Sarina Wiegmannquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef Troel het volgende:
En weer in de laatste minuten. Het lijkt Duitsland wel.
De andere halve finalisten zijn beiden ook wel beter dan Engeland. En vooral Spanje natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
Ja maar als je zoveel mazzel hebt dan wordt dat vaak in de finale keihard afgestraft.
20% kans.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:31 schreef Strani het volgende:
Nou ja rustig aan, het is maar een penalty.
Laat Spanje maar met 15-0 winnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
Ja dit wordt dus een hele pijnlijke nederlaag in de finale.
Ja maar ook een hele stapel Engelsen Billyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
Go Wiegman. Toch een Nederlander in de finale
Is dat zo erg? Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook een hele stapel Engelsen Billy
Dat ze Engels zijn Billyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat zo erg? Wat is er mis mee?
quote:
Heb je strafschoppen genomen?quote:
Nou, het voelt gewoon alsof iemand heel erg tegen mijn enkel en schouder geschopt heeft, zonder dat ie een rode kaart kreegquote:
Zal wel een Brit zijn geweest dan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het voelt gewoon alsof iemand heel erg tegen mijn enkel en schouder geschopt heeft, zonder dat ie een rode kaart kreeg
Zal wel weer @Strani geweest zijn. Als ware Spanjaard is die na die overtreding met zijn hele team de scheidsrechter omsingeld en veel misbaar gemaakt. Daardoor durfde de scheids geen kaart te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het voelt gewoon alsof iemand heel erg tegen mijn enkel en schouder geschopt heeft, zonder dat ie een rode kaart kreeg
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |