SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/img]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh god
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
kan je nog es die smilie doen dat iemand zo koffie drinkt zo en dan gaat zwaaien zoquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sorry, doe de volgende keer mijn raam dichtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:49 schreef bondage het volgende:
Er passeerde hier zojuist een discotheek op wielen.Well, life can be a riot
wasn't mequote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:49 schreef bondage het volgende:
Er passeerde hier zojuist een discotheek op wielen.![]()
dat duurt nog ffquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat 21 juli uit gaat regenen.![]()
Ja heerlijk!quote:Well, life can be a riot
Als je buiten bent valt het wel mee, in huis is het erg benauwd.How can I make this topic about me?![]()
aircogenotjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je buiten bent valt het wel mee, in huis is het erg benauwd.![]()
![]()
Valt gelukkig ook nog wel mee. Moet nog even wachten met ramen open doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je buiten bent valt het wel mee, in huis is het erg benauwd.![]()
Hier is het ook nog warm. Lag al op bed even, maar kan de slaap niet vatten. Dan nog maar even 1/1,5u eruit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als het goed uit te houden is binnen zou ik de boel dichtlaten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt gelukkig ook nog wel mee. Moet nog even wachten met ramen open doen?How can I make this topic about me?![]()
wachten tot de slaap jou vatquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hier is het ook nog warm. Lag al op bed even, maar kan de slaap niet vatten. Dan nog maar even 1/1,5u eruit.![]()
![]()
Scheelt één graadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het goed uit te houden is binnen zou ik de boel dichtlaten.![]()
![]()
Ik heb net 3 uurtjes gepit. Pfff.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hier is het ook nog warm. Lag al op bed even, maar kan de slaap niet vatten. Dan nog maar even 1/1,5u eruit.How can I make this topic about me?![]()
Denk dat het medicatie gaat worden om wat rustiger te worden. We gaan het zienquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hidequote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hier is het ook nog warm. Lag al op bed even, maar kan de slaap niet vatten. Dan nog maar even 1/1,5u eruit.Trust nobody![]()
ow .... nja als dat helptquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk dat het medicatie gaat worden om wat rustiger te worden. We gaan het zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey HC lang niet gezien. Gaat het een beetje met je?![]()
BeetjeTrust nobody![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klinkt niet top, maar heb het ook slechter gehoord bij je. Hoop dat t een beetje beter mag gaan toch weerquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:00 schreef bondage het volgende:
Paul heeft ook weer iets gezien hoor, worden we weer mee doodgegooid.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Crackers met surinaamse eiersalade
Well, life can be a riot
True, lief dankjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt niet top, maar heb het ook slechter gehoord bij je. Hoop dat t een beetje beter mag gaan toch weer![]()
En met jou? Medicatie om te slapen?Trust nobody![]()
Ja vaak een vol hoofd. Geen zware medicatie maar het helpt net wat procenten dus fijn wel tnxquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
True, lief dankje![]()
En met jou? Medicatie om te slapen?
Goed zoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vaak een vol hoofd. Geen zware medicatie maar het helpt net wat procenten dus fijn wel tnx
Trust nobody![]()
Die vind ik ook prima, Fanta cassis vind ik behoorlijk tegenvallenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, AH huismerk. Het prijsverschil mag er wezen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:andere dingen aan het doen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Pepsi kopenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is Coca Cola in NL toch zo achterlijk duur
Trust nobody![]()
Beter dan dat de AH in jou is geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
Vandaag in de AH geweest. Komt dichtbij.Uw ADH vitamine Worst
Gewoon huismerk, fuck die a-merken die de laatste jaren veel meer de prijzen verhogen dan ooitquote:Uw ADH vitamine Worst
Haha ja vooral die zakken perla koffie lijken me echt pijn doen ai ai aiquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat de AH in jou is geweestBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Huismerk cola vind ik niet zo lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon huismerk, fuck die a-merken die de laatste jaren veel meer de prijzen verhogen dan ooitTrust nobody![]()
Ik vind kindercola stiekem best lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huismerk cola vind ik niet zo lekker
Uw ADH vitamine Worst
Kopen we ook meestal, Pepsi Zero in de aanbieding want ook 2.60 voor 1.5 liter vind ik overpriced.quote:
Normale cola hooguit Coca-Cola op verjaardagenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jumbo cola is voor mij ook best prima te doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huismerk cola vind ik niet zo lekkerSame shit, different day
SC hopper present![]()
20233 stapjes
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Hela hola verkopen ze dat nog ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind kindercola stiekem best lekkerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moet je dan je legitimatie laten zien om te bewijzen dat je 12- bent?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
met stripboek ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hela hola verkopen ze dat nog ja?Hey there sunshine lift my heart
Awwquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind kindercola stiekem best lekkerTrust nobody![]()
sta nog steeds op 1quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En vandaag weer 1 stapje dichterbij de tour eindzege?Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hela hola verkopen ze dat nog ja?
Uw ADH vitamine Worst
Fokken kan je nog prima tochquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ongelooflijk. Dan ga ik maar slapen
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
is allemaal jouw harde werkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
lilak de armstrongpogacar van de kenners![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
In wat voor gebied woon je wel niet?quote:
Hier valt echt nooit de stroom uit. Ik kan het me niet heugen. Ik haal wel een uptime van honderden dagen.How can I make this topic about me?![]()
Laatste keer hier is inderdaad ook jaren terugquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In wat voor gebied woon je wel niet?
Hier valt echt nooit de stroom uit. Ik kan het me niet heugen. Ik haal wel een uptime van honderden dagen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgens mij heb je Philipsen die er in rit 3 al geblesseerd uitviel 😬quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bij de Lidl zijn die 2,39quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kopen we ook meestal, Pepsi Zero in de aanbieding want ook 2.60 voor 1.5 liter vind ik overpriced.
Normale cola hooguit Coca-Cola op verjaardagen
Nog veel geld maar goedkoper dan bij de Appie![]()
Laatst bij de Dekamarkt Pepsi voor Eur 1 per 1.5 liter. Ik naar Leiden, enige in de buurt. Hadden ze maar 6 flessenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Lidl zijn die 2,39
Nog veel geld maar goedkoper dan bij de Appie
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoeveel wilde je er danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatst bij de Dekamarkt Pepsi voor Eur 1 per 1.5 liter. Ik naar Leiden, enige in de buurt. Hadden ze maar 6 flessen
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
Allemaal beestjes.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja maar ben ook wel moequote:Dorpje -quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In wat voor gebied woon je wel niet?
Hier valt echt nooit de stroom uit. Ik kan het me niet heugen. Ik haal wel een uptime van honderden dagen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Springspin.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wilde n spin vangen en hij sprong weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumping spiderquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wilde n spin vangen en hij sprong weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als je gaat slapen springt ie je mond inquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dooodeng
Dadelijk springt ie op bed
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je gaat slapen springt ie je mond in
Trust nobody![]()
Wie heeft ze zo laten laufenquote:That's what she saidquote:Uw ADH vitamine Worst
Hanz?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:55 schreef StevenHyde het volgende:
Heb daar een vlammenwerper voor in huis.
En een brandverzekeringTrust nobody![]()
Uw ADH vitamine Worst
Hanzquote:Op zondag 20 juli 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou was ik dus laatst in een museum. En kijk eens wie ik daar tegenkwam.
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Je vraagt je bijna af of ze het met opzet gedaan hebben. Van alle generieke foto's van een Duitse soldaar, deze nemen.lalalalalalalalaaaa 😠![]()
Wie ben jijquote:Op zondag 20 juli 2025 00:07 schreef DuggaDont het volgende:
Je vraagt je bijna af of ze het met opzet gedaan hebben. Van alle generieke foto's van een Duitse soldaar, deze nemen.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 00:07 schreef DuggaDont het volgende:
Ik blijf vergeten dat ik op m'n laptop op m'n kloon ingelogd ben.![]()
![]()
![]()
Duggadoo is een dingie uit Doctor Who die ook in m'n ui te zien is. Ik moest lachen om het idee van een grumpy Duggadon't versie. Matige grap maar ach.🐙![]()
Wel een bekende foto. Heb familie hoor. Welk museum was je?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou was ik dus laatst in een museum. En kijk eens wie ik daar tegenkwam.
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het Verzetsmuseum in het Fries Museum.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel een bekende foto. Heb familie hoor. Welk museum was je?lalalalalalalalaaaa 😠![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 00:07 schreef DuggaDont het volgende:
Ik blijf vergeten dat ik op m'n laptop op m'n kloon ingelogd ben.![]()
![]()
Ok tnx zal ik onthouden voor als ik daar in de buurt ben. Wo2 ben ik erg in geďnteresseerdquote:Op zondag 20 juli 2025 00:15 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Het Verzetsmuseum in het Fries Museum.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Er is in het Fries museum een tentoonstelling over de impact van de luchtoorlog in WO2 daar. Was wel interessant. Maar er is ook vast in het museum dus het verzetsmuseum waar ik nog niet eerder was wezen kijken.🐙![]()
![]()
Deze is uit het verzetsmuseum. De kerkklokken uit een Fries dorp werden geconfisqueerd als grondstof voor wapentuig.
Paar lokale monteurs maakten van een stapel oude remtrommels een vervangende klok.🐙![]()
Heb ik wel eens verteld dat ik op vakantie was in Berlijn, en op een marktje een tweedehands boxcameraatje kocht dat per ongeluk een nazicamera bleek te zijn?
Hij ligt toevallig open op m'n eettafel nu voor reparatie. Maar als dit toch het onderwerp van gesprek is nu.🐙![]()
Neequote:Op zondag 20 juli 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik op vakantie was in Berlijn, en op een marktje een tweedehands boxcameraatje kocht dat per ongeluk een nazicamera bleek te zijn?
Hij ligt toevallig open op m'n eettafel nu voor reparatie. Maar als dit toch het onderwerp van gesprek is nu.
Vertel eens?Trust nobody![]()
Hij was op vakantie in Berlijn en kocht op een marktje een tweedeHanz boxcameraatje dat per ongeluk een nazicamera bleek te zijn.quote:![]()
Wow.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Hij ligt toevallig open op m'n eettafel nu voor reparatie. Maar als dit toch het onderwerp van gesprek is nu.![]()
wat is er kapot aan?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Hij ligt toevallig open op m'n eettafel nu voor reparatie. Maar als dit toch het onderwerp van gesprek is nu.![]()
Was er ook nog een filmpje aanwezig waar de foto's nog niet van waren ontwikkeld?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
Hij was op vakantie in Berlijn en kocht op een marktje een tweedeHanz boxcameraatje dat per ongeluk een nazicamera bleek te zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Was je in Leeuwarden?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is uit het verzetsmuseum. De kerkklokken uit een Fries dorp werden geconfisqueerd als grondstof voor wapentuig.
Paar lokale monteurs maakten van een stapel oude remtrommels een vervangende klok.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou ja, er is dus in Berlijn iedere zondag in het Mauerpark een vlooienmarkt. Het zijn voornamelijk verkopers. Maar eentje verkoopt er oude camera's. Ik had al een box cameraatje thuis dat negatieven schoot van 6x9cm, maar toen zag ik daar een lief klein boxje staan van Zeiss. Bijna de helft kleiner dan die ik al had. En ik ben altijd wel gecharmeerd van dat soort camera's. Schoot negatieven van 6x4,5cm. Wat ik niet zo vaak zie.quote:
Leg een paar tientjes neer. Kijk er op m'n hotelkamer eens goed naar terwijl ik er een rolletje in stop. Zeiss Ikon Baldur.
Baldur zegt me niets. Even googlen. Oke. Duits, jaren 30. Hmm. Oke.
Oke, Baldur von Schirach is dus de leider geweest van de Hitlerjügend. Deze camera's verden uitgedeeld aan de leiders van verschillende Hitlerjügend troepen om verslag te doen.
Lief schattig klein cameraatje.
🐙![]()
![]()
Dit is hem open. Zal even een beter plaatje zoeken.De sluiter deed het niet meer. Bleek uiteindelijk niet stuk te zijn, maar er was een lensje van een van de zoekers losgeraakt en in het mechaniekje gekomen. Lensje weer in de vatting gezet en hij doet het weer.quote:🐙![]()
ziet er nog keurig uit voor die leeftijdquote:Op zondag 20 juli 2025 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem open. Zal even een beter plaatje zoeken.
[..]
De sluiter deed het niet meer. Bleek uiteindelijk niet stuk te zijn, maar er was een lensje van een van de zoekers losgeraakt en in het mechaniekje gekomen. Lensje weer in de vatting gezet en hij doet het weer.![]()
![]()
![]()
Niet zo schattig lief dus.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, er is dus in Berlijn iedere zondag in het Mauerpark een vlooienmarkt. Het zijn voornamelijk verkopers. Maar eentje verkoopt er oude camera's. Ik had al een box cameraatje thuis dat negatieven schoot van 6x9cm, maar toen zag ik daar een lief klein boxje staan van Zeiss. Bijna de helft kleiner dan die ik al had. En ik ben altijd wel gecharmeerd van dat soort camera's. Schoot negatieven van 6x4,5cm. Wat ik niet zo vaak zie.
Leg een paar tientjes neer. Kijk er op m'n hotelkamer eens goed naar terwijl ik er een rolletje in stop. Zeiss Ikon Baldur.
Baldur zegt me niets. Even googlen. Oke. Duits, jaren 30. Hmm. Oke.
Oke, Baldur von Schirach is dus de leider geweest van de Hitlerjügend. Deze camera's verden uitgedeeld aan de leiders van verschillende Hitlerjügend troepen om verslag te doen.
Lief schattig klein cameraatje.![]()
![]()
Ja ik voelde me er eerst best even ongemakkelijk over.quote:Al helemaal als je er mee door Berlijn loopt en daar vrolijk foto's loopt te maken. Heb het uiteindelijk wel gedaan, maar heb de meeste geschoten op de andere camera die ik toch al meehad.
Onbedoeld iets meer geschiedenis gekocht dan ik dacht.Ja, viel me ook op.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:43 schreef maily het volgende:
[..]
ziet er nog keurig uit voor die leeftijd![]()
Maar iets zegt me dat hij waarschijnlijk een hoop jaren ergens achter in een kast in een schaamhoekje heeft gelegen.🐙![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 00:58 schreef Masberum het volgende:
je weet niet wat er gaande is, laat me even met kree alleen![]()
![]()
Is die hier dan?quote:Op zondag 20 juli 2025 00:58 schreef Masberum het volgende:
je weet niet wat er gaande is, laat me even met kree alleen
Verder is het JOUW probleem dat je geen DM of PM meer hebt he?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Huur samen een hotelkamer voor een uurtje en laat ons er buiten.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:58 schreef Masberum het volgende:
je weet niet wat er gaande is, laat me even met kree alleen🐙![]()
Kennelijk heeft hij ook geen telefoonnummer. Al geeft dat op dit tijdstip ook geen gegarendeerde kans op succesquote:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Super vet!quote:Op zondag 20 juli 2025 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem open. Zal even een beter plaatje zoeken.
[..]
De sluiter deed het niet meer. Bleek uiteindelijk niet stuk te zijn, maar er was een lensje van een van de zoekers losgeraakt en in het mechaniekje gekomen. Lensje weer in de vatting gezet en hij doet het weer.Well, life can be a riot
Hou opquote:Op zondag 20 juli 2025 00:58 schreef Masberum het volgende:
je weet niet wat er gaande is, laat me even met kree alleen
Well, life can be a riot
Kerel, wil je dit misschien niet doen?quote:Well, life can be a riot
Ja dat KLOPT, dat heb je heel goed DOORquote:Op zondag 20 juli 2025 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is die hier dan?
Verder is het JOUW probleem dat je geen DM of PM meer hebt he?![]()
Waar bemoei jij je nu weer mee dan, ik haat bedelaarsquote:Op zondag 20 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kerel, wil je dit misschien niet doen?![]()
Mooi. Kun je dan nu je zelf veroorzaakte problemen weg houden van dit forum ipv iedere x iedereen ermee lastig te vallen?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat KLOPT, dat heb je heel goed DOOR"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ah interessant!quote:Op zondag 20 juli 2025 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
Hij was op vakantie in Berlijn en kocht op een marktje een tweedeHanz boxcameraatje dat per ongeluk een nazicamera bleek te zijn.Trust nobody![]()
Jeugdsentimentquote:Op zondag 20 juli 2025 01:08 schreef Shii het volgende:
Tiffany - I Think We're Alone Now
Bekijk deze YouTube-video
Het is teveel werk maar als ik hier al jouw bedelposts moet plaatsen ....quote:Op zondag 20 juli 2025 01:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nu weer mee dan, ik haat bedelaars![]()
![]()
![]()
Wat is een bolk?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:12 schreef Shii het volgende:
Ik heb er geen last van hoor, iedere post is een bolk.
@ieniminimuisquote:Op zondag 20 juli 2025 01:08 schreef Shii het volgende:
Tiffany - I Think We're Alone Now
Bekijk deze YouTube-video🐙![]()
Ik ga er niet eens meer op in, verspilde moeite.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Het is teveel werk maar als ik hier al jouw bedelposts moet plaatsen ....
Well, life can be a riot
Ok, en wat is dat (in de context van dit topic)?quote:
Joh vragen om een minipuntje is wat anders dan iemand vragen om iets normaals niet meer te posten. Dat is gewoon heel raar gedrag van iemand die volwassen hoort te zijn.. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je wat je nu typt niet meer moet typenquote:Op zondag 20 juli 2025 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Het is teveel werk maar als ik hier al jouw bedelposts moet plaatsen ....![]()
![]()
Een blokpost. Om de ander te blokkeren. Dat ze geen punten halen.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en wat is dat (in de context van dit topic)?![]()
Iedere minuut dat niemand reageert is een punt voor jou. Na iemand posten is iemand bolken.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en wat is dat (in de context van dit topic)?![]()
Als je berichten van iemand anders "bolkt" oftewel blokkeert en er is binnen 1 minuut van jouw bericht nog geen nieuw bericht is geplaatst heb jij een puntje.quote:
Sommige mensen vinden dat heel erg leuk, andere komen hier vooral (ikzelf o.a) om met andere users te praten en laten 't bolken voor wat het is, hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om mezelf in de top 20 te zienDoe ik er niet actief aan mee.
Well, life can be a riot
Mijn reactie was er juist op dat je op me inging op een rare manier.. doe gewoon wat je zegt en ga niet reageren op mijquote:Op zondag 20 juli 2025 01:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in, verspilde moeite.![]()
Nee AIquote:Op zondag 20 juli 2025 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie? @:Masberum? Is dat niet iets te veel eer?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:14 schreef maily het volgende:
[..]
Een blokpost. Om de ander te blokkeren. Dat ze geen punten halen.Thanks!quote:Op zondag 20 juli 2025 01:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedere minuut dat niemand reageert is een punt voor jou. Na iemand posten is iemand bolken.![]()
Sorry als ik strategieën doorkruis dan
Nee joh.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!![]()
Sorry als ik strategieën doorkruis dan![]()
Dank!quote:Op zondag 20 juli 2025 01:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je berichten van iemand anders "bolkt" oftewel blokkeert en er is binnen 1 minuut van jouw bericht nog geen nieuw bericht is geplaatst heb jij een puntje.
Sommige mensen vinden dat heel erg leuk, andere komen hier vooral (ikzelf o.a) om met andere users te praten en laten 't bolken voor wat het is, hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om mezelf in de top 20 te zienDoe ik er niet actief aan mee.
Welkom hoor, niet iedereen is constant bezig met de punten hier.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!![]()
Sorry als ik strategieën doorkruis dan![]()
Ugh waar komt iedereen nu plotseling weer vandaan? Dit is mijn moment om minipuntjes tot punten te pakken![]()
Lol. uhuh..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom hoor, niet iedereen is constant bezig met de punten hier.![]()
Precies. De een vind punten pakken heel belangrijk (is tenslotte een spel) de ander laat 't spel voor wat het is en praat vooral graag met de users hierquote:Op zondag 20 juli 2025 01:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom hoor, niet iedereen is constant bezig met de punten hier.Well, life can be a riot
Daarvoor is de SCquote:Op zondag 20 juli 2025 01:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. De een vind punten pakken heel belangrijk (is tenslotte een spel) de ander laat 't spel voor wat het is en praat vooral graag met de users hier![]()
Of met @kree lokken kennelijkquote:Op zondag 20 juli 2025 01:18 schreef Masberum het volgende:
Ik ben niet met punten bezig, maar slechts met minipuntjes, ik hoef niet zoveel als de rest"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
haal de minipuntjes maar bij de bakker
Ik zie een andere overeenkomst, maar dat terzijdequote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ja we kunnen in dronken toestand nog steeds winnen van ieder ander inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2025 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie een andere overeenkomst,maar dat terzijde![]()
Ik lach als ik moet lachenquote:Op zondag 20 juli 2025 01:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zo goed was die grap nou ook weer niet..
Kree kan in nuchtere toestand niet eens coherent uit zijn woorden komen..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja we kunnen in dronken toestand nog steeds winnen van ieder ander inderdaad"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Weet ook niet waarom je zo stoer moet komen doen hier als je hele leven van ellendigheden aan elkaar hangt, beter stel je je bescheiden op
just my two centsUw ADH vitamine Worst
Nou ik begrijp hem volkomen andersquote:Op zondag 20 juli 2025 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kree kan in nuchtere toestand niet erns coherent uit zijn woorden komen..![]()
Tsja, dat is niet echt verrassend..quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja zei toch dat je lacht als je moet lachen. Dus ik dacht dat je man dan zei dat je moet lachen om iets en dat je het dan doetquote:![]()
Says all you need to know...quote:Well, life can be a riot
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt hem anders, want we hebben zijn rosettasteen nog niet gevonden.
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja zei toch dat je lacht als je moet lachen. Dus ik dacht dat je man dan zei dat je moet lachen om iets en dat je het dan doet
Zegt veel over jou.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Deze reactie van jou ook niet.. toen ik 10 was vond ik het nog niet eens leuk om zo gemakkelijk te reageren..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet echt verrassend..![]()
Jij zet de deur open he?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Deze reactie van jou ook niet.. toen ik 10 was vond ik het nog niet eens leuk om zo gemakkelijk te reageren.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
zelfreflectie is nog steeds iets wat veel niet beheersen helaasUw ADH vitamine Worst
Jammer dat het voor weinigen is weggelegd inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2025 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
zelfreflectie is nog steeds iets wat veel niet beheersen helaasWell, life can be a riot
Nee Kree is juist getalenteerd, ook bijvoorbeeld met piano spelenquote:Op zondag 20 juli 2025 01:25 schreef Shii het volgende:
Laten we niet negatief over kree doen, niet zo netjes en vooral als hij er niet is om te reageren.![]()
waarschijnlijk enige manier om zichzelf te kunnen vergelden hier, want in het dagelijks leven uitgekotstUw ADH vitamine Worst
Het gaat nu volgens mij meer om de heer M. Berum dan om Kree.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:25 schreef Shii het volgende:
Laten we niet negatief over kree doen, niet zo netjes en vooral als hij er niet is om te reageren.Well, life can be a riot
Klopt. Is ook lastig. Moet je ook wel gewoon kunnen en durven toegeven dat je gebreken hebt. Dat is reuze eng en dan verlies je je 'eer'quote:Op zondag 20 juli 2025 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
zelfreflectie is nog steeds iets wat veel niet beheersen helaas
Waarom neem je aan dat ik een man ben?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat nu volgens mij meer om de heer M. Berum dan om Kree.![]()
Welke eer?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Is ook lastig. Moet je ook wel gewoon kunnen en durven toegeven dat je gebreken hebt. Dat is reuze eng en dan verlies je je 'eer'![]()
Omdat iemand dat topic ooit heeft aangemaakt en men er in is blijven posten. Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:26 schreef Masberum het volgende:
Waarom bestaat het topic over de binnen huis temperatuur trouwens?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Misschien een conspiracyquote:Op zondag 20 juli 2025 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat iemand dat topic ooit heeft aangemaskt en men er in is blijven posten. Wat dacht jij dan?![]()
Wat een vrolijkheid weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan je wel aan Masberum overlatenquote:Well, life can be a riot
Altijd positief diequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Soms is niet reageren de meest logische optie, maar gaan toch de handen jeukenWell, life can be a riot
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
Het is maar hoe je kiest te reageren op iemand.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Moet ik even voor je krabben?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:31 schreef Grotetijd het volgende:
Soms is niet reageren de meest logische optie, maar gaan toch de handen jeukenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
Het is maar hoe je kiest te reageren op iemand.True, true..quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja is goed, vooral m'n rechterhandquote:Well, life can be a riot
Waar is Justink eigenlijk?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja de mensen die negatief reageren hebben geen aandeel heDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb wel scherpe nagelsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waar is je zwaai terug eigenlijk?quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Heb het vermoeden dat die er zo ondertussen wel klaar mee is. Misschien weggepest?quote:
Mensen (inclusief ikzelf) hadden nogal een mening over dat hij 't spel iets te fanatiek speelde en geen eerlijke kans overliet voor anderen m.b.t puntjes scoren.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: