abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218284269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:00 schreef Mike het volgende:

[..]
Deze schikking ging om laster vanwege een onjuiste uitspraak, niet omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.
Je post impliceerde ook dat het zou gaan om vrouwen die Trump onterecht van seksueel misbruik hadden beschuldigd en die daarna een schadevergoeding moesten betalen. Die zijn er niet. Als je andere bronnen hebt die specifieke gevallen aantonen waarin Trump schadevergoeding kreeg voor valse beschuldigingen van seksueel misbruik, zou ik die graag zien.
Misschien goed om toe te voegen dat een rechter in New York later alsnog gezegd heeft dat hij schuldig was aan verkrachting, waarna hij nog eens 83 miljoen aan Carroll moest betalen.
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:06:21 #177
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218284275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Strafbare zaken zoals ik noemde in de post die je quotte?

Dit heeft helemaal niets te maken met rechts of links. Nogmaals, het gaat hier om kindermisbruik. Dit hoort het allergrootste ding in het hele fucking land te zijn.
Jamaar whatabout Obama?!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:11:42 #178
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218284311
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga mee in jouw nuance. Ik had moeten schrijven dat Trump al eens vaker is beschuldigd van seksueel misbruik, en dat hij hiervoor later een schadevergoeding heeft ontvangen omdat dit niet klopte. Of tenminste dat er een schikking is getroffen.

Overigens poste ik slechts één bron, maar er zijn er wel meer. Gisteren sprak Raymond Mens bij nieuwsvandedag dat het geregeld is gebeurd.
Ik begrijp dat je bedoelt dat Trump in sommige gevallen schikkingen heeft getroffen, zoals in de zaak met ABC News over de onjuiste uitspraak van Stephanopoulos. Maar die schikking ging over laster, niet over het weerleggen van een beschuldiging van seksueel misbruik zelf. Ik ken geen gevallen waarin Trump een schadevergoeding of schikking heeft ontvangen omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.

Ik denk ook niet dat Raymond Mens het had over dit soort schadevergoedingen. En zo wel, dan zou het fijn zijn als je die even zou delen hier.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:16:38 #179
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218284355
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:11 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je bedoelt dat Trump in sommige gevallen schikkingen heeft getroffen, zoals in de zaak met ABC News over de onjuiste uitspraak van Stephanopoulos. Maar die schikking ging over laster, niet over het weerleggen van een beschuldiging van seksueel misbruik zelf. Ik ken geen gevallen waarin Trump een schadevergoeding of schikking heeft ontvangen omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.

Ik denk ook niet dat Raymond Mens het had over dit soort schadevergoedingen. En zo wel, dan zou het fijn zijn als je die even zou delen hier.
Ja, dan moet ik alles gaan onderzoeken. Misschien komt ik er vanavond op terug. Ik kan niet midden op mijn werk een uitzending van nieuwsvandedag gaan terugkijken.

Er is in elk geval 16.000.000 betaald aan Trump.

quote:
He was wrong but afraid to admit to what he in fact did — which is costing Disney, ABC’s parent company, millions of dollars
Het punt is dat Trump vaker beschuldigd (waar of niet waar) en dat hij via de rechter een schadevergoeding krijgt, of dat er geschikt wordt door comparitie. Ik kan het niet
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:28:43 #180
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218284501
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, dan moet ik alles gaan onderzoeken. Misschien komt ik er vanavond op terug. Ik kan niet midden op mijn werk een uitzending van nieuwsvandedag gaan terugkijken.

Er is in elk geval 16.000.000 betaald aan Trump.
[..]
Het punt is dat Trump vaker beschuldigd (waar of niet waar) en dat hij via de rechter een schadevergoeding krijgt, of dat er geschikt wordt door comparitie. Ik kan het niet
We raken zo een beetje van het punt af dat het ging om schadevergoedingen vanwege onterechte aantijgingen van seksueel misbruik.

Maar ook hier wil ik nog even een kanttekening plaatsen: Trump krijgt vrijwel nooit een schadevergoeding van een rechter, want meestal laten partijen het niet zover komen. Hij heeft een aantal keer een schikking getroffen (zoals bv met ABC News en recent met Paramount/CBS), waarbij ook andere beweegredenen kunnen meespelen dan wel/niet schuldig zijn. In het geval van Paramount bv dat Trump ook degene is die een overname kan tegenhouden van Paramount door Skydance.

Maar goed, dat heeft dus nooit wat van doen met seksueel misbruik.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_218284510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:11 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik heb het stukje even gekeken. Hier staat het: https://www.nieuwsvandedag.nl/nieuws/politiek/artikelen/feiten-trump-en-oekraine-door-raymond-mens

Dit is wat hij zegt (even geprobeerd mee te typen terwijl het gezegd werd):
quote:
Ik denk dat dat niet meespeelt he, dus het feit dat Trump dan nauwe banden met Epstein zou hebben en dat hij wellicht die brief geschreven zou hebben dat speelt niet mee in deze cijfers, want als bijvoorbeeld een seksschandaal invloed zou hebben op de populariteit van Trump had hij nooit president geworden. 10 jaar geleden al niet. Maar, Trump is natuurlijk wel de menselijke sloopkogel. Die juist Washington een beetje moet doen opschudden. Onderdeel daarvan is wel het vrijgeven van al die documenten. Dat dat nu op zich laat wachten zorgt wel voor teleurstelling bij zijn achterban
En over die rechtzaak tegen WSJ:
quote:
Laat ik het zo zeggen, kijk, twee dingen. De WSJ is een degelijke saaie zakenkrant, het is geen tabloid. Dus, ik ging er vanuit dat zij goede bronnen hebben. Tegelijkertijd verbaast het mij ook dat ze die brief niet hebben gepubliceerd. Dus ze hebben hem niet.
Over schadevergoedingen:
quote:
En vergeet niet, Trump heeft al meerdere schadevergoedingen gehad hè, van grote Amerikaanse omroepen. ABC en CBS. Die waren bang dat Trump gelijk zou krijgen en hebben dus maar geschikt. Dus heeft hij gelijk gekregen ja.
Tja, dat is toch echt wat anders dan php zegt dat Raymond Mens zei. Lees vooral het bang waren dat Trump gelijk zou krijgen. Dat hoeft niets te maken te hebben met onschuldig zijn, Trump heeft al vaker bewezen bereid te zijn om zijn "vriendjes" in te zetten. Een rechter die Trump gunstig gezind is maakt al het verschil dan.
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:34:27 #182
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218284625
Wel een stevig stukje damage control van Mens. :')
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:36:18 #183
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218284650
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een stevig stukje damage control van Mens. :')
Staat toch ook wel aardig bekend als trump liefhebber toch?
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:38:05 #184
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218284700
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:36 schreef Gunner het volgende:

[..]
Staat toch ook wel aardig bekend als trump liefhebber toch?
Daarom mag hij ook op SBS komen.
pi_218284814
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als het zo makkelijk was had ie het vast allang vrijgegeven. Soms zit je ook gewoon met de precaire posities van nabestaanden, familie, en andere gevoelens die nog kunnen spelen. Daar moet je voorzichtig mee omgaan. En dat verwacht ook iedereen van een fijnbesnaarde man zoals Trump.
Oh shut…ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was. My bad.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:59:25 #186
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218285040
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 05:35 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen blokkeert Mike Johnson in het Huis de (bipartisan) resolutie om de Epstein files te openbaren wat betekent dat het wordt uitgesteld tot september vanwege het zomerreces.

Johnson Retreats on Demand for Epstein Disclosures, Saying Trump Needs ‘Space’

The Republican speaker of the House had said last week that the government should release “everything” in the Jeffrey Epstein files, in a rare break with the president that turned out to be short-lived.

[ afbeelding ]
Zwakkelingen, welkom in 'het moderne Westen'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218285089
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:29 schreef beefkeek het volgende:
Over schadevergoedingen:
[..]
Tja, dat is toch echt wat anders dan php zegt dat Raymond Mens zei. Lees vooral het bang waren dat Trump gelijk zou krijgen. Dat hoeft niets te maken te hebben met onschuldig zijn, Trump heeft al vaker bewezen bereid te zijn om zijn "vriendjes" in te zetten. Een rechter die Trump gunstig gezind is maakt al het verschil dan.
Het frame dat hier gemaakt wordt is dat 'ze bang waren dat hij gelijk zou krijgen'. Terwijl elke rechter en advocaat aangaf dat die bedrijven het makkelijk zouden winnen. Het is echt puur omdat Trump de macht heeft om veel meer schade te doen dan die 16 miljoen. Zoals die merger tegenhouden inderdaad.

Wat je ook terugziet in het verleden: Trump krijg zelden gelijk. Alleen als hij macht heeft om zijn gelijk af te dwingen omdat hij het leven van de aangeklaagden nog zuurder kan maken. Meestal schikt Trump en heeft hij het er vervolgens nooit meer over. En de kleinere partijtjes haken af, want Trump weet het zo lang te rekken dat ze het niet meer kunnen opbrengen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:09:26 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218285122

Weet niet hoe echt het is, maar anders wel weer typisch dat MAGA-idioten niet snappen wat verantwoordelijkheid nemen is en hoe vrijheid van meninguiting werkt.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:15:50 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218285205
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/QThH4dedeJE[/youtube]

Boze Trump op eigen rally in 2018.

Ah, shorts werken niet.

Hier een langere versie: https://www.reddit.com/r/NoShitSherlock/comments/1m5y36g/epstein_picture_triggers_trump_at_2018_rally/
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 11:26:48 #190
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218285286
Dit is ook wel schitterend om te zien eigenlijk:
Bekijk deze YouTube-video

Knap hoe 1 man 20 man compleet kan afdrogen.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:39:05 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218285408
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook wel schitterend om te zien eigenlijk:
Bekijk deze YouTube-video

Knap hoe 1 man 20 man compleet kan afdrogen.
Het lijkt dus consequenties te hebben gehad en daar houden deze usefull idiots niet van. Maar ja, zeg maar eens op je werk dat je een fascist bent en dat je schijt op de grondwet. Kijken of ze dan positief reageren.

Voor leesplezier:

[ Bericht 7% gewijzigd door Vis1980 op 22-07-2025 12:06:43 ]
pi_218285883
Trump deelt nepvideo waarin Obama gearresteerd wordt in Witte Huis terwijl hij zelf lachend toekijkt

https://www.ad.nl/buitenl(...)d-toekijkt~a75995d8/

_O-
De enige echte.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 12:45:15 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218285900
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 12:42 schreef Rnie het volgende:
Trump deelt nepvideo waarin Obama gearresteerd wordt in Witte Huis terwijl hij zelf lachend toekijkt

_O-
Inmiddels al meerdere keren gepost, daarnaast is er niets grappigs aan.
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 12:51:25 #194
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218286018
quote:

_O-
Vanwaar de " _O- "?
  dinsdag 22 juli 2025 @ 13:03:13 #195
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218286133
Maar Trump is geen fascist verder :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 13:11:11 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218286178
quote:

_O-
Ik vind dat vérre van grappig. En buitengewoon ongepast en onpresidentieel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218286200
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 12:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vanwaar de " _O- "?
Extreemrechtse figuren vinden AI videos heel grappig.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218286274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:59 schreef Knipoogje het volgende:
Trump Media buys $2 billion in bitcoin as it pursues crypto treasury strategy

En daar is het dan, precies zoals ik zei wat zou gebeuren:

- Trump gaat vol crypto in en voert er campaign op
- Trump maakt resources vrij (paar miljard en krijgt daar toestemming voor)
- Trump koopt 2 miljard aan bitcoin (verklaart wellicht ook de ATH van laatst)
- Trump voert regelgeving ter meerdere glory van bitcoin om de koers te pushen (bijv. die 401k versoepeling om bitcoin investeringen toe te staan)
- ...
- profit

Zoals ik ook al aangaf zal hij pas gaan pushen om US reserves in bitcoin om te zetten nadat hij er zelf miljarden in heeft gestoken. Dit wordt het grootste corruptieschandaal ooit.
Volgende stap? Wellicht Amerikaanse goudreserves gebruiken om bitcoin aan te kopen.

Jamaar Hunter heeft een schilderij verkocht :')
Ik houd ook nog altijd rekening met het scenario dat hij al z'n pijlen gaat richten op Trumpcoin en alle andere coins wettelijk een mindere status geeft t.o.v. Trumpcoin. Lijkt er op korte termijn niet aan te komen maar Trump kennende zou het een zeer logische stap zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218286307
Witte Huis volgt heel erg de strategie van Barry Levinson's film Wag the dog op dit moment
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218286339
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 13:26 schreef Sabata het volgende:
Witte Huis volgt heel erg de strategie van Barry Levinson's film Wag the dog op dit moment
Die film kreeg tijdens de release notabene de kritiek dat het wel grappig maar erg ongeloofwaardig was.

This timeliness sucks...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')