Waarschijnlijk kun je rechten niet fijn tunen op dat niveau. Het is aan of uit waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het wellicht mogelijk dat je hierop antwoordt @:Straatcommando. ? Vraag het me oprecht af waarom deze logische manier blijkbaar niet toe te passen is. Als users op FOK! technisch gezien niet per individueel topic postrechten ontnomen kunnen worden dan maar voor heel NWS gedurende de 'straftijd'.
Uh huh, tot ons allerbekende desinformatie orgel weer lekker warmgedraaid was, en weer lekker als vanouds los ging.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Kan het Oekraïnetopic niet gewoon weer open want nu is de discussie verplaatst naar het Trump en Putin topic en dat loopt vooralsnog prima.
Als je in een ander NWS topic tegen een ban aanloopt geldt dat ook voor heel NWS.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef oheng het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je rechten niet fijn tunen op dat niveau. Het is aan of uit waarschijnlijk.
En laten we wel wezen, is een 1+ dag ban nou echt zo erg? Ik heb het ook weleens gekregen, nou en.
Als je voor sommige sites 3 keer een verkeerd wachtwoord invoert, kun je soms ook 24 uur er niet inkomen.
Want 1 ding is zeker, op basis van "normen en waarden" gaat het zéker niet lukken.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:31 schreef over_hedge het volgende:
Dat topic is zowaar nog erger geworden dan het Oekraïne topic zelf was joh
quote:
"Bans worden niet besproken".quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik zie dat mijn posts van zo-even verwijderd zijn. Nu heb ik echt niet de intentie om daarover te zeveren, want jullie zullen daar een goede reden voor hebben, maar mag ik wel weten wat die reden dan is?
Mag er gewoon niet over gesproken worden? Of niet hier alleen?
Dankje. ls dat wat het is dan is dat het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Bans worden niet besproken".
Daar kan ik me iets bij voorstellen, bedankt voor de toelichting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:29 schreef sp3c het volgende:
in principe worden bans idd niet besproken, daarvoor moet je mailen naar forum@fok.nl, daarnaast is het niet de bedoeling om je notes hier te plaatsen want de post in kwestie is niet voor niets weggehaald lijkt me
Waarom iets ontspoort?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef Wanti het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom deze reactie niet in het Duits is geschreven.
En bans logaritmisch laten oplopen? Steeds een factor 2 ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat je geen zicht hebt op wat iedereen wel of niet mag
als iemand gebanned wordt zie jij dat in principe niet, de user is er gewoon ff niet en gaat daarna weer vrolijk verder waar hij of zij gebleven is
in het Oekraine topic vallen zoveel bans en het gaat gewoon door en door, het is altijd onze schuld en er is simpelweg niet tegenaan te modden
Gelul. Je krijgt dan geen antwoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:29 schreef sp3c het volgende:
daarvoor moet je mailen naar forum@fok.nl,
Dat weet ik niet, kan er niet in, wil er niet en door reacties als deze ben ik heel blij dat ik er niets mee te maken hebquote:
Dat is in principe wel hoe we het doen jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:37 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En bans logaritmisch laten oplopen? Steeds een factor 2 ofzo?
1 dag, 2 dagen, 4, 8, 16, 32, 64 etc.
Dan verdwijnen sommige problemen steeds meer naar de achtergrond lijkt me
Da's niet logaritmisch, maar exponentieel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:37 schreef 2172619626795 het volgende:
En bans logaritmisch laten oplopen? Steeds een factor 2 ofzo?
1 dag, 2 dagen, 4, 8, 16, 32, 64 etc.
Je hebt helemaal gelijk, ik was kennelijk nog niet helemaal wakker vanochtendquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Da's niet logaritmisch, maar exponentieel.
Sorry, beroepsdeformatie
Oprechte vraag: als je weet dat php een spelletje speelt, waarom was ie dan nog welkom in dat topic?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:
En ja, ik ben me heel bewust van oa php zijn spelletje om te rouleren in onderwerpen die iedereen over de kling jagen. Weet je waarom? Omdat het werkt. Ik verwijder dan nog regelmatig dingen als ''er zijn geen kinderen ontvoerd'' want als je dat roept ben je gewoon bewust aan het stoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |