Zo van, bij veel lichaamsinspanning stroomt het bloed sneller?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik had dus blijkbaar mijn grote teen open gehaald toen ik mij net ergens tegen aan stoten. Dus ik net op de loopband half uur. Ben klaar. trek schoenen uit, is die sok bij de grote teen helemaal rood van het bloed.
is het een super klein schaafwondje
Nee ik ook niet. Maar goed, het zal wel.quote:
mja dat wist ik nietquote:Op maandag 21 juli 2025 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo van, bij veel lichaamsinspanning stroomt het bloed sneller?
Precies. Het is al een wielrennersforum.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar goed, het zal wel.
Wielrenners en weerliefhebbersquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Het is al een wielrennersforum.
zijn de schoenen nog goed?quote:
kom vechten dan, bollequote:
Even de wasmachine in en weer zo goed als niev joh.quote:
Sla je op je muil met een thermometerquote:
en wat dan nogquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Het is al een wielrennersforum.
Jawel hoor. Hele land heeft code geel.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Onweer buiten
Maar vandaag dan weer geen code geel
Hier nietquote:Op maandag 21 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Onweer buiten
Maar vandaag dan weer geen code geel
Dan geldt de code voor het hele land behalve in een straal van tien meter rondom jou.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
niet nodig hoor hier.. meer dan een emmertje water valt er niet
Dan issie gewoon gescheurd joh niks aan de handquote:Op maandag 21 juli 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik paste net een jurk die te strak zit en hij zit nu veel minder strak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |