Jaloers.quote:
quote:
quote:
Poteeto potaatoquote:
Wat heb je besteld?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:17 schreef DrMarten het volgende:
Stuk gewandeld. Ter compensatie eten besteld
Gewoon een burgermenuquote:Op zondag 27 juli 2025 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik heb inspiratie nodig.
Dat is niet goed hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom de airfryer zo populair is.
Over een paar weken verplaats ik mij alleen nog maar rollend.
Heb nog overwogen om die aan te slingeren, maar was te lui, dus maar een scooter voor laten rijden.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
Welkom bij de club!quote:Op zondag 27 juli 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
quote:
Liegebeest. Jij hoort niet meer bij die club.quote:
Gaat hij dan sneller rijden?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb al een uur ruzie met mijn stofzuiger. Ergens zit iets dat hem op speedfunctie laat stotteren. En ik mag de speedfunctie graag gebruiken. Ben nu onderdeel voor onderdeel aan t schoonmaken
Dat is ff geledenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Liegebeest. Jij hoort niet meer bij die club.
[..]
Gaat hij dan sneller rijden?
Zeker welquote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Liegebeest. Jij hoort niet meer bij die club.
[..]
Gaat hij dan sneller rijden?
quote:
Nee joh gekkie. Jij bent goed bezig, die club is alleen voor losers zoals ik.quote:
Niet zo doen, je bent heul geen loser.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Jij bent goed bezig, die club is alleen voor losers zoals ik.
Wellusquote:Op maandag 28 juli 2025 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo doen, je bent heul geen loser.
Niettusquote:
Prima hoor, dadelijk even het toilet van logeerkonijn schoonmaken en verder werken.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
Hoe is het met jou?
Aws alleen maar logeren?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, dadelijk even het toilet van logeerkonijn schoonmaken en verder werken.
En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |