Alsof hij weet was hij mistquote:Op maandag 21 juli 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, niet voor de testikelprothese gegaan?
niet eens?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga maar niet met een zware metalen ketting een mri ruimte in denk ik.
Amballoosquote:
Je enkelband bedoel je toch??quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf een bepaald punt heb je daar weinig meer over in te brengen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
denk eerder zijn Prince Albertquote:Op maandag 21 juli 2025 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je enkelband bedoel je toch??
quote:
https://zoofy.nl/timmerman/quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand die zolder komen afmaken, ik vind het niet meer leuk
Nee sorryquote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Doorzetten, kom op je kunt hetquote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boekenquote:
zijn vast genoeg die tijd hebben want bedrijf is dichtquote:Op maandag 21 juli 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan wel, tijdens de bouwvak een timmerman boeken
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.quote:
Measure thrice cut twice.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
Dat is wel klote jaquote:Op maandag 21 juli 2025 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je heel de tijd in van die kuthoudingen moet gaan zitten wat heel je lijf sloopt. En alles is scheef dus elk fucking stukje hout moet je drie keer nameten om het te laten passen.
Vooral leuk met dat hardboard als er nog net 3mm vanaf moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |