Engeland gaat ook gewoon nog winnen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wiegman heeft wel 's vaker achter gestaan. We weten hoe het normaliter afloopt.![]()
(Behalve tegen Frankrijk, en destijds in de WK-finale tegen Spanje...)
Joeygodquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die YouTube thumbnail
Gewoon
Dan moet je niet op de BBC kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het commentaar is irritant op de hand van Engeland.
A C Hquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de BBC kijken
Verdomme, daar is het niet op zie ik. Daar gaat mijn grap.
‘Grap’quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de BBC kijken
Verdomme, daar is het niet op zie ik. Daar gaat mijn grap.
Ja, nouquote:
Die kunnen niet meer en proberen de wedstrijd alleen maar dood te spelen. Deden ze ook al tegen de Belgjes en tegen Portugalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Italie vallen ze nu allemaal om.
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen niet meer en proberen de wedstrijd alleen maar dood te spelen. Deden ze ook al tegen de Belgjes en tegen Portugal
Het werkt in elk geval beter dan de Nederlandse manierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.
Het zou zowaar een leuke verrassing zijn. Maar kwalitatief lijkt het me tegen Spanje wel volledig kansloos.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.
Je schrijft Duitsland verkeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou zowaar een leuke verrassing zijn. Maar kwalitatief lijkt het me tegen Spanje wel volledig kansloos.
Ik zeg niet dat Spanje de finale gaat halen, maar als die de finale halen lijkt mij het kwaliteitsverschil met Italië te groot.quote:
Ik had hier gewoon het liefste Zweden gezien ipv Engeland.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou zowaar een leuke verrassing zijn. Maar kwalitatief lijkt het me tegen Spanje wel volledig kansloos.
Was Zweden dat zou winnen van Engeland een échte verrassing geweest?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had hier gewoon het liefste Zweden gezien ipv Engeland.
Met Duitsland ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Spanje de finale gaat halen, maar als die de finale halen lijkt mij het kwaliteitsverschil met Italië te groot.
Toch wel eigenlijk. Ook al was Zweden veel beter aan het voetballenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Zweden dat zou winnen van Engeland een échte verrassing geweest?
Wel een beetje toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Zweden dat zou winnen van Engeland een échte verrassing geweest?
90+5 1-1 of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Italie roept het met zulk spel over zich af
Noppen vol op een achillespees was niets….quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Been ging wel erg opzichtig nog ff omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |