Dat kun je wel eens hebben ja, het verschilt echt heel erg per streek. Soms omdat de vraag er niet is, soms omdat de infrastructuur het niet toelaat (en niemand wil betalen om de infra uit te bouwen).quote:
Nog mooier is dat die poortjes alleen dicht zijn als er een toezichthouder is. Wanneer die naar huis gaat worden ze open gezet.quote:Achterlijk poortjes-systeem
Met dank aan de IRA.quote:Prullenbakkenallergie op grote stations.
Mja, in het VK moet je het voor zulke trajecten echt hebben van de vroegboektickets.quote:En eenals bonus: een enkeltje Londen-Inverness uit de automaat kost al meer dan mijn tweeweekse interrail.
Vorig jaar was er een knip in Santpoort Noord en reed er een pendel Sptn-Haarlem. Zoiets zullen ze nu weer wel doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vrijdag zal de NS reisplanner bijgewerkt worden met de dienstregeling tijdens de DutchGP.
Vorig jaar kon er nog gebruik gemaakt worden van het wissel bij Santpoort-Noord, echter is dat wissel gesaneerd.
Ik ben benieuwd hoe men nu de sprinter Hoorn-Haarlem-Amsterdam gaat opknippen. Het idee om het stukje SantpoortNoord-Haarlem over het linkerspoor te doen was briljant.
Dan is de vraag of het wissel er nog ligt voor Santpoort-Noord.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een knip in Santpoort Noord en reed er een pendel Sptn-Haarlem. Zoiets zullen ze nu weer wel doen.
Zie https://treinposities.nl/vertrekstaat/santpoort-noord/2024-08-25
Oh ja, zal mijn Inverness - Wick voor half september ook maar vast eens gaan boeken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 00:12 schreef James1988 het volgende:
Mja, in het VK moet je het voor zulke trajecten echt hebben van de vroegboektickets.
Het is een mooi stukquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, zal mijn Inverness - Wick voor half september ook maar vast eens gaan boeken.
Nou heb ik dus nog steeds dat GODDAMN ticket niet. Klootzakkehondehoerehuftersquote:I hate this. All I need to do is go to the play store. All I need to do is know the name of your app. All I need to do is download your app. All I need to do is install your bloody app like I don't already have 5000 apps. All I need to do is download my ticket, all I need to do is activate my ticket. And all I need to do is be happy with this kind of "customer-friendliness"
While all I want is an email with my ticket attached as a PDF file. Is that so hard to grasp?
Voor een ticket dat je niet krijgt? Lekker als je geen smartphone hebt.quote:
Dat is weg, vorig jaar ging ook alles al over 1 spoor. Ten noorden van Santpoort over het westelijke spoor, ten zuiden over het oostelijke spoor. Geen wissel nodigquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan is de vraag of het wissel er nog ligt voor Santpoort-Noord.
Of gaat het hele stuk vanaf Beverwijk over 1 spoor.
Eens.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Is het ook, donder op met al die kut apps.
Het is werkelijk een kutsysteem die nieuw slotenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
OV-Fiets-drama's want natuurlijk moesten ze een probleem dat prima opgelost was *opnieuw* oplossen.... met technologie...
https://www.rtl.nl/nieuws(...)69/ns-ov-fiets-boete
En dat terwijl het zoveel kansen biedt, geen sleutel kunnen kwijtraken of ergens in een broekzak..quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
OV-Fiets-drama's want natuurlijk moesten ze een probleem dat prima opgelost was *opnieuw* oplossen.... met technologie...
https://www.rtl.nl/nieuws(...)69/ns-ov-fiets-boete
Wat je bedoelt is "voor slordige mensen verplaatsen we het probleem van het verliezen van de sleutel naar het verliezen van de telefoon".quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:06 schreef b2py het volgende:
[..]
En dat terwijl het zoveel kansen biedt, geen sleutel kunnen kwijtraken of ergens in een broekzak..
Leuke plaatjes! Dank voor het linkje. Monaco ben ik jaren geleden al eens geweest, met het boemeltje van Nice naar Vintimille. Wist niet eens dat er ook een boot gingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is leuk ja, heb ik in 2019 tot La Vesubie gereden. Hier nog wat meer inspiratie voor als je nog wat langer in de buurt bent Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |