Ja die Italiaanse.quote:
Als Engeland niet had gescoord had ie opnieuw gemogenquote:
Ze bleef op de lijn imho.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Engeland niet had gescoord had ie opnieuw gemogen
Ik weet dat jij best goed bent in aantonen dat jij sport niet zo goed begrijpt, maar voor de duidelijkheid: Als je 45 minuten op zoek bent naar een goal in helft 2 en hem in minuut 93 maakt, dan mag je niet klagen in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat Wiegman kwaliteiten heeft, maar dit toernooi hangt toch wel van de geluksmomenten aan elkaar hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn weinig landen die je dit gunt, maar Italië is er wel één van.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
SWEET CAROLINE![]()
Nee excuus, vind het wel zuur voor Italia.
Rare opmerkingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat jij best goed bent in aantonen dat jij sport niet zo goed begrijpt
Als je hem maakt dan maak je hem. Als je een finaleplek heb dan heb je hem.quote:, maar voor de duidelijkheid: Als je 45 minuten op zoek bent naar een goal in helft 2 en hem in minuut 93 maakt, dan mag je niet klagen in ieder geval.
Als dat vaker gebeurt, dan is er een patroon waardoor je dat afdwingt, maar dat ie steeds in minuut 93 valt en niet een keer in minuut 99 (wanneer er al afgefloten is), dan is dat geluk ja.
Italië liet ook weinig zien, in de verlenging was het vooral Engeland dat aanspraak maakte op de overwinning.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:37 schreef Starflyer het volgende:
Weer een matige wedstrijd van Engeland.
Als Italië hem in de laatste minuut had gemaakt dan was het geslepenheid op z'n Italiaans, dan was het een kwaliteit geweest, de sluwheid van de Italianen, het professioneel afmaken van de kansen, de volwassenheid om een wedstrijd te beslissen, etc. Nu Engeland zo wint is het gelukquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hem maakt dan maak je hem. Als je een finaleplek heb dan heb je hem.
Hoe simpel is het.
Eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Italië hem in de laatste minuut had gemaakt dan was het geslepenheid op z'n Italiaans, dan was het een kwaliteit geweest, de sluwheid van de Italianen, het professioneel afmaken van de kansen, de volwassenheid om een wedstrijd te beslissen, etc. Nu Engeland zo wint is het geluk
Het tocht op je zolderkamer, misschien die open deur even dichtdoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hem maakt dan maak je hem. Als je een finaleplek heb dan heb je hem.
Italië had al in de reguliere speeltijd moeten winnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Italië liet ook weinig zien, in de verlenging was het vooral Engeland dat aanspraak maakte op de overwinning.
Ik ben hier tenminste objectief, geen enkele bias tegen welk land of coach dan ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het tocht op je zolderkamer, misschien die open deur even dichtdoen.
Maar dat jij niet objectief bent als het Britse sport betreft is weer eens duidelijk.
Ja best wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan moet je misschien ook het doel kleiner maken, want de keepsters zijn over het algemeen ook minder lang dan de keepers.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:10 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb hier dus een stukje van gezien, maar dat is gewoon niet best. Ik gun het die meisjes van harte hoor, maar niveau is het natuurlijk niet.
Zouden ze niet beter gewoon een 20% kleiner veld spelen? Ze lopen niet alleen minder snel, het inspelen gaat ook zachter en schieten van afstand is al helemaal niets. Denk dat het spelletje een stuk aantrekkelijker wordt (sneller oogt) als ze wat minder meters te overbruggen hebben.
Als je alle dimensies gaat veranderen wordt het een stuk moeilijker om in een regulier stadion te spelen. Dan moet je bijna vrouwenstadions gaan bouwen, wat clubs natuurlijk het geld niet waard vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je misschien ook het doel kleiner maken, want de keepsters zijn over het algemeen ook minder lang dan de keepers.
Naar aanleiding van wat ik ervab meekrijg zou ik dat doel niet verkleinen. Ook zo lullig als je na 90 minuten van beide zijden 0 schoten op doel hebt gezien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je misschien ook het doel kleiner maken, want de keepsters zijn over het algemeen ook minder lang dan de keepers.
Je hoeft toch alleen maar tijdelijk het doel te vervangen? Dat zal niet meer dan een paar honderd euro zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je alle dimensies gaat veranderen wordt het een stuk moeilijker om in een regulier stadion te spelen. Dan moet je bijna vrouwenstadions gaan bouwen, wat clubs natuurlijk het geld niet waard vinden.
Ik ben ook ontzettend Engeland- en Wiegman-moe.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:22 schreef Zorro het volgende:
Wat ben ik blij dat ik na de gelijkmaker naar bed ben gegaan. Ik zag het al aankomen.
Ik juich nu zelfs voor Spanje als die in de finale komen.
Ergens is het ook een kwaliteit, maar het is dit toernooi wel echt bizar jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gouden pik wordt wel een beetje vermoeiend.
Eerste helft maakte Engeland echt veel overtredingen. Bronze en James hadden op zijn minst geel moeten hebben. Ze begint pas met kaarten te strooien in de tweede helft toen Italië tijd ging rekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
21 overtredingen, gaat het niet? Italië heeft 'slechts' 9 overtredingen gemaakt.
Deels geluk, deels kwaliteit. Maja, de vraag is: héb je geluk, of dwing je het af?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Eskine vindt hier ook wat van:quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet alleen dit toernooi, ook al gemazzeld in '22 tegen Spanje en in '23 tegen Nigeria op het WK.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens is het ook een kwaliteit, maar het is dit toernooi wel echt bizar ja
Het zegt alles over vrouwenvoetbal en dit toernooi.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Slechte penalty, slecht verwerkt, slecht ingelopen
Om niet te vergeten dat door 2e te worden in de poule ze Duitsland en Spanje tegen zouden krijgen ipv Zweden en Italië.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eerste helft maakte Engeland echt veel overtredingen. Bronze en James hadden op zijn minst geel moeten hebben. Ze begint pas met kaarten te strooien in de tweede helft toen Italië tijd ging rekken.
[..]
Deels geluk, deels kwaliteit. Maja, de vraag is: héb je geluk, of dwing je het af?
EK 2017: Titel kwam uit het niets, elftal zat al vanaf het begin in een flow. Het viel hier en daar goed, maar superveel geluk? Mwah.
WK 2019: Late treffer tegen Nieuw-Zeeland, veel geluk tegen Japan gehad. Maar ook een paar prima potten tegen Canada en Italië. Het voetbal was slecht, maar obv teamgeest en vechtlust werd de finale gehaald.
EK 2022: Kopie 2017, maar dan met een ander land. Wel imo gezwijnd tegen Spanje in de kwartfinale.
WK 2023: Gunstige loting, slecht voetbal, en veel mazzel, met name tegen Nigeria toen ze na pingels doorgingen.
EK 2025: Van Frankrijk verloren, daarna 2 goede wedstrijden, en daarna veel geluk. Maja, toch terugkomen van een achterstand en goed wisselen. Ook een kwaliteit van een coach.
Tis dus "en-en".
[..]
Eskine vindt hier ook wat van:![]()
https://nos.nl/collectie/13995/video/2575990
Berger heeft deze week toch wel een symphatiepuntje gescoord, maar ja...quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef Cryptonees het volgende:
Spanje moet die moffen helemaal slopen vind ik
Ja, alleen dat is dus al een totale flop.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Finale EK '22: Engeland-Deutschland
Finale WK '23: Engeland-Spanje
Finale EK '25: Engeland-1vd2 dus
Toch doen ploegen als Zweden en Frankrijk niet onder voor deze 3. Sterker nog: eigenlijk hadden ze beiden moeten winnen majaquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, alleen dat is dus al een totale flop.
Weer een Braziliaanse. Volgende keer maar gewoon scheidsrechters uit Afrika halen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop wel dat er vanavond een betere scheidsrechter staat.
Moffen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:56 schreef Cryptonees het volgende:
Spanje moet die moffen helemaal slopen vind ik
Ja, want ik heb nog nooit iemand Spanjolen horen zeggen. Ik vind dat mensen over moffen spreken niet zo'n sterk argument om voor Duitsland te juichen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moffen?
Kom op zeg![]()
Alleen om dat soort bekrompen reakties moet Duitsland gewoon met 4-0 winnen.
1e en 2e wereldoorlog, 80 miljoen doden. Argumenten genoeg dus.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nog nooit iemand Spanjolen horen zeggen. Ik vind dat mensen over moffen spreken niet zo'n sterk argument om voor Duitsland te juichen.
Daarom juich jij voor Duitsland?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
1e en 2e wereldoorlog, 80 miljoen doden. Argumenten genoeg dus.
Nee, ik juich voor Spanje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom juich jij voor Duitsland?
Die moffen liggen op het kerkhof.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef Cryptonees het volgende:
Waar deze generaties niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de herstelbetalingen voor het slavernijverleden wel wil doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef svann het volgende:
[..]
Die moffen liggen op het kerkhof.
Of doe jij aan erfzonde?
Ik ben sowieso voor Duitsland maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want ik heb nog nooit iemand Spanjolen horen zeggen. Ik vind dat mensen over moffen spreken niet zo'n sterk argument om voor Duitsland te juichen.
Dat is die van die worstjes toch?quote:
Oh nee akkoord, ik vind dat ook taalgebruik van een kind van 10.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor Duitsland maar daar gaat het niet om.
Zulk taalgebruik is gewoon niet nodig. En het taalgebruik van anderen geeft nog steeds geen vrijbrief.
Gelukkig nietquote:
Echt doe normaalquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:23 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Nou dat. Ik word echt kotsmisselijk van dat sneue geroeptoeter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef svann het volgende:
[..]
Die moffen liggen op het kerkhof.
Of doe jij aan erfzonde?
Meer concentratie nodig?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mag wel wat gas bij voor Spanje, die leveren nog niet echt vandaag.
Gas bij Duitsland zou wat ongepast zijn, ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er mag wel wat gas bij voor Spanje, die leveren nog niet echt vandaag.
Die staan er anders al de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef svann het volgende:
Goh, de commentator weet te vertellen dat ze op zoek zijn naar goals.
Maar gaat weer een lange avond worden en die duitse keepster gaat weer alles tegenhoudenquote:
Spreek uit als Batjéquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:16 schreef Zorro het volgende:
Oh kijk, O. Battle bij Spanje.
Daar heeft Queen nog een leuk leidje over gemaakt
Badjquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Spreek uit als Batjé
Kun je verbasteren tot Schatje
Wou net zeggen. Dat is niet de eerste keer. Ook niet de tweedequote:Op woensdag 23 juli 2025 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Duitse keepster gooit haar vertragingstactiek er maar weer in
Als je Duitsland ziet voetballen valt ook wel het enorme conditionele verschil met Nederland op. Daar vielen ze na 1 helft al om.quote:
Eyecandy!quote:
Engeland maakt dit soort kansen dan wel altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat die tweede er niet in gaatWas wel een mazzelgoal geweest
Zei niemand, ooitquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:54 schreef Masberum het volgende:
Nou ja het is wel duidelijk dat Spanje gaat winnen
Die heeft een rotkopquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:24 schreef Gunner het volgende:
Ik vind die Spaanse coach zo onsympathiek. Ben ik de enige?
Zal straks wel aan konten gaan zitten. Want zo zijn Spanjaarden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:24 schreef Gunner het volgende:
Ik vind die Spaanse coach zo onsympathiek. Ben ik de enige?
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Die heeft een rotkop haar uiterlijk niet mee.
Welke van de 22?quote:
Wat een voorzet hequote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke van de 22?
Ho pardon HAHAHA
Beter dan die van die Duitse op het eind 😂quote:
Heeft ook wel een deel met vertrouwen (in elkaar) te maken denk ik. Dan ga je automatisch meer rennen en geven, heb ik het gevoel. Je speelt toch met meer vertrouwen na een wedstrijd waarin je 110 minuten met een vrouw minder speelt (en ook nog wint) dan na een 4-0 kansloos verloren nederlaag. 2 jaar terug kon Oranje het wel opbrengen in de verlenging tegen Spanje (had eigenlijk obv kansen gewonnen moeten worden), dus ik kan me niet voorstellen dat je in 2 jaar zo conditioneel achteruit holt. Maar je zou het idd wel denken als je beide teams naast elkaar zet (en als je ze laatst ook tegen elkaar ziet spelen).quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je Duitsland ziet voetballen valt ook wel het enorme conditionele verschil met Nederland op. Daar vielen ze na 1 helft al om.
Net teruggekeken, de verslaggever doet net alsof de keepster de grootste keepersfout ooit heeft gemaakt. Gewoon prima gescoord. Ze had hem kunnen hebben. That's it.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet Bonmati goed, dat keepertje verkeerd staat.
Truckstar filmpje werd gewoon weggemod. @R-woud93quote:Op zondag 27 juli 2025 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aangezien de FIA de F1 weer verneukt heeft maar vast hier even buurten.
Ze zijn vandaag een beetje zurig.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Truckstar filmpje werd gewoon weggemod. @:r-woud93
Optocht is een optocht, dus kan prima naast elkaar lijkt mijquote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Truckstar filmpje werd gewoon weggemod. @:r-woud93
Die mag nog een bedankje sturen naar Stockholm dat die Zweedjes twee open kansen op 3-0 hebben gemist in die kwartfinale.quote:
Uiteindelijk maakt de winnaar niet zoveel uit, ik vond het toernooi best wel tegenvallen eigenlijk. Ja er waren een paar amusante strafschoppenseries maar verder nauwelijks verrassende winnaars gezien en dat Nederland nog slechter was dan ik had gevreesd hielp ook niet mee.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een hoop mensen die juichen voor het nogal mazzelige Engeland. Wonderlijk.
Ik heb puur voor pingels gekozen, omdat het me niet zo veel uitmaakt wie wint, maar vooral omdat ik weer zo'n vermakelijke serie wil.quote:
Volgens mij is Olympische goud het ultieme voor elke sporter. Maar commentator wil de rol van Wiegman weer groter maken.quote:
OS is gewoon de belangrijkste titel in het damesvoetbal, belangrijker dan WK.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:03 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Volgens mij is Olympische goud het ultieme voor elke sporter. Maar commentator wil de rol van Wiegman weer groter maken.
Waarom bij mannenvoetbal dan niet?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:03 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Volgens mij is Olympische goud het ultieme voor elke sporter. Maar commentator wil de rol van Wiegman weer groter maken.
Dat ligt gewoon anders historische gezien bij het damesvoetbal.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom bij mannenvoetbal dan niet?
Omdat het daar een U23 toernooi is en bij de vrouwen niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat bij de mannen je maar tot een bepaalde leeftijd mee mag doen en 2 dispensatiespelers ook mogen meedoen uit de top per landquote:Op zondag 27 juli 2025 18:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Enige nadeel is die vreemd kijkende Spaanse coach.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg mooi.
Engeland krijgt ook veel te veel goals tegen, alleen al daarom gun ik ze de toernooizege niet.
That didn't age well..quote:Op zondag 27 juli 2025 18:20 schreef RipCity het volgende:
Echt 0 overzicht altijd die vrouwen. Maken constant de verkeerde beslissing.
Scoorde tegen Nederland 2x toch?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is die James een choker zeg. Die heb ik nog niks goed zien doen dit toernooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra chromosoom.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Enige nadeel is die vreemd kijkende Spaanse coach.
Ook net zo fragiel.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
James heeft dezelfde uitstraling als een Bergwijn.
Ze is schattig en een vechter. Leuke persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt niet de beste smaak he?
Okay okay.. Op ieder potje past een deksel zullen we maar zeggen hequote:Op zondag 27 juli 2025 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze is schattig en een vechter. Leuke persoonlijkheid.
Niet alles draait om looks, vuile geilneef
Ik ben zelf lelijk dus ik mag niet kieskeurig zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 18:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Okay okay.. Op ieder potje past een deksel zullen we maar zeggen he
Ja maar dat is Jackie ook.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze is schattig en een vechter. Leuke persoonlijkheid.
Ik op 1-1quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:04 schreef Cryptonees het volgende:
De NOS moet kappen met dat gedrag dat engeland moet winnen omdat wiegman de coach is. Fuck engeland.
Een beetje hetzelfde als dat gegeil op Spanje in dit topic bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:04 schreef Cryptonees het volgende:
De NOS moet kappen met dat gedrag dat engeland moet winnen omdat wiegman de coach is. Fuck engeland.
Ze hadden de 1-0 al eerder moeten maken, maar goed.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kooltje komt toch best uit de lucht vallen...
Ze zijn in ieder geval niet beter over de breedte.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze hadden de 1-0 al eerder moeten maken, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |