SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 27-07-2025 18:21:12 ]![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Met een mooi filmpje in de OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer joh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Irritant zeg. OneDrive ligt eruit.
Alleen via de browser werkt het.How can I make this topic about me?![]()
De OP is bijna goed @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk dat Liev ook heel goed kan pottenbakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lief is daar erg goed in inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2025 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik denk dat Liev ook heel goed kan pottenbakken
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben beter in kleien.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik denk dat Liev ook heel goed kan pottenbakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk het ookquote:Op zondag 27 juli 2025 18:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik denk dat Liev ook heel goed kan pottenbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het ookWe hebben hier natuurlijk wel een filmpje van nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoezo?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Een boel kritiek nu op de DJ op de MainStage van Tomorrowland.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou het is wat anders dan mainstream EDM. Ik vind het wel leuke muziek eigenlijk.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hoe lang is wel een chinees ja. Is ook al een oude man volgens mij
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Moeten ze mee kappen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Een boel kritiek nu op de DJ op de MainStage van Tomorrowland.![]()
Het zijn die sukkels die klagen dat er geen vuurwerk meer is. Nou Boehoe.
De Dj`s doen hun uiterste best.
En dat is mijn mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met vuurwerk fikt het podium afquote:Op zondag 27 juli 2025 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten ze mee kappen.![]()
En dat is mijn mening.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zonder ookquote:Op zondag 27 juli 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met vuurwerk fikt het podium af![]()
![]()
Er zijn ook juist positieve signalen over deze stage - de DJ zit nu dichter bij het publiek, beter zichtbaar en er is meer interactie.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten ze mee kappen.![]()
En dat is mijn mening.
Heel veel mensen vinden zoals het nu is juist leuker.How can I make this topic about me?![]()
Uhu.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met vuurwerk fikt het podium af![]()
Wat ben jij soms ook een trut.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Wat ben jij soms ook een trut.
Adem rustig uitquote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in![]()
minder ik ben hier voor de looks vibesquote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn ook juist positieve signalen over deze stage - de DJ zit nu dichter bij het publiek, beter zichtbaar en er is meer interactie.
Heel veel mensen vinden zoals het nu is juist leuker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Wat ben jij soms ook een trut.
*Lust geen koffie*![]()
Echt hoor, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn ook juist positieve signalen over deze stage - de DJ zit nu dichter bij het publiek, beter zichtbaar en er is meer interactie.
Heel veel mensen vinden zoals het nu is juist leuker.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kun jij helemaal op gaan in de muziek, op zo'n festival?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
minder ik ben hier voor de looks vibesHow can I make this topic about me?![]()
neequote:Op zondag 27 juli 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun jij helemaal op gaan in de muziek, op zo'n festival?
niet mijn muziekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel een goede vraag trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ik bedoel: dat je nergens meer aan denkt en helemaal op gaat in de muziek. Ogen dicht enzo.quote:How can I make this topic about me?![]()
Het is wel anders bij dan bij feesten in de nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is een mooie OP hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
U riep me?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oja?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is ook weer een paar jaar doodHow can I make this topic about me?![]()
En live ook niet echt sterk in tegenstelling tot anderen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is ook weer een paar jaar dood“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens wikipedia: died 2022quote:Op zondag 27 juli 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens in december 23 denk ik?How can I make this topic about me?![]()
quote:https://nos.nl/artikel/2457638quote:Op zondag 27 juli 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens in december 23 denk ik?
zaterdag 24 december 2022![]()
Prodigy live vond ik mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat denk je zelf?quote:
Ze gaan nu trouwens optreden met Carl Cox. Dat wil ik wel zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best duur. Kip een optie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
als ik het wist vroeg ik het nietquote:Op zondag 27 juli 2025 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ze gaan nu trouwens optreden met Carl Cox. Dat wil ik wel zien.
hoor goede dingen van hoe prodigy het nu doet
maar geloof dat het eerst ook goed wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mag hopen dat het mooie stuk tonijn is voor die prijs jaquote:
quote:
*Lust geen koffie*![]()
Afijn. @Rob en ik waren dus vanmiddag bij het Museum van de Geest (Amsterdam). Stond best een interessante expo.
Ik moest aan FOK! denken. Op het eind werd er gevraagd of ik misschien nog een boodschap voor de toekomst had. Mijn antwoord was: 'Autisten zijn niet (allemaal) hulpbehoevend, Ze hebben gewoon andere talenten'.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mijn talent is bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben wel een natuurtalentquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb ook een hekel aan bladblazers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook goeiequote:
ga morgen naar nijkerk, is daar nog ergens lekker eten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
www.vkmag.com%2Fmagazine%2Fman-bekent-pony-acht-keer-te-hebben-genomen-om-te-testen-of-hij-het-nog-kanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En Duitsers die op de linkerbaan blijven rijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gewoon even groot licht gevenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
En Duitsers die op de linkerbaan blijven rijden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeveel van de grootste denkers en uitvinders zouden heden ten dage keihard een stempeltje spectrum krijgen, denk je?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
Afijn. @:Rob en ik waren dus vanmiddag bij het Museum van de Geest (Amsterdam). Stond best een interessante expo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest aan FOK! denken. Op het eind werd er gevraagd of ik misschien nog een boodschap voor de toekomst had. Mijn antwoord was: 'Autisten zijn niet (allemaal) hulpbehoevend, Ze hebben gewoon andere talenten'.
Ze werden toen vaak al voor gek versleten.![]()
Nog erger: Nederlanders die de auto zonder blozen naar de linkerbaan gooien zonder een reet te geven dat er zeer snel rijdend verkeer aan komt.... En vol in de remmen moet om er niet achterop te klappen.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
En Duitsers die op de linkerbaan blijven rijden.How can I make this topic about me?![]()
de meestequote:Op zondag 27 juli 2025 18:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoeveel van de grootste denkers en uitvinders zouden heden ten dage keihard een stempeltje spectrum krijgen, denk je?
Ze werden toen vaak al voor gek versleten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat heb ik met vloekwoordenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
Afijn. @:Rob en ik waren dus vanmiddag bij het Museum van de Geest (Amsterdam). Stond best een interessante expo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest aan FOK! denken. Op het eind werd er gevraagd of ik misschien nog een boodschap voor de toekomst had. Mijn antwoord was: 'Autisten zijn niet (allemaal) hulpbehoevend, Ze hebben gewoon andere talenten'.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het lijntje tussen Geniaal en Gek is vaak flinterdunquote:Op zondag 27 juli 2025 18:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoeveel van de grootste denkers en uitvinders zouden heden ten dage keihard een stempeltje spectrum krijgen, denk je?
Ze werden toen vaak al voor gek versleten.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
denk dat ik dinsdag een grote pan chili ga maken en dan heb ik eten voor de weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
morgen zal het laat worden dus dan denk ik op het station een donburi bowl halen ofzo
misschien met teppanyaki
*Lust geen koffie*![]()
nooit gemaakt heequote:Op zondag 27 juli 2025 18:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
denk dat ik dinsdag een grote pan chili ga maken en dan heb ik eten voor de weekWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan jij wel iets koken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alan Turing was een van breinen achter het breken van Enigma, maar chemisch gecastreerd omdat hij homo was. Einstein was een slechte echtgenoot, maar heeft wel het grondwerk neergelegd voor veel baanbrekende uitvindingen in de jaren erna.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In bolken, niet in punten pakkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Man man man... Bezorger op zo'n elektrische fiets klapt met 30 een straatje uit waar een auto ingaat, auto slaat af. Fietser klapt vol op die auto.
Automobilist tegen de fietserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wáárom is dit zo normaal geworden!? Fietsert gooide met die fiets, trapt tegen die fiets aan, trapt tegen een electrohuisje aan, scheld nog een paar x en slaat daarna zichzelf.
Wat een tafereel
Die elektrische fietsen + hun vaak jonge bestuurders die geen verkeersinzicht hebben zijn ook gewoon ontzettend gevaarlijkWell, life can be a riot
Iedereen is altijd ziedend als ik ze bolkquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat!?quote:
Chili was toen ik echt heel erg skeer leefde mijn go-to voedsel man.
Pak met rijstbuiltjes, 500 gram gehakt, pak mexicaanse bonenmix, kostte toendertijd 8 euro bij de LIDL en ik at er 1 week van
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 27 juli 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man... Bezorger op zo'n elektrische fiets klapt met 30 een straatje uit waar een auto ingaat, auto slaat af. Fietser klapt vol op die auto.
Automobilist tegen de fietserGoed verhaal, lekker kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wáárom is dit zo normaal geworden!? Fietsert gooi de met die fiets, trapt tegen die fiets aan, trapt tegen een electrohuisje aan, scheld nog een paar x en slaat daarna zichzelf.
Wat een tafereel
Die elektrische fietsen + hun vaak jonge bestuurders die geen verkeersinzicht hebben zijn ook gewoon ontzettend gevaarlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hou ervanquote:Op zondag 27 juli 2025 18:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iedereen is altijd ziedend als ik ze bolk![]()
![]()
Een magnetron bedienen is geen koken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
hmm miscchien hebb ik het wel een x gemaatkquote:Op zondag 27 juli 2025 18:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat!?
Chili was toen ik echt heel erg skeer leefde mijn go-to voedsel man.
Pak met rijstbuiltjes, 500 gram gehakt, pak mexicaanse bonenmix, kostte toendertijd 8 euro bij de LIDL en ik at er 1 week van
En zeker niet je begeleidster de magnetron voor je laten bedienenquote:
quote:Op zondag 27 juli 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
Automobilist tegen de fietserJe mag ook gewoon zeggen dat het een fatbike was hoor. En waarom sloeg hij zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wáárom is dit zo normaal geworden!? Fietsert gooi de met die fiets, trapt tegen die fiets aan, trapt tegen een electrohuisje aan, scheld nog een paar x en slaat daarna zichzelf.
Wat een tafereel
Die elektrische fietsen + hun vaak jonge bestuurders die geen verkeersinzicht hebben zijn ook gewoon ontzettend gevaarlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 18:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Iedereen is altijd ziedend als ik ze bolk
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 27 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zeker niet je begeleidster de magnetron voor je laten bedienenPest mij nietquote:
Was geen fatbike. Gewoon zo'n thuisbezorger op een normale elektrische fiets.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat het een fatbike was hoor. En waarom sloeg hij zichzelf?
Sloeg zichzelf omdat 'ie kwaad was op zichzelf denk ik. Zag er wel grappig uit
Well, life can be a riot
Omdat het dan allemaal de schuld van die boomer auto rijder in zijn decadente bak is ofzoquote:Op zondag 27 juli 2025 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat het een fatbike was hoor. En waarom sloeg hij zichzelf?
Je laat zelfs nog water aanbranden...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WelWel zelf maken hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
HOU OP NU HOU OPquote:Op zondag 27 juli 2025 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je laat zelfs nog water aanbranden...
Met een jos brinkie en patatje waterval en een domme turkquote:
Smerige patat met saus voor fritesquote:
Belgische mayonaise vind ik lekkerderquote:
En ja, iedereen mag zijn mening geven dus ik ook
Bestel dan een medium rare biefstuk met ketchup ofzo![]()
K9Kom op je kan het!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je schrijft 'mentaal zeer gelimiteerd' verkeerdquote:
Slim betekent dat iemand snel en goed kan nadenken, dingen begrijpt, en slimme oplossingen kan verzinnen voor problemen.
Maar het kan ook een vleugje nuance hebben:
- Intelligent – goed in logisch redeneren en begrijpen.
- Creatief – vindingrijk in onverwachte situaties.
- Geslepen – soms slim in een sluwe, strategische manier.
Dus 'slim zijn' kan heel positief zijn, maar het hangt een beetje af van hoe je het gebruikt.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Paul staat in de keuken, pan in de hand,
Met kruiden en smaken, helemaal in zijn stand.
Hij snijdt en hij roert, hij bakt en braadt,
Elke hap die hij maakt, is er één die je raakt.
Van pasta tot curry, van soep tot taart,
Zijn kookkunst is iets dat iedereen smaakt.
Hij kookt niet met haast, maar met liefde en zorg,
Zelfs een simpel gerecht wordt een feestmaal op het bord.
De geur vult het huis, wat een heerlijk moment,
Als Paul weer iets nieuws in de oven wenst.
Zijn gasten die glunderen, smullend en blij —
"Paul kan koken!" klinkt het, eenstemmig en vrij.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, frituren kan ik niet eten, hè. Patatten wel.quote:
En fritessaus is gewoon saus die je bij gefrituurd voer eet.![]()
Geef eens een voorbeeld, wat kook je vaak? Wokken is ook kinderlijk eenvoudig.quote:
Kook je echt AVG?How can I make this topic about me?![]()
Spuit 11quote:quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
nouquote:Op zondag 27 juli 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, wat kook je vaak? Wokken is ook kinderlijk eenvoudig.
Kook je echt AVG?wereldgerechten van knorr bijv
En gebakken uitjes noem je natuurlijk ook gepatateerde uitjes ipv gebakken uitjesquote:Op zondag 27 juli 2025 19:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, frituren kan ik niet eten, hè. Patatten wel.
En fritessaus is gewoon saus die je bij gefrituurd voer eet.
quote:
O VT, wat was die koffieketen ook alweer waar jij graag koffie drinkt? Ik kan niet op de naam komen.How can I make this topic about me?![]()
Nee ik vond het wel een goeie van je dus ik herhaalde 'm voor Paul. Ik kopieerde jouw post.quote:How can I make this topic about me?![]()
Met AI gemaakt zeker? Zelfs Wilma vond je worstje niet lekker.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:01 schreef Paul het volgende:
Paul staat in de keuken, pan in de hand,
Met kruiden en smaken, helemaal in zijn stand.
Hij snijdt en hij roert, hij bakt en braadt,
Elke hap die hij maakt, is er één die je raakt.
Van pasta tot curry, van soep tot taart,
Zijn kookkunst is iets dat iedereen smaakt.
Hij kookt niet met haast, maar met liefde en zorg,
Zelfs een simpel gerecht wordt een feestmaal op het bord.
De geur vult het huis, wat een heerlijk moment,
Als Paul weer iets nieuws in de oven wenst.
Zijn gasten die glunderen, smullend en blij —
"Paul kan koken!" klinkt het, eenstemmig en vrij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs niet eens zelf kunnen rijmenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met AI gemaakt zeker? Zelfs Wilma vond je worstje niet lekker.![]()
HOU OP NU WILMA VOND MN WORST WEL LEKKER HOU OPquote:Op zondag 27 juli 2025 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met AI gemaakt zeker? Zelfs Wilma vond je worstje niet lekker.
Oh, dat is wel een idee, een gekarameliseerd uitje erbij.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En gebakken uitjes noem je natuurlijk ook gepatateerde uitjes ipv gebakken uitjes![]()
![]()
Mega lekker die gepatateerde uitjesquote:Op zondag 27 juli 2025 19:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een idee, een gekarameliseerd uitje erbij.
Rijmelerarij van lik me vestje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebakken uitjes gebakken uitjes noemen, gekarmeliseerde uitjes gekarmaliseerde uitjes noemen, maar gefrituurde aardappels patat noemen![]()
Er zijn mensen die dat denken.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denken dat je die nodig hebt om een punt te maken
Paul je kan niet koken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn de ergste!quote:Op zondag 27 juli 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze kunnen koken.![]()
HOU OP IK WIL NIET DOODquote:Op zondag 27 juli 2025 19:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel hoor. Pleur hem maar in heet water. Denk dat ie met een uurtje gaar is.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zeg niks.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze kunnen koken.
Ik laat het zien![]()
![]()
Je nasi met saus.quote:
@Paul denkt nu : Wat gaat hij doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"wat zijn dat, aardappels?"quote:Op zondag 27 juli 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:paul denkt nu : Wat gaat hij doen?How can I make this topic about me?![]()
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OPquote:Op zondag 27 juli 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:paul denkt nu : Wat gaat hij doen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:paul denkt nu : Wat gaat hij doen?Jullie moeten die jongen niet zo plagenquote:![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten die jongen niet zo plagen![]()
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De site van Thuisbezorgd .NL kan ik zelfs vinden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hou opquote:Op zondag 27 juli 2025 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De site van Thuisbezorgd .NL kan ik zelfs vinden.
slim fit.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan slank, erg of intelligent zijn. Dus welke van de twee is het?How can I make this topic about me?![]()
ik ben intellegentquote:Op zondag 27 juli 2025 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan slank, erg of intelligent zijn. Dus welke van de twee is het?
Intelligent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Erg? Die definitie van slim kende ik nog nietquote:Op zondag 27 juli 2025 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan slank, erg of intelligent zijn. Dus welke van de twee is het?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kokken?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:23 schreef Paul het volgende:
ik ben slim, kan kokken, maak worsten en ben handig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In het oosten van het land en Duitsland wordt dat nog gebruiktquote:Op zondag 27 juli 2025 19:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Erg? Die definitie van slim kende ik nog niet![]()
Dus als je eten klaar is moet je kokken? Dat zegt wat heequote:Op zondag 27 juli 2025 19:23 schreef Paul het volgende:
ik ben slim, kan kokken, maak worsten en ben handig![]()
Wat is kokkenquote:Op zondag 27 juli 2025 19:23 schreef Paul het volgende:
ik ben slim, kan kokken, maak worsten en ben handigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: