quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik zit glazig voor mij uit te kijken, nu ik de knoop doorgehakt heb kan ik alleen nog enthousiast zijn mbt klantcontact en de rest kan mij echt ontnomen worden
Oké ik ben benieuwd welke knoop. Alleen ik heb het gevoel het te moeten weten... sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik zit glazig voor mij uit te kijken, nu ik de knoop doorgehakt heb kan ik alleen nog enthousiast zijn mbt klantcontact en de rest kan mij echt ontnomen worden
oh nee ik ga een andere baan zoekenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik ben benieuwd welke knoop. Alleen ik heb het gevoel het te moeten weten... sorry
Ah oke! Spannend en snap je dubbele gevoel welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
oh nee ik ga een andere baan zoeken
Klinkt als een hele fijne dag!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huishouden (paar klusjes)
En nu de wasmachine voor me werkt ben ik bezig met het haken van een kerststal. Misschien nkg even tekenen/schilderen
En vanavond lekker een paar uur lezen
En bij jou?
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een hele fijne dag!![]()
Ik mag gewoon weer 'hard' aan het werk
Graagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal ik bolletjes garen naar je toe gooien?
Zoveel al gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars pakt de garenmand en begint met gooien
Wasje nummer twee draait
De vloer is schoon en alles afgestoft...
Alleen de badkamer nog en een derde was
Maar goed... eerst de hoofddoek van Maria afmaken
Ze noemt me jongquote:
Heel goed. Het geeft niet als het af en toe niet lukt, als er maar een moment komt dat het wel luktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker en productief vandaag
Na dagen niks lukken ben ik wel blij nu
Kloptquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel goed. Het geeft niet als het af en toe niet lukt, als er maar een moment komt dat het wel lukt
Klinkt als een prima afwegingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Ach om te relativeren; boodschappen wel besteld. Zie het echt niet zitten om naar de winkel te gaanmaar anderzijds wil niet zoiets doen en dan vandaag verder niks meer kunnen
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een prima afweging
Ja, ik denk dat ie vooral heel lang gaat voelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je een lange werkdag vandaag?
Ik hoor het zo vaakquote:
Knuffelquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ie vooral heel lang gaat voelen
Ja, nog even volhouden tot 1 september.quote:
Owquote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nog even volhouden tot 1 september.
Is dat een troost?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow
Maar dan heb je wel de troost dat de ber in de maand zit
Jaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |