Die traint het, zoals elke zichzelf respecterende prof, zo te zien wel een paar keer per week even een kwartiertje.quote:
Staat op d'r briefjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:57 schreef chufi het volgende:
Die Berger duikeld elke keer dezelfde kant op ... makkelijk wel om te scoren
Nee. Was ooit toch ABBAquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:57 schreef heywoodu het volgende:
Het is ook wel eens tijd om de volgorde na de eerste vijf gewoon om te keren trouwens.
Oh ja, eventjes toch? Maar na de eerste vijf om en om ofzo zou gewoon prima zijn, dan leg je om en om de druk bij de teams. Nou ja, zal wel niet gebeuren.quote:
Ik sluit niet uit dat de Francaises allemaal bewust een andere hoek kiezen dan in de analysesquote:
Die lijkt echt stiknerveus inderdaadquote:
Ze moesten even controleren of Frankrijk genoeg had betaald.quote:
Die redding op eigen goal was legend, zelfs ten opzichte van mannen was dat een legendarische redding.quote:
Ja echt ze proberen het nog leuk te houden voor het kijkerspubliek ... of nietquote:Op zondag 20 juli 2025 00:00 schreef Gremen het volgende:
Wat bedoeld ie toch steeds met "en weer verlaat frankrijk het toernooi". Dit geldt toch voor alle landen (op 1 na) elk toernooi weer. Wat is daar raar aan?
Haha echtquote:Op zondag 20 juli 2025 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel echt mijn twijfels hoe geblesseerd die Duitse keepster is hoor
Ze dook wel eerst 5 keer mis in die hoek .. Dat dan een Francaise zo dom is om hem toch eens op rechts te schieten ... jaquote:
Ja Renard gepasseerd ... dan krijg je ditquote:Op zondag 20 juli 2025 00:04 schreef borisz het volgende:
Frankrijk vertrekt met hun staart tussen de benen.
Moet nog kijken. Bij Hiquita was het een onterechte hype. Er was namelijk allang gefloten voor buitenspel.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die redding op eigen goal was legend, zelfs ten opzichte van mannen was dat een legendarische redding.
quote:Op zondag 20 juli 2025 05:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet nog kijken. Bij Hiquita was het een onterechte hype. Er was namelijk allang gefloten voor buitenspel.
Ik dacht de backheal. Dit is dus een gewone redding ?quote:
Kijk anders even video.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht de backheal. Dit is dus een gewone redding ?
Oh, wist niet dat ik moest klikken. Het is een plaatje, geen video.quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ludvgrkt7k25quote:Op zondag 20 juli 2025 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ik moest klikken. Het is een plaatje, geen video.
Aanmelden vereist. Ik ga zelf wel op zoek.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ludvgrkt7k25
Erg mooi.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:04 schreef borisz het volgende:
Frankrijk vertrekt met hun staart tussen de benen.
Zonde dat Zweden het echt heeft laten liggen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees toch wel voor een vinale Engeland - Spanje
Alleen Nederland moest met 3 goals verschil winnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:50 schreef spleeh het volgende:
Hoop dat de Nederlandse speelsters gisteren hebben gekeken naar Duitsland. Je kunt zelfs met 10 man nog gelijkspelen tegen Frankrijk zolang je maar verdedigd met alle spelers. Zelfs een speler als Brand gooide zich overal voor.
Maar gelijkspelen lukte al niet eens met 11quote:Op zondag 20 juli 2025 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Nederland moest met 3 goals verschil winnen.
Nederland was echt los zand achterin, zowel tegen Engeland als tegen Frankrijk en ook al in die Nations League wedstrijd tegen de Duitsers.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:50 schreef spleeh het volgende:
Hoop dat de Nederlandse speelsters gisteren hebben gekeken naar Duitsland. Je kunt zelfs met 10 man nog gelijkspelen tegen Frankrijk zolang je maar verdedigd met alle spelers. Zelfs een speler als Brand gooide zich overal voor.
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar gelijkspelen lukte al niet eens met 11
Ik bedoel meer dat als je aanvallend ingestelde kan zijn maar als je achterin gewoon de deur openzet je nooit drie doelpunten meer dan de Fransen maakt.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelde verder, in de tweede helft toch zeker.
Gewoon tekort aan kwaliteit door het hele elftal.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelde verder, in de tweede helft toch zeker.
VdGragt wordt al 2 jaar heel erg gemist, waardoor je achterin veel kwetsbaarder bent. Een 1 op 1 vervangster heb je niet. Ja Buurman, op termijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland was echt los zand achterin, zowel tegen Engeland als tegen Frankrijk en ook al in die Nations League wedstrijd tegen de Duitsers.
Die Veurink moet daar echt de bezem doorheen gaan halen de komende tijd.
De Uefa neemt dit toernooi ook niet serieus.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze nou weer die Braziliaanse scheidsrechter op Spanje - Duitsland gezet?
Mijn god wat een clowns bij de UEFA
Stukje street creds.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik telde 9 vrouwen bij Italië met plakplaatjes op de armen
Ndrangheta?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik telde 9 vrouwen bij Italië met plakplaatjes op de armen
Ik word kleurenblind van deze post.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Groenen kreeg voor minder geel van deze scheids dan wat Bronze nu doet.
Ik vind dat ze allebei in lelijke shirts spelen. Italië hoort wit met blauw te zijn en Engeland wit met rood/zwart, of anders Italië blauw met wit of Engeland rood met wit. En daarmee uit.quote:
Had ook gewoon gekund toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei in lelijke shirts spelen. Italië hoort wit met blauw te zijn en Engeland wit met rood/zwart, of anders Italië blauw met wit of Engeland rood met wit. En daarmee uit.
Dit ziet er gewoon uit als twee clubteams.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Engeland in het zwart net zo.
Welk WK. Laat ze dat eerst maar eens halenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
Straks treedt Oranje op het WK aan in het bruin
De mannen in de VSquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef spleeh het volgende:
[..]
Welk WK. Laat ze dat eerst maar eens halen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks eerste Italiaanse die er een beetje stevig ingaat meteen geel uiteraard.
Hoezo 'weer'? Net alsof ze die scheids al twee keer hebben gehad.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze nou weer die Braziliaanse scheidsrechter op Spanje - Duitsland gezet?
Mijn god wat een clowns bij de UEFA
Engeland gaat ook gewoon nog winnen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wiegman heeft wel 's vaker achter gestaan. We weten hoe het normaliter afloopt.![]()
(Behalve tegen Frankrijk, en destijds in de WK-finale tegen Spanje...)
Joeygodquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die YouTube thumbnail
Gewoon
Dan moet je niet op de BBC kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het commentaar is irritant op de hand van Engeland.
A C Hquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de BBC kijken
Verdomme, daar is het niet op zie ik. Daar gaat mijn grap.
‘Grap’quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de BBC kijken
Verdomme, daar is het niet op zie ik. Daar gaat mijn grap.
Ja, nouquote:
Die kunnen niet meer en proberen de wedstrijd alleen maar dood te spelen. Deden ze ook al tegen de Belgjes en tegen Portugalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Italie vallen ze nu allemaal om.
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen niet meer en proberen de wedstrijd alleen maar dood te spelen. Deden ze ook al tegen de Belgjes en tegen Portugal
Het werkt in elk geval beter dan de Nederlandse manierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.
Het zou zowaar een leuke verrassing zijn. Maar kwalitatief lijkt het me tegen Spanje wel volledig kansloos.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.
Je schrijft Duitsland verkeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou zowaar een leuke verrassing zijn. Maar kwalitatief lijkt het me tegen Spanje wel volledig kansloos.
Ik zeg niet dat Spanje de finale gaat halen, maar als die de finale halen lijkt mij het kwaliteitsverschil met Italië te groot.quote:
Ik had hier gewoon het liefste Zweden gezien ipv Engeland.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou zowaar een leuke verrassing zijn. Maar kwalitatief lijkt het me tegen Spanje wel volledig kansloos.
Was Zweden dat zou winnen van Engeland een échte verrassing geweest?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had hier gewoon het liefste Zweden gezien ipv Engeland.
Met Duitsland ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Spanje de finale gaat halen, maar als die de finale halen lijkt mij het kwaliteitsverschil met Italië te groot.
Toch wel eigenlijk. Ook al was Zweden veel beter aan het voetballenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Zweden dat zou winnen van Engeland een échte verrassing geweest?
Wel een beetje toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Zweden dat zou winnen van Engeland een échte verrassing geweest?
90+5 1-1 of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Italie roept het met zulk spel over zich af
Noppen vol op een achillespees was niets….quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Been ging wel erg opzichtig nog ff omhoog
Ja, was nu wel terecht, maar die Engelsen hadden er ook al een paar mogen hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Been ging wel erg opzichtig nog ff omhoog
Maar dat past niet in het draaiboek van de UEFA droomfinale Engeland - Spanje/Duitsland.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was nu wel terecht, maar die Engelsen hadden er ook al een paar mogen hebben.
Niet meer dan terecht met dat getijdrek van Italië. Elke seconde tijdrekken zou er ook gewoon aan het eind bij opgeteld moeten worden natuurlijk.quote:
Was gewoon +7 op bord van 4e officialquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:52 schreef Zorro het volgende:
Er stond +5. Dat werd +7. En wanneer scoren ze? Precies in die extra twee minuten
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer komt Sarina met die donkere speelster die vorige keer de cumbek deed?
Er lag constant een Italiaanse op de grond met 'kramp', tijdrekken door de keeper, etc. Buiten standaardzaken als wissels.quote:
Nou en? Ze willen niet aan zuivere speeltijd (ik wel overigens) dan moeten ze daar ook niet over zeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er lag constant een Italiaanse op de grond met 'kramp', tijdrekken door de keeper, etc. Buiten standaardzaken als wissels.
Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WE krijgen nog een half uur broer.
Tja. Als je gaat tijdrekken trekt een degelijke scheidsrechter dat er gewoon bij, dat moet natuurlijk niet beloond worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Ze willen niet aan zuivere speeltijd (ik wel overigens) dan moeten ze daar ook niet over zeuren.
Hahaha mooi dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:40 schreef Plots het volgende:
Wooow toch weer vermakelijk deze wedstrijd. Deze zoveelste dit EK
Die hebben de Tarzans op de toiletten voorzien van nieuwe batterijen ja. Man man wat een pijperij.quote:
Ja, maar dan is het ook wel leuk als ze echt een keer verliezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Engeland hier niet in 90 minuten van wint is natuurlijk een schande.
Misschien verliezen ze wel 7-0 in de finalequote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook wel leuk als ze echt een keer verliezen.
Ik heb nu al geen zin in al die wierook over Wiegman weer. Ben daar wel klaar mee.
Dit heeft ook weinig te maken met kwaliteit natuurlijk, dat is gewoon dom geluk. Engeland is niet geweldig, maar mazzelt een beetje de finale in door een redelijk acceptabele loting en wat momenten dat het mee zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook wel leuk als ze echt een keer verliezen.
Ik heb nu al geen zin in al die wierook over Wiegman weer. Ben daar wel klaar mee.
Gingen ze WK '23 ook niet ergens met penalty's door? Staat me zoiets bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft ook weinig te maken met kwaliteit natuurlijk, dat is gewoon dom geluk. Engeland is niet geweldig, maar mazzelt een beetje de finale in door een redelijk acceptabele loting en wat momenten dat het mee zit.
In 2022 zat het ook al niet tegen en ook in 2017 zat het niet tegen.
Tegen godbetert Nigeria, die pot verdienden ze ook niet te winnen trouwens. Daarna was het volgens mij wel 2x prima tot aan de vinale.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gingen ze WK '23 ook niet ergens met penalty's door? Staat me zoiets bij.
Wel grotendeels met je eens, behalve de acceptabele loting. Eerst de poule des doods, daarna Zweden die prima in het toernooi zitten en nu het hechte collectief van Italië.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft ook weinig te maken met kwaliteit natuurlijk, dat is gewoon dom geluk. Engeland is niet geweldig, maar mazzelt een beetje de finale in door een redelijk acceptabele loting en wat momenten dat het mee zit.
In 2022 zat het ook al niet tegen en ook in 2017 zat het niet tegen.
Oke buiten deze semi zaten ze wel aan de verkeerde kant van het schema ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wel grotendeels met je eens, behalve de acceptabele loting. Eerst de poule des doods, daarna Zweden die prima in het toernooi zitten en nu het hechte collectief van Italië.
2022 was idd een mazzelroute, 2017 met Oranje kwam eigenlijk ook uit het niets. Al was de poule toen ook niet zo licht. Maja Oranje kwam in een flow...
Heb je je zaklamp mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net binnen, maar aan de gouden gleuf van Wiegman lijkt maar geen eind te komen
Het is absoluut terecht die 1-1, maar een keer een verrassing dit toernooi zou wel leuk zijn toch? Of je moet het feit dat Noorwegen verloor van Italië als serieuze verrassing zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel anti-Engeland hier, maar ze strijden tenminste. Oranje heeft dat totaal niet laten zien.
Dom, maar Mead hield eerst vast. Daarna pakte zij ook vast, Mead liet los, Mead gaat liggen, Mead krijgt pingel. Waardeloos is dat altijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook niet heel slim van die Italiaanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |