed is zeker wel goed. Hou daar wel vanquote:Op zondag 27 juli 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Too Much
Untamed
En Flipper staat er ook op![]()
Heerlijkquote:
Ik wil eigenlijk een groter rondje lopen maar dat is niet verstandigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
klopt sgatquote:Op zondag 27 juli 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil eigenlijk een groter rondje lopen maar dat is niet verstandigWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
insomnia boven mijn, die post hier al 1000 jaar niet meerzoveel heeft ze dus gepost vroeger
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hier verbaas ik mij ook over.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:34 schreef Paul het volgende:
[..]
HOE kan jij nou de oldbies niet kennen hee~FEYENOORD~
Zoveel berichten posten zorgt ervoor dat het forum traag wordt!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Like gegevenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Zoveel berichten posten zorgt ervoor dat het forum traag wordt!![]()
Schei uitquote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Zoveel berichten posten zorgt ervoor dat het forum traag wordt!
~FEYENOORD~
Alleen als je het in een minuut doetquote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Zoveel berichten posten zorgt ervoor dat het forum traag wordt!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: