SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die oplosmeuk van jou is toch niet te zuipen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owneeee haha we hebben de gourmetplaat buiten gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aiii
Waar jij woont is het raaarrrrr . Hier zijn restaurants vaak op ma / di dicht.![]()
Maar goed, dit was het universum die wilde dat jij iets gezonds ging eten gisterWel veel groente erop en ernaast. Maar ook een beetje vlees erop gedaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelk![]()
How can I make this topic about me?![]()
Oploskoffie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Is ook koffie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou bij ieder ander nu zeggen : zellufSPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu niet![]()
maar :aiiiiiii nee hier al jaren een tortilla fan in huisquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is erg lekker en aten we vaak. Mijn dochter is daar sinds wat jaren ineens geen fan meer fan. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Ook omdat hij geen aardappels, rijst eet![]()
Nou blieft ik zelf ook niet snel aardappelsSmile, it's free therapy.![]()
Probeer onze koffie op werk uit de koffieautomaat maar eens.quote:
Dan weet je dat het ook anders kan.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelkgoffer ja kan ik er wat aan doen dat ik in Arnhem zoiets krijg!
Maar smaakte wel
Smile, it's free therapy.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owneeee haha we hebben de gourmetplaat buiten gezetWel veel groente erop en ernaast. Maar ook een beetje vlees erop gedaan
als iedereen nu gewoon koffie zou drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen
of thee
@JustinK
@MizzezAmyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sinds wanneer woon jij in Arnhemquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]goffer ja kan ik er wat aan doen dat ik in Arnhem zoiets krijg!
Maar smaakte wel
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Lost geen problemen op die koffie. Maakt alleen meningverschilen
100 xquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
biatch
maar.. had ik dat hier gepost of zo
Ik ga maar eens op de fiets stappen en wat aan mijn gemoedstoestand doen. Dit topic hielp al goed. Fijne dag
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
That's stretching it..quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
fiets zequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens op de fiets stappen en wat aan mijn gemoedstoestand doen. Dit topic hielp al goed. Fijne dag
![]()
Fijne dag gewenst kerel!!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
Fijne dag waterfietssteven fiets het er uit!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
Jij ook een fijne dagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fijn lovely love!![]()
Met mij ook goed
Hoe is t weer daar?quote:
Hier bewolkt maar wel lekker fris buiten nu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu 21 graden met zon. Gaat oplopen naar 25/26 zie ik vandaag en morgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe is t weer daar?
Hier bewolkt maar wel lekker fris buiten nu
Las net dat het bij GG miezerde of regende.
Bij jullie daaro wat minder mooi weer nu.Smile, it's free therapy.![]()
Zegt iemand die de grootsheid en kracht van de beste auto maker niet inzienquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt de dame met oplosmeuk en sojamelk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fordquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt iemand die de grootsheid en kracht van de beste auto maker niet inzien
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nijnemansquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt iemand die de grootsheid en kracht van de beste auto maker niet inzien![]()
![]()
![]()
Ah lekker warm wel dus..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu 21 graden met zon. Gaat oplopen naar 25/26 zie ik vandaag en morgen.
Las net dat het bij GG miezerde of regende.
Bij jullie daaro wat minder mooi weer nu.
Hier 20 graden, maar gevoelstemperatuur is 26.. oh hier is t nog droog.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoeveel overal LeMans overwinningen en F1 WK titels hebben die ook alweer gewoon sinds 2000quote:
Oei is het dan benauwd bij jou? of dat toch niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker warm wel dus..
Hier 20 graden, maar gevoelstemperatuur is 26.. oh hier is t nog droog..Smile, it's free therapy.![]()
Helemaal niet juist heerlijk, zelfs een beetje windquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei is het dan benauwd bij jou? of dat toch niet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker weer dan bij jouquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet juist heerlijk, zelfs een beetje wind
Stuur hem straks naar jouquote:![]()
Hij schijnt hier nu nog even op de zonnebloemen die eindelijk zijn uitgekomen in de tuin.
Dat hoeft echt niet pas om 5 voor twaalf hoor mensenquote:U wordt in de loop van de ochtend gebeld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk morgen pas weer..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon gaat zich vandaag niet laten zien, daar lijkt het op.
Liefquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur hem straks naar jou![]()
Hij schijnt hier nu nog even op de zonnebloemen die eindelijk zijn uitgekomen in de tuin.
Ah zonnebloemen zijn wel mooi.. zeker als ze heel groot worden
O, das mooi.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het leuke dat die de hele dag met de zon meedraaien.How can I make this topic about me?![]()
Ford is dan ook geen exclusieve supersportauto-fabrikantquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel overal LeMans overwinningen en F1 WK titels hebben die ook alweer gewoon sinds 2000![]()
Mensen die Ford rijden weten
heliotropismequote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, das mooi.
Het leuke dat die de hele dag met de zon meedraaien.
Bij madeliefjes moet ik altijd denken aan die kinderserie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Best veel planten en bloemen doen dat ook. Ik heb planten gekweekt die hun bladeren meelieten bewegen met de zonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee - Madeliefjes draaien ook met de zon mee
Dat wist ik niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sommige planten die binnen staan, gaan de bladeren soms ook anders staan
Ah. Mooi.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunnen ze zonlicht gaan produceren, voor als de zombies aanvallen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lief
Ah zonnebloemen zijn wel mooi.. zeker als ze heel groot wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Zombiesquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Mooi.
Kunnen ze zonlicht gaan produceren, voor als de zombies aanvallen
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Mooi.
[ afbeelding ]![]()
Mijn cactussen doen vrij weinigquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Sommige planten die binnen staan, gaan de bladeren soms ook anders staan
day of the triffidsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Mooi.
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Krassen in het tafelblad.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
Bij madeliefjes moet ik altijd denken aan die kinderserie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ze wilde wel Ferrari kopen in jaren 60 om sportauto succes te hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ford is dan ook geen exclusieve supersportauto-fabrikant![]()
Mensen die Ford rijden weten
Dus ze hebben echt geen verstand van sport auto's en Ferrari is een kut merk.
Of ze zijn slim en wilde het beste sportwagen merk ter wereld kopen
Ken jij dat? Geweldig hoorspel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Zolang je maar een friet/patat waterval met een domme turk nuttigtquote:![]()
Je bent zelf een domme turk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Zolang je maar een friet/patat waterval met een domme turk nuttigt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet dat ik een plebs-auto rijd ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ford is dan ook geen exclusieve supersportauto-fabrikant![]()
Mensen die Ford rijden wetenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Als kiespijn zekerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
is da lekkerder dan een slimme Turk?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Zolang je maar een friet/patat waterval met een domme turk nuttigt![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: