SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die oplosmeuk van jou is toch niet te zuipen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owneeee haha we hebben de gourmetplaat buiten gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aiii
Waar jij woont is het raaarrrrr . Hier zijn restaurants vaak op ma / di dicht.![]()
Maar goed, dit was het universum die wilde dat jij iets gezonds ging eten gisterWel veel groente erop en ernaast. Maar ook een beetje vlees erop gedaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelk![]()
How can I make this topic about me?![]()
Oploskoffie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is ook koffie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou bij ieder ander nu zeggen : zellufSPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu niet![]()
maar :aiiiiiii nee hier al jaren een tortilla fan in huisquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is erg lekker en aten we vaak. Mijn dochter is daar sinds wat jaren ineens geen fan meer fan. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Ook omdat hij geen aardappels, rijst eet![]()
Nou blieft ik zelf ook niet snel aardappelsSmile, it's free therapy.![]()
Probeer onze koffie op werk uit de koffieautomaat maar eens.quote:
Dan weet je dat het ook anders kan.
How can I make this topic about me?![]()
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelkgoffer ja kan ik er wat aan doen dat ik in Arnhem zoiets krijg!
Maar smaakte wel
Smile, it's free therapy.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owneeee haha we hebben de gourmetplaat buiten gezetWel veel groente erop en ernaast. Maar ook een beetje vlees erop gedaan
als iedereen nu gewoon koffie zou drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen
of thee
@JustinK
@MizzezAmyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sinds wanneer woon jij in Arnhemquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]goffer ja kan ik er wat aan doen dat ik in Arnhem zoiets krijg!
Maar smaakte wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen
100 xquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
biatch
maar.. had ik dat hier gepost of zo
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: