Nee, daar was ik niet online.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij deze! En ik dacht dat je nog wel online was op discord en dat je mij gewoon negeerde.
Dat verschilt. Bowie en Prince overleden vrij vroeg in het jaar. En George Michael overleed op 26 december, maar heeft daarna wel een boost gehad. Zal vooral afhangen van de hoeveel aandacht die er is zo voor de stemweek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heeft wellicht de fout gemaakt te vroeg in het jaar te overlijden. Eind november is perfect voor een goede klassering.
Bij ons op de basisschool was dat niet specifiek een periode. Grootste deel van het jaar wel dat het relatief populair was.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie op school vroeger ook één of twee keer per jaar 'knikkertijd'? Dat iemand dan weer eens knikkers meenam en het toen een paar weken heel populair was en toen weer verdween?
Ja Malle Babbe en Banger Hart zullen vast een stuk hoger komen maar zijn gemiddelde fan is ook al een stuk ouder en daar stemmen er sowieso steeds minder van.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verschilt. Bowie en Prince overleden vrij vroeg in het jaar. En George Michael overleed op 26 december, maar heeft daarna wel een boost gehad. Zal vooral afhangen van de hoeveel aandacht die er is zo voor de stemweek.
Nog los ervan dat ik hij geen nummers heeft waar men heel veel massaler op gaat stemmen. Hoogste positie is nu 429.
Johquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool was dat niet specifiek een periode. Grootste deel van het jaar wel dat het relatief populair was.
Oh maar knikkeren was ook verre van populairder dan dat hoor. Voetbal en daarna basketbal stonden ruim bovenaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
JohBij ons was het eigenlijk altijd voetbal. Met een tennisbal, dat dan weer wel.
Oh basketbal deden wij dan weer niet op de Veluwe, dat is een veel te heidense sport.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh maar knikkeren was ook verre van populairder dan dat hoor. Voetbal en daarna basketbal stonden ruim bovenaan.
Foto van Vroegerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Malle Babbe en Banger Hart zullen vast een stuk hoger komen maar zijn gemiddelde fan is ook al een stuk ouder en daar stemmen er sowieso steeds minder van.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie op school vroeger ook één of twee keer per jaar 'knikkertijd'? Dat iemand dan weer eens knikkers meenam en het toen een paar weken heel populair was en toen weer verdween?
Oh ik wist niet eens dat er knikkerwedstrijden waren op TVquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook wanneer er bijv. op Nickelodeon een groot tv knikkerwedstrijd was. Toen dacht ook iedereen 'Goh, knikkeren is weer in. Laten we weer gaan spelen!'
je leek online, maar dan via mobielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet online.
Bij ons was het heel lang populair!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Maar die staan beiden nog achter Foto van vroeger en Het is zomer. Denk vooral dat stempubliek bij hem niet breed genoeg is, ondanks dat die ook wel bij iets minder ouderen goed werd gewaardeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Malle Babbe en Banger Hart zullen vast een stuk hoger komen maar zijn gemiddelde fan is ook al een stuk ouder en daar stemmen er sowieso steeds minder van.
Luctor je moet altijd je online status en je blauwe vinkjes uitzetten om dit soort dingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
je leek online, maar dan via mobiel
Fijn om te horen dat ook Harderwijk onder God's bescherming wasquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij ons was het heel lang populair!
En inderdaad, we deden geen basketbal
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
je leek online, maar dan via mobiel
Hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor je moet altijd je online status en je blauwe vinkjes uitzetten om dit soort dingen te voorkomen.
blauwe vinkjes staan uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor je moet altijd je online status en je blauwe vinkjes uitzetten om dit soort dingen te voorkomen.
Dat was serieus wel heel goed voor m'n gemoedsrust trouwens. De vinkjes dan vooral. Zowel qua weten dat anderen het niet van mij kunnen zien, als dat ik het niet van anderen kan zien dus me ook niet kan ergeren aan een trage reactie.quote:
Voor een echt gouden wissel van Wiegman moeten ze ook wel eerst achter staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
Wow. Nou weten we al dat Engeland best veerkrachtig is maar leuk voor de wedstrijd in elk geval.
Volgde jij het Italiaanse vrouwenvoetbal in de jaren '90 al?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
Dit is eigenlijk wel een beetje op zijn Italiaans uit de jaren negentig. Geen kans hebben en dan de eerste raak schieten.
Ik doelde op het voetbal van de mannenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgde jij het Italiaanse vrouwenvoetbal in de jaren '90 al?
Finales bedoel je, 1993 en 1997quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op het voetbal van de mannenAl vermoed ik dat de Italiaanse vrouwen toen niet veel anders speelden. Jaren negentig was wel hun enige finale.
Voetbal was toen vooral populair buiten Europa om.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Finales bedoel je, 1993 en 1997(Heb ik ook moeten opzoeken hoor)
Die finale in 1997 trok ongeveer 2200 toeschouwers. En als je dan roept 'Het vrouwenvoetbal was toen niet populair' , twee jaar later speelden de VS en China de WK finale voor meer dan 90.000 toeschouwers.
Wel gek dat zelfs de halve finale tussen Spanje en Italië tijdens dat EK 7.200 toeschouwers had. Ook niet veel, maar 2.200 in Oslo is wel heel weinig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Finales bedoel je, 1993 en 1997(Heb ik ook moeten opzoeken hoor)
Die finale in 1997 trok ongeveer 2200 toeschouwers. En als je dan roept 'Het vrouwenvoetbal was toen niet populair' , twee jaar later speelden de VS en China de WK finale voor meer dan 90.000 toeschouwers.
Met zo'n naam weet je al dat een finale er niet in gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
Bronze is een prima aanvallende back, maar verdedigen kan ze al een aantal jaar niet meer.
Adembenemend.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
We zijn er een beetje stil van hè, al die spanning.
Heb jij die ook van een toeschouwer gejat zoals Alaphilipe?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit ook met m'n tanden in een kartonnen bord, net als dat meisje op de tribune net.
Haha ja precies. Maar ja als je het van een klein meisje afpakt is het opeens weer niet 'ludiek' en 'charmant' blijkbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij die ook van een toeschouwer gejat zoals Alaphilipe?
Nou ja, dat gaat nog wel. Maar je moet ze niet na het afpakken ook nog eens de berm in duwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja precies. Maar ja als je het van een klein meisje afpakt is het opeens weer niet 'ludiek' en 'charmant' blijkbaar
Ja. Tot nu wel een mirakel dat Engeland nog niet heeft gescoord.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
Ja dit stevent wel af op een verlenging vrees ik.
Nou ja ik denk dat het misschien niet eens zo'n probleem is als dat per ongeluk gaat, maar misschien had ik er inderdaad niet speciaal voor terug moeten gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaat nog wel. Maar je moet ze niet na het afpakken ook nog eens de berm in duwen.
Ja, plus dat een keer duwen soms nog per ongeluk kan lijken, maar na zeven keer gaan mensen er toch wel anders over denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat het misschien niet eens zo'n probleem is als dat per ongeluk gaat, maar misschien had ik er inderdaad niet speciaal voor terug moeten gaan
Ja, mensen hebben heel snel hun oordeel klaar!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, plus dat een keer duwen soms nog per ongeluk kan lijken, maar na zeven keer gaan mensen er toch wel anders over denken.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben heel snel hun oordeel klaar!
Het is de tijd waarin we leven, vrees ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Sarina Wiegmannquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef Troel het volgende:
En weer in de laatste minuten. Het lijkt Duitsland wel.
De andere halve finalisten zijn beiden ook wel beter dan Engeland. En vooral Spanje natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
Ja maar als je zoveel mazzel hebt dan wordt dat vaak in de finale keihard afgestraft.
20% kans.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:31 schreef Strani het volgende:
Nou ja rustig aan, het is maar een penalty.
Laat Spanje maar met 15-0 winnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
Ja dit wordt dus een hele pijnlijke nederlaag in de finale.
Ja maar ook een hele stapel Engelsen Billyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
Go Wiegman. Toch een Nederlander in de finale
Is dat zo erg? Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook een hele stapel Engelsen Billy
Dat ze Engels zijn Billyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat zo erg? Wat is er mis mee?
quote:
Heb je strafschoppen genomen?quote:
Nou, het voelt gewoon alsof iemand heel erg tegen mijn enkel en schouder geschopt heeft, zonder dat ie een rode kaart kreegquote:
Zal wel een Brit zijn geweest dan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het voelt gewoon alsof iemand heel erg tegen mijn enkel en schouder geschopt heeft, zonder dat ie een rode kaart kreeg
Zal wel weer @Strani geweest zijn. Als ware Spanjaard is die na die overtreding met zijn hele team de scheidsrechter omsingeld en veel misbaar gemaakt. Daardoor durfde de scheids geen kaart te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het voelt gewoon alsof iemand heel erg tegen mijn enkel en schouder geschopt heeft, zonder dat ie een rode kaart kreeg
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |