SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Stiekeme Moonkaap
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ScherfBolk!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dank u!quote:
Nee ik vind koffie heel erg vies
Een van de weinige dingen die ik niet lust.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Haring met slagroom?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u!
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En likeur 43?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u!
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Koffie met 43
Dat lust ik wel!quote:
Maar Tia Maria nietIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Safari!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lust ik wel!
Maar Tia Maria nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat is dezequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Licor 43, ook wel bekend als Cuarenta y Tres, is een populaire Spaanse likeur die bekendstaat om zijn zoete, vanilleachtige smaak en rijke aroma’s. De naam verwijst naar de 43 natuurlijke ingrediënten die worden gebruikt in het geheime familierecept — waaronder citrusvruchten, aromatische kruiden, vanille en specerijen.
Kenmerken van Licor 43
- Herkomst: Cartagena, Spanje
- Smaakprofiel: Zoet met tonen van vanille, citrus, karamel en kruiden
- Alcoholpercentage: 31%
- Gebruik: Puur, met ijs, in koffie (zoals een Carajillo), of in cocktails zoals de Balón 43 of Sangria 43
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Bedankt GebrokenAIquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Licor 43, ook wel bekend als Cuarenta y Tres, is een populaire Spaanse likeur die bekendstaat om zijn zoete, vanilleachtige smaak en rijke aroma’s. De naam verwijst naar de 43 natuurlijke ingrediënten die worden gebruikt in het geheime familierecept — waaronder citrusvruchten, aromatische kruiden, vanille en specerijen.
Kenmerken van Licor 43
- Gebruik: Puur, met ijs, in koffie (zoals een Carajillo), of in cocktails zoals de Balón 43 of Sangria 43
Bron: Copilot AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met uitjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat dronk ik vroeger altijd voor het uitgaanquote:
Heel veel uurtjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes kun je die aan de bar bestellen.
Ik ben zo rond 9:30 op het vliegveld, gate sluit om 12:30
Ben normaal altijd te laat, maar nu durf ik het er niet op te gokkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik gebruik het als browser.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger altijd voor het uitgaan
How can I make this topic about me?![]()
Het belangrijkste: telefoon vol en oplader mee?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel veel uurtjes.
Ik ben zo rond 9:30 op het vliegveld, gate sluit om 12:30
Ben normaal altijd te laat, maar nu durf ik het er niet op te gokkenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Dat is toch ios?
Bestel een barraquito op het terras. Goed door elkaar roeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lust ik wel!
Maar Tia Maria niet
Zo heb ik koffie leren drinken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja! En paspoort meequote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het belangrijkste: telefoon vol en oplader mee?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ben in de likeur 43 fabriek geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Kenmerken van Licor 43
Bron: Copilot AI
Tandenborstel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @gebrokenglasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bestel een barraquito op het terras. Goed door elkaar roeren.
Zo heb ik koffie leren drinken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En balinese kattenkoffie dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @:gebrokenglasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is zoooo lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @:gebrokenglas
O, maar ik kan koffie echt wel laten staan hoor. Het is niet zo dat ik barstende koppijn krijg als ik 's ochtends nog geen koffie heb gehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik het niet wil leren, straks word ik net zo verslaafd als @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
Het regent en mijn kussens liggen nog buiten
Hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar ik kan koffie echt wel laten staan hoor. Het is niet zo dat ik barstende koppijn krijg als ik 's ochtends nog geen koffie heb gehad.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik begin net met mijn eerste mok. Nog geen slok gehad.
Ja nee het valt wel mee hoor.quote:
(ondertussen barstende koppijn en 4 paracetamol naar binnen gegooid)How can I make this topic about me?![]()
En het is nog niet eens 9.00quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alweer wat incidenten opgelost
Koelplanning maken is kut
Ja koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
@gebrokenglas een klant!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oei, DJMO wil koffie?quote:
* gebrokenglas zet bliksemsnel zijn eigen mok neer en gaat gelijk een heerlijk bakkie inschenken
How can I make this topic about me?![]()
Wel een warme dit keerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, DJMO wil koffie?
* gebrokenglas zet bliksemsnel zijn eigen mok neer en gaat gelijk een heerlijk bakkie inschenken
[ afbeelding ]
Ja, vers gezet en warm.quote:
Het viel me mee dat ze niet klaagde over de koffie. Maar ik had haar naam verkeerd gespeld, dat was al afleiding genoeg. De taktiek werkte.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: