Hoop het wel, wil eens een keer aan de 'leuke' dingen gaan beginnen als verven en tapijttegels leggenquote:
Ik vind dit netjes hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik krijg 1746 euro per maand voor 30 uur per week
Klinkt echt leuk inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het wel, wil eens een keer aan de 'leuke' dingen gaan beginnen als verven en tapijttegels leggen
Nu toch wel meer hoop ik?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik kom nog uit de tijd dat ik bij m'n laatste baan 1600 ofzo kreeg voor 40 uur
Toen kon je daar ook wel iets meer mee denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik kom nog uit de tijd dat ik bij m'n laatste baan 1600 ofzo kreeg voor 40 uur
Leuker dan houtjes zagen en schroeven en heel de tijd je klauwen openhalenquote:
Dikke vingers van het eeltquote:Op maandag 21 juli 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuker dan houtjes zagen en schroeven en heel de tijd je klauwen openhalen
Haha nee. Ik kon niks huren in elk geval.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen kon je daar ook wel iets meer mee denk ik.
Ik betaal nu mezelf uit maar niet meer dan dat Karzai verdientquote:Op maandag 21 juli 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu toch wel meer hoop ik?
Krijg vanmiddag ook precies de scherpe rand van een afgezaagde balk in mijn pols, dat was wel een teken dat het leuk was geweest voor de dagquote:Op maandag 21 juli 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dikke vingers van het eelt
ik ben een uitzondering met en wsw contract zitten ook veel mensen die een tientje voor een halve dag krijgenquote:
Guldens?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Hou je de rest dan als vermogen in de zaak na pensioensparen e.d.? Of verdient het vertalen echt zo weinig?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaal nu mezelf uit maar niet meer dan dat Karzai verdientalleen staat de auto op de zaak dus dat scheelt wel.
Waren ze van hout?quote:
Doen en topic openen om de voortgang te delen en advies te krijgenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens een datingsite op gaan?
Of zal ik eerst heel veel bier drinken en dan nogeens kijken of dat een goed idee is?
Het is wel maandag
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen en topic openen om de voortgang te delen en advies te krijgen![]()
Het heeft deze TS ook al geholpen in een paar dagen tijd![]()
R&P / De dating markt, het werkt gewoon niet.
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens een datingsite op gaan?
Of zal ik eerst heel veel bier drinken en dan nogeens kijken of dat een goed idee is?
Het is wel maandag
Gerrie en ik zitten gewoon in de verkeerde sectorenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je de rest dan als vermogen in de zaak na pensioensparen e.d.? Of verdient het vertalen echt zo weinig?
quote:Minder baankansen in taal- en creatieve beroepen door AI
AI heeft ook invloed op creatieve beroepen en beroepen waarin veel met taal wordt gewerkt. Taken als schrijven, vertalen en ontwerpen worden voor een deel al overgenomen door AI-modellen. AI voert deze taken meestal veel sneller uit dan de mens.
Het aantal vacatures in taal- en creatieve beroepen is mede door AI in korte tijd flink gedaald. Alleen al in 2024 ging het om een afname van bijna 30%.
Taal- en creatieve beroepen met weinig baankansen zijn:
tekstschrijvers/copywriters
vertalers
grafisch vormgevers
Je gaat gewoon AI-operator worden. Ook geen probleem.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie en ik zitten gewoon in de verkeerde sectoren
[..]
Omscholen een optie?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerrie en ik zitten gewoon in de verkeerde sectoren
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar beter gewoon op tijd naar bed denk ik![]()
Ben meer het type John Connorquote:Op maandag 21 juli 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat gewoon AI-operator worden. Ook geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |