Omdat ze nogal geraffineerd te werk kunnen gaan, vandaar de vraag.quote:
Zit er een foto bij? Die Duitsers sturen die normaal direct mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik dacht dat ik een duitse verkeersboete had ontvangen maar er is iets goed mis.. Ik net gebeld naar de duitse politie en krijg 0 info moet morgen maar terug bellen. Ik weet niet wat er in de brief staat omdat ik gewoon geen duits kan en ik heb echt paniek in mijn hoofd nu.
nee dit is erger dan datquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit er een foto bij? Die Duitsers sturen die normaal direct mee.
Verder zijn het wat rare brieven die ze sturen.
ik dm je wel ffquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
180 waar je 70 mag dus een tripje naar de rechtbank?
Uh oh.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
180 waar je 70 mag dus een tripje naar de rechtbank?
Ik kan Duits.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik dacht dat ik een duitse verkeersboete had ontvangen maar er is iets goed mis.. Ik net gebeld naar de duitse politie en krijg 0 info moet morgen maar terug bellen. Ik weet niet wat er in de brief staat omdat ik gewoon geen duits kan en ik heb echt paniek in mijn hoofd nu.
ik weet inmiddels wel globaal wat er mis is alleen ik weet even niet wat ik er mee moet. Blinde paniek is wel ingeslagenquote:
Nergens voor nodig johquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ik weet inmiddels wel globaal wat er mis is alleen ik weet even niet wat ik er mee moet. Blinde paniek is wel ingeslagen
Oh... kun je informatie bij rechtsbijstand vragen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ik weet inmiddels wel globaal wat er mis is alleen ik weet even niet wat ik er mee moet. Blinde paniek is wel ingeslagen
Slechte genen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Herkenbaar
Nu moet ik wel zeggen dat ik een collega heb die nog geen 30 is, maar er echt serieus uitziet als 60. Dude must have seen some shit in life...
Bij mij is het bijna andersomquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Herkenbaar
Nu moet ik wel zeggen dat ik een collega heb die nog geen 30 is, maar er echt serieus uitziet als 60. Dude must have seen some shit in life...
Google translate gebruiken?? Of foto maken en AI/Chat GPT vragen??quote:
25 toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm mensen schatten mij meestal wel goed in
quote:
Oeh, primaquote:
Jong blommetje.quote:
Ik hoor hier de interessequote:
Nee, ik ben voorzienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor hier de interesse
Dus?quote:
Minstens twee want anders is het zielig!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaan jullie dan ook nog kamelen aan mijn familie geven? Gezien ik geen inbreng heb![]()
Komt goed uit. Ik heb twee familieledenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Minstens twee want anders is het zielig!
Alleen als jouw familie een aantal landgoederen overdraagtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaan jullie dan ook nog kamelen aan mijn familie geven? Gezien ik geen inbreng heb![]()
Hebberd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als jouw familie een aantal landgoederen overdraagt
Is traditie.quote:
IES KOELTOER.quote:
Oh mijn moeder heeft een leuk huurhuis met twee grote tuinen in Groningenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als jouw familie een aantal landgoederen overdraagt
Hoax, in de randstad kan je geen tuinen hebben want ruimtegebrekquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn moeder heeft een leuk huurhuis met twee grote tuinen in Groningen
En mijn broer in de randstad
Hangt er vanaf waarquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoax, in de randstad kan je geen tuinen hebben want ruimtegebrek
CotSquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag met een vriendin videobellen en knutselen samen
En vanavond hetzelfde verhaal met een andere vriendin
quote:
T!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Minstens twee want anders is het zielig!
https://fogos.pt/quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bosbrand of staat er iets anders in de fik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |