Ja die Italiaanse.quote:
Als Engeland niet had gescoord had ie opnieuw gemogenquote:
Ze bleef op de lijn imho.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Engeland niet had gescoord had ie opnieuw gemogen
Ik weet dat jij best goed bent in aantonen dat jij sport niet zo goed begrijpt, maar voor de duidelijkheid: Als je 45 minuten op zoek bent naar een goal in helft 2 en hem in minuut 93 maakt, dan mag je niet klagen in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat Wiegman kwaliteiten heeft, maar dit toernooi hangt toch wel van de geluksmomenten aan elkaar hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn weinig landen die je dit gunt, maar Italië is er wel één van.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
SWEET CAROLINE![]()
Nee excuus, vind het wel zuur voor Italia.
Rare opmerkingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat jij best goed bent in aantonen dat jij sport niet zo goed begrijpt
Als je hem maakt dan maak je hem. Als je een finaleplek heb dan heb je hem.quote:, maar voor de duidelijkheid: Als je 45 minuten op zoek bent naar een goal in helft 2 en hem in minuut 93 maakt, dan mag je niet klagen in ieder geval.
Als dat vaker gebeurt, dan is er een patroon waardoor je dat afdwingt, maar dat ie steeds in minuut 93 valt en niet een keer in minuut 99 (wanneer er al afgefloten is), dan is dat geluk ja.
Italië liet ook weinig zien, in de verlenging was het vooral Engeland dat aanspraak maakte op de overwinning.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:37 schreef Starflyer het volgende:
Weer een matige wedstrijd van Engeland.
Als Italië hem in de laatste minuut had gemaakt dan was het geslepenheid op z'n Italiaans, dan was het een kwaliteit geweest, de sluwheid van de Italianen, het professioneel afmaken van de kansen, de volwassenheid om een wedstrijd te beslissen, etc. Nu Engeland zo wint is het gelukquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hem maakt dan maak je hem. Als je een finaleplek heb dan heb je hem.
Hoe simpel is het.
Eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Italië hem in de laatste minuut had gemaakt dan was het geslepenheid op z'n Italiaans, dan was het een kwaliteit geweest, de sluwheid van de Italianen, het professioneel afmaken van de kansen, de volwassenheid om een wedstrijd te beslissen, etc. Nu Engeland zo wint is het geluk
Het tocht op je zolderkamer, misschien die open deur even dichtdoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hem maakt dan maak je hem. Als je een finaleplek heb dan heb je hem.
Italië had al in de reguliere speeltijd moeten winnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Italië liet ook weinig zien, in de verlenging was het vooral Engeland dat aanspraak maakte op de overwinning.
Ik ben hier tenminste objectief, geen enkele bias tegen welk land of coach dan ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het tocht op je zolderkamer, misschien die open deur even dichtdoen.
Maar dat jij niet objectief bent als het Britse sport betreft is weer eens duidelijk.
Ja best wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrouw pakt 5x finale
“Ja is gewoon geluk”
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan moet je misschien ook het doel kleiner maken, want de keepsters zijn over het algemeen ook minder lang dan de keepers.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:10 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb hier dus een stukje van gezien, maar dat is gewoon niet best. Ik gun het die meisjes van harte hoor, maar niveau is het natuurlijk niet.
Zouden ze niet beter gewoon een 20% kleiner veld spelen? Ze lopen niet alleen minder snel, het inspelen gaat ook zachter en schieten van afstand is al helemaal niets. Denk dat het spelletje een stuk aantrekkelijker wordt (sneller oogt) als ze wat minder meters te overbruggen hebben.
Als je alle dimensies gaat veranderen wordt het een stuk moeilijker om in een regulier stadion te spelen. Dan moet je bijna vrouwenstadions gaan bouwen, wat clubs natuurlijk het geld niet waard vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je misschien ook het doel kleiner maken, want de keepsters zijn over het algemeen ook minder lang dan de keepers.
Naar aanleiding van wat ik ervab meekrijg zou ik dat doel niet verkleinen. Ook zo lullig als je na 90 minuten van beide zijden 0 schoten op doel hebt gezien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je misschien ook het doel kleiner maken, want de keepsters zijn over het algemeen ook minder lang dan de keepers.
Je hoeft toch alleen maar tijdelijk het doel te vervangen? Dat zal niet meer dan een paar honderd euro zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je alle dimensies gaat veranderen wordt het een stuk moeilijker om in een regulier stadion te spelen. Dan moet je bijna vrouwenstadions gaan bouwen, wat clubs natuurlijk het geld niet waard vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |