*spuit Huppelmuts helemaal natquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*spuit Huppelmuts helemaal nat
quote:
quote:
Dadelijk even over de kermis banjeren.quote:
Jij bent wel van de natte broekjes?quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk even over de kermis banjeren.
Thanksquote:
Gij vuigertquote:
Vooral in dit topic is dat pearl clutching schandalig jaquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral in dit topic is dat pearl clutching schandalig ja
Vraag maar aan @:Huppelmuts, @:AirwiN, @:Samzz, @:Monsterkoekie
Yes, looking at you, you saucy minxquote:
Ik herken mij niet in dit geneuzel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral in dit topic is dat pearl clutching schandalig ja
Vraag maar aan @:Huppelmuts, @:AirwiN, @:Samzz, @:Monsterkoekie
Ik zwabber wat af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja jij ook toch. Ik volg jeof volg je mij?
Haha.quote:
Ik heb een stalkertquote:
Je vergeet nog te melden welke snobistische snacks je vandaag gaat consumeren.quote:
Maar bij jou is het toch iets vaker mooi weer dan hier??quote:
Oesters denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet nog te melden welke snobistische snacks je vandaag gaat consumeren.
Mag het hopen jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar bij jou is het toch iets vaker mooi weer dan hier??
Oestersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oesters denk ikOf een kaasplankje. Of beide.
Jij begrijpt hetquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar bij jou is het toch iets vaker mooi weer dan hier??
Alleen terras waar ik ga hebben ze het niet.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen terras waar ik ga hebben ze het niet.
Het terras waar ik heen wilde zit vol. En daar hebben ze het wel.
Maar is dat een snobistische snack hier?
Ik niet, maar ik ben dan ook een pleb.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar is dat een snobistische snack hier?
Ik ga HEEL erg goed op dit soort dingen:quote:
Wait what nowquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb is zelf overigens ook een snobistische snack.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Ja, hij is een snob en hij is om op te vreten.quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hij is een snob en hij is om op te vreten.
Spiff!quote:
Als twee druppels water.quote:
Da's geen vino tinto.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb een heerlijke koude Albariño.
Een mooie frisse ziltige smaak.
Proost, geniet ervan.quote:
Maar wel n goedequote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?quote:
Hier ook alquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb een heerlijke koude Albariño.
Een mooie frisse ziltige smaak.
Neem maar gewoon van ons aan. Wij zijn te vertrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem maar gewoon van ons aan. Wij zijn te vertrouwen.
Wacht maar tot ie een foto van zichzelf stuurt. Als het die zwartwit foto is dan is het wel een foto van 15 jaar geleden.quote:
Die van zijn fobo?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie een foto van zichzelf stuurt. Als het die zwartwit foto is dan is het wel een foto van 15 jaar geleden.
Bestaat dat nog?quote:
Ja, die dus. Mooie man toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat bestaat. Het is een zwart wit foto.
Ja zeker. Maar je zegt net dat die foto 15 jaar oud isquote:
En ik ben te vertrouwen zei ik eerder dus het moet wel waar zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar je zegt net dat die foto 15 jaar oud is
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben te vertrouwen zei ik eerder dus het moet wel waar zijn.
Mijn baard is heul erg grijsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?
Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writingquote:
Ho ho kort is goed. ;9quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writing
*zet interviewer stem op:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writing
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*zet interviewer stem op:
Maar Barb, wat doe je dan wel?
"I fix stuff and I know things" is eigenlijk het enige goede antwoord.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.
[ afbeelding ]
En dutjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"I fix stuff and I know things" is eigenlijk het enige goede antwoord.
Overdag dutjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.
[ afbeelding ]
quote:
Overdag dutjes is voor oude mensenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders is het gewoon 'slapen'
En voor mensen met kinderenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Overdag dutjes is voor oude mensen
Ik ben oud en heb kinderen maar nul tijd voor dutjesquote:
Trustenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben oud en heb kinderen maar nul tijd voor dutjes![]()
Dus nu gauw slapen
Bonne nuit, buurmeisjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben oud en heb kinderen maar nul tijd voor dutjes![]()
Dus nu gauw slapen
Kun je nagaanquote:
Dat wordt een lange zware weekquote:
Lovelyquote:
quote:
Eerst even wat gaan eten, daarna een dutje doen?quote:
Same.quote:
Heb al dutjes gedaanquote:Op zondag 27 juli 2025 14:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst even wat gaan eten, daarna een dutje doen?
Jaloers.quote:
quote:
quote:
Poteeto potaatoquote:
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:17 schreef DrMarten het volgende:
Stuk gewandeld. Ter compensatie eten besteld
Gewoon een burgermenuquote:Op zondag 27 juli 2025 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik heb inspiratie nodig.
Dat is niet goed hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom de airfryer zo populair is.
Over een paar weken verplaats ik mij alleen nog maar rollend.
Heb nog overwogen om die aan te slingeren, maar was te lui, dus maar een scooter voor laten rijden.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
Welkom bij de club!quote:Op zondag 27 juli 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
quote:
Liegebeest. Jij hoort niet meer bij die club.quote:
Gaat hij dan sneller rijden?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb al een uur ruzie met mijn stofzuiger. Ergens zit iets dat hem op speedfunctie laat stotteren. En ik mag de speedfunctie graag gebruiken. Ben nu onderdeel voor onderdeel aan t schoonmaken
Dat is ff geledenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Liegebeest. Jij hoort niet meer bij die club.
[..]
Gaat hij dan sneller rijden?
Zeker welquote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Liegebeest. Jij hoort niet meer bij die club.
[..]
Gaat hij dan sneller rijden?
quote:
Nee joh gekkie. Jij bent goed bezig, die club is alleen voor losers zoals ik.quote:
Niet zo doen, je bent heul geen loser.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Jij bent goed bezig, die club is alleen voor losers zoals ik.
Wellusquote:Op maandag 28 juli 2025 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo doen, je bent heul geen loser.
Niettusquote:
Prima hoor, dadelijk even het toilet van logeerkonijn schoonmaken en verder werken.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
Hoe is het met jou?
Aws alleen maar logeren?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, dadelijk even het toilet van logeerkonijn schoonmaken en verder werken.
En met jou?
Theequote:Op maandag 28 juli 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars geeft de koffie- en theepot door
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws alleen maar logeren?
En werkse!
Geheel in leven! Straks mijn boekenkasten uitzoeken. Deels in de boekenkast op zolder en in augustus ergens koop ik een extra Billy
Neh niet echt. Op het moment drink ik graag de groene thee met vruchtensmaakjes (die doosjes van Pickwick en gewoon met citroen). Alleen dat wisselt zo snel wat ik graag drink; als het maar warm is en dat er zoetjes inzittenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriete thee?
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, deze week nog. Volgende week wordt hij weer opgehaald.
Hij was baldadig vanochtend. Had zaagsel uit zijn bak gegooid en de bench stond ineens anders
Ja hij is heel lief maar beetje bang nog steeds. Zijn kartonnen doos heeft ie ook helemaal mooi gemaakt (lees: versnipperd)quote:
Awsquote:Op maandag 28 juli 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hij is heel lief maar beetje bang nog steeds. Zijn kartonnen doos heeft ie ook helemaal mooi gemaakt (lees: versnipperd)
Ja, dat welquote:Op maandag 28 juli 2025 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Awsarm beestje!
Hij is wel creatief![]()
Ah ja, wel lekker, die groene thee met vruchtensmaakjesquote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neh niet echt. Op het moment drink ik graag de groene thee met vruchtensmaakjes (die doosjes van Pickwick en gewoon met citroen). Alleen dat wisselt zo snel wat ik graag drink; als het maar warm is en dat er zoetjes inzitten
En jij dan?
Oooooooh wat leuk!quote:Op maandag 28 juli 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat wel
In de loop van volgend jaar nemen wij zelf twee konijnen
Van die echte kruidentheeën trek ik niet (behalve sterrenmunt en kamille). Klinkt wel heel gezond jouw favoriet!quote:Op maandag 28 juli 2025 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah ja, wel lekker, die groene thee met vruchtensmaakjes![]()
Mijn absolute favo is Detox-thee van Jacob Hooij. Die ben ik na al die jaren nog nooit zat geworden. Alle andere smaken ben ik na een paar kopjes thee wel zat.
Dat is ook nice, toch elke keer weer een verrassing danquote:Op maandag 28 juli 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk!knijnen zijn zo grappig
[..]
Van die echte kruidentheeën trek ik niet (behalve sterrenmunt en kamille). Klinkt wel heel gezond jouw favoriet!Dat zat worden ken ik, dus daarom heb ik zo beetje elk smaakje dat je kan verzinnen
Twee grote schalen vol met thee (een boven en een beneden) en pak er blind wat uit meestal
Jep!quote:Op maandag 28 juli 2025 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is ook nice, toch elke keer weer een verrassing dan
Ja, vinden wij ook. Wij gaan meer voor deze soort:quote:Op maandag 28 juli 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk!knijnen zijn zo grappig
[..]
Van die echte kruidentheeën trek ik niet (behalve sterrenmunt en kamille). Klinkt wel heel gezond jouw favoriet!Dat zat worden ken ik, dus daarom heb ik zo beetje elk smaakje dat je kan verzinnen
Twee grote schalen vol met thee (een boven en een beneden) en pak er blind wat uit meestal
Te schattigquote:Op maandag 28 juli 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vinden wij ook. Wij gaan meer voor deze soort:
[ afbeelding ]
hier gaat het wel goed hoor, mijn leven zal altijd een beetje een achtbaan blijven en daar heb ik mij bij neergelegdquote:Op maandag 28 juli 2025 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima
Alleen net gehoord dat mijn favoriete begeleider ander werk gaat doen
En met jou dan?
ik stop om 15 uurquote:Op maandag 28 juli 2025 13:36 schreef DrMarten het volgende:
Kan niet ophouden met gapen
Is het al bijna 16.00?
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
hier gaat het wel goed hoor, mijn leven zal altijd een beetje een achtbaan blijven en daar heb ik mij bij neergelegd
Ik moet de auto nog ophalen en ze waren de leenfiets kwijtquote:
sportief hoor, alles wel oke met je gezondheid?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet de auto nog ophalen en ze waren de leenfiets kwijt
Dus straks nog ff dik kwartier lopen. Vind dat ik daarom om 16.00 wel uit mag loggen.
Vanochtend al van garage naar ziekenhuis en vervolgens naar werk gewandeld dus de beweging voor vandaag ook wel weer gehad.
Ja... je hebt lekker gelopen ja. Gelukkig mooi weer.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet de auto nog ophalen en ze waren de leenfiets kwijt
Dus straks nog ff dik kwartier lopen. Vind dat ik daarom om 16.00 wel uit mag loggen.
Vanochtend al van garage naar ziekenhuis en vervolgens naar werk gewandeld dus de beweging voor vandaag ook wel weer gehad.
Niet echt, nieuwe medicatie werkt minder dan ik had gehoopt. Dus weer bloedonderzoek enzo en kijken wat er aan gedaan kan worden.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
sportief hoor, alles wel oke met je gezondheid?
Oh jemig... heel erg veel sterktequote:Op maandag 28 juli 2025 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet echt, nieuwe medicatie werkt minder dan ik had gehoopt. Dus weer bloedonderzoek enzo en kijken wat er aan gedaan kan worden.
Ze willen we het liefst niet meer aan de oude medicatie hebben, maar tot in de eeuwigheid doormodderen met dit spul wat niet goed werkt heb ik ook weinig zin in.
Dus afwachten maar weer. Vrijdag weer een belafspraak en dan zien we wel weer verder.
O dat klinkt heel vervelend, hopelijk komt daar snel verandering inquote:Op maandag 28 juli 2025 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet echt, nieuwe medicatie werkt minder dan ik had gehoopt. Dus weer bloedonderzoek enzo en kijken wat er aan gedaan kan worden.
Ze willen we het liefst niet meer aan de oude medicatie hebben, maar tot in de eeuwigheid doormodderen met dit spul wat niet goed werkt heb ik ook weinig zin in.
Dus afwachten maar weer. Vrijdag weer een belafspraak en dan zien we wel weer verder.
Thanks.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jemig... heel erg veel sterkte
Sterkte, kerel!quote:Op maandag 28 juli 2025 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Thanks.
Ik overleef het wel hoor
Van dat gezeik wat je hebt met chronische ziektes
Dat begrijp ikquote:Op maandag 28 juli 2025 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Thanks.
Ik overleef het wel hoor
Van dat gezeik wat je hebt met chronische ziektes
Ook een dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 28 juli 2025 16:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb maar een baalmaandargh genomen. En ik denk dat ik morgen hetzelfde ga doen.
Grazie haffna, haniniquote:Op maandag 28 juli 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook een dikke knuffel voor jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |