Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja anders lig hier hierover dus tot half twee wakker, dat snap je
nog even de hand aan jezelf slaan dusquote:Op maandag 21 juli 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou bedtijd allen![]()
Geen bier, geen datingsite
Nam je die medicatie nou nog eigenlijk?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
vieze ratten hebben me ook totaal gek gemaakt met hun achterbakse methodes dit gaat nooit meer goed komen
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog wakker blijven tot begin van de nacht
Moet?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
wrom?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Muffin?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Geluk is uit training nipt op tijd bij de supermarkt zijn om nog wat te kunnen halen.
@Karzai ?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nam je die medicatie nou nog eigenlijk?
Ze zijn wel in de bonus deze weekquote:
Duidelijkquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
ik neem geen medicatie meer het deed ook verder niks behalve dat ik er een stijve lul van kreeg midden in de nacht
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat eerstequote:Op maandag 21 juli 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je de rest dan als vermogen in de zaak na pensioensparen e.d.? Of verdient het vertalen echt zo weinig?
CBCquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
ik neem geen medicatie meer het deed ook verder niks behalve dat ik er een stijve lul van kreeg midden in de nacht
Kun je dan straks wel lekker op tijd met pensioen?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat eersteIk zet tweederde apart zowat
Ja dikke doei hequote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Fucking vet @:cherrylips
[ link | afbeelding ]
Vast niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan straks wel lekker op tijd met pensioen?
Is er iemand die jou een schop onder je hol kan geven? Want zo gaat het ook niet he?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
Toch maar eens een bank beroven danquote:
Ja en degene die er nog zijn zijn alleen op afspraak open, en alleen maar voor hypotheken en verzekeringen, niet om stapels geld te verzamelenquote:
Sowieso nog maar even laten bezinken en geen overhaaste onoverwogen beslissingen nemen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
ik ga slapen zat aan griekenland te maar ierland lijkt mij ook ook wel sowieso nog een gevarieerd aanbod in europa waar ik niet geweest ben
ik vind je lieve meid, maar maak geen grappen met mij tiepmiepquote:Op maandag 21 juli 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er iemand die jou een schop onder je hol kan geven? Want zo gaat het ook niet he?
Ik maak ook geen grappen, maar je hebt echt hulp nodig. Of je vindt het normaal zoals je nu tegen me praat?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind je leve meid, maar maak geen grappen met mij tiepmiep
desondanks zou ik een avondje met met de film ]gaan in amsterdam en kekker gaan eten
hulp is te laat mensen hebben mij zo gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grappen, maar je hebt echt hulp nodig. Of je vindt het normaal zoals je nu tegen me praat?
Nee, je hoofd saboteert je. Hulp is nooit te laat.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
hulp is te laat mensen hebben mij zo gemaakt
Je maakt jezelf gek.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:02 schreef Karzai het volgende:
ik ben totaal gek gemaakt, maja okay je hebt verder gelijk
Met stukjes muffin er doorheen?quote:
Gebruik je meds?quote:Op maandag 21 juli 2025 23:14 schreef Karzai het volgende:
tja ik doe mijn best heb toch sterk het idee dat er met gevoelens gespeeld word
blijf toch sterk het idee hebben dat shit niet klopt
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieetquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Geen @:4EverBlackEyed geen muffins
quote:Op maandag 21 juli 2025 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Gebruik je meds?
En wees eens eerlijk, rook/spuit/slik/snuif je iets?
quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een gezond dieet omdat ze er niet meer isquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieet
Laatste bezoek: 43 dagenquote:Op maandag 21 juli 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt d'r gewoon weggejaagd voor je eigen dieet
Komt wel heel 'toevallig' zo uit ...quote:Op maandag 21 juli 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezond dieet omdat ze er niet meer is
Slecht brugmanagementquote:Op maandag 21 juli 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Inderdaad
What happened with @:4EverBlackEyed
Staat ze al die tijd aan de overkant te zwaaien tussen alle geweigerde acts?quote:
Lolquote:Op maandag 21 juli 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat ze al die tijd aan de overkant te zwaaien tussen alle geweigerde acts?
Nee, bij die groep wielrenners.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat ze al die tijd aan de overkant te zwaaien tussen alle geweigerde acts?
Hue huequote:
Wil nog niet echt lukken.quote:
hoe laat gaat je wekker?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil nog niet echt lukken.
Ik heb , denk ik, vanaf 4 uur plafond dienst.
Hey Bitterbal, hoe is het daar?quote:
Hoe is het met je surfen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed! Eigenlijk niks spannends hier![]()
en daar?
ja deze week is de wind te sterk maar als het goed is wordt het vanaf het weekend beter. Ga ik het weer proberen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je surfen?
Hier ook alles oke, ook geen spannende dingen
Is er zoveel/vaak wind daar?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze week is de wind te sterk maar als het goed is wordt het vanaf het weekend beter. Ga ik het weer proberen.
Valt mee maar we hebben nu veel wind door een tropisch storm die door azie raast. Denk dat er in NL meer wind is :pquote:
O, het leek dat er vaak wind was omdat je surfles steeds niet door kon gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt mee maar we hebben nu veel wind door een tropisch storm die door azie raast. Denk dat er in NL meer wind is :p
Dat zijn de mindere dingenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:06 schreef bitterbal het volgende:
op phuket is gisteren iemand omgekomen door de storm
ja was juist omdat de wind weg vielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, het leek dat er vaak wind was omdat je surfles steeds niet door kon gaan
Oquote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was juist omdat de wind weg viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |