Die is met al die wolken en buien nu ook hoog. Komend weekend amper tot geen 20 graden. Zou verboden moeten zijn in de zomer dat de temperatuur onder de 20 blijft overdagquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opbokken met die luchtvochtigheid?
Ja dat is mijn probleem.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die is met al die wolken en buien nu ook hoog. Komend weekend amper tot geen 20 graden. Zou verboden moeten zijn in de zomer dat de temperatuur onder de 20 blijft overdag
Beter dan dalen in augustusquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ja hoor, we gaan weer voetballen en de temperatuur schiet weer omhoog
Dan moet warmer dan 5 graden overdag in de winter ook verboden wordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die is met al die wolken en buien nu ook hoog. Komend weekend amper tot geen 20 graden. Zou verboden moeten zijn in de zomer dat de temperatuur onder de 20 blijft overdag
Op zich vind ik echt winter niet zo erg, maar meestal is het van dat nèt niet weer en van dat halfslachtige gedoe. Echt kansloos. 2 graden, bewolkt en mist of motregenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet warmer dan 5 graden overdag in de winter ook verboden worden
Lastig om zo'n keuze te hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef quirina het volgende:
Met dat gekke weer weet ik niet goed wat we dit weekend moeten doen. Of naar ons vakantiehuisje of met de boot weg. Want het weer valt nog steeds mee.
Vrijmibo op het terras vanavond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Weeronline noemt dit "wisselvallig zomerweer"
Ik noem dit "herfst" @:rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week weer zomers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:41 schreef mitt het volgende:
Te vroeg pieken heet dit.
ik die midden in de zomervakantie zit
Nou zeg dat, was even druk bezig..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
@:geschiedkundige .... we missen je dagelijkse ochtend update vanuit de Limburgse Atacama woestijn
Zegt mijn vrouw ook wel eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:41 schreef mitt het volgende:
Te vroeg pieken heet dit.
ik die midden in de zomervakantie zit
Zou wel weer tijd worden. Stabiel, zonnig en droog met graad of 24-26quote:
Ik ook. Dit hoort bij een Nederlandse zomer dus daarom geen waarschuwing.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:31 schreef THEFXR het volgende:
Ik zit nu middenin de stortbui de doods, geen code geel!
Tegelijkertijd met de 41 graden een storm windkracht 12. Dat wordt een bijzondere dag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
De heteluchtoven/airfryer gaat aan
Niet zo goed als de vorige keerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje heb ik een paar weken geleden (met andere data) ook gezien. Lijkt een bug te zijn bij buienradar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
G'dumme wat een bak ellendig herfstig knake weer in Nederland
Echt van het ene naar het andere uiterstequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Zomer! op de eerste dag van mijn vakantie.
LFG!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37 gradenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Oo hier was het droog met tussenpozen van een kwartiertje regen eerder. In de middag veel zon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad, die zei dat het vandaag de hele dag droog zou blijven. Het regent al de hele dag keihard met af en toe tussenpozen van een kwartier.
Dat zei je vast ook toen het 37 graden werd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
37 graden
Gaat niet gebeuren natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zei je vast ook toen het 37 graden werd.
Sluit niets uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Buienradar maakt het wel heel bont voor over een paar weken.
Gelukkig wel een strak windje om het wat minder warm te laten lijken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sluit niets uit, maar geloof er ook weinig van
True.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig wel een strak windje om het wat minder warm te laten lijken!
Zonnepanelenquote:
Lekker praktisch als iedereen en zijn moeder nog op vakantie is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, altijd. Jaar of tien terug midden juli al.
Is ook vervelend ja, mja..quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker praktisch als iedereen en zijn moeder nog op vakantie is.
Plaatje doet het niet. Oh laat maar..quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile bij @:geschiedkundige thuis:
[ afbeelding ]
Ik las vingerenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonnig, wel wat wind. Lekker vliegeren, vindt de kleine leuk
Was vinmiddag overwegend zonnig ja. En met voetballen ook al. Dus al met al klopt dat welquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile bij @:geschiedkundige thuis:
[ afbeelding ]
Vanaf midden deze week eindelijk weer warmer, maar belangrijker nog dat het eindelijk weer eens langere tijd droog, stabiel en zonnig gaat worden. Zomer komt terugquote:
Koudquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:42 schreef Djeez het volgende:
Heerlijk weer in Frankrijk, morgen 32 graden. En hoe is het in jullie land?
Aangenaam itt Frankrijk zo te zien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:42 schreef Djeez het volgende:
Heerlijk weer in Frankrijk, morgen 32 graden. En hoe is het in jullie land?
quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, de hoge luchtvochtigheid is terug van weggeweest.
Wat een tyfuszomer is dit toch.
Dit is nog steeds beter dan het herfsthalfjaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 07:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ieder jaar uitkijken naar de zomer, om dan maandenlang erover te klagen.
De natuur snakt naar droog weer iigquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is nog steeds beter dan het herfsthalfjaar.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:02 schreef Perrin het volgende:
Heerlijk in korte broek buiten ontbijten in Frankijk. Ik moet zeggen, ik snap @:dick_laurent beter en beter.
Ik ontbijt eigenlijk altijd gewoon binnen aan de eettafelquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:02 schreef Perrin het volgende:
Heerlijk in korte broek buiten ontbijten in Frankijk. Ik moet zeggen, ik snap @:dick_laurent beter en beter.
Ja was weer bokkebenauwdquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, de hoge luchtvochtigheid is terug van weggeweest.
Wat een tyfuszomer is dit toch.
Hier ook hoor. Kan zelfs in januariquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:02 schreef Perrin het volgende:
Jaarrond zeiken op het weerquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is nog steeds beter dan het herfsthalfjaar.
Jij wilt graag 36 graden hier?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een Spaanse Pluim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |