Goede middag allemaal,
Ik ben hier een tijdje niet geweest op dit forum, omdat ik allemaal goede tips kreeg dankzij jullie.
Maar ik daar eigenlijk zelfs niets mee deed, en altijd in mijn veilige haven bleef hangen.
Goed nu zijn we een aantal maanden verder, En ik heb daadwerkelijk wat met de tips gedaan.
Nu loop ik weer tegen anderen issues aan, dus ik dacht, laat ik even een update van mijn leven geven.
Sinds tijden heb ik weer een betaalde baan, nadat ik ontslagen was van vrijwilligerswerk.
Ik werk nu 12 uur per week in een keuken van een fatsoenlijk restaurant.
Daarmee moet ik de kok assisteren, en soms ook de gerechten naar de gasten brengen.
Ondanks de drukte gaat dit met mijn autisme wel goed.
Dit bedrijf stond open voor mensen met een Wajong, dat wilt ook niet elk bedrijf omdat er veel administratie aan vast zit. Goed, ik heb weer een beetje een 'schema' in mijn leven.
Het is nu niet meer ''extreem leeg'' natuurlijk heb ik buiten die 12 uur nog steeds helemaal niets om handen, dus twijfel of ik de volgende stap zal zetten, een sportschool abonnement.
Goed, om even terug te komen. Mijn moeder zei tegen mij,
'' je bent 32 , het zal goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling om eens aan een vriendin te komen, nu zijn ze nog mooi, over 8 jaar zijn ze 40 en hebben ze kinderen en kom je in een volledig anderen fase met mensen die gescheiden zijn. ''
Ik ben van nature onzeker, een laagzelfbeeld en geen eigenwaarde ondanks veel therapie, dus ik dacht altijd al 'niemand zal mij willen' ook zit ik natuurlijk al 10 jaar op tinder te swipen, en de enige match zijn bots, of Afrikaanse dames uit Kenia, of uit Indonesiė.. Dit zijn meestal mensen die een rijkere partner willen om zo het Europees Schengengebied te betreden. (dus die mensen doen het voor anderen redenen dan liefde).
Toen dacht ik, ik moet het anders aanpakken, alle apps zoals badoo, tinder, hinge, bumble, breeze. Boo, Paiq, knuz en facebook dating werken niet.. Ik pak het eens betaald aan.
Dus ik heb mij ingeschreven bij Lexa dating.
Ik heb kunstmatige intelligentie om tips gevraagd, en al zijn tips opgevolgd.
Ik heb een professionele fotograaf gevraagd of hij wat foto's van mij kon schieten in Hoek van Holland.
Leuke foto's dat ik in de duinen wandel, met verschillende soorten kleding.
Ik eet in een sushi restaurant, met een glas wijn (lust ik niet eens) en kaarslicht.
En dat ik in een rondvaartboot zit.
Voor ik er 'klaar' voor was om betaald te daten ben ik behoorlijk afgevallen. van 1.80 meter, 89 kilo vorig jaar april naar 77,5 kilo wat al weken stabiel is.
Vervolgens het duurste pakket uitgekozen op Lexa, met automatische incasso voor 6 maanden.
Waarom het duurste? Met dit abonnement krijg ik een leesbevestiging, en kunnen leden die onbetaald op de website zitten mij alsnog een berichtje doen, dus de kans dat je een bericht terug krijgt is 80% groter volgens de website.
Vervolgens heb ik weer geluisterd naar de chat robot om allemaal identieke leuke berichtjes naar de vrouwen te sturen. Profielen goed doorlezen, en daar op in haken.
De kans om een bericht terug is met originele tekst een stuk groter.
Maar nu zijn we weken verder, en ik heb wel meer dan 100 berichten gestuurd.
En raad eens? Ondanks alle uren werk en moeite (ik zit soms 3 uur per dag te schrijven)
0 reacties terug.. Het enige wat er gebeurt is dat ze je profiel even bekijken.. En dan? Radio stilte...
Dit maakt mij eigenlijk super gefrustreerd, ik heb alles gedaan wat ik kon.
- Professionele fotograaf
- Uren aan werk in het schrijven van leuke berichtjes
- Het duurste abonnement
- Elke ochtend wakker worden in de hoop dat ik een berichtje heb.
En alle vrouwen lezen het, en ik ben schijnbaar niet eens genoeg waard om maar 1 zin terug te krijgen.
'Ik heb je berichtje gelezen, je bent toch niet wat ik zoek'
Is zoiets dan al teveel moeite? Negeren is eigenlijk het ergste wat er bestaat, op die manier krijg je helemaal het idee dat je niet bestaat en dat je niemand bent.
Ik zag dit altijd als mijn laatste optie, een betaalde website.. Maar ik krijg maar geen reacties.
Zo heb ik dus honderden (persoonlijke) berichten geschreven.
En dit is dus een klein voorbeeldje van mijn scrollgeschiedenis in mijn outbox.
Nu is mijn moeder 100% Nederlands, Rotterdamser dan mijn moeder bestaat niet

.
Maar mijn vader is van Turkse afkomst, was tijdens de bevalling al 'buiten beeld' dus ik ben 0% buitenlands.
Maar misschien door de vluchtelingen crisis met al die Syriėrs en Eritreeėrs dat ik misschien daarom geen berichten krijg?
Ik ben eigenlijk benieuwd of anderen mensen wel een reactie krijgen op lexa, hebben mensen hier ervaringen mee?
En wat raden jullie aan, door blijven gaan met berichtjes sturen of ermee stoppen? Want ik heb ondertussen iedereen op die website een berichtje gedaan, zelfs leden uit Lille Frankrijk, en uit het Brusselse...
Ik vind het gewoon zo bizar dat van al die moeite niet 1 iemand de moeite heeft genomen om te antwoorden, het komt bikkelhard over, dus ik ben benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met 'genegeerd' worden op dating websites. Tot nu toe vind ik het zonde van alle energie en geld.