Geert Wilders has left the buildingquote:Op maandag 28 juli 2025 18:12 schreef KareldeStoute het volgende:
Overigens is het natuurlijk waanzin dat er nu überhaupt een begrotingstekort is. We zitten in een hoogconjunctuur en de economie is oververhit. Dan is overal geld tegenaan smijten zonder visie vrij idioot.
Niet alleen geef je niet aan wat er feitenvrij zou zijn, wederom excelleer je in totale nietszeggendheid.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:32 schreef KareldeStoute het volgende:
Verdorie, heb ik gisteren de hysterische feitenvrije razernij van etto gemist.
Hier ga je weer met je hysterische gedoe en vreemde projecties. Daar pas ik voor.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen geef je niet aan wat er feitenvrij zou zijn, wederom excelleer je in totale nietszeggendheid.
Maar toe Karel, verlicht me. Hoe is de PvdA 'teruggekeerd' tot haar sociaaldemocratische wortels door een verbinding aan te gaan met GroenLinks?
Wat is hier hysterisch aan?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hier ga je weer met je hysterische gedoe en vreemde projecties. Daar pas ik voor.
je stelt je kandidaat?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor, wacht de volgende verkiezing maar af.
Nee, ik stem als links persoon voor het eerst in mijn leven CDA.quote:
Het is net Sinterklaas. We wachten het af.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:31 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-politiek/10579617/kabinet-grijpt-in-als-israel-te-weinig-hulp-doorlaat-naar-gaza
Oei BNR.... dit kabinet kan niet ingrepen doen die zo ingrijpend zijn dat er zeer snel voldoende hulp voor de mishandelde Palestijnen is. Misschien maatregelen met andere EU-landen, maar zal dat afdoende zijn ?
Of is het weer slappe was... voor de show ?
je hebt wel toestemming gevraagd van Hedy d'Ancona neem ik aanquote:Op maandag 28 juli 2025 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik stem als links persoon voor het eerst in mijn leven CDA.
Alles beter dan de totaal radicale bagger dat thans voor links moet doorgaan.
neuh, gewoon de cultische PvdA-GL bijeenkomst bekeken.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je hebt wel toestemming gevraagd van Hedy d'Ancona neem ik aan
Kom kom. Ik heb je alleen nog maar extremistische bagger horen roepen, en dan doen alsof je links bentquote:Op maandag 28 juli 2025 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neuh, gewoon de cultische PvdA-GL bijeenkomst bekeken.
GL heeft in tegenstelling tot de neoliberalen van RoodVooruit in ieder geval oog voor de onderkant van de samenleving en probeert er te zijn voor mensen die het niet al te breed hebben.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen geef je niet aan wat er feitenvrij zou zijn, wederom excelleer je in totale nietszeggendheid.
Maar toe Karel, verlicht me. Hoe is de PvdA 'teruggekeerd' tot haar sociaaldemocratische wortels door een verbinding aan te gaan met GroenLinks?
Definieer onderkant.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
GL heeft in tegenstelling tot de neoliberalen van RoodVooruit in ieder geval oog voor de onderkant van de samenleving en probeert er te zijn voor mensen die het niet al te breed hebben.
Minimumloners en chronisch zieken bijvoorbeeld.quote:
Twee jaar geleden spraken we nog over Geert Milders.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
De reactie van een terreursympathisant... geen menselijk gevoel voor Palestijnen hebbend
[ x ]
Die Nanninga is ook wel een rare. Dacht dat ze het niet zo op had met Joden.quote:
Geert is een PVV'er met een lege huls.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Twee jaar geleden spraken we nog over Geert Milders.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
De reactie van een terreursympathisant... geen menselijk gevoel voor Palestijnen hebbend
[ x ]
Verantwoordelijken voor genocide nemen we niet serieus, jammer voor je meneer Herzogquote:
als coenradie bij de VVD was als lijsttrekker, dan zou de VVD vast snel de allergrootste zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
Nu heb ik het idee dat de VVD wel weet dat ze alleen een stabiele meerderheidscoalitie met GL/PvdA kunnen maken, maar toch naar de rechtse kiezers toe het idee levend houden dat ze niet met GL/PvdA willen regeren.
Om zo die rechtse stem te binden. Maar .... de winst van CDA wijst toch ook dat gematigde rechtse kiezers niet zo perse rechts beleid willen.. Een spagaat dus voor de VVD in de campagnestrategie.
Is voor de VVD een rechts minderheidskabinet met D66 een optie Met CDA, Ja21, D66 komt men niet tot aan de zestig zetels in de peilingen. Het kan een keuze zijn.
Met de huidige peilingene Kamer zal eerst een informateur opdracht geven de mogelijkheden voor een PVV-kabinet. Dat zal dus snel voorbij zijn. Dan is de tweede opdracht een kabinet met GL/PvdA
De VVD kan eerst meeformeren en dan een punt zoeken om weigeren mee te doen.
In de hoop dat een derde formatiepoging mogelijk kan worden : VVD, CDA, Ja21, D66, wellicht CU of BBB erbij
Wil CDA en D66 deze combinatie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |