SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die oplosmeuk van jou is toch niet te zuipen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owneeee haha we hebben de gourmetplaat buiten gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aiii
Waar jij woont is het raaarrrrr . Hier zijn restaurants vaak op ma / di dicht.![]()
Maar goed, dit was het universum die wilde dat jij iets gezonds ging eten gisterWel veel groente erop en ernaast. Maar ook een beetje vlees erop gedaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelk![]()
How can I make this topic about me?![]()
Oploskoffie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is ook koffie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou bij ieder ander nu zeggen : zellufSPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu niet![]()
maar :aiiiiiii nee hier al jaren een tortilla fan in huisquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is erg lekker en aten we vaak. Mijn dochter is daar sinds wat jaren ineens geen fan meer fan. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Ook omdat hij geen aardappels, rijst eet![]()
Nou blieft ik zelf ook niet snel aardappelsSmile, it's free therapy.![]()
Probeer onze koffie op werk uit de koffieautomaat maar eens.quote:
Dan weet je dat het ook anders kan.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelkgoffer ja kan ik er wat aan doen dat ik in Arnhem zoiets krijg!
Maar smaakte wel
Smile, it's free therapy.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owneeee haha we hebben de gourmetplaat buiten gezetWel veel groente erop en ernaast. Maar ook een beetje vlees erop gedaan
als iedereen nu gewoon koffie zou drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen
of thee
@JustinK
@MizzezAmyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sinds wanneer woon jij in Arnhemquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]goffer ja kan ik er wat aan doen dat ik in Arnhem zoiets krijg!
Maar smaakte wel
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen
100 xquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
biatch
maar.. had ik dat hier gepost of zo
Ik ga maar eens op de fiets stappen en wat aan mijn gemoedstoestand doen. Dit topic hielp al goed. Fijne dag
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
That's stretching it..quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
fiets zequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens op de fiets stappen en wat aan mijn gemoedstoestand doen. Dit topic hielp al goed. Fijne dag
![]()
Fijne dag gewenst kerel!!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
Fijne dag waterfietssteven fiets het er uit!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
Jij ook een fijne dagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijn lovely love!![]()
Met mij ook goed
Hoe is t weer daar?quote:
Hier bewolkt maar wel lekker fris buiten nu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu 21 graden met zon. Gaat oplopen naar 25/26 zie ik vandaag en morgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe is t weer daar?
Hier bewolkt maar wel lekker fris buiten nu
Las net dat het bij GG miezerde of regende.
Bij jullie daaro wat minder mooi weer nu.Smile, it's free therapy.![]()
Zegt iemand die de grootsheid en kracht van de beste auto maker niet inzienquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fordquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt iemand die de grootsheid en kracht van de beste auto maker niet inzien
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nijnemansquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt iemand die de grootsheid en kracht van de beste auto maker niet inzien![]()
![]()
![]()
Ah lekker warm wel dus..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu 21 graden met zon. Gaat oplopen naar 25/26 zie ik vandaag en morgen.
Las net dat het bij GG miezerde of regende.
Bij jullie daaro wat minder mooi weer nu.
Hier 20 graden, maar gevoelstemperatuur is 26.. oh hier is t nog droog.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoeveel overal LeMans overwinningen en F1 WK titels hebben die ook alweer gewoon sinds 2000quote:
Oei is het dan benauwd bij jou? of dat toch niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker warm wel dus..
Hier 20 graden, maar gevoelstemperatuur is 26.. oh hier is t nog droog..Smile, it's free therapy.![]()
Helemaal niet juist heerlijk, zelfs een beetje windquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei is het dan benauwd bij jou? of dat toch niet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker weer dan bij jouquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet juist heerlijk, zelfs een beetje wind
Stuur hem straks naar jouquote:![]()
Hij schijnt hier nu nog even op de zonnebloemen die eindelijk zijn uitgekomen in de tuin.
Dat hoeft echt niet pas om 5 voor twaalf hoor mensenquote:U wordt in de loop van de ochtend gebeld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk morgen pas weer..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon gaat zich vandaag niet laten zien, daar lijkt het op.
Liefquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur hem straks naar jou![]()
Hij schijnt hier nu nog even op de zonnebloemen die eindelijk zijn uitgekomen in de tuin.
Ah zonnebloemen zijn wel mooi.. zeker als ze heel groot worden
O, das mooi.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het leuke dat die de hele dag met de zon meedraaien.How can I make this topic about me?![]()
Ford is dan ook geen exclusieve supersportauto-fabrikantquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel overal LeMans overwinningen en F1 WK titels hebben die ook alweer gewoon sinds 2000![]()
Mensen die Ford rijden weten
heliotropismequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, das mooi.
Het leuke dat die de hele dag met de zon meedraaien.
Bij madeliefjes moet ik altijd denken aan die kinderserie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Best veel planten en bloemen doen dat ook. Ik heb planten gekweekt die hun bladeren meelieten bewegen met de zonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee - Madeliefjes draaien ook met de zon mee
Dat wist ik niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sommige planten die binnen staan, gaan de bladeren soms ook anders staan
Ah. Mooi.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunnen ze zonlicht gaan produceren, voor als de zombies aanvallen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lief
Ah zonnebloemen zijn wel mooi.. zeker als ze heel groot wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Zombiesquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Mooi.
Kunnen ze zonlicht gaan produceren, voor als de zombies aanvallen
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Mooi.
[ afbeelding ]![]()
Mijn cactussen doen vrij weinigquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Sommige planten die binnen staan, gaan de bladeren soms ook anders staan
day of the triffidsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Mooi.
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Krassen in het tafelblad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
Bij madeliefjes moet ik altijd denken aan die kinderserie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ze wilde wel Ferrari kopen in jaren 60 om sportauto succes te hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ford is dan ook geen exclusieve supersportauto-fabrikant![]()
Mensen die Ford rijden weten
Dus ze hebben echt geen verstand van sport auto's en Ferrari is een kut merk.
Of ze zijn slim en wilde het beste sportwagen merk ter wereld kopen
Ken jij dat? Geweldig hoorspel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Zolang je maar een friet/patat waterval met een domme turk nuttigtquote:![]()
Je bent zelf een domme turk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Zolang je maar een friet/patat waterval met een domme turk nuttigt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet dat ik een plebs-auto rijd ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ford is dan ook geen exclusieve supersportauto-fabrikant![]()
Mensen die Ford rijden wetenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Als kiespijn zekerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
is da lekkerder dan een slimme Turk?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Zolang je maar een friet/patat waterval met een domme turk nuttigt![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsk, en de mooie ode aan de roestige Ford Fiesta missen.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ga denk ik voor de Peugeot 108 / Citroen C1 / Toyota Aygo.
Maar eerst huis verkopen
Dinkytoysquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar eerst huis verkopen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wel lekker makkelijk inparkeren altijd.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En mooi anderen trollen, dat ze denken van "haa, leeg plekje" en dat er dan toch stiekem zo'n rolschaats staat.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gewoon haaks, dan passen er twee in een parkeervak.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel lekker makkelijk inparkeren altijd.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja het zijn geen droomauto'squote:
Maar ik wil gewoon goedkoop per maand. Ik heb natuurlijk ook nog mijn motor
Ja dat is irritant!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En mooi anderen trollen, dat ze denken van "haa, leeg plekje" en dat er dan toch stiekem zo'n rolschaats staat.I'm surrounded by morons!
Leuke auto's met of zonder open dak?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar eerst huis verkopen![]()
En staat het huis inmiddels al te koop?Smile, it's free therapy.![]()
Dat is echt wel irritant jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En mooi anderen trollen, dat ze denken van "haa, leeg plekje" en dat er dan toch stiekem zo'n rolschaats staat.
Dat soort vakken kom ik eigenlijk niet zo heel veel tegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon haaks, dan passen er twee in een parkeervak.
Wel altijd leuk als je er dan wél weer een tegenkomt, want godnondeju, hoe ging dat ook al weer.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja bij sommige kan het dak open zag ikquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuke auto's met of zonder open dak?![]()
En staat het huis inmiddels al te koop?
Ik weet nog niet, ligt eraan waar ik tegen aan loop.
Ja huis staat in de verkoop![]()
5 bezichtigingen ingepland, dus retespannend
quote:Deed ik graag toen ik nog een Ka reed.quote:Beetje verder naar achteren dan noodzakelijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
In onze garage staan 3 autos. 2 haaks en 1 gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon haaks, dan passen er twee in een parkeervak.Werewolf![]()
Fiat 500s zijn wat degelijker en wat luxer interieur. Zelfde onderstel/bouw als een Ford Ka toentertijdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar eerst huis verkopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hoor, daar kan ik echt ziedend door rakenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En mooi anderen trollen, dat ze denken van "haa, leeg plekje" en dat er dan toch stiekem zo'n rolschaats staat.
Mooie botsauto was dat, die Ka.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ouwe Ka of latere Ka?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Fiat 500s zijn wat degelijker en wat luxer interieur. Zelfde onderstel/bouw als een Ford Ka toentertijdJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja maar ik hoor juist dat fiat 500 meer onderhoud nodig heeft?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Fiat 500s zijn wat degelijker en wat luxer interieur. Zelfde onderstel/bouw als een Ford Ka toentertijd
ik weet niet wie dat zei laatst? Maar dat was hier in dtsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oeh en je hebt ook nog een motorquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bij sommige kan het dak open zag ik
Ik weet nog niet, ligt eraan waar ik tegen aan loop.
Ja huis staat in de verkoop![]()
5 bezichtigingen ingepland, dus retespannend![]()
Ja moet maar net een leuke auto tegenkomen voor een mooie prijs. Maar een open dak zou denk ik wel leuk zijn![]()
Oh al 5 bezichtigingen!! Spannend!
Hoe werkt de makelaar van jullie als ik vragen mag![]()
Mogen ze 'gewoon' wat bieden of is er 1 dag afgesproken en dan moet er een eenmalig bod binnen zijn?
Of nog anders?Smile, it's free therapy.![]()
* Fogel steekt tong uitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Deed ik graag toen ik nog een Ka reed.Beetje verder naar achteren dan noodzakelijk.
hahaha gofferquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Deed ik graag toen ik nog een Ka reed.Beetje verder naar achteren dan noodzakelijk.
![]()
ja dat is echt zwaar irii zo'n mensen zoals jij![]()
'oh daar is een plekje'
Kak toch een auto
Het laatste model, maar niet de Ka+quote:
Die was, uitgebreid, toen net zo duur als een kale Aygo, alleen kreeg je veel meer auto ervoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heeft VAG nog een tegenhanger eigenlijk? Zoals voorheen de Up etc?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Vanaf 15 bezichtigingen zetten ze tegen elkaar op bieden open.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeh en je hebt ook nog een motor![]()
Ja moet maar net een leuke auto tegenkomen voor een mooie prijs. Maar een open dak zou denk ik wel leuk zijn![]()
Oh al 5 bezichtigingen!! Spannend!
Hoe werkt de makelaar van jullie als ik vragen mag![]()
Mogen ze 'gewoon' wat bieden of is er 1 dag afgesproken en dan moet er een eenmalig bod binnen zijn?
Of nog anders?
Daaronder gewoon de ouderwetse manier.... bieden, en onderhandelen
Mm die van mij heeft toen alleen een 400 euro reparatie aan een gordel gehad, verder geen kosten aangehad, op de beurtjes naquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor juist dat fiat 500 meer onderhoud nodig heeft?
ik weet niet wie dat zei laatst? Maar dat was hier in dtsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Aaah ja. Nee, ik had nog zo'n echte botsauto, inclusief de lelijke/karakteristieke grijze plastic bumpers. Top eerste autootje was dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het laatste model, maar niet de Ka+
Die was, uitgebreid, toen net zo duur als een kale Aygo, alleen kreeg je veel meer auto ervoorJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Maar die heeft schade
Ford Ka 1.2 51KW 2015 PARELMOER wit / PANORAMA DAK
¤ 4.400,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh okequote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanaf 15 bezichtigingen zetten ze tegen elkaar op bieden open.
Daaronder gewoon de ouderwetse manier.... bieden, en onderhandelen
Fijne werkwijze van jullie makelaar
Ja toch. We hebben wel een minimale prijs in gedachten wat we ervoor willen hebben. Maar denk dat dat wel goed komtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh oke
Fijne werkwijze van jullie makelaarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oei op de bumper en op de klep.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar die heeft schade
Ford Ka 1.2 51KW 2015 PARELMOER wit / PANORAMA DAK
¤ 4.400,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Dat is een dure schade weet ik uit ervaring![]()
Pas zoiets laten maken.Smile, it's free therapy.![]()
Heb ook een Renault twingo gezien
Renault Twingo 1.0 Collection NAP/Camera/Airco/APK
¤ 5.799,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met de huidige woningmarkt moet het wel goed gaan komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja toch. We hebben wel een minimale prijs in gedachten wat we ervoor willen hebben. Maar denk dat dat wel goed komt
Die is ook heel leukquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
¤ 5.799,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons![]()
Iets meer gelopen maar valt nog mee! En geen schade.
edit en die achteruitkijk camera is handig(vind ik dan
)
Heh, die staat hier om de hoekquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
¤ 5.799,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah ja. Nee, ik had nog zo'n echte botsauto, inclusief de lelijke/karakteristieke grijze plastic bumpers. Top eerste autootje was dat.Oh, die eerste, echte kartautootjes waren datquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah ja. Nee, ik had nog zo'n echte botsauto, inclusief de lelijke/karakteristieke grijze plastic bumpers. Top eerste autootje was dat.
Ik vind hem er alleen een beetje smoezelig eruit zienquote:
En ik vind deze leuk
https://www.marktplaats.n(...)254e7aa85845826d5acd
Maar wel boven budget
oh en als je toch de keus hebt nu en het toevallig tegenkomt. Stoelverwarming is ook super fijn in de winterquote:
Terecht, hoort er gewoon bij tegenwoordig, met Android Auto / Applequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wowww snap dat je die mooi vindtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind hem er alleen een beetje smoezelig eruit zien
En ik vind deze leuk
Maar wel boven budget![]()
sodeju
Niet veel gelopen maar vind hem in verhouding duur. Is ook uit 2018
maar weet niet wat ze nieuw kosten al die auto's die je hier laat zien
Oh, zo goed heb ik er niet naar gekeken, ik zag de plaats vooral.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind hem er alleen een beetje smoezelig eruit zien
En ik vind deze leuk
Maar wel boven budget![]()
Echt geen idee wat ik wil wanneer ik m'n huidige auto niet meer heb. Want ja, een eigen autootje is lekker, maar écht nodig heb ik 'm niet.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ow gevondenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terecht, hoort er gewoon bij tegenwoordig, met Android Auto / AppleIk dacht onderhoud kutquote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Prijs/prestatie verhouding behoorlijk kut.
* Vino_Tinto gaat Fiat 500 checken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Stuurverwarmingen voorruitverwarming
Voorruitverwarming.quote:![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb hem in principe ook niet nodig denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zo goed heb ik er niet naar gekeken, ik zag de plaats vooral.![]()
Echt geen idee wat ik wil wanneer ik m'n huidige auto niet meer heb. Want ja, een eigen autootje is lekker, maar écht nodig heb ik 'm niet.
Ik heb een motor. En als ik straks een zolderkamer autist wordt, dan kan ik de auto van ouders lenen.
maar ik weet niet, toch fijn een eigen autootje te hebben. Vandaar zo goedkoop mogelijk per maand
Rij jij ook in de winter op je motor?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem in principe ook niet nodig denk ik.
Ik heb een motor. En als ik straks een zolderkamer autist wordt, dan kan ik de auto van ouders lenen.
maar ik weet niet, toch fijn een eigen autootje te hebben. Vandaar zo goedkoop mogelijk per maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:bedoel je. Die stomme ribbels in de ruit. If you see them you cannot unsee them.
Maar fiat 500 is wel duurder in wegenbelastingSoms, goed ingepaktquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rij jij ook in de winter op je motor?
@bondagequote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar fiat 500 is wel duurder in wegenbelasting
[..]
Soms, goed ingepaktI'm surrounded by morons!
Ik heb echt jarenlang langs alle ranzigheid op m'n bril leren kijken, die ribbels zijn een beginnerslevel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]bedoel je. Die stomme ribbels in de ruit. If you see them you cannot unsee them.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
eng toch glij je dan niet eerder onderuit?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Soms, goed ingepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genotsribbels voor de draakquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt jarenlang langs alle ranzigheid op m'n bril leren kijken, die ribbels zijn een beginnerslevel.I'm surrounded by morons!
Op de Fiesta is het ook wel wat minder nodig, op de Transit die ik een tijdje reed was het echt fantastisch, want ik had te korte armen voor het midden van de voorruit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik rij niet als het gesneeuwd heb.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eng toch glij je dan niet eerder onderuit?
Heb wel lessen gehad toen het gevroren had,
En had mijn examen op een -2 dag in de ochtend
Mja, kerel heeft een auto en de kans is redelijk groot dat die een auto van z'n werk krijgt. Als ik dan inderdaad geen auto meer heb, kan ik de zijne af en toe de pootjes laten strekken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem in principe ook niet nodig denk ik.
maar ik weet niet, toch fijn een eigen autootje te hebben. Vandaar zo goedkoop mogelijk per maandJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Kou is het punt niet, glad wel. Kan ook eng glad worden in de zomer, als het na een tijdje kurkdroog ineens weer gaat regenen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eng toch glij je dan niet eerder onderuit?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
maar regen en al die bladeren op de weg?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik rij niet als het gesneeuwd heb.
Heb wel lessen gehad toen het gevroren had,
En had mijn examen op een -2 dag in de ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat bedoel ik ook, en al die bladeren op de weg in de herfstquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kou is het punt niet, glad wel. Kan ook eng glad worden in de zomer, als het na een tijdje kurkdroog ineens weer gaat regenen bijvoorbeeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet de NS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net wat je route is. Meeste wegen waar vooral auto's rijden, zijn vaak snel zat weer blaadjesloos.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, en al die bladeren op de weg in de herfstJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik betaalde iets van 20 euro geloof ik?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Soms, goed ingepaktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij rijd ook motor?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je route is. Meeste wegen waar vooral auto's rijden, zijn vaak snel zat weer blaadjesloos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet pas om 5 voor twaalf hoor mensen
Godsamme
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee, ik ben zo'n beetje de enige in m'n familie zonder.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja met regen rij ik liever ook niet. Maar als het moet dan doe ik het wel. En dan echt uitkijken waar je rijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maar regen en al die bladeren op de weg?Huh ik krijg 30 - 35 per maandquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik betaalde iets van 20 euro geloof ik?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hey KWquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ook geen behoefte aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n beetje de enige in m'n familie zonder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie m'n eerdere reactie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Loungequote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Oe
https://www.marktplaats.n(...)a-sport-16-lm-velgen![]()
![]()
Het werd wel uiteindelijk 5 voor twaalf.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Niet goedquote:
* Vino_Tinto heeft geen verstand van fiat 500
Is ook wel 6 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja met regen rij ik liever ook niet. Maar als het moet dan doe ik het wel. En dan echt uitkijken waar je rij
[..]
Huh ik krijg 30 - 35 per maandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ik vind het opvangen van de fouten van anderen al interessant genoeg wanneer ik een kreukelzone om me heen heb.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit dus. Ik had een telefonische afspraak met het ziekenhuis, waarbij ik in de loop van de ochtend gebeld zou worden. Ik zei hier dus dat dat echt niet om 5 voor twaalf hoefde te worden., en ik werd dus stipt om 11:55 gebeldquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd wel uiteindelijk 5 voor twaalf.
Jinxed it.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit dus. Ik had een telefonische afspraak met het ziekenhuis, waarbij ik in de loop van de ochtend gebeld zou worden. Ik zei hier dus dat dat echt niet om 5 voor twaalf hoefde te worden., en ik werd dus stipt om 11:55 gebeld
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit dus. Ik had een telefonische afspraak met het ziekenhuis, waarbij ik in de loop van de ochtend gebeld zou worden. Ik zei hier dus dat dat echt niet om 5 voor twaalf hoefde te worden., en ik werd dus stipt om 11:55 gebeld![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ik heb daar ook geen verstand van. Maar mooie term voor een autootjequote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet goed
* Vino_Tinto heeft geen verstand van fiat 500![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen verstand van. Maar mooie term voor een autootje
@Rob z'n schuldquote:
Ik ging om half tien douchen en zei tegen hem dat de deur open moest blijven zodat ik m'n telefoon zou kunnen horen. Ik zei: ze kunnen om half negen bellen, maar ook om half elf. Toen zei Rob dus dat ze ook om 5 voor twaalf zouden kunnen bellen.
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beige.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of gewoon even de credit card van je ex 'lenen' en jezelf trakteren op een afscheidscadeautje en een Bentley Continental GT kopen met tankpas die je ineens afbetaald voor de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Deze
https://www.marktplaats.n(...)rplay-leer-alcantara
Welkequote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:19 schreef marc0871 het volgende:
Zie ik nu. Zilver of grijs.
Op de foto leek het voor mij paars/aubergine.
Zal het licht zijn.
Olijfgroen/grijsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Deze
https://www.marktplaats.n(...)rplay-leer-alcantara![]()
![]()
Heeft muis dat jou aangedaan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon even de credit card van je ex 'lenen' en jezelf trakteren op een afscheidscadeautje en een Bentley Continental GT kopen met tankpas die je ineens afbetaald voor de komende 10 jaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon even de credit card van je ex 'lenen' en jezelf trakteren op een afscheidscadeautje en een Bentley Continental GT kopen met tankpas die je ineens afbetaald voor de komende 10 jaar
Nee zo ben ik niet
Nee joh, haar laat ik nooit in zo'n pauper bak rijdenquote:![]()
Die heeft 3 McLarens, 8 Rolls Royces, 12 Ferrari's 2 Bugatti's en 18 Maybachs![]()
Ik zit in de keuken van GoA.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit over die Fiat? Die is donkergrijs. Mat.
Welke schaal? 1:18?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, haar laat ik nooit in zo'n pauper bak rijden![]()
Die heeft 3 McLarens, 8 Rolls Royces, 12 Ferrari's 2 Bugatti's en 18 Maybachs![]()
![]()
Ik mis @ieniminimuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op afstand, toch wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben je kleurenblind?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Was dus niet duidelijk aan de foto. Moest ik de basis voor in.
Ik zag paars.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Veel boetes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Collega van mij is ook kleurenblind.quote:
Lijkt mij echt irritantIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
KleurendoofIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis Bassie en Adriaanquote:
Dan is van boven naar beneden wachten, stoppen, GAS!!!quote:
Ik zie de kleuren wel, maar ze vallen soms tegen elkaar weg.
Lekker handig als ze lekker krap hebben geoogst en er moet op groen gesorteerd worden (paprika).
Denk ik dat ik een mooi doosje groen heb, komt de werkgever langs en gaat het van; en die is bont. En die is bont...![]()
![]()
![]()
dubbele espresso
Normaal nooit na 11 uur koffie. Maar had behoefte
Och, weekend.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:34 schreef marc0871 het volgende:
En dan vannacht weer niet slapen, zeker?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:34 schreef marc0871 het volgende:
En dan vannacht weer niet slapen, zeker?quote:
Gezellig.quote:
Nog 51 minuten, mensjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:41 schreef marc0871 het volgende:
Ook wel trek in een bakkie pleur eigenlijk.
Ff kijken of dit werkt
Ook wel trek in een mooie vrouw eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Loopt hier net eentje de deur uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:44 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff kijken of dit werkt
Ook wel trek in een mooie vrouw eigenlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat mooi zo MT6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:44 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff kijken of dit werkt
Ook wel trek in een mooie vrouw eigenlijk
Het heeft gewerktquote:
Het heeft 2x gewerktquote:![]()
![]()
![]()
Hier kan geen datingapp tegenop.quote:
door de zalm?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Smaakt prima, maar ik hoef voorlopig geen kusje van @:Rob te verwachtenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
In één keer goedquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
BOLK DIE VOGELIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heu!quote:I'm surrounded by morons!
nog even 1 spelletje voor geld en dan opruimen
Wil dingen weg gaan gooienMinder verhuizen straks
dat is een dubbele espressoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Iemand cappuccino?
Wa's da dan?
Ja, Da's koffie.
Oh. Zeg dat dan gewoon.
Ik wist dat die zou komenquote:
Maakt niet uit. Gewoon posh koffie.
Hele ASMR kanalen op JijBuis hoe ze koffie maken op van die overdadige machines![]()
![]()
@Fogel tjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar is de crema?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat schuimlaagje op een goede kop koffiequote:
Bolken is ook 'iets doen'quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is oplosquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat schuimlaagje op een goede kop koffie![]()
![]()
Dat dit mag in Nederlandquote:
Ikquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik
Wil
Opruimen
Dingen
Weggooien
Minder
Verhuisspullen
zou
daar
ook
geen
zin
in
hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* MooieTop6 zet een lekker bakje versgemalen koffie voor Scherfquote:
Oh heerlijk. Daar ben ik wel effe aan toe, een lekker bakkie hete koffiequote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
* MooieTop6 zet een lekker bakje versgemalen koffie voor Scherf
Rebel zegtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet hardop lachen. Rebel kijkt mij raar aan
lekker blijven zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
33 jarige toyboy wilt een foto. Maar ben niet in de foto mood
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: