SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, ik dacht weer dat het aan mij lag maar het duurt allemaal eventjes inderdaad.How can I make this topic about me?![]()
Hoe gaat het met Ambar? Ben je al aan het werk en gaat het goed als Ambar de hele dag alleen thuis moet zijn?quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja al 3 weken ofzo en hij is dan de ochtend alleen. Dan kom ik terug gaan we wandelen en ga ik 's middags thuis verder aan de slag.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Ambar? Ben je al aan het werk en gaat het goed als Ambar de hele dag alleen thuis moet zijn?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Da's erg fijn. Een hond die niet goed alleen kan zijn (zoals de onze vroeger) en de boel bij elkaar jankt, da's zeker niet tof.How can I make this topic about me?![]()
Hij vindt het niet leuk, maar hij gaat wel rustig liggenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's erg fijn. Een hond die niet goed alleen kan zijn (zoals de onze vroeger) en de boel bij elkaar jankt, da's zeker niet tof.Trotste mama van Ambar
k gebruik nooit een fohn laat het gewoon zo drogenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee dit is irritant. Buurvrouw haar hond jenkt de hele dagquote:Op zondag 20 juli 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's erg fijn. Een hond die niet goed alleen kan zijn (zoals de onze vroeger) en de boel bij elkaar jankt, da's zeker niet tof.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh, vreselijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dit is irritant. Buurvrouw haar hond jenkt de hele dagHow can I make this topic about me?![]()
Ik kreeg net al een error in beeld geen FOK!quote:Op zondag 20 juli 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik dacht weer dat het aan mij lag maar het duurt allemaal eventjes inderdaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is erg langzaam ja.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kreeg net al een error in beeld geen FOK!How can I make this topic about me?![]()
Ja en dan weer snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onweer weet ik niet maar het gaat vanavond wel regenen. En dan dagen achter elkaar, zo te zien.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik keek op de radar, en zag rode vlekkenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onweer weet ik niet maar het gaat vanavond wel regenen. En dan dagen achter elkaar, zo te zien.
Klopt. Soms is het klik en is 'ie er gelijk, en dan weer kost het vele seconden.quote:How can I make this topic about me?![]()
van woede?quote:Op zondag 20 juli 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik keek op de radar, en zag rode vlekkenHow can I make this topic about me?![]()
En de regen die komt de komen dagen zijn maar buitjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Af en toe een buitje is prima.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:52 schreef Lovely het volgende:
En de regen die komt de komen dagen zijn maar buitjes
Maar van die druilerige regen die uren en uren aanhoudt.....
How can I make this topic about me?![]()
Dat is niks aan tenzij het in de avond of nacht isquote:Op zondag 20 juli 2025 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe een buitje is prima.
Maar van die druilerige regen die uren en uren aanhoudt....."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Woonkamer is 24.1 °C
In de keuken is het 28.8 °C
Buiten is het 22 °C
Alle ramen opengezet maar dat helpt niets, er is geen wind.
Bestaat dat ook?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb gepost in het 11:11 topic![]()
11:11 is echt zoveel mooier dan 22:22!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
IIk denk er vaak niet aan zal iets met werk te maken hebbenquote:Op zondag 20 juli 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bestaat dat ook?![]()
11:11 is echt zoveel mooier dan 22:22!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, hier is de meest recente postquote:Op zondag 20 juli 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bestaat dat ook?![]()
11:11 is echt zoveel mooier dan 22:22!
RedShoe in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #29 Vanz11How can I make this topic about me?![]()
Maar op zondag wordt er niet gewerkt!quote:Op zondag 20 juli 2025 11:17 schreef Koen66 het volgende:
I
[..]
Ik denk er vaak niet aan zal iets met werk te maken hebbenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Klopt, ik ben ook altijd bezig of zit dan net in een overleg...quote:Op zondag 20 juli 2025 11:17 schreef Koen66 het volgende:
I
[..]
Ik denk er vaak niet aan zal iets met werk te maken hebbenHow can I make this topic about me?![]()
True truequote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar op zondag wordt er niet gewerkt!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hmm in mn at gezet, wie weet denk ik er nog eens aanquote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is de meest recente post
RedShoe in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #29 Vanz11It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Leuk kleedje!quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vloerkleedje bestellen voor Ambar. Het is mij toch wat
[ afbeelding ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En heel belangrijk: wasbaar en gewoon glad.quote:Trotste mama van Ambar
@RedShoe heeft het er maar druk meequote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is de meest recente post
RedShoe in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #29 Vanz11Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je kunt er een starten!quote:
Ik probeerde op 11:11:11 te posten maar dat lukt net niet.
Hebben jullie niets anders te doen dan op de tijd te letten![]()
Ik kijk bijna nooit op de klokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben een man van de tijd.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie niets anders te doen dan op de tijd te letten![]()
Ik kijk bijna nooit op de klok
Het is nu bijvoorbeeld 11:23 uur.
en het is dag 201 van dit jaarHow can I make this topic about me?![]()
12:34 ook een leuke tijdquote:Op zondag 20 juli 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een man van de tijd.
en het is dag 201 van dit jaar :Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jemig GGquote:Op zondag 20 juli 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een man van de tijd.
en het is dag 201 van dit jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een social media account is een optie, maar die moet ik dan ook weer bijhouden. En dan moet je weer bijzondere dingen gaan doen met je hond en gekke filmpjes maken enzo.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij een bijbaantje neemt.Trotste mama van Ambar
Waar ik nog wel brood in zie is dat hij betaald krijgt voor elke stap die hij zet. Dat is wel binnen harkenTrotste mama van Ambar
Een Instagram account met grappige video's van je hond...quote:Op zondag 20 juli 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een social media account is een optie, maar die moet ik dan ook weer bijhouden. En dan moet je weer bijzondere dingen gaan doen met je hond en gekke filmpjes maken enzo.
Als je veel views krijgt kun je het monetizen en levert het nog een leuk zakcentje op ook.How can I make this topic about me?![]()
Echtquote:Op zondag 20 juli 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je al mijn lijstjes maar niet zien
Maar wel een boel werk om het bij te houden. En ondanks dat ik geniet van een paar zulke accounts, zijn er ook accounts waarbij ik het gewoon zielig vind voor het huisdierquote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Instagram account met grappige video's van je hond...
Als je veel views krijgt kun je het monotizen en levert het nog een leuk zakcentje op ook.Trotste mama van Ambar
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, het is heel veel werk, klopt. En soms is het zielig voor het dier, zeker als er rare dingen bij zijn die het dier dan moet doen die werkelijk nergens op slaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar wel een boel werk om het bij te houden. En ondanks dat ik geniet van een paar zulke accounts, zijn er ook accounts waarbij ik het gewoon zielig vind voor het huisdierHow can I make this topic about me?![]()
En ook niet voor 12.34quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ultra pittige tosti met extra heisse sheisse sambal bolk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik krijg hier trek vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vind lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee jij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Het duurde even vandaag, 3n het verlossende woord densiteit kwam van diep, maar ik ben dan toch level genie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben onschuldig!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou dus mij wel
![]()
Ik ga er voor liggenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Hallo justinkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
De diaree is er weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hiero.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik denk niet dat hij wil dat ik dan over hem heen gaquote:
![]()
![]()
hier in Belgland!
Imodium innemen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wil dat ik dan over hem heen gaBiertje?quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik lig nu al bovenop jequote:Op zondag 20 juli 2025 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wil dat ik dan over hem heen ga
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ze zegt net dat ze in Belgenland is. Dan bedoeld ze natuurlijk dat ze zuid oost Oestbekistan zitquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oehquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man heeft gewoon een codetaal gekraaktquote:Op zondag 20 juli 2025 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze zegt net dat ze in Belgenland is. Dan bedoeld ze natuurlijk dat ze zuid oost Oestbekistan zit![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tijd voor nieuwe voor users die er nog geen hebbenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Helpt dat tegen de smilie diareequote:
Ja doei bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Goed bezigquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben al weg.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze zegt net dat ze in Belgenland is. Dan bedoeld ze natuurlijk dat ze zuid oost Oestbekistan zit
Ja, waren naar speelfeest in Vlaanderen (vrijdagavond al bij iemand thuis in Rotterdam met touwtjes spelen), en hebben overnacht hier in camperbus.quote:
Dat is een voordeel 🤪Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
PoesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mand!Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Geweldig genotenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: