SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Stiekeme Moonkaap
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ScherfBolk!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dank u!quote:
Nee ik vind koffie heel erg vies
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Haring met slagroom?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u!
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En likeur 43?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u!
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Koffie met 43
Dat lust ik wel!quote:
Maar Tia Maria nietSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Safari!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lust ik wel!
Maar Tia Maria nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat krijg ik wel weg denk ikquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat is dezequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Licor 43, ook wel bekend als Cuarenta y Tres, is een populaire Spaanse likeur die bekendstaat om zijn zoete, vanilleachtige smaak en rijke aroma’s. De naam verwijst naar de 43 natuurlijke ingrediënten die worden gebruikt in het geheime familierecept — waaronder citrusvruchten, aromatische kruiden, vanille en specerijen.
Kenmerken van Licor 43
- Herkomst: Cartagena, Spanje
- Smaakprofiel: Zoet met tonen van vanille, citrus, karamel en kruiden
- Alcoholpercentage: 31%
- Gebruik: Puur, met ijs, in koffie (zoals een Carajillo), of in cocktails zoals de Balón 43 of Sangria 43
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Bedankt GebrokenAIquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Licor 43, ook wel bekend als Cuarenta y Tres, is een populaire Spaanse likeur die bekendstaat om zijn zoete, vanilleachtige smaak en rijke aroma’s. De naam verwijst naar de 43 natuurlijke ingrediënten die worden gebruikt in het geheime familierecept — waaronder citrusvruchten, aromatische kruiden, vanille en specerijen.
Kenmerken van Licor 43
- Gebruik: Puur, met ijs, in koffie (zoals een Carajillo), of in cocktails zoals de Balón 43 of Sangria 43
Bron: Copilot AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu wil ik Sangria 43!
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Met uitjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat dronk ik vroeger altijd voor het uitgaanquote:
Heel veel uurtjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes kun je die aan de bar bestellen.
Ik ben zo rond 9:30 op het vliegveld, gate sluit om 12:30
Ben normaal altijd te laat, maar nu durf ik het er niet op te gokkenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik gebruik het als browser.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd voor het uitgaan
How can I make this topic about me?![]()
Het belangrijkste: telefoon vol en oplader mee?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel veel uurtjes.
Ik ben zo rond 9:30 op het vliegveld, gate sluit om 12:30
Ben normaal altijd te laat, maar nu durf ik het er niet op te gokkenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Dat is toch ios?
Bestel een barraquito op het terras. Goed door elkaar roeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lust ik wel!
Maar Tia Maria niet
Zo heb ik koffie leren drinken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja! En paspoort meequote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het belangrijkste: telefoon vol en oplader mee?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ben in de likeur 43 fabriek geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Kenmerken van Licor 43
Bron: Copilot AI
Tandenborstel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @gebrokenglasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bestel een barraquito op het terras. Goed door elkaar roeren.
Zo heb ik koffie leren drinken
En balinese kattenkoffie dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @:gebrokenglasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die zijn daar ook wel te koopquote:
Het is zoooo lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @:gebrokenglas
Klinkt ook viesquote:
O, maar ik kan koffie echt wel laten staan hoor. Het is niet zo dat ik barstende koppijn krijg als ik 's ochtends nog geen koffie heb gehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
Het regent en mijn kussens liggen nog buiten
Hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar ik kan koffie echt wel laten staan hoor. Het is niet zo dat ik barstende koppijn krijg als ik 's ochtends nog geen koffie heb gehad.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik begin net met mijn eerste mok. Nog geen slok gehad.
Ja nee het valt wel mee hoor.quote:
(ondertussen barstende koppijn en 4 paracetamol naar binnen gegooid)How can I make this topic about me?![]()
En het is nog niet eens 9.00quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alweer wat incidenten opgelost
Koelplanning maken is kut
Ja koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
@gebrokenglas een klant!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oei, DJMO wil koffie?quote:
* gebrokenglas zet bliksemsnel zijn eigen mok neer en gaat gelijk een heerlijk bakkie inschenken
Wel een warme dit keerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, DJMO wil koffie?
* gebrokenglas zet bliksemsnel zijn eigen mok neer en gaat gelijk een heerlijk bakkie inschenken
[ afbeelding ]
Ja, vers gezet en warm.quote:
Het viel me mee dat ze niet klaagde over de koffie. Maar ik had haar naam verkeerd gespeld, dat was al afleiding genoeg. De taktiek werkte.
Dus zo kom je van je oude koffie af.. ik hou het in de gaten!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vers gezet en warm.
Het viel me mee dat ze niet klaagde over de koffie. Maar ik had haar naam verkeerd gespeld, dat was al afleiding genoeg. De taktiek werkte.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus zo kom je van je oude koffie af.. ik hou het in de gaten!
Is het moeilijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:11 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
En dit keer zonder dat ik woorden van @:Rob moest jatten
Mwoah. Je hebt enkel taalkundig inzicht nodig.quote:
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Probeer het zelf eens zou ik zeggenIk heb er één en ik ben er trots op
Mogguh
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mogge zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het kan wel frustrerend zijn als je nog maar een of twee puntjes nodig hebt voor het volgende level, en je dan even door de letters geen woorden meer ziet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Op telefoon is kut. Straks op laptop kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het kan wel frustrerend zijn als je nog maar een of twee puntjes nodig hebt voor het volgende level, en je dan even door de letters geen woorden meer ziet.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
LIEV echt niet!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar goed ik heb dus mijn eigen ontbijt gemaakt en ben alweer een uurtje in de tuin aan het werk. Onder toeziend oog van een van de katten van de buurvrouwOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, want ik had haar geliked in het gesloten topic van haar..
Je hebt LILAK gelikt?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben jaloersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In haar like topic, die dus is gesloten ( omdat FOK! traag was )quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist
Je hebt LILAK gelikt?![]()
Goed bezig, ik lig nog in bed.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar goed ik heb dus mijn eigen ontbijt gemaakt en ben alweer een uurtje in de tuin aan het werk. Onder toeziend oog van een van de katten van de buurvrouw
Zo maar eens opstaan en douchenI'm surrounded by morons!
Ow niet echt geliktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar is het like-systeem dan ook voor, zo hebben wel meer mensen veullll likes gekregen. Is echt jouw schuld nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, want ik had haar geliked in het gesloten topic van haar..
Waar in de statuten staat dat dat niet mag? (I did it tooquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
In haar like topic, die dus is gesloten ( omdat FOK! traag was )
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker likkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat is toch die fetish met Likes?
Ik heb liever echte likjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is echt geen probleem.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik er ook wel iets uit van wilde leggen. of sowieso ik begon daar net mee, geen ervaring mee.
Probeer het nu maar eens dan zonder je volgers en een filmpje te maken?
Het moet aan "hogere" standaarden voldoen als 20 jaar terug, zeker als je al niet de "monitize" status hebt.
dus of te wel hoewel je filmpje bekeken wordt door veel, YouTube vangt t geld.
Nogmaals, als je content interessant genoeg is, of in het muzikantengeval, als je interessante liedjes speelt. Dan komt dat echt wel goed.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar is het like-systeem dan ook voor, zo hebben wel meer mensen veullll likes gekregen. Is echt jouw schuld nietNou het topic was natuurlijk niet voor niets dicht..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar in de statuten staat dat dat niet mag? (I did it too![]()
Man man man .... Ik sliep om 11 uur.
Wekker om half 7 gezet.
Word wakker "nee, nog ff niet"
*Snooze*
Nu is 't hafl 10
Well, life can be a riot
Maar wat ik niet snap
Hoe kan een forum traag worden van een topic waar iemand vraagt om likes dan?
Dat ie toch gewoon een grappig topic?
Maar goed. Ik zal er niet over beginnen want ik denk dat het dieper gaat dan ik denkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Like gegevenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar wat ik niet snap
Maar goed. Ik zal er niet over beginnen want ik denk dat het dieper gaat dan ik denkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb liever echte likjes
Oh je vroeg er niet om
Toch gedaan
Ik mis @DottekeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jezus luilakquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:33 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man .... Ik sliep om 11 uur.
Wekker om half 7 gezet.
Word wakker "nee, nog ff niet"
*Snooze*
Nu is 't hafl 10Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja kom danquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb liever echte likjes
Ja ik verwijs even naar de statuten waarin staat dat over een aanwijzing van "hogerhand" geen exacte reden onder hoeft te ligfen die terug te vinden is in de statuten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar in de statuten staat dat dat niet mag? (I did it too
Dus als beheer van mening is dat een waarschuwing of vakantie op zijn plek is dan is dat zoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga weer verder onkruid wiedenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon dwars door m'n wekker heen geslapenquote:
Well, life can be a riot
Hoe dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gewoon dwars door m'n wekker heen geslapen
Als mijn wekker afgaat moet ik op staan om hem uit te zettenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ziedend jaloers nuquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik deed m'n telefoon pakken "snooze"quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoe dan?
Als mijn wekker afgaat moet ik op staan om hem uit te zetten
en draaide me weer omHopende dat ik 15 Minuten later weer gewoon gewekt zou worden, maar niet dus
Well, life can be a riot
Ik wil ritme houden voor als ik straks weer ga werken.quote:
Dus half 7 wekker
Dank u dank u.quote:
Nog 20 minuten wachten op mn reisgenootjes. Gebeurt niet vaak dat ik te vroeg ben
Ah ja dat snapt ik dan wel. Maar ik heb een prime ritmequote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil ritme houden voor als ik straks weer ga werken.
Dus half 7 wekker![]()
![]()
Haha de eerste mannen met bierblikje alweer gespot.
Mooie gebruinde mannen welSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zij zullen ook verbaast zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u dank u.
Nog 20 minuten wachten op mn reisgenootjes. Gebeurt niet vaak dat ik te vroeg benVeilige vlucht straks en een fijne vakantie
![]()
![]()
Ik ben meestal ook wel voor de wekker wakker. Maar dan moet ik wel voor 22:00 uur slapenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Fijne reisquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u dank u.
Nog 20 minuten wachten op mn reisgenootjes. Gebeurt niet vaak dat ik te vroeg ben
Op een vliegveld kan datquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie gebruinde mannen welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat is er mis met een bierbuikjequote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie gebruinde mannen wel(Al is 't bij mij meer een kapsalonbuikje)
Well, life can be a riot
Je bent nog niet goed wakker denk ik, lees de zin nog eensquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bierbuikje(Al is 't bij mij meer een kapsalonbuikje)
![]()
Tieten Topic? Ja hoorquote:
Huh? Dat lijkt me stug.quote:
Of heb jij stiekem 10.000 likes gezet en het forum traag gemaakt?
Ik ben ook zo ergquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooie gebruinde mannen wel
We hadden vroege vlucht. Zat ik om 6 uur aan een biertje
Nee nog geen eens het hele topic gelikedquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Dat lijkt me stug.
Of heb jij stiekem 10.000 likes gezet en het forum traag gemaakt?![]()
![]()
Nee nee, het like systeem is alleen voor uitermate kwalitatief goede posts!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar is het like-systeem dan ook voor, zo hebben wel meer mensen veullll likes gekregen. Is echt jouw schuld niet
Misschien moet er iets ingevoerd worden dat je maar maximaal 10 likes per jaar mag zetten. Of 100 als je pimp abo hebt
Ik ga maar eens douchenI'm surrounded by morons!
Oh bierBLIKJE
JezusanusWell, life can be a riot
Euh afhankelijk van de man niets?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bierbuikje(Al is 't bij mij meer een kapsalonbuikje)
Maar ik had het dan ook niet over bierbuiken
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bent nog niet goed wakker denk ik, lees de zin nog eens
Nee nee, jij weet wel wat voor TTquote:
Heb ik ook wel eens gedaan, is toch ook gewoon een bruine boterham hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben ook zo erg
We hadden vroege vlucht. Zat ik om 6 uur aan een biertje
Maar nu ben ik oud en wijs
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, is toch ook gewoon een bruine boterham he
Maar nu ben ik oud en wijsik blijf liever jong en niet wijs
Er zij hier teveel niezende en hoestende mensen om me heen
Je zit toch niet bewust de boel te saboteren hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, het like systeem is alleen voor uitermate kwalitatief goede posts!
Misschien moet er iets ingevoerd worden dat je maar maximaal 10 likes per jaar mag zetten. Of 100 als je pimp abo hebtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik wil niet ziek worden
Maar ok, straks in het vliegtuig is het natuurlijk nog veel erger
Nog niet. Je merkt het vanzelf wel als het forum plat ligtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je zit toch niet bewust de boel te saboteren he
Ik heb bijna die neigingquote:
Voordeel is dat mensen dan misschien wel denken dat ik zelf ziek ben en ze niet te dichtbij komen
In de bus naar Parijs was het ook feest met vet veel hoestende mensen. Uiteindelijk ziek geworden door de airco op de kamer
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niet. Je merkt het vanzelf wel als het forum plat ligt
Hmm bedenk me nu dat ik 0 euro cash bij me heb. Naja wordt lekker goedkoop dan
Forum saboteren middels een feature.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Je kan daar gewoon pinnenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm bedenk me nu dat ik 0 euro cash bij me heb. Naja wordt lekker goedkoop dan
Daar ga ik wel vanuit!quote:
Jaaah, zo ben ik!quote:
En in vliegtuig kan je ook alleen maar pinnen .quote:
Met wie vlieg je?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
zoek maar eens terug op likes en FOK! fail of traag of iets dergelijksquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar wat ik niet snap
Maar goed. Ik zal er niet over beginnen want ik denk dat het dieper gaat dan ik denk
het is niet de eerste keer dat het problemen geeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou je niet tegenquote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De beste tettenquote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek maar eens terug op likes en FOK! fail of traag of iets dergelijks
het is niet de eerste keer dat het problemen geeft
Gewoon dat hele systeem verwijderenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze vrouw weetquote:
krijg ik dan eeuwige roem?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dit dus
Gewoon dat hele systeem verwijderen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nah, dat zou zonde zijn van alle tijd die in het maken zat. Heus.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dit dus
Gewoon dat hele systeem verwijderen
/sJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
dislikes kunnen geven zou ook mooi zijn. Een post waarvoor een TR te zwaar is maar waar je toch wat afkeuring aan wil geven.How can I make this topic about me?![]()
Zoals mensen die koude koffie geven?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dislikes kunnen geven zou ook mooi zijn. Een post waarvoor een TR te zwaar is maar waar je toch wat afkeuring aan wil geven.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat gaat vast goed op een platform als Fok.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dislikes kunnen geven zou ook mooi zijn. Een post waarvoor een TR te zwaar is maar waar je toch wat afkeuring aan wil geven.🐙![]()
Nee klopt, maar het gaat om het ideequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gaat vast goed op een platform als Fok.
Dat hebben we toch al eens gehad? Of was dat alleen op de FP?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gaat vast goed op een platform als Fok.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat gaat compleet misquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dislikes kunnen geven zou ook mooi zijn. Een post waarvoor een TR te zwaar is maar waar je toch wat afkeuring aan wil geven.
dat weet je
Heer Vers, dat was een aardige poepbeurtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er liggen hier stroopwafels
Een vrij kort slaapje mijn beste.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer Vers, dat was een aardige poepbeurt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff een powernap, niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al eens gehad? Of was dat alleen op de FP?🐙![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even wakker worden hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik moet nog wat bedenken voor vanavondquote:
inspiratieloosThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren voor 2 dagen gedaanquote:
woeiiquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb de komende maanden wat te doen.
Smile, it's free therapy.![]()
Gepoept?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, daar moet je tijd voor vrij maken, ff een relaxmomentjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo snel mogelijk....quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, daar moet je tijd voor vrij maken, ff een relaxmomentjeHow can I make this topic about me?![]()
je kunt hetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb de komende maanden wat te doen.![]()
en je kunt zeker meer waardering krijgen als je er mee bezig gaat(lekker cryptisch) dan je nu krijgt
Koelplanning af
Was een verse drolquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heer Vers, dat was een aardige poepbeurtWell, life can be a riot
Heer Stevenquote:
Ja, klopt. Dit gaat toch niet meer werken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het![]()
en je kunt zeker meer waardering krijgen als je er mee bezig gaat(lekker cryptisch) dan je nu krijgt
Mogguh. Het regent af en toe. Momenteel is het weer droog. Ik wilde vanmiddag even een terrasje pakken maar of dat gaat lukken....quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Hier vandaag en morgen 25/ 26 graden
![]()
En goedemorgen waterfietssteven![]()
Kan gewoon.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Het regent af en toe. Momenteel is het weer droog. Ik wilde vanmiddag even een terrasje pakken maar of dat gaat lukken....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Het regent af en toe. Momenteel is het weer droog. Ik wilde vanmiddag even een terrasje pakken maar of dat gaat lukken....
![]()
Moet je naar kussendvogeltje omgeving om lekker op t terras te zittenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Het regent af en toe. Momenteel is het weer droog. Ik wilde vanmiddag even een terrasje pakken maar of dat gaat lukken....
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dit gaat toch niet meer werken.![]()
![]()
![]()
trots op jou
Ja, de weer-app laat hier ook zien: vandaag 23, morgen 24, en jaja, droog mensen!
* gebrokenglas kijkt naar buiten en heeft een ander idee bij "droog weer".How can I make this topic about me?![]()
Het weer is inderdaad nite best. Maar vind dat op zich ook niet zo heel erg. Lekker alles openzetten straks kan 't goed door luchten.Well, life can be a riot
Kussendvogeltjealertquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hier vandaag en morgen 25/ 26 graden
![]()
En goedemorgen waterfietssteven![]()
![]()
![]()
Lekker zeg, hier voelt t ook we 26 graden maar met regen buiten en plakkerig. Denk straks toch nog ff fietsen tot de logee komt
we hebben hier miezer
keiharde miezer
kan dat?
ja dat kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jup mooie omgeving en lekker warmpiesquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet je naar kussendvogeltje omgeving om lekker op t terras te zitten![]()
Ik had alles opengegooid, toen begon het ineens behoorlijk te regenen, dus snel het huis door, alles dicht....quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:21 schreef Grotetijd het volgende:
Het weer is inderdaad nite best. Maar vind dat op zich ook niet zo heel erg. Lekker alles openzetten straks kan 't goed door luchten.
en na 5 minuten was de bui weer voorbij.How can I make this topic about me?![]()
[martsmeetsmodus]quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
we hebben hier miezer
keiharde miezer
kan dat?
ja dat kan
mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
[/martsmeetsmodus]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ging voor eieren maar die hebben ze niet meer.quote:
Dus heb nu een chocolade donut
omg begon het te rekenenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had alles opengegooid, toen begon het ineens behoorlijk te rekenen, dus snel het huis door, alles dicht....
en na 5 minuten was de bui weer voorbij.
En wat gaan jullie vandaag eten? of is er nog geen eetonderhandeling geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kussendvogeltjealert![]()
![]()
Lekker zeg, hier voelt t ook we 26 graden maar met regen buiten en plakkerig. Denk straks toch nog ff fietsen tot de logee komt![]()
om te proberen of je niet toch een waterfiets kunt scoren
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ging voor eieren maar die hebben ze niet meer.
Dus heb nu een chocolade donut![]()
![]()
Nou, dat is wel een stukje rijden vanaf hier, en ik moet vanmiddag, vanavond en morgen werken dus dat is even wat minder praktisch.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet je naar kussendvogeltje omgeving om lekker op t terras te zittenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En wat gaan jullie vandaag eten? of is er nog geen eetonderhandeling geweest![]()
om te proberen of je niet toch een waterfiets kunt scorenGaat sla, krieltjes en kip worden. Dat wil mijn dochter en de logee
![]()
gewoon ziek meldenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een stukje rijden vanaf hier, en ik moet vanmiddag, vanavond en morgen werken dus dat is even wat minder praktisch.
dikke vinger doen
Aiiii. Elke tikfout wordt gezien.quote:![]()
Ik typte de naam van dJMO ook verkeerd, ze had gelijk een screenshot gemaakt.
je bent normaal ultra ninja jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii. Elke tikfout wordt gezien.![]()
Ik typte de naam van dDMO ook verkeerd, ze had gelijk een screenshot gemaak.
ik zit aan de keuken tafelquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
Op het terras computeren
#voeljethuiswerken
telt dat ook?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je weet, ik ben kampioen post editten...quote:![]()
Ik heb de fout al verbeterd.How can I make this topic about me?![]()
Oh lekker kut is dat jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had alles opengegooid, toen begon het ineens behoorlijk te regenen, dus snel het huis door, alles dicht....
en na 5 minuten was de bui weer voorbij.![]()
Gewoon alles open laten joh. Desnoods op een kierWell, life can be a riot
Laptop meequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een stukje rijden vanaf hier, en ik moet vanmiddag, vanavond en morgen werken dus dat is even wat minder praktisch.
aiiiii jij bent ook al zo'n ouder die dan braaf daarin meegaatquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Gaat sla, krieltjes en kip worden. Dat wil mijn dochter en de logee
![]()
![]()
zo hoort dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
2 dikke vingersquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon ziek melden
dikke vinger doen
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik typte de naam van dJMO ook verkeerd, ze had gelijk een screenshot gemaakt.
Who the fuck is dDMO nu weer?
Meestal staat de wind gunstig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh lekker kut is dat ja![]()
Gewoon alles open laten joh. Desnoods op een kierHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laptop mee
[..]
aiiiii jij bent ook al zo'n ouder die dan braaf daarin meegaat![]()
zo hoort dat ook
ik zie gezonde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan het
Zeker, want de koffie heel dichtbij. Ideaal. Zou ik eigenlijk ook moeten doen maandag als ik weer ga werken. Maargoed iemand heeft hier dan nog vakantie, dus denk ik te drukquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit aan de keuken tafel
telt dat ook?
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik typte de naam van dJMO ook verkeerd, ze had gelijk een screenshot gemaakt.had ze dat gedaan
Grappig
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Who the fuck is dDMO nu weer?
Oeps. Dit is helemaal erg.![]()
oei oeiHow can I make this topic about me?![]()
maar het staat nu voor eeuwig op een openbaar forum in de quotequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet, ik ben kampioen post editten...![]()
Ik heb de fout al verbeterd.![]()
tevens ook nog hoi![]()
al 4 bakken koffie opquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, want de koffie heel dichtbij. Ideaal. Zou ik eigenlijk ook moeten doen maandag als ik weer ga werken. Maargoed iemand heeft hier dan nog vakantie, dus denk ik te druk
zo maar eens even naar de winkel
maar ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan koken vanavondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Who the fuck is dDMO nu weer?![]()
JA nouja, dat is niet anders.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar het staat nu voor eeuwig op een openbaar forum in de quote![]()
tevens ook nog hoi![]()
* gebrokenglas draagt de fout als een man.
Goedemorgen ook.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Laptop mee
[..]
aiiiii jij bent ook al zo'n ouder die dan braaf daarin meegaat![]()
zo hoort dat ook
Heb toen ik op vakantie was al genoeg gevretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar even rustiger
Gisteren wilden we wel uit eten gaan, maar restaurant was dicht. Zaterdag of Zondag dan maar onverantwoord eten denk ik
Ja, ga maar even een uurtje in de hoek staan om je zonden te overdenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
oei oeiIk heb er één en ik ben er trots op
niet met honger naar de winkel gaanquote:
(lukt mij ook nooit)
Dan krijg je minstens een uur lang geen koffie meer van mij, dat besef je je wel?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ga maar even een uurtje in de hoek staan om je zonden te overdenken.How can I make this topic about me?![]()
Mundozzzzquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb toen ik op vakantie was al genoeg gevretenNu maar even rustiger
Gisteren wilden we wel uit eten gaan, maar restaurant was dicht. Zaterdag of Zondag dan maar onverantwoord eten denk ik![]()
lekkahhhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GG zal trots zijn op dat aantal. Ik zit aan bak 2. Kan er nog wel 6 gebruiken ookquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
al 4 bakken koffie op
maar ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan koken vanavond
jup en dat bij DJMOquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
oei oei
ik verwacht eigenlijk een reactie nog van haar daarop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
En ik heb eierenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet met honger naar de winkel gaan
(lukt mij ook nooit)
toritillaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
al 4 bakken koffie op
maar ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan koken vanavond
Kip gekruid met kipkruiden van....
ijsbergla
tomaat
komkommer
mais
lekker en gezond
Ik zit hier aan mijn derde mok, als ik het goed onthouden heb.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
GG zal trots zijn op dat aantal. Ik zit aan bak 2. Kan er nog wel 6 gebruiken ookHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JA nouja, dat is niet anders.
Goedemorgen ook.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JA nouja, dat is niet anders.
Goedemorgen ook.
Ik had er eerst staan: draagt de fout als een man. met opgeheven hoofd en rechtopquote:
Maar toen dacht ik: dat geeft vast een heel verkeerd beeld.How can I make this topic about me?![]()
aiiiquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb toen ik op vakantie was al genoeg gevretenNu maar even rustiger
Gisteren wilden we wel uit eten gaan, maar restaurant was dicht. Zaterdag of Zondag dan maar onverantwoord eten denk ik
Waar jij woont is het raaarrrrr . Hier zijn restaurants vaak op ma / di dicht.![]()
Maar goed, dit was het universum die wilde dat jij iets gezonds ging eten gister
Ken ik nog nietquote:Zal ik onthouden. Hadden ze daar toen die bastognetoetjes of was dat wat anders?
welk hoofdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had er eerst staan: draagt de fout als een man. met opgeheven hoofd en rechtop
Maar toen dacht ik: dat geeft vast een heel verkeerd beeld.
#DTVThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die oplosmeuk van jou is toch niet te zuipenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan krijg je minstens een uur lang geen koffie meer van mij, dat besef je je wel?Smile, it's free therapy.![]()
Inmiddels in @Rob wakker dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan krijg je minstens een uur lang geen koffie meer van mij, dat besef je je wel?
jepquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ken ik nog nietZal ik onthouden. Hadden ze daar toen die bastognetoetjes of was dat wat anders?
Heb nog wel wat anders voor jequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
GG zal trots zijn op dat aantal. Ik zit aan bak 2. Kan er nog wel 6 gebruiken ook![]()
![]()
Dat is erg lekker en aten we vaak. Mijn dochter is daar sinds wat jaren ineens geen fan meer fan. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toritilla
Kip gekruid met kipkruiden van....
ijsbergla
tomaat
komkommer
mais
lekker en gezondBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: