Het is officieel persbureau bericht via de familiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:10 schreef Ama het volgende:
Nou ik kan het verder nergens vinden. Volgens zijn Wiki leeft die ook nog.
https://news.sky.com/stor(...)rewell-show-13400248quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:10 schreef Ama het volgende:
Nou ik kan het verder nergens vinden. Volgens zijn Wiki leeft die ook nog.
Ja en dat was ook nog voor die 2 ongelukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat hij het sinds zijn real-life soap op MTV nog zo lang heeft vol gehouden is een wereldwonder. Hij kwam toen al zo oud en fragiel over.
Zó ontzettend snel na het afscheidsconcert 😱quote:
Het was een vleermuis...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:12 schreef Nober het volgende:
Ik neem een hap van de kop van een duif. Op Ozzy!
Nee hij heeft twee weken geleden ofzo in eigen woonplaats(?) een afscheidsconcert gegeven samen met Black Sabbath en heel veel andere artiesten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
WTF dacht dat hij recentelijk nog aan het touren was geslagen? RIP iig!
Jezus, zeikerdsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
En het is ook nog eens Ozzy en niet Ozzie.
Eigenlijk wel toepasselijk dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hij heeft twee weken geleden ofzo in eigen woonplaats(?) een afscheidsconcert gegeven samen met Black Sabbath en heel veel andere artiesten..
Je zou haast denken dat dat geen toeval was.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hij heeft twee weken geleden ofzo in eigen woonplaats(?) een afscheidsconcert gegeven samen met Black Sabbath en heel veel andere artiesten..
True, true..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
En het is ook nog eens Ozzy en niet Ozzie.
Nee, dat was het afscheidsconcert van Black Sabbathquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
WTF dacht dat hij recentelijk nog aan het touren was geslagen? RIP iig!
Kan best wel eens euthanasie zijn, gezien zijn ziekte.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat dat geen toeval was.
Het gevoel dat het leven voltooid was kan ook al veel met een mens doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Kan best wel eens euthanasie zijn, gezien zijn ziekte.
Zeker. Hoe dan ook, zou 'mooi' zijn als hij op zijn eigen voorwaarden is gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gevoel dat het leven voltooid was kan ook al veel met een mens doen.
Denk niet dat ze een milieuvergunning krijgen voor een crematie.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat die man 76 is geworden is een casus voor de wetenschap
Keith Richards vraagt zich af wat er zo bijzonder aan is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Ijzersterk genetisch materiaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Gezien zijn gesteldheid moet het concert ook zijn laatste energie hebben moeten kosten. Had niet verwacht dat hij nog zoveel zou zingen ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gevoel dat het leven voltooid was kan ook al veel met een mens doen.
Dat ging na z'n laatste concert iig sneller dan bij Rob de Nijs.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezien zijn gesteldheid moet het concert ook zijn laatste energie hebben moeten kosten. Had niet verwacht dat hij nog zoveel zou zingen ook.
Mooi dat hij het zo heeft kunnen afsluiten, nog 1x het podium op.
Denk dat je in de war bent met wielrenners.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ijzersterk genetisch materiaal.
En misschien af en toe het bloed in je lijf vervangen. Bij sommige rocksterren van vroeger gebeurde dat weleens.
Baal ik nog steeds van. Heb ze in 2012 op hellfest gezien maar was toen eigenlijk al te dronken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:05 schreef OProg het volgende:
Groot artiest.
Mede natuurlijk door de gitaar van Tony Iommy waarvan Ozzy zelf later zei dat die distortion die ze er opzetten en vervolgens heel genre creeërden was om de rouwheid van Birmingham uit hun jeugd uit te drukken. Nu het is gelopen zoals het is gelopen ergens mooi dat het afscheid twee weken terug was.
Ik vond het laatste 'The End Tour' concert dat ook is opgenomen nog iets mooier omdat ze toen - met name Ozzy - er nog iets beter voorstond en het een heel concert was. Maar goed, twee weken terug was met Bill Ward en dus echt de originele bezetting.
RIP.
Hier ook 2005 Fields of Rock met Sabbath, daar waar ook Lemmy, Jeff Hanneman, Chris Cornell en Scott Weiland nog onder ons waren en hun kunsten vertoonden. Ozzy solo heb ik op Ozzfest 2002 mogen zien, beiden festivals waren in Nijmegen. Mooie herinneringen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij is de laatste keer dat ik Ozzy heb gezien op Fields of Rock in 2007 geweest. Al was dat zijn solowerk en was de laatste keer Sabbath op Fields of Rock in 2005.
Vleermuis toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:12 schreef Nober het volgende:
Ik neem een hap van de kop van een duif. Op Ozzy!
Niet in mijn gezicht gaan hoesten he!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist de kop van een vleermuis afgebeten als ode aan Ozzy.
Ook volgens Wiki:quote:
quote:Ook beet Osbourne ooit in een dronken bui bij twee duiven de kop eraf tijdens een overleg betreffende het tekenen van een platencontract.
Dat nummer had echt 2,5X zo lang moeten zijn!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:35 schreef Eightyone het volgende:
Hij is net niet 'in het harnas' gestorven.
Paranoid meteen op KEXP.
En er komt meer achteraan.
Zijn geest is met de laatste noten van dat concert vertrokken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezien zijn gesteldheid moet het concert ook zijn laatste energie hebben moeten kosten. Had niet verwacht dat hij nog zoveel zou zingen ook.
Mooi dat hij het zo heeft kunnen afsluiten, nog 1x het podium op.
Ik heb Lemmy nog kort voor z'n dood zien optreden.....honderdmiljoenmiljard meter va het fucking podium af!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb Ozzy nog op Graspop gezien, da's ook alweer een goeie 15 jaar geleden.
War pigs dan maar daarna.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nummer had echt 2,5X zo lang moeten zijn!Altijd weer zo'n teleurstelling dat het weer zo snel is afgelopen!
https://www.youtube.com/user/ozzymanreviewsquote:
Omdat ik je verwijzing niet snapte? Nee oke.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/ozzymanreviews
Maar ik merk al dat ik te maken heb met iemand die geen greintje gevoel voor humor heeft.
Je woordkeuzequote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat ik je verwijzing niet snapte? Nee oke.
Jammer voor de rest had ik gezegd. Jullie een leuke dag maar dit maakt mijn dag. Dan houden jullie het nog maar een uurtje uit. Ga alvast maar naar de auto.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Lemmy nog kort voor z'n dood zien optreden.....honderdmiljoenmiljard meter va het fucking podium af!Ik zag iets kleins in de verte en hoorde zijn stem, maar ik was de LUL (BOB) en de rest wilde weg!
Wat dacht je van Keith en Iggy ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
De Parkinson had hem hier al flink te pakken zo te zien.quote:
Met een gezonde levensstijl kom je verquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:18 schreef wdn het volgende:
Vaarwel Ozzy.
Dat je 76 heb gehaald is echt bizar
Schijtlollig verwijzen naar een willekeurige Youtuber die toevallig ook Ozzy heet is gewoon een pijnlijke poging tot een grap, man.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Schijtlollig verwijzen naar een willekeurige Youtuber die toevallig ook Ozzy heet is gewoon een pijnlijke poging tot een grap, man.
Ze zijn nog steeds non-stop zijn nummers aan het draaienquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:35 schreef Eightyone het volgende:
Hij is net niet 'in het harnas' gestorven.
Paranoid meteen op KEXP.
En er komt meer achteraan.
Ook...quote:
quote:Ook beet Osbourne ooit in een dronken bui bij twee duiven de kop eraf tijdens een overleg betreffende het tekenen van een platencontract. Ozzy had drie duiven meegesmokkeld (de naam van de platenmaatschappij was Columbia wat Latijn is voor duif) en wilde ze bij wijze van stunt vrijlaten, maar hij was dronken en beet in plaats daarvan bij twee duiven de kop eraf. Dit resulteerde erin dat enkele nette pakken van mensen van de platenmaatschappij vol bloedspetters kwamen, en Osbourne werd uit het gebouw verwijderd.
Die gaat lekker in een hoekje zitten met zijn voeten in een koud badje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:16 schreef ReplaR het volgende:
Die komt aan in de hemel en zegt tegen god, jouw tijd is voorbij.
Ik hoorde het. Er was na het journaal een poosje niks op tv, ik zette de radio aan, en kreeg een zeer uitgebreide special. En het is nog tot ver in de nacht doorgegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds non-stop zijn nummers aan het draaien
Eind jaren '90 verbaasden mijn klasgenoten en ik ons er al over hoe zijn lichaam vergeten was dood te gaan samen met zijn brein. Kwam geen lopende zin meer uit toen al. Pas toen ik een docu zag over hoe hij als jongetje met een leerprobleem en problemen met zijn gedragsregulatie opgroeide en pas een plekje voor zichzelf vond in de muziek (zoals zovelen uit die tijd kuch Lemmy kuch) waar hij voor het eerst iets deed wat lukte snapte ik een beetje hoe je zo kon worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat hij het sinds zijn real-life soap op MTV nog zo lang heeft vol gehouden is een wereldwonder. Hij kwam toen al zo oud en fragiel over.
Er is nog iemand die maar niet dood kan: Keith Richards.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind jaren '90 verbaasden mijn klasgenoten en ik ons er al over hoe zijn lichaam vergeten was dood te gaan samen met zijn brein. Kwam geen lopende zin meer uit toen al. Pas toen ik een docu zag over hoe hij als jongetje met een leerprobleem en problemen met zijn gedragsregulatie opgroeide en pas een plekje voor zichzelf vond in de muziek (zoals zovelen uit die tijd kuch Lemmy kuch) waar hij voor het eerst iets deed wat lukte snapte ik een beetje hoe je zo kon worden.
Vandaag de eerste drie albums van Black Sabbath maar even op repeat hier. RIP.
Laatst las ik ergens de grap naar aanleiding van een natuurramp "Oh no! What kind of world are we leaving for Keith Richards?!"quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is nog iemand die maar niet dood kan: Keith Richards.
Jinx hem nou nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is nog iemand die maar niet dood kan: Keith Richards.
Brian Wilson net zo. Die heeft ook vaak op het randje gezeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Evenzo: Iggy Pop, Slash, Steven Tyler, Steven Tyler, Steven Tyler...quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Brian Wilson net zo. Die heeft ook vaak op het randje gezeten.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laatst las ik ergens de grap naar aanleiding van een natuurramp "Oh no! What kind of world are we leaving for Keith Richards?!"
Volgens mij was het de laatste tijd eerder zijn zool. Al dan niet half.quote:
Je bedoeld vanaf midden jaren 80?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de laatste tijd eerder zijn zool. Al dan niet half.
Nee, "bedoelt"quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je bedoeld vanaf midden jaren 80?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met een gezonde levensstijl kom je ver
https://youtube.com/shorts/FPP0rB_XAjA?si=XJxpUv82-oqvl5Tj
Daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel mooi gedaan zo'n afscheidsconcert en daarna het echte afscheid.
Volgens mij maar 1 keer gezien op A Heavy Day in the Park in Nijmegen 2005.
Ah, is dit de plek om een band te noemen die we beter vinden? Dan doe ik ook mee!quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Best bijzonder hoe snel dit weer rond gaat bij de jeugd.
En dat de pubers hier ff komen vragen wie dat was, en dan komt dat verhaal van die duif, MTV en hun rol in reallifesoap.
En ze er vervolgens weer hun eigen Muzikale draai aan geven.
Iron man, in hun eigen versie klinkt best lekker.
Persoonlijk hou ik meer van the cure. Dat zijn ook echt dinosauriërs.
😱quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist de kop van een vleermuis afgebeten als ode aan Ozzy.
Morgen Golden Earring?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:21 schreef wdn het volgende:
MTV 80s snapt het
07:00 09:45 Ozzy: tribute
09:45 13:05 Ozzy: tribute
13:05 14:25 Ozzy: tribute
14:25 17:40 Ozzy: tribute
17:40 18:50 Ozzy: tribute
18:50 22:20 Ozzy: tribute
22:20 00:25 Ozzy: tribute
00:25 03:20 Ozzy: tribute
03:20 05:00 Ozzy: tribute
haha, ik heb net 3 winkelwagentjes met pleerollen gekocht,quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Covid-25 incoming.
Hamstereeeeeeeeeen
quote:De NTR zendt de komende dagen documentaires uit over George Kooymans en Ozzy Osbourne, die deze week zijn overleden. Dat heeft de NPO donderdag bekendgemaakt.
Vrijdag wordt het tweeluik Golden Earring - that day, een documentaire over de beginjaren van de Golden Earring, uitgezonden op NPO 3. Zondag is op dezelfde zender De negen levens van Ozzy Osbourne, over het leven van de frontman van Black Sabbath, te zien.
Woensdagavond werd ook al de NTR-documentaire Vrienten, Kooymans en De Groot uitgezonden naar aanleiding van de dood van Kooymans. De gitarist vormde samen met Henny Vrienten en Boudewijn de Groot het trio Vreemde Kostgangers.
HELLOOOO THEEERRRRREEEEquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:24 schreef Starhopper het volgende:
Haha op TikTok kwam er net een filmpje voorbij dat hij echt helemaal strak een interview staat te doen
Jah!quote:
"Let me see your fucking cigarette lighterszzz"quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
die introductie alleen al![]()
In Formule1 staat Martin Brundle oa. bekend om zijn korte interviews met 'bekende' figuren die vlak voor de start voor de race rond die wagens rondlopen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:24 schreef Starhopper het volgende:
Haha op TikTok kwam er net een filmpje voorbij dat hij echt helemaal strak een interview staat te doen
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In Formule1 staat Martin Brundle oa. bekend om zijn korte interviews met 'bekende' figuren die vlak voor de start voor de race rond die wagens rondlopen.
Zo sprak hij in 2003(!) ook even heel kort met Ozzy.![]()
"no, they are all at home shitting" hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In Formule1 staat Martin Brundle oa. bekend om zijn korte interviews met 'bekende' figuren die vlak voor de start voor de race rond die wagens rondlopen.
did you bring the dogs with you?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
"no, they are all at home shitting" haha
quote:Kelly Osbourne heeft voor het eerst van zich laten horen sinds het overlijden van haar vader, rocklegende Ozzy Osbourne. Op Instagram deelt de realityster vrijdag de eerste regels van het nummer Changes, een Black Sabbath-nummer uit 1972 dat Osbourne en zijn dochter in 2003 met aangepaste teksten opnieuw uitbrachten.
‘I feel unhappy I am so sad. I lost the best friend I ever had’, schrijft Kelly (40) op een zwarte achtergrond. Ze sluit de regels af met een gebroken hartje.
Osbourne overleed dinsdag op 76-jarige leeftijd. De frontman van Black Sabbath had parkinson en kampte al jaren met een zwakke gezondheid.
Slechts twee weken geleden stond Osbourne nog met Black Sabbath op het podium. Het was voor het eerst in twintig jaar dat de band optrad met de oorspronkelijke bandleden: zanger Ozzy, gitarist Tony Iommi, bassist Geezer Butler en drummer Bill Ward.
screenshot van haar insta:
"I wanna have a word with this guy 'cause he's a complete and utter fruitcake as we all know and we love watching him"quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |