Jong blommetje.quote:
Ik hoor hier de interessequote:
Nee, ik ben voorzienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor hier de interesse
Dus?quote:
Minstens twee want anders is het zielig!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaan jullie dan ook nog kamelen aan mijn familie geven? Gezien ik geen inbreng heb![]()
Komt goed uit. Ik heb twee familieledenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Minstens twee want anders is het zielig!
Alleen als jouw familie een aantal landgoederen overdraagtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaan jullie dan ook nog kamelen aan mijn familie geven? Gezien ik geen inbreng heb![]()
Hebberd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als jouw familie een aantal landgoederen overdraagt
Is traditie.quote:
IES KOELTOER.quote:
Oh mijn moeder heeft een leuk huurhuis met twee grote tuinen in Groningenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als jouw familie een aantal landgoederen overdraagt
Hoax, in de randstad kan je geen tuinen hebben want ruimtegebrekquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn moeder heeft een leuk huurhuis met twee grote tuinen in Groningen
En mijn broer in de randstad
Hangt er vanaf waarquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoax, in de randstad kan je geen tuinen hebben want ruimtegebrek
CotSquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag met een vriendin videobellen en knutselen samen
En vanavond hetzelfde verhaal met een andere vriendin
quote:
T!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Minstens twee want anders is het zielig!
https://fogos.pt/quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bosbrand of staat er iets anders in de fik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |