Die traint het, zoals elke zichzelf respecterende prof, zo te zien wel een paar keer per week even een kwartiertje.quote:
Staat op d'r briefjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:57 schreef chufi het volgende:
Die Berger duikeld elke keer dezelfde kant op ... makkelijk wel om te scoren
Nee. Was ooit toch ABBAquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:57 schreef heywoodu het volgende:
Het is ook wel eens tijd om de volgorde na de eerste vijf gewoon om te keren trouwens.
Oh ja, eventjes toch? Maar na de eerste vijf om en om ofzo zou gewoon prima zijn, dan leg je om en om de druk bij de teams. Nou ja, zal wel niet gebeuren.quote:
Ik sluit niet uit dat de Francaises allemaal bewust een andere hoek kiezen dan in de analysesquote:
Die lijkt echt stiknerveus inderdaadquote:
Ze moesten even controleren of Frankrijk genoeg had betaald.quote:
Die redding op eigen goal was legend, zelfs ten opzichte van mannen was dat een legendarische redding.quote:
Ja echt ze proberen het nog leuk te houden voor het kijkerspubliek ... of nietquote:Op zondag 20 juli 2025 00:00 schreef Gremen het volgende:
Wat bedoeld ie toch steeds met "en weer verlaat frankrijk het toernooi". Dit geldt toch voor alle landen (op 1 na) elk toernooi weer. Wat is daar raar aan?
Haha echtquote:Op zondag 20 juli 2025 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel echt mijn twijfels hoe geblesseerd die Duitse keepster is hoor
Ze dook wel eerst 5 keer mis in die hoek .. Dat dan een Francaise zo dom is om hem toch eens op rechts te schieten ... jaquote:
Ja Renard gepasseerd ... dan krijg je ditquote:Op zondag 20 juli 2025 00:04 schreef borisz het volgende:
Frankrijk vertrekt met hun staart tussen de benen.
Moet nog kijken. Bij Hiquita was het een onterechte hype. Er was namelijk allang gefloten voor buitenspel.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die redding op eigen goal was legend, zelfs ten opzichte van mannen was dat een legendarische redding.
quote:Op zondag 20 juli 2025 05:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet nog kijken. Bij Hiquita was het een onterechte hype. Er was namelijk allang gefloten voor buitenspel.
Ik dacht de backheal. Dit is dus een gewone redding ?quote:
Kijk anders even video.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht de backheal. Dit is dus een gewone redding ?
Oh, wist niet dat ik moest klikken. Het is een plaatje, geen video.quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ludvgrkt7k25quote:Op zondag 20 juli 2025 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ik moest klikken. Het is een plaatje, geen video.
Aanmelden vereist. Ik ga zelf wel op zoek.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ludvgrkt7k25
Erg mooi.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:04 schreef borisz het volgende:
Frankrijk vertrekt met hun staart tussen de benen.
Zonde dat Zweden het echt heeft laten liggen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees toch wel voor een vinale Engeland - Spanje
Alleen Nederland moest met 3 goals verschil winnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:50 schreef spleeh het volgende:
Hoop dat de Nederlandse speelsters gisteren hebben gekeken naar Duitsland. Je kunt zelfs met 10 man nog gelijkspelen tegen Frankrijk zolang je maar verdedigd met alle spelers. Zelfs een speler als Brand gooide zich overal voor.
Maar gelijkspelen lukte al niet eens met 11quote:Op zondag 20 juli 2025 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Nederland moest met 3 goals verschil winnen.
Nederland was echt los zand achterin, zowel tegen Engeland als tegen Frankrijk en ook al in die Nations League wedstrijd tegen de Duitsers.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:50 schreef spleeh het volgende:
Hoop dat de Nederlandse speelsters gisteren hebben gekeken naar Duitsland. Je kunt zelfs met 10 man nog gelijkspelen tegen Frankrijk zolang je maar verdedigd met alle spelers. Zelfs een speler als Brand gooide zich overal voor.
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar gelijkspelen lukte al niet eens met 11
Ik bedoel meer dat als je aanvallend ingestelde kan zijn maar als je achterin gewoon de deur openzet je nooit drie doelpunten meer dan de Fransen maakt.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelde verder, in de tweede helft toch zeker.
Gewoon tekort aan kwaliteit door het hele elftal.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelde verder, in de tweede helft toch zeker.
VdGragt wordt al 2 jaar heel erg gemist, waardoor je achterin veel kwetsbaarder bent. Een 1 op 1 vervangster heb je niet. Ja Buurman, op termijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland was echt los zand achterin, zowel tegen Engeland als tegen Frankrijk en ook al in die Nations League wedstrijd tegen de Duitsers.
Die Veurink moet daar echt de bezem doorheen gaan halen de komende tijd.
De Uefa neemt dit toernooi ook niet serieus.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze nou weer die Braziliaanse scheidsrechter op Spanje - Duitsland gezet?
Mijn god wat een clowns bij de UEFA
Stukje street creds.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik telde 9 vrouwen bij Italiė met plakplaatjes op de armen
Ndrangheta?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik telde 9 vrouwen bij Italiė met plakplaatjes op de armen
Ik word kleurenblind van deze post.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Groenen kreeg voor minder geel van deze scheids dan wat Bronze nu doet.
Ik vind dat ze allebei in lelijke shirts spelen. Italiė hoort wit met blauw te zijn en Engeland wit met rood/zwart, of anders Italiė blauw met wit of Engeland rood met wit. En daarmee uit.quote:
Had ook gewoon gekund toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei in lelijke shirts spelen. Italiė hoort wit met blauw te zijn en Engeland wit met rood/zwart, of anders Italiė blauw met wit of Engeland rood met wit. En daarmee uit.
Dit ziet er gewoon uit als twee clubteams.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Engeland in het zwart net zo.
Welk WK. Laat ze dat eerst maar eens halenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
Straks treedt Oranje op het WK aan in het bruin
De mannen in de VSquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:35 schreef spleeh het volgende:
[..]
Welk WK. Laat ze dat eerst maar eens halen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks eerste Italiaanse die er een beetje stevig ingaat meteen geel uiteraard.
Hoezo 'weer'? Net alsof ze die scheids al twee keer hebben gehad.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze nou weer die Braziliaanse scheidsrechter op Spanje - Duitsland gezet?
Mijn god wat een clowns bij de UEFA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |