Was opgelost, slotje.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:32 schreef 2172619626795 het volgende:
Misschien dat ik er gewoon dom overheen kijk, maar is het topic over het conflict tussen Israel en Hamas verplaatst of verwijderd? Ik kan hem niet meer vinden
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ga dit niet eens meer vegen, deze reeks kan gewoon niet lopen zonder om het uur terug te moeten lezen op..nou ja dit.
Rare post met onnodig gesneer. Mijn punt is gewoon valide, er is gewoon even zomaar even een reeks gesloten die uit honderden topics bestond en dus verplaatst de discussie zich naar andere topics wat voor veel off-topic posts zorgt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef sp3c het volgende:
Je bent er in nagenoeg elk geval debeg aan
Daarnaast is feedback een vraag van users aan mods, er is geen enkele reden denkbaar voor het feit dat jij hier iedere keer je langspeelplaat af kont draaien
Bemoei je er niet mee, niemand vraagt je wat
Ja, klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:41 schreef 2172619626795 het volgende:
Net het topic doorgelezen om te kijken of er nog wat met betrekking tot de actualiteit besproken is, maar wat is nu het probleem precies?
Dat de discussie verhit is mag duidelijk zijn, daar is FOK! geen uitzondering in, maar daar hoeft toch niet zo hevig in gemod te worden?
Nee hoor, Festung Dragør ligt vlak bij Kopenhagen in Denemarken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:00 schreef Metalfrost het volgende:
NWS / Overheid wil ’vulgair’ zeemeermin-beeld weg
Topic gaat over beeld in Finland. Het woord 'Finland' past m.i. nog gemakkelijk in de TT.
Ja wie niet echt een lul is datquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik word doodziek van die @Straatcommando.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Festung Dragør ligt vlak bij Koprnhagen in Denemarken.
Ik mag hem ook niet, maar het blijft toch je collega.quote:
vreselijke manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik word doodziek van die @:Straatcommando. die alles onder het tapijt wil schuiven.
beetje mierenneuken imo maar ik heb hem aangepastquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]juist ja, dank. Volgens mij past Denemarken ook in de TT
Ik snap beide kanten hoor. Ik persoonlijk zou het topic er alleen niet voor dicht laten. Daar gaf ik mijn mening / feedback over.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik word doodziek van die @:Straatcommando. die alles onder het tapijt wil schuiven.
Hoezo mierenneuken, TT is misleidend als het er niet staat. Dan zou je denken dat het standbeeld in Nederland staat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje mierenneuken imo maar ik heb hem aangepast
niet echtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoezo mierenneuken, TT is misleidend als het er niet staat. Dan zou je denken dat het standbeeld in Nederland staat.
Weet je wat het is, ik kan wel gaan bannen maar dan moet ik iedereen de moeder gaan bannen, dit gaat niet om een of twee users maar om de gehele synergie in het topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik snap beide kanten hoor. Ik persoonlijk zou het topic er alleen niet voor dicht laten. Daar gaf ik mijn mening / feedback over.
De mods beslissen uiteraard.
Lijkt me eigenlijk wel een uitstekend idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Weet je wat het is, ik kan wel gaan bannen maar dan moet ik iedereen de moeder gaan bannen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |