Ja. Dit kan echt niet.quote:
Alles beter dan Leo Driessen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Albert Mantingh.
God nee, en het seizoen begint pas.
Utrecht zal nog wel kunnen. AZ zal schandalig zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:47 schreef RipCity het volgende:
Zie Utrecht ook wel verliezen.
We overschatten nl teams altijd in de voorrondes. Bijna garantie dat er weer een of twee uitvliegen tegen bal op t dak 6 die wel al langer in t seizoen bezig zijn
Mijnans wissel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t elftal van AZ op papier ook helemaal niet zo denderend. Missen ze er nou zoveel vandaag?
Straks 3-1 en een AZ'er die rood pakt. Het is zo'n dag.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Goes loopt gewoon als een kip zonder kop de andere kant op.
Vast een hele goede op de training.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Goes loopt gewoon als een kip zonder kop de andere kant op.
Dat is ook wel overdreven.. als de laatste jaren een ploeg eruit vloog in de voorrondes, was het tegen een goede tegenstanderquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:47 schreef RipCity het volgende:
Zie Utrecht ook wel verliezen.
We overschatten nl teams altijd in de voorrondes. Bijna garantie dat er weer een of twee uitvliegen tegen bal op t dak 6 die wel al langer in t seizoen bezig zijn
DAZN premium nemen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:05 schreef Paul het volgende:
Amper te volgen met de camera zo laag haha
Wordt thuis vast rechtgezet, maar tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgang tegen een paar semi-profs uit Finland.
Lekker bezig, mannen.
Totaal. Geen enkele felheid. Verdedigers staan erbij en kijken ernaar. Kassius en Daal zijn blinde paarden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kijk een paar minuutjes naar AZ en zie dat ze tactisch worden overklast. Het is werkelijk lachwekkend.
Eerste helft was acceptabel maar stond het verdedigend 2x slecht, nu is het gewoon geheel RUKquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Totaal. Geen enkele felheid. Verdedigers staan erbij en kijken ernaar. Kassius en Daal zijn blinde paarden.
Dit heeft niet met felheid te maken, waar ik op doel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Totaal. Geen enkele felheid. Verdedigers staan erbij en kijken ernaar. Kassius en Daal zijn blinde paarden.
Lieke heeft 't al zo zwaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop dat meerdink er zo in komt, er 2 scoort en dan met een middelvinger voor Martens gaat staan
@Dagoduck heeft @Mexicanobakker in zijn foe-lijst staanquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wtf, je quote een post die niet bestaat!
[ afbeelding ]
Te weinig sterretjes daarvoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:Dagoduck heeft @:Mexicanobakker in zijn foe-lijst staan
Oh en 4-2
AZ zou dit toch wel gewoon moeten kunnen klaren zou je zeggen. Maar als je zo slap verdedigt..quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk altijd die play-offs voor dit ticket.
Gek dat het die tegenstanders dan niet overkomtquote:
Nou ja, Ilves speelt wel door in de zomer, dus dat is geen eerlijke vergelijkingquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gek dat het die tegenstanders dan niet overkomt
Moet hij weten. Geen idee wat ik heb misdaan verder.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh en 4-2
Wat is een foe-lijst?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh en 4-2
Ik denk vooral aan die bizarre 4-3 in Bosnië, dat was ook bespottelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan wedstrijd lang geleden van AZ in de voorronde tegen Krylja Sovetov Samara. Uit 5-3 verloren. Ook zo'n gekke wedstrijd.
Met een abo kun je deze blokken zodat je hun posts niet ziet...dan komen ze op je Foe-lijstjequote:
AZ heeft toch ook gewoon een goede jeugdopleiding. Alleen als je die dit soort potjes laat spelen kan het grillig zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:36 schreef BobW het volgende:
Oh wat heeft AZ toch een goede jeugdopleiding en zo goed verstandig beleid al jarenlang
Ah. Mex en Dago komen allebei in Top 2000-topic. Dat is normaal een warm bad.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met een abo kun je deze blokken zodat je hun posts niet ziet...dan komen ze op je Foe-lijstje
Heb ik helemaal niet joh. Dat maakt hij ervan. Was gewoon een foutje van FOK! waardoor je post niet werd getoond. Na F5 stond je post er wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet hij weten. Geen idee wat ik heb misdaan verder.
Als AZ dit volgende week wegpoetst (en dat kan allemaal nog prima) zeikt niemand meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
77 minuten onderweg in het nieuwe seizoen en het opportunisme is alweer op volle toeren.
Was ook een grapje jeweettochquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet joh. Dat maakt hij ervan. Was gewoon een foutje van FOK! waardoor je post niet werd getoond. Na F5 stond je post er wel.
Ik heb helemaal geen abo en/of foelijst. Als ik posts niet wil lezen ga ik wel naar een andere website.
Had een PI bij gemogen, ik had al een vermoeden dat het gewoon een foutieve load wasquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet joh. Dat maakt hij ervan. Was gewoon een foutje van FOK! waardoor je post niet werd getoond. Na F5 stond je post er wel.
Ik heb helemaal geen abo en/of foelijst. Als ik posts niet wil lezen ga ik wel naar een andere website.
Oh boy, the naivity. Iedere wedstrijd is een nieuwe kans om te zeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als AZ dit volgende week wegpoetst (en dat kan allemaal nog prima) zeikt niemand meer.
Tegelijkertijd zijn dit soort tegenstanders wel gemakkelijk punten oprapen voor de coëfficiënten. normaliter. Dus in die zin is het al matig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als AZ dit volgende week wegpoetst (en dat kan allemaal nog prima) zeikt niemand meer.
Donetsk wist hier ook niet te winnen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zijn dit soort tegenstanders wel gemakkelijk punten oprapen voor de coëfficiënten. normaliter. Dus in die zin is het al matig.
Donetsk won thuis met 6-0.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
"Thuis zetten we dit wel recht" om vervolgens tegen een muur aan te lopen en vlak voor tijd 1-0 te maken en klagen dat het niet meezat
Maar kregen er iig geen 4 tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donetsk wist hier ook niet te winnen.
Die schat ik hoger in dan AZquote:
Dat moet je ook eerst fixen ja, sowieso moet zo'n Owusu gewoon spelen. Is die niet fit of willen ze die nog verpatsen ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar kregen er iig geen 4 tegen.
lijkt met dat Max inmiddels wel genoeg euro's heeft binnengeharkt toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet je ook eerst fixen ja, sowieso moet zo'n Owusu gewoon spelen. Is die niet fit of willen ze die nog verpatsen ofzo?
Shirts van clubs en tickets voor wedstrijden en alles.quote:
Eerste helft hadden ze wel met een voorsprong de rust in gemogen, deze tweede helft is echt rotslecht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je komt hier met 4-2 nog goed weg ook
Tis zomeravondtempo. Verschil tussen een ploeg die in de competitie zit en club in voorbereiding. Neemt niet weg dat je hier op papier gewoon moet winnen en beter verdedigen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft hadden ze wel met een voorsprong de rust in gemogen, deze tweede helft is echt rotslecht.
niveau Drommelquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In xG staat AZ overigens gewoon voor. Maar ja, Zoet is ook gewoon een zak aardappelen
xDquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In xG staat AZ overigens gewoon voor. Maar ja, Zoet is ook gewoon een zak aardappelen
1 is altijd handigerquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ speelt alsof ze nog 90 minuten hebben om er 2 te maken
Joh,quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je een beetje aandringt stelt de verdediging van de finnen ook weinig voor.
Defensief wel echt heel slecht. Zoet gaat ook weinig punten voor je pakken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, 4-3 dus. Slecht voor de polonaise.
Waar is die Owusu?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Defensief wel echt heel slecht. Zoet gaat ook weinig punten voor je pakken.
Wat zegt dit jou?quote:
Dat het wel goed komt met AZ. Al weet ik niet hoe het met Maikuma en Moller Wolfe gesteld is. Die flanken waren in verdedigend opzicht heel armoedig vandaag.quote:
Correctquote:
Heb vandaag een artikel op VI gelezen. Lenin en Stalin zouden een traantje wegpinken vanuit de hemel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Luguber sfeertje wel , ook echt bijna geen licht op de stadionverlichting na.
Toen er wel daglicht was mooie typische Sovjetgebouwen gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb vandaag een artikel op VI gelezen. Lenin en Stalin zouden een traantje wegpinken vanuit de hemel.
Oh, helaas niet naar Transnistrië.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen er wel daglicht was mooie typische Sovjetgebouwen gezien.
Gelukkig nietquote:
Gewoon een soort Dagestan / Noord Korea 2 . Blijft eng eng eng.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, helaas niet naar Transnistrië.
De supporters van FC Utrecht gaan dus naar Nisporeni, als ze überhaupt al gaan. De verplaatsing was de wens van FC Utrecht, zodra halverwege juni duidelijk werd dat de nummer vier van de Eredivisie mogelijk met Sheriff te maken zou krijgen. De delegatie uit de Domstad was huiverig voor Transnistrië, een gebied met een negatief reisadvies. Omdat het 'land' niet erkend wordt, kan Nederland er ook de veiligheid van zijn burgers niet waarborgen. De eerste Europese wedstrijd van Sheriff, tegen het Kosovaarse Prishtina, vond 'gewoon' in Tiraspol plaats, maar vrijdag werd duidelijk: FC Utrecht hoeft niet naar Transnistrië. Elbers reisde er regelmatig heen. Zijn ervaring is dat Transnistrië niet onveilig is. Althans, niet voor gewone bezoekers. 'Ja, je kan daar gewoon overnachten. Dissidenten en media moeten voorzichtig zijn, maar de repressie is niet meer zo sterk als in de Sovjet-tijden. Verder is er heel weinig veranderd in 35 jaar. Voormalige communisten trekken nog steeds aan de touwtjes. Je ziet er overal Russische vlaggen, het parlement wordt aan het zicht onttrokken door een gigantisch standbeeld van Lenin. Het is geweldig om er foto's te nemen. Alleen liever niet te veel…'
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Heeft Utrecht sowieso CL als ze deze ronde overleven?
Zelfs als utrecht verliestquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Ja maar Feyenoord speelt toch voorronde CL?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:31 schreef DobbyDobby het volgende:
UEFA MAFFIA.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Klopt mopquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze nog CL kwalificatie spelen.
Dat noemen we ECL.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:31 schreef DobbyDobby het volgende:
En hoeveel Utrechters zullen er zijn? Tienduizend?quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:10 schreef Paul het volgende:
https://x.com/AwaydaysNL/status/1950493854261539285
Morgen zal het uitvak bij FC Utrecht - Sheriff Tiraspol nagenoeg leeg blijven. Via de officiële weg zijn er 3 kaarten verkocht voor het uitvak. De poort van het uitvak blijft echter wel open voor Moldaviërs (uit Nederland of buurlanden) die op eigen vervoer naar Utrecht willen.
is uitverkochtquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:38 schreef mitt het volgende:
[..]
En hoeveel Utrechters zullen er zijn? Tienduizend?
Uitverkocht? Voor een Europese wedstrijd tegen Schubbekutteveen midden in de vakantie...quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef Paul het volgende:
[..]
is uitverkocht
dus ja zonde eigenlijk dat uitvak nu voor 3 mensen is
Jaaaaaaaaaa ik ga zelf ookquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Uitverkocht? Voor een Europese wedstrijd tegen Schubbekutteveen midden in de vakantie...
5 euro entree zekerquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa ik ga zelf ook![]()
![]()
UUUUUUUUUUUU
neee 20 euro dacht ikquote:
Gewoon een wedstrijd van maken. Wie is de Moldaviër?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef Paul het volgende:
[..]
is uitverkocht
dus ja zonde eigenlijk dat uitvak nu voor 3 mensen is
AZ met twee spitsen die beter zijn dan beide spitsen van Ajax en Feyenoord blijft bijzonderquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meerdink weer op de bank.
Maarten Martens is De Mol.
Die eerste keer weet ik niet, en volgens mij is er geen VAR?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Parrott stond toch buitenspel, beide keren
Dat laatste zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die eerste keer weet ik niet, en volgens mij is er geen VAR?
Parrott is leuk voor Telstar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe krijgt Parrot de voorkeur boven Meerdink.
Niet dat ik de Mexx-hypetrain op wil maar die Parrot kan er echt geen pepernoot van.
@boriszquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parrott is leuk voor Telstar.
Je moet wel de kleedkamer op slot doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Finnen kunnen er echt niks van.
Mwah, ze moeten nog een tweede maken.quote:
Ik vind dat geen topspeler. Zeker niet voor dat bedrag.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Het gedrag van Mijnans overziend, mag je blij zijn dat hij niet naar PSV is gekomen.
O ja? En die uitgoals dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ze moeten nog een tweede maken.
Nee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:24 schreef mitt het volgende:
AZ begint met 5 namen van 4 letters. Record?
Zoet
Goes
Poku
Daal
Smit
DE Boerquote:
Komt wel goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ze moeten nog een tweede maken.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe krijgt Parrot de voorkeur boven Meerdink.
Niet dat ik de Mexx-hypetrain op wil maar die Parrot kan er echt geen pepernoot van.
Tegen wie spelen die?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu het lot van Vitesse afwachten.
Welke ploegen doen hier (mogelijk) mee uit de toplanden?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een van de eindfavorieten voor de ECL gaat hier natuurlijk niet struikelen.
Zou het? AZ verneukt het onderweg wel ergens.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Elkaar een beetje napapagaaienquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Allemaal Parrott in je voetbalmanager kiezen
Rayo Vallecano, Crystal Palace.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke ploegen doen hier (mogelijk) mee uit de toplanden?
Begrijpelijk. Overigens niks mis met Pepi in de spitsquote:
Ach, uit zeker ook nog.quote:
Ik vind Ilves niet bepaald favoriet voor de eindwinst en vooralsnog lijken ze vandaag uitgeschakeld te worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |