quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik zit glazig voor mij uit te kijken, nu ik de knoop doorgehakt heb kan ik alleen nog enthousiast zijn mbt klantcontact en de rest kan mij echt ontnomen worden
Oké ik ben benieuwd welke knoop. Alleen ik heb het gevoel het te moeten weten... sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik zit glazig voor mij uit te kijken, nu ik de knoop doorgehakt heb kan ik alleen nog enthousiast zijn mbt klantcontact en de rest kan mij echt ontnomen worden
oh nee ik ga een andere baan zoekenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik ben benieuwd welke knoop. Alleen ik heb het gevoel het te moeten weten... sorry
Ah oke! Spannend en snap je dubbele gevoel welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
oh nee ik ga een andere baan zoeken
Klinkt als een hele fijne dag!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huishouden (paar klusjes)
En nu de wasmachine voor me werkt ben ik bezig met het haken van een kerststal. Misschien nkg even tekenen/schilderen
En vanavond lekker een paar uur lezen
En bij jou?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een hele fijne dag!![]()
Ik mag gewoon weer 'hard' aan het werk
Graagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal ik bolletjes garen naar je toe gooien?
Zoveel al gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars pakt de garenmand en begint met gooien
Wasje nummer twee draait
De vloer is schoon en alles afgestoft...
Alleen de badkamer nog en een derde was
Maar goed... eerst de hoofddoek van Maria afmaken
Ze noemt me jongquote:
Heel goed. Het geeft niet als het af en toe niet lukt, als er maar een moment komt dat het wel luktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker en productief vandaag
Na dagen niks lukken ben ik wel blij nu
Kloptquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel goed. Het geeft niet als het af en toe niet lukt, als er maar een moment komt dat het wel lukt
Klinkt als een prima afwegingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Ach om te relativeren; boodschappen wel besteld. Zie het echt niet zitten om naar de winkel te gaanmaar anderzijds wil niet zoiets doen en dan vandaag verder niks meer kunnen
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een prima afweging
Ja, ik denk dat ie vooral heel lang gaat voelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je een lange werkdag vandaag?
Ik hoor het zo vaakquote:
Knuffelquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ie vooral heel lang gaat voelen
Ja, nog even volhouden tot 1 september.quote:
Owquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nog even volhouden tot 1 september.
Is dat een troost?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow
Maar dan heb je wel de troost dat de ber in de maand zit
Jaaaaaaquote:
Oh, ja ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Feestmaanden
In september dingen maken voor Halloween
In oktober Halloween en je klaar maken voor Sint-Maarten in november
En in november Sinterklaas en je klaar maken voor Sinterklaas en Kerst
En dan in december Sinterklaas en kerst en je klaarmaken voor Oud en Nieuw
En na O&N jarig
Die maanden zijn het beste van het jaarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb daar niet zoveel mee.
Maar wel fijn dat jij ernaar uitkijkt
Ik ga meestal niet zo lekker in de donkerste maanden van het jaarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die maanden zijn het beste van het jaar
Dus in juli al aan de kerststal werken
En dertien september komt een vriendin en gaan we kerstkaarten maken
Die gaan één december op de post
Aws...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet zo lekker in de donkerste maanden van het jaar
Ieder zo zijn voorkeuren. Fijn dat jij er wel helemaal van opleeftquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws...
Versiersel en kaarsjes plus kleine lampjes en dekentjes en thee (of koffie) en misschien een lekkere glühwein. Leuke televisie of een serie/film streamen. Of gamen of lekker lezen in een goed boek. Lekker knutselen...
Word al blij van de gedachte
Dat lange licht is voor mij niks. Kom moeilijk tot een avondgevoel in de zomer
Al mag het vanaf half januari, na een keer veel sneeuw voor een paar dagen, weer warmer worden
Elk diertje zijn pleziertje tochquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren. Fijn dat jij er wel helemaal van opleeft
Preciesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elk diertje zijn pleziertje toch
Ik heb wel vaker dat ik iemand van m'n leeftijd zie en dan denk dat die persoon er oud uitziet.quote:
Het wisselt. Afgelopen winter nergens last van. het jaar daarvoor kon je me oprapenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet zo lekker in de donkerste maanden van het jaar
Dit is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat ik iemand van m'n leeftijd zie en dan denk dat die persoon er oud ziet.
Ja.quote:
Jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wisselt. Afgelopen winter nergens last van. het jaar daarvoor kon je me oprapen
Gezelligquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben onderweg. Zet het bier maar vast koud.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat ik iemand van m'n leeftijd zie en dan denk dat die persoon er oud ziet.
Ik kom december altijd wel goed door, want druk met toeteren en kerstvakantie enzo. Maar januari en februari zijn overleven. Met donker richting werk en met donker weer naar huis trek ik heel slecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wisselt. Afgelopen winter nergens last van. het jaar daarvoor kon je me oprapen
Niet eens een bier is voor het plebs, ik zit op een terras met een 'insert ingewikkeld drankje'?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig
Bier en hapjes staan klaar!
Dit is heel herkenbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kom december altijd wel goed door, want druk met toeteren en kerstvakantie enzo. Maar januari en februari zijn overleven. Met donker richting werk en met donker weer naar huis trek ik heel slecht.
Dat moment dat het weer tot een uurtje of 6 licht is en je dus na werk nog even een rondje door het park kunt wandelen is zo fijn ieder jaar.
Bier is voor Q!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet eens een bier is voor het plebs, ik zit op een terras met een 'insert ingewikkeld drankje'?
Hopen dat het dit jaar ook weer meevaltquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het geen spam/scam?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik dacht dat ik een duitse verkeersboete had ontvangen maar er is iets goed mis.. Ik net gebeld naar de duitse politie en krijg 0 info moet morgen maar terug bellen. Ik weet niet wat er in de brief staat omdat ik gewoon geen duits kan en ik heb echt paniek in mijn hoofd nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |