Nou en? Ze willen niet aan zuivere speeltijd (ik wel overigens) dan moeten ze daar ook niet over zeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er lag constant een Italiaanse op de grond met 'kramp', tijdrekken door de keeper, etc. Buiten standaardzaken als wissels.
Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WE krijgen nog een half uur broer.
Tja. Als je gaat tijdrekken trekt een degelijke scheidsrechter dat er gewoon bij, dat moet natuurlijk niet beloond worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Ze willen niet aan zuivere speeltijd (ik wel overigens) dan moeten ze daar ook niet over zeuren.
Hahaha mooi dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:40 schreef Plots het volgende:
Wooow toch weer vermakelijk deze wedstrijd. Deze zoveelste dit EK
Die hebben de Tarzans op de toiletten voorzien van nieuwe batterijen ja. Man man wat een pijperij.quote:
Ja, maar dan is het ook wel leuk als ze echt een keer verliezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Engeland hier niet in 90 minuten van wint is natuurlijk een schande.
Misschien verliezen ze wel 7-0 in de finalequote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook wel leuk als ze echt een keer verliezen.
Ik heb nu al geen zin in al die wierook over Wiegman weer. Ben daar wel klaar mee.
Dit heeft ook weinig te maken met kwaliteit natuurlijk, dat is gewoon dom geluk. Engeland is niet geweldig, maar mazzelt een beetje de finale in door een redelijk acceptabele loting en wat momenten dat het mee zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook wel leuk als ze echt een keer verliezen.
Ik heb nu al geen zin in al die wierook over Wiegman weer. Ben daar wel klaar mee.
Gingen ze WK '23 ook niet ergens met penalty's door? Staat me zoiets bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft ook weinig te maken met kwaliteit natuurlijk, dat is gewoon dom geluk. Engeland is niet geweldig, maar mazzelt een beetje de finale in door een redelijk acceptabele loting en wat momenten dat het mee zit.
In 2022 zat het ook al niet tegen en ook in 2017 zat het niet tegen.
Tegen godbetert Nigeria, die pot verdienden ze ook niet te winnen trouwens. Daarna was het volgens mij wel 2x prima tot aan de vinale.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gingen ze WK '23 ook niet ergens met penalty's door? Staat me zoiets bij.
Wel grotendeels met je eens, behalve de acceptabele loting. Eerst de poule des doods, daarna Zweden die prima in het toernooi zitten en nu het hechte collectief van Italië.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft ook weinig te maken met kwaliteit natuurlijk, dat is gewoon dom geluk. Engeland is niet geweldig, maar mazzelt een beetje de finale in door een redelijk acceptabele loting en wat momenten dat het mee zit.
In 2022 zat het ook al niet tegen en ook in 2017 zat het niet tegen.
Oke buiten deze semi zaten ze wel aan de verkeerde kant van het schema ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wel grotendeels met je eens, behalve de acceptabele loting. Eerst de poule des doods, daarna Zweden die prima in het toernooi zitten en nu het hechte collectief van Italië.
2022 was idd een mazzelroute, 2017 met Oranje kwam eigenlijk ook uit het niets. Al was de poule toen ook niet zo licht. Maja Oranje kwam in een flow...
Heb je je zaklamp mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net binnen, maar aan de gouden gleuf van Wiegman lijkt maar geen eind te komen
Het is absoluut terecht die 1-1, maar een keer een verrassing dit toernooi zou wel leuk zijn toch? Of je moet het feit dat Noorwegen verloor van Italië als serieuze verrassing zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel anti-Engeland hier, maar ze strijden tenminste. Oranje heeft dat totaal niet laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |