is dat een verbetering?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik paste net een jurk die te strak zit en hij zit nu veel minder strak![]()
"minder dik".. "slanker" klinkt wat vriendelijkerquote:Op maandag 21 juli 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is gewoon minder dik dan eerst
minder dik klopt wel :pquote:Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"minder dik".. "slanker" klinkt wat vriendelijker
"volslanker"quote:Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ook juist wel dikker betekenen.quote:
balhalfvolquote:Op maandag 21 juli 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ben je een Bal-halfvolslank of een Bal-halfleegslank persoon?
Ja, als iemand minder volslank is geworden, weet je het ook niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ook juist wel dikker betekenen.
Of had dat dan "vollerslank" moeten zijn?
Overvolslank?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als iemand minder volslank is geworden, weet je het ook niet.
Ja. maar ballie weet wie het zegt...quote:Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
legerslank.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als iemand minder volslank is geworden, weet je het ook niet.
alleen niet in de jurkquote:
klinkt als balletje balletje 4.0quote:Op maandag 21 juli 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet in welk gesprek ik beland ben
Lolquote:Op maandag 21 juli 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als iets wat de vriend van Iniminiemuis met de hond zou doen
Ambar heeft geen ballen meerquote:Op maandag 21 juli 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als iets wat de vriend van @:Ieniminimuis met de hond zou doen
Alsof hij weet was hij mistquote:Op maandag 21 juli 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, niet voor de testikelprothese gegaan?
niet eens?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga maar niet met een zware metalen ketting een mri ruimte in denk ik.
Amballoosquote:
Je enkelband bedoel je toch??quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf een bepaald punt heb je daar weinig meer over in te brengen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
denk eerder zijn Prince Albertquote:Op maandag 21 juli 2025 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je enkelband bedoel je toch??
quote:
https://zoofy.nl/timmerman/quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand die zolder komen afmaken, ik vind het niet meer leuk
Nee sorryquote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Doorzetten, kom op je kunt hetquote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boekenquote:
zijn vast genoeg die tijd hebben want bedrijf is dichtquote:Op maandag 21 juli 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boeken
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.quote:
Measure thrice cut twice.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
Dat is wel klote jaquote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
Vooral leuk met dat hardboard als er nog net 3mm vanaf moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |