Een dergelijke posts zou binnen no time door jou verwijderd worden. Maar ook achter links hoeft niet van mij. Maar deze post ging wel wat verder. Maar dat weet jij zelf ook wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Achterlijk links is kennelijk geen FB-post waard.
Ze is hier helemaal geen mod, stop met liegenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een dergelijke posts zou binnen no time door jou verwijderd worden. Maar ook achter links hoeft niet van mij. Maar deze post ging wel wat verder. Maar dat weet jij zelf ook wel.
Wat is hier de leugen precies?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze is hier helemaal geen mod, stop met liegen
Klopt. volstrekt onnodig als iemand dat post. En ik diende haar van repliek dat ook dat weggehaald mag worden.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:43 schreef sp3c het volgende:
Nee ze kwam je verwijten dat je achterlijk rechts kwam melden
Ik mod helemaal niet in NWS. Nooit gedaan ook.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een dergelijke posts zou binnen no time door jou verwijderd worden. Maar ook achter links hoeft niet van mij. Maar deze post ging wel wat verder. Maar dat weet jij zelf ook wel.
Juist. En die link kan je helaas wel goed leggen met Tata Steel, Schiphol en boeren die creatief zijn met bestrijdingsmiddelen.quote:
https://nos.nl/artikel/2559084quote:Op maandag 28 juli 2025 12:03 schreef Frutsel het volgende:
Volkskrant en Premium niet toegestaan als bron.
Als TS een andere bron heeft mag hij zich melden
Dat is een artikel uit maart.. en sindsdien hebben we (als ik zoek) toch al soortgelijke topics gehad.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/2559084
Op wie reageer jequote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
vind het topic ookniet ineens minder briljant zonder de foto's eigenlijk
shit heeft er totaal nikw mee te maken en medvedev is een complete flapdrok maar hij dreigt niet met kernoorlog
hier
Verder is er geen touw aan je gezwets vast te knopen. Ga lekker zo door.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:39 schreef sp3c het volgende:
dit keer deed ik het met opzet niet want zo ben ik ook
Leg het nog eens uit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:39 schreef sp3c het volgende:
dit keer deed ik het met opzet niet want zo ben ik ook
Dus jij bepaalt wat al dan niet boeiend is? Je eigent jezelf nogal wat toe.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:39 schreef sp3c het volgende:
en ik heb je ook al vaker gezegd dat ik alleen quote als ik geinteresseert ben in het antwoord
als ik jou niet quote dan is dat omdat ik je antwoord niet heel interessant vind, dat is niet persoonlijk maar als je het gevoel hebt dat ik het nooit doe dan is dat jouw schuld, dan zeg je blijkbaar niets boeiends
Verder laat ik het hier bij. Straks je je eigen nog boeiend vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |