SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja kun je bijdehante smileys posten, maar je reactie slaat gewoon nergens op. Als je naar de top-100 van zeker 100.000 unieke users kijkt, dan kijk je automatisch alleen maar naar de veelposters. Dan is het gewoon erg raar om verbaasd te gaan doen dat het inhoudelijk allemaal niet zo veel voorstelt. Wat je ziet is gewoon volkomen logisch. Voor een beter beeld kijk je naar de top-5000 of zo. Dan is het beeld vast een stuk minder extreem.quote:
hier is de zon alweer terug hoor.. 1x beetje regenquote:Op maandag 21 juli 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele land code geel. Van Limburg tot en met de Waddeneilanden
Nou nee. In die top 100 hebben de laatste namen 18 posts per dag. Zou me niet verbazen als er niet eens 5000 unieke gebruikers op de daglijst staan.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kun je bijdehante smileys posten, maar je reactie slaat gewoon nergens op. Als je naar de top-100 van zeker 100.000 unieke users kijkt, dan kijk je automatisch alleen maar naar de veelposters. Dan is het gewoon erg raar om verbaasd te gaan doen dat het inhoudelijk allemaal niet zo veel voorstelt. Wat je ziet is gewoon volkomen logisch. Voor een beter beeld kijk je naar de top-5000 of zo. Dan is het beeld vast een stuk minder extreem.
Maar wat is je punt dan? "Kijk fok! is een zieltogend zootje waarvan de helft ook nogeens hersenloze veelposters zijn"? Ja, klopt. En nu?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou nee. In die top 100 hebben de laatste namen 18 posts per dag. Zou me niet verbazen als er niet eens 5000 unieke gebruikers op de daglijst staan.
Het gaat ook totaal niet om verbaasd zijn want dit is al lang aan de gang, meer het in beeld brengen van hoeveel dan daadwerkelijk.
het wordt wel grijs buiten ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hele land code geel. Van Limburg tot en met de Waddeneilanden
?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen is de rit naar de Ventoux. Ik garandeer je >1000 posts alleen al in TDF.
"OH NEE FOK IS EEN WIELRENNERSFORUM GEWORDEN"Man man man
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat is je punt dan? "Kijk fok! is een zieltogend zootje waarvan de helft ook nogeens hersenloze veelposters zijn"? Ja, klopt. En nu?
Wat ga je daar aan doen? Kwaliteitsposts leveren. Wat ik al zeiHup hup
Ik heb mijn benen al geschorenquote:Op maandag 21 juli 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik maar melden dat het hier nu ook regent?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
Ik was aan het typen dat het hier tot nu toe wat spatjes en gerommel in de verte is
Dus voor ik het kon posten harde regen ineens
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ik maar melden dat het hier nu ook regent?
Dus vanavond vers bed en douchen voor ultiem genot?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn benen al geschoren
Zou ik wel moeten doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus vanavond vers bed en douchen voor ultiem genot?
Nu je bed verschonen !!!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn benen al geschoren
Ikke niet snapquote:Op maandag 21 juli 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo van, bij veel lichaamsinspanning stroomt het bloed sneller?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik had dus blijkbaar mijn grote teen open gehaald toen ik mij net ergens tegen aan stoten. Dus ik net op de loopband half uur. Ben klaar. trek schoenen uit, is die sok bij de grote teen helemaal rood van het bloed.
is het een super klein schaafwondje
Nee ik ook niet. Maar goed, het zal wel.quote:
mja dat wist ik nietquote:Op maandag 21 juli 2025 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo van, bij veel lichaamsinspanning stroomt het bloed sneller?
Precies. Het is al een wielrennersforum.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar goed, het zal wel.
Wielrenners en weerliefhebbersquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Het is al een wielrennersforum.
zijn de schoenen nog goed?quote:
kom vechten dan, bollequote:
Even de wasmachine in en weer zo goed als niev joh.quote:
Sla je op je muil met een thermometerquote:
en wat dan nogquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Het is al een wielrennersforum.
Jawel hoor. Hele land heeft code geel.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Onweer buiten
Maar vandaag dan weer geen code geel
Hier nietquote:Op maandag 21 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Onweer buiten
Maar vandaag dan weer geen code geel
Dan geldt de code voor het hele land behalve in een straal van tien meter rondom jou.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
niet nodig hoor hier.. meer dan een emmertje water valt er niet
Dan issie gewoon gescheurd joh niks aan de handquote:Op maandag 21 juli 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik paste net een jurk die te strak zit en hij zit nu veel minder strak![]()
is dat een verbetering?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik paste net een jurk die te strak zit en hij zit nu veel minder strak![]()
"minder dik".. "slanker" klinkt wat vriendelijkerquote:Op maandag 21 juli 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is gewoon minder dik dan eerst
minder dik klopt wel :pquote:Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"minder dik".. "slanker" klinkt wat vriendelijker
"volslanker"quote:Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ook juist wel dikker betekenen.quote:
balhalfvolquote:Op maandag 21 juli 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ben je een Bal-halfvolslank of een Bal-halfleegslank persoon?
Ja, als iemand minder volslank is geworden, weet je het ook niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ook juist wel dikker betekenen.
Of had dat dan "vollerslank" moeten zijn?
Overvolslank?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als iemand minder volslank is geworden, weet je het ook niet.
Ja. maar ballie weet wie het zegt...quote:Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
legerslank.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als iemand minder volslank is geworden, weet je het ook niet.
alleen niet in de jurkquote:
klinkt als balletje balletje 4.0quote:Op maandag 21 juli 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet in welk gesprek ik beland ben
Lolquote:Op maandag 21 juli 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als iets wat de vriend van Iniminiemuis met de hond zou doen
Ambar heeft geen ballen meerquote:Op maandag 21 juli 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als iets wat de vriend van @:Ieniminimuis met de hond zou doen
Alsof hij weet was hij mistquote:Op maandag 21 juli 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, niet voor de testikelprothese gegaan?
niet eens?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga maar niet met een zware metalen ketting een mri ruimte in denk ik.
Amballoosquote:
Je enkelband bedoel je toch??quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf een bepaald punt heb je daar weinig meer over in te brengen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
denk eerder zijn Prince Albertquote:Op maandag 21 juli 2025 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je enkelband bedoel je toch??
quote:
https://zoofy.nl/timmerman/quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand die zolder komen afmaken, ik vind het niet meer leuk
Nee sorryquote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Doorzetten, kom op je kunt hetquote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boekenquote:
zijn vast genoeg die tijd hebben want bedrijf is dichtquote:Op maandag 21 juli 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boeken
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.quote:
Measure thrice cut twice.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
Dat is wel klote jaquote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
Vooral leuk met dat hardboard als er nog net 3mm vanaf moetquote:
Zou ik niet weten waarom die naar Zeeland zou moetenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja
Ik ken wel een klusjesman maar die komt niet naar Zeeland
niet dat de bouwvak nog strikt wordt nageleefdquote:Op maandag 21 juli 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boeken
Zodat je hem vanaf daar met de auto op kan komen halen.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik niet weten waarom die naar Zeeland zou moeten
Dit klinkt eigenlijk niet heel praktisch, en als zelfs ik dat zeg is het wel ernstigquote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zodat je hem vanaf daar met de auto op kan komen halen.
Hoezo is alles scheef?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dus je hebt je extra handdoek al gepakt HanddoekAma?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Die komt gewoon over een half uur waarschijnlijk weer als een verzopen kat terug.
Kut, in de warquote:Op maandag 21 juli 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik niet weten waarom die naar Zeeland zou moeten
Ik ben de handdoek.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt je extra handdoek al gepakt HanddoekAma?
Oud huisquote:
Kom eraan.quote:
Maar ben je al bijna klaar?quote:
quote:
Wauwquote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Fucking vet @:cherrylips
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is wel een hele rigoureuze oplossing voor kringloopgezeik. Kun je niet een andere baan zoeken?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:15 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik maar mijn huis ga verkopen ben een beetje klaar met dat gezeik bij de kringloop
Amsterdam, huis mokerveelgeld waard. Verkopen, rijke tatta, stoppen met werken. Kartonnen doos onder de brug kopen. Klaar.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik zie niet zo in hoe het verkopen van je huis helpt tegen problemen op je werk eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb nep Bros.vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik ook niet, tenzij Karzai in Drenthe met pensioen wil gaan o.i.d.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik zie niet zo in hoe het verkopen van je huis helpt tegen problemen op je werk eerlijk gezegd.
karton is in Amsterdam net zo duur als hierquote:Op maandag 21 juli 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij Karzai in Drenthe met pensioen wil gaan o.i.d.
er werken vele mensen die wat minder mee kunnen meedoen aan de samenleving maar wat ik dan zie wat ziij betaald krijgen en wat er binnenkomtquote:Op maandag 21 juli 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een hele rigoureuze oplossing voor kringloopgezeik. Kun je niet een andere baan zoeken?
Dit volg ik niet helemaal. Je vindt dat jullie te weinig betaald worden?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
er werken vele mensen die wat minder mee kunnen meedoen aan de samenleving maar wat bik dan zie wat zei betaald krijgen en wat er binnenkomt
en we werken daar echt wel hard hoor
kan mijn appartement verhuren en een half jaar op wereldreisquote:Op maandag 21 juli 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
De vraag is, lost ander werk überhaupt de problemen op.
Nou ja, je was in ieder geval weer een half uurtje van de straatquote:Op maandag 21 juli 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwam deze tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
Heb even geprobeerd zoiets in het Nederlands te maken maar dat is niet te doen. Er zijn geen twee getallen of getalsuitdrukkingen die op elkaar rijmen in het Nederlands
ja zelfs uitgebuitquote:Op maandag 21 juli 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit volg ik niet helemaal. Je vindt dat jullie te weinig betaald worden?
Nou ja, zou ik gewoon doen als het kan en je daar zin in hebt. Ook als er op je werk geen gezeik was.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan mijn appartement verhuren en een half jaar op wereldreis
ik krijg 1746 euro per maand voor 30 uur per weekquote:Op maandag 21 juli 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat schuift, minimumloon?
Kan zulke tijdelijke verhuur nog wel? Voordat je je huis verhuurt en er ineens zelf niet meer in terug mag.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan mijn appartement verhuren en een half jaar op wereldreis
Dat is minimumloon denk ik?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik krijg 1746 euro per maand voor 30 uur per week
Ja dat komt wel neer op minimumloon ongeveer dan. Maar een andere baan zoeken is geen optie, als je wel wil blijven werken?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal ik even moeten uitzoeken iddquote:Op maandag 21 juli 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan zulke tijdelijke verhuur nog wel? Voordat je je huis verhuurt en er ineens zelf niet meer in terug mag.
Sta je dan met al je souveniersquote:Op maandag 21 juli 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan zulke tijdelijke verhuur nog wel? Voordat je je huis verhuurt en er ineens zelf niet meer in terug mag.
Van wat ik weet mag het in bijna alle gevallen niet meer, op enkele uitgezonderde situaties na. Maar volgens mij is "Ik wil een half jaar reizen" daar niet een van. Zeker weten doe ik dat niet.quote:
ik vind werken verder niet erg om te doen maar het moet wel leuk zijn, hele dag alleen thuis zitten en beetje fokken en bier drinken is ook geen oplossingquote:Op maandag 21 juli 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat komt wel neer op minimumloon ongeveer dan. Maar een andere baan zoeken is geen optie, als je wel wil blijven werken?
Hoop het wel, wil eens een keer aan de 'leuke' dingen gaan beginnen als verven en tapijttegels leggenquote:
Ik vind dit netjes hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klinkt echt leuk inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het wel, wil eens een keer aan de 'leuke' dingen gaan beginnen als verven en tapijttegels leggen
Nu toch wel meer hoop ik?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik kom nog uit de tijd dat ik bij m'n laatste baan 1600 ofzo kreeg voor 40 uur
Toen kon je daar ook wel iets meer mee denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik kom nog uit de tijd dat ik bij m'n laatste baan 1600 ofzo kreeg voor 40 uur
Leuker dan houtjes zagen en schroeven en heel de tijd je klauwen openhalenquote:
Dikke vingers van het eeltquote:Op maandag 21 juli 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuker dan houtjes zagen en schroeven en heel de tijd je klauwen openhalen
Haha nee. Ik kon niks huren in elk geval.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen kon je daar ook wel iets meer mee denk ik.
Ik betaal nu mezelf uit maar niet meer dan dat Karzai verdientquote:Op maandag 21 juli 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu toch wel meer hoop ik?
Krijg vanmiddag ook precies de scherpe rand van een afgezaagde balk in mijn pols, dat was wel een teken dat het leuk was geweest voor de dagquote:Op maandag 21 juli 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dikke vingers van het eelt
ik ben een uitzondering met en wsw contract zitten ook veel mensen die een tientje voor een halve dag krijgenquote:
Guldens?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Hou je de rest dan als vermogen in de zaak na pensioensparen e.d.? Of verdient het vertalen echt zo weinig?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal nu mezelf uit maar niet meer dan dat Karzai verdientalleen staat de auto op de zaak dus dat scheelt wel.
Waren ze van hout?quote:
Doen en topic openen om de voortgang te delen en advies te krijgenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens een datingsite op gaan?
Of zal ik eerst heel veel bier drinken en dan nogeens kijken of dat een goed idee is?
Het is wel maandag
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen en topic openen om de voortgang te delen en advies te krijgen![]()
Het heeft deze TS ook al geholpen in een paar dagen tijd![]()
R&P / De dating markt, het werkt gewoon niet.
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Of zal ik eerst heel veel bier drinken en dan nogeens kijken of dat een goed idee is?
Het is wel maandag
Gerrie en ik zitten gewoon in de verkeerde sectorenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je de rest dan als vermogen in de zaak na pensioensparen e.d.? Of verdient het vertalen echt zo weinig?
quote:Minder baankansen in taal- en creatieve beroepen door AI
AI heeft ook invloed op creatieve beroepen en beroepen waarin veel met taal wordt gewerkt. Taken als schrijven, vertalen en ontwerpen worden voor een deel al overgenomen door AI-modellen. AI voert deze taken meestal veel sneller uit dan de mens.
Het aantal vacatures in taal- en creatieve beroepen is mede door AI in korte tijd flink gedaald. Alleen al in 2024 ging het om een afname van bijna 30%.
Taal- en creatieve beroepen met weinig baankansen zijn:
tekstschrijvers/copywriters
vertalers
grafisch vormgevers
Je gaat gewoon AI-operator worden. Ook geen probleem.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie en ik zitten gewoon in de verkeerde sectoren
[..]
Omscholen een optie?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie en ik zitten gewoon in de verkeerde sectoren
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar beter gewoon op tijd naar bed denk ik![]()
Ben meer het type John Connorquote:Op maandag 21 juli 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat gewoon AI-operator worden. Ook geen probleem.
EMP er op loslatenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ze altijd nog de nek omdraaien.
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel maandag
Nou, als je nu niet lekker kunt gaan slapen..quote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
De alcoholsterkte van bier
+ (3+6+7) * 4
Een lekkere slet
dit standje in bed
is goed voor een uurtje plezier
Ik ben goed in het rubiks kubus oplossen,quote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
De alcoholsterkte van bier
+ (3+6+7) * 4
Een lekkere slet
dit standje in bed
is goed voor een uurtje plezier
je doet werk fles zag vandaag weer een artikel in nrc dat perrier met fecies vervuild isquote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar beter gewoon op tijd naar bed denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]"Dan twee keer de helft", nog een FOK!versie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de JUISTE interpretatie van de uitdrukkingquote:Op maandag 21 juli 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Dan twee keer de helft", nog een FOK!versie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je hebt je avond nuttig besteed.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou bedtijd allen![]()
Geen bier, geen datingsite
Ja anders lig ik hierover dus tot half twee wakker, dat snap jequote:
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja anders lig hier hierover dus tot half twee wakker, dat snap je
nog even de hand aan jezelf slaan dusquote:Op maandag 21 juli 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou bedtijd allen![]()
Geen bier, geen datingsite
Nam je die medicatie nou nog eigenlijk?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
vieze ratten hebben me ook totaal gek gemaakt met hun achterbakse methodes dit gaat nooit meer goed komen
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog wakker blijven tot begin van de nacht
Moet?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
wrom?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Muffin?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Geluk is uit training nipt op tijd bij de supermarkt zijn om nog wat te kunnen halen.
@Karzai ?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nam je die medicatie nou nog eigenlijk?
Ze zijn wel in de bonus deze weekquote:
Duidelijkquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
ik neem geen medicatie meer het deed ook verder niks behalve dat ik er een stijve lul van kreeg midden in de nacht
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat eerstequote:Op maandag 21 juli 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je de rest dan als vermogen in de zaak na pensioensparen e.d.? Of verdient het vertalen echt zo weinig?
CBCquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
ik neem geen medicatie meer het deed ook verder niks behalve dat ik er een stijve lul van kreeg midden in de nacht
Kun je dan straks wel lekker op tijd met pensioen?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat eersteIk zet tweederde apart zowat
Ja dikke doei hequote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Fucking vet @:cherrylips
[ link | afbeelding ]
Vast niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan straks wel lekker op tijd met pensioen?
Is er iemand die jou een schop onder je hol kan geven? Want zo gaat het ook niet he?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
Toch maar eens een bank beroven danquote:
Ja en degene die er nog zijn zijn alleen op afspraak open, en alleen maar voor hypotheken en verzekeringen, niet om stapels geld te verzamelenquote:
Sowieso nog maar even laten bezinken en geen overhaaste onoverwogen beslissingen nemen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
ik ga slapen zat aan griekenland te maar ierland lijkt mij ook ook wel sowieso nog een gevarieerd aanbod in europa waar ik niet geweest ben
ik vind je lieve meid, maar maak geen grappen met mij tiepmiepquote:Op maandag 21 juli 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er iemand die jou een schop onder je hol kan geven? Want zo gaat het ook niet he?
Ik maak ook geen grappen, maar je hebt echt hulp nodig. Of je vindt het normaal zoals je nu tegen me praat?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind je leve meid, maar maak geen grappen met mij tiepmiep
desondanks zou ik een avondje met met de film ]gaan in amsterdam en kekker gaan eten
hulp is te laat mensen hebben mij zo gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grappen, maar je hebt echt hulp nodig. Of je vindt het normaal zoals je nu tegen me praat?
Nee, je hoofd saboteert je. Hulp is nooit te laat.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
hulp is te laat mensen hebben mij zo gemaakt
Je maakt jezelf gek.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:02 schreef Karzai het volgende:
ik ben totaal gek gemaakt, maja okay je hebt verder gelijk
Met stukjes muffin er doorheen?quote:
Gebruik je meds?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:14 schreef Karzai het volgende:
tja ik doe mijn best heb toch sterk het idee dat er met gevoelens gespeeld word
blijf toch sterk het idee hebben dat shit niet klopt
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieetquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Geen @:4EverBlackEyed geen muffins
quote:Op maandag 21 juli 2025 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Gebruik je meds?
En wees eens eerlijk, rook/spuit/slik/snuif je iets?
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een gezond dieet omdat ze er niet meer isquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieet
Laatste bezoek: 43 dagenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieet
Komt wel heel 'toevallig' zo uit ...quote:Op maandag 21 juli 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezond dieet omdat ze er niet meer is
Slecht brugmanagementquote:Op maandag 21 juli 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Inderdaad
What happened with @:4EverBlackEyed
Staat ze al die tijd aan de overkant te zwaaien tussen alle geweigerde acts?quote:
Lolquote:Op maandag 21 juli 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat ze al die tijd aan de overkant te zwaaien tussen alle geweigerde acts?
Nee, bij die groep wielrenners.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat ze al die tijd aan de overkant te zwaaien tussen alle geweigerde acts?
Hue huequote:
Wil nog niet echt lukken.quote:
hoe laat gaat je wekker?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil nog niet echt lukken.
Ik heb , denk ik, vanaf 4 uur plafond dienst.
Hey Bitterbal, hoe is het daar?quote:
Hoe is het met je surfen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed! Eigenlijk niks spannends hier![]()
en daar?
ja deze week is de wind te sterk maar als het goed is wordt het vanaf het weekend beter. Ga ik het weer proberen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je surfen?
Hier ook alles oke, ook geen spannende dingen
Is er zoveel/vaak wind daar?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze week is de wind te sterk maar als het goed is wordt het vanaf het weekend beter. Ga ik het weer proberen.
Valt mee maar we hebben nu veel wind door een tropisch storm die door azie raast. Denk dat er in NL meer wind is :pquote:
O, het leek dat er vaak wind was omdat je surfles steeds niet door kon gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt mee maar we hebben nu veel wind door een tropisch storm die door azie raast. Denk dat er in NL meer wind is :p
Dat zijn de mindere dingenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:06 schreef bitterbal het volgende:
op phuket is gisteren iemand omgekomen door de storm
ja was juist omdat de wind weg vielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, het leek dat er vaak wind was omdat je surfles steeds niet door kon gaan
Oquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was juist omdat de wind weg viel
quote:
Morguh herenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |