Nou ja, vrij realistisch dat dat werkelijk gebeurt is dat niet, maar de enige showstoppers voor Jetten zijn Baudet en Wilders.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dan wel weer een afknapper zijn..
Wat is dan progressief?quote:Op zondag 27 juli 2025 00:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha, als iets meer links- dan rechts-progressief is die voor mij ook interessanter geworden.
Ik ga daarbij voor mezelf min of meer uit van dit model. Daarbij scoor ik meestal ergens tussen Volt en D66.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wat is dan progressief?
Is dat woke, of een anti-Israel beweging waar zaken gesloopt worden?
Daar ga ik echt niet voor stemmen.
Homo's of joden die in Amsterdam uitgescholden worden, vind ik echt heel naar.
Wat is progressief dan eigenlijk?
Ik ben ook niet echt conservatief. Vrouwen hebben rechten waar ik niets in veranderd wil zien worden. En vragen waarom iemand een abortus uit laat voeren, vind ik al weer te ver gaan.
Gezien de ervaringen met rechts-populistische droeftoeters zouden ze dat gerust uit mogen breiden met de JA21 als de lovebaby van Wilders en Baudet…quote:Op zondag 27 juli 2025 00:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, vrij realistisch dat dat werkelijk gebeurt is dat niet, maar de enige showstoppers voor Jetten zijn Baudet en Wilders.
En weer een totaal leeg speelveld rechtsbovenquote:Op zondag 27 juli 2025 08:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik ga daarbij voor mezelf min of meer uit van dit model. Daarbij scoor ik meestal ergens tussen Volt en D66.
[ afbeelding ]
Geloof niet dat ik daarmee de behoefte krijg om dingen te gaan slopen.
Haha je zou denken dat daar ruimte moet liggen maar het is er altijd leeg…quote:Op zondag 27 juli 2025 08:49 schreef nostra het volgende:
[..]
En weer een totaal leeg speelveld rechtsboven
tijd dat Coenradie weer op TV komt dusquote:
De dieren en SP winnen toch juist zetels?quote:Op zondag 27 juli 2025 09:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Enige mooie is dat radicaal links weer wat zeteltjes in de min staat.
Verder zegt het toch allemaal niks op dit punt in tijd.
Als die man nou op énig moment het vermogen tot zelfreflectie had gehad en te zeggen "jongens, deze rol is niets voor mij", dan was er nog wat van die club overgebleven. Dat je zó'n enorm gebrek aan zelfkennis kan hebben - en dan wordt de wijze waarop hij anderen continu de maat nam en neemt wel bijzonder irritant - is toch opmerkelijk.quote:
`quote:Op zondag 27 juli 2025 08:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gezien de ervaringen met rechts-populistische droeftoeters zouden ze dat gerust uit mogen breiden met de JA21 als de lovebaby van Wilders en Baudet…
Ik denk dat als je D66 toevoegt aan het rode blokje, dat deze nog wat groter zou zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef nostra het volgende:
[..]
`
De D66-kiezer loopt er wel warm voor.
[ afbeelding ]
De D66-kiezer in het gestuurde panel van De Hond, dat is een hele speciale groep.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef nostra het volgende:
[..]
`
De D66-kiezer loopt er wel warm voor.
[ afbeelding ]
Snap niet dat we daar nog in mee gaan...quote:Op zondag 27 juli 2025 12:32 schreef Beathoven het volgende:
Duurder wordende uitvaarten, Zorg afbreken, prive klinieken stimuleren, sociale zekerheden naar de kloten en andere boemannen aanwijzen dan de miljardairs.
De VVD jaagt de huidige necro-economie van de VS maar al te graag na.
Zelfs voor iemand met een onderneming die goed verdient is dit niets. Zelfs voor een miljonair is dit niets. Want het zorgt er voor dat de middenklasse opdroogt en je de miljonairs in gradatie als een soort "middenklasse" neerzet, terwijl de rest wegzakt.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet dat we daar nog in mee gaan...
Gaat heel gedoe worden een nieuw kabinet te vormenquote:Aan de andere kant is er ook duidelijk te zien dat de huidige kiezers van het CDA en VVD achter de uitsluiting van de PVV als regeringspartner staan. Want dit is het percentage van die kiezers die zegt dat ook als de PVV de grootste partij wordt de PVV toch niet in de regering moet worden opgenomen:
VVD-kiezers 57% wil het ook dan niet
CDA-kiezers 81% wil het ook dan niet
De grote vraag zal zijn of op 29 oktober bij de overwegingen van de kiezers de gewenste regeringscoalitie een cruciale rol zal spelen of toch de belangrijkste programmapunten van de partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |