abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:06:37 #151
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218283486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:01 schreef Mike het volgende:

[..]
Reactie van de dochter van King:

[ x ]
Ik zie helaas alleen een grijze balk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218283509
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik zie helaas alleen een grijze balk.
In die tweet staat niet meer dan:
quote:
Now, do the Epstein files
.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:15:20 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218283582
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Leuk, maar daar zit amper iemand op te wachten. We weten allemaal waar de wereld wel op zit te wachten.
Als het zo makkelijk was had ie het vast allang vrijgegeven. Soms zit je ook gewoon met de precaire posities van nabestaanden, familie, en andere gevoelens die nog kunnen spelen. Daar moet je voorzichtig mee omgaan. En dat verwacht ook iedereen van een fijnbesnaarde man zoals Trump.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_218283593
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 08:45 schreef phpmystyle het volgende:
Er zijn documenten vrijgegeven over Martin Luther King
Trump doet wel degelijk aan glasnost en perestrojka

https://www.telegraaf.nl/(...)g-vrij/79075288.html
Kom op, je prikt hier toch wel doorheen? Dit zijn whataboutisms van de hoogste orde.

"Hey Trump, when do we get the Epstein files?"
What about Hilary's emails? Have you seen those?

"Yeah, but what about Epstein?"
This Obama guy committed "treason" by investigating if the elections were tampered with!

"Ok we know, but what about Epstein?"
This Martin Luther King guy wasn't a nice guy. Look at this, this is horrible stuff!
pi_218283606
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als het zo makkelijk was had ie het vast allang vrijgegeven. Soms zit je ook gewoon met de precaire posities van nabestaanden, familie, en andere gevoelens die nog kunnen spelen. Daar moet je voorzichtig mee omgaan. En dat verwacht ook iedereen van een fijnbesnaarde man zoals Trump.
BS.
pi_218283615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Kom op, je prikt hier toch wel doorheen? Dit zijn whataboutisms van de hoogste orde.

"Hey Trump, when do we get the Epstein files?"
What about Hilary's emails? Have you seen those?

"Yeah, but what about Epstein?"
This Obama guy committed "treason" by investigating if the elections were tampered with!

"Ok we know, but what about Epstein?"
This Martin Luther King guy wasn't a nice guy. Look at this, this is horrible stuff!
Die user zit niet ter goeder trouw in deze discussie. Vraag voor de grap eens in het topic over de oorlog in Oekraïne wat ze daar van deze user vinden. :D
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:23:03 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218283657
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die user zit niet ter goeder trouw in deze discussie. Vraag voor de grap eens in het topic over de oorlog in Oekraïne wat ze daar van deze user vinden. :D
In dat topic is 80% geradicaliseerd.
Nee ik meen het serieus. Ik heb 4 jaar lang geen enkele democraat horen krijsen over openheid bij Biden en diens zoon en malversaties in Oekraiene. Maar nu met Trump wordt ineens verwacht dat alle gordijnen en boeken opengaan. Natuurlijk gebeurt dat niet. Ja over 50 jaar. misschien.
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 09:26:33 #158
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218283726
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee ik meen het serieus. Ik heb 4 jaar lang geen enkele democraat horen krijsen over openheid bij Biden en diens zoon en malversaties in Oekraiene. Maar nu met Trump wordt ineens verwacht dat alle gordijnen en boeken opengaan. Natuurlijk gebeurt dat niet. Ja over 50 jaar. misschien.
Trump, maar ook Patel en Bongino, voerden campagne rondom dit thema. Alles zou openbaar gemaakt worden en het was een schande dat de Democraten dat niet allang gedaan hadden.

Vervolgens komt er 0,0...dan moet je niet raar opkijken als de kritiek ook uit eigen kamp komt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_218283741
quote:

[..]
Ja maar Biden!1!!!!@E!!!EINZ!!! 😭😭😭😭😭

Daarom zou Trump toch de Swamp gaan drainen weet je nog? En weet weet je wie er geen campagne heeft gevoerd over het openbaar maken van de Epstein Files? Biden. En weet je ook wie er wel campagne hebben gevoerd over het openbaar maken van van alles, zoals de Epstein files? Juist, Trump C.S..
pi_218283757
quote:

[..]
Een president die (zo lijkt het) wellicht kinderen misbruikt heeft staat wat hoger op de lijst van zaken die boven tafel moeten komen.

Ik snap echt niet waarom de hele republikeinse goegemeenschap dit probeert te downplayen. Zitten ze echt zo diep in de Trumpfuik?
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:32:04 #161
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218283813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Een president die (zo lijkt het) wellicht kinderen misbruikt heeft staat wat hoger op de lijst van zaken die boven tafel moeten komen.

Ik snap echt niet waarom de hele republikeinse goegemeenschap dit probeert te downplayen. Zitten ze echt zo diep in de Trumpfuik?
Dat eerste is een aanname. Het is allemaal ook lang geleden he.
Veel aanklachten over (vermeend) seksueel misbruik van Trump zijn geseponeerd, en hij heeft soms zelfs schadevergoedingen gekregen omdat hij onterecht was beschuldigd. Natuurlijk eenieder weet dat hij een wat excentriek seksueel moraal heeft gehad in het verleden, maar ik vind iemands seksleven ook vooral een prive aangelegenheid.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:32:48 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218283822
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja maar Biden!1!!!!@:E!!!EINZ!!! 😭😭😭😭😭

Daarom zou Trump toch de Swamp gaan drainen weet je nog? En weet weet je wie er geen campagne heeft gevoerd over het openbaar maken van de Epstein Files? Biden. En weet je ook wie er wel campagne hebben gevoerd over het openbaar maken van van alles, zoals de Epstein files? Juist, Trump C.S..
Ik denk niet dat Trump zijn eigen swamp bedoelde.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:33:11 #163
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218283827
quote:
De hypocrisie. Het is algemeen bekend dat de beveiligers van Trump gek worden dat hij zijn eigen telefoon gebruikt in plaats van de beveilgide en weten jullie nog de signal groep van onlangs?

En dan weten ze met niets beters te komend dan WEER de emails van hillary

give it a rest
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218283897
quote:

[..]
Nee ik meen het serieus.

. En dat verwacht ook iedereen van een fijnbesnaarde man zoals Trump.

Tuurlijk heel normaal en serieus totaal niet radicaal om de zichtbare naakte olifant in de porselein kast als fijn besnaarde man meer te zetten.. _O-

:+
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 09:39:03 #165
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218283932
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Veel aanklachten over (vermeend) seksueel misbruik van Trump zijn geseponeerd, en hij heeft soms zelfs schadevergoedingen gekregen omdat hij onterecht was beschuldigd.
Seponering vindt eventueel plaats bij strafzaken, niet bij civiele zaken. Er is nooit een zaak geseponeerd tegen Trump. Er zijn wel civiele zaken niet doorgezet vanwege te weinig bewijs.

Daarnaast heeft Trump ook nooit een schadevergoeding gekregen na een onterechte beschuldiging van seksueel misbruik. Blijkbaar heb jij andere info, dus die zou ik graag zien dan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_218283971
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]

[b]Ik snap echt niet waarom de hele republikeinse goegemeenschap dit probeert te downplayen. Zitten ze echt zo diep in de Trumpfuik?
[/b]
De Redditpagina r/RepublicanPedophiles heeft een nogal grote lijst van Republikeinse politici die in de problemen zijn gekomen door aan kinderen te zitten, wellicht is dat je antwoord. ;)
pi_218284006
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Veel aanklachten over (vermeend) seksueel misbruik van Trump zijn geseponeerd, en hij heeft soms zelfs schadevergoedingen gekregen omdat hij onterecht was beschuldigd. Natuurlijk eenieder weet dat hij een wat excentriek seksueel moraal heeft gehad in het verleden, maar ik vind iemands seksleven ook vooral een prive aangelegenheid.
25 vrouwen hebben hem aangeklaagd voor seksueel wangedrag, meerdere zaken heeft hij een settlement in overgemaakt:
quote:
In November 2022, Carroll filed a suit against Trump for battery under the Adult Survivors Act. On May 9, 2023, a New York jury in a civil case found Trump liable for sexual abuse and defamation against Carroll, but found him not liable for rape. They awarded Carroll US$5 million in damages.[18] In July 2023, Judge Kaplan stated that the jury had found that Trump had raped Carroll according to the common definition of the word as they had ruled that Trump had forcibly and nonconsensually penetrated Carroll's vagina with his fingers.[19] New York state's definition at the time defined rape as solely nonconsensual penetration of the vagina by a penis.[20] A September 2023 partial summary judgment again found Trump liable for defaming Carroll. On January 26, 2024, Trump was ordered to pay Carroll an additional $83.3 million in damages.[21]
Dat, in combinatie met zijn uitspraken en connecties met Epstein zorgen ervoor dat hij op zijn minst de schijn tegen heeft. "Het is allemaal ook lang geleden" is echt niet genoeg, en al helemaal niet als 't over kinderen gaat.

Nogmaals, ik snap echt niet dat dit niet een groter ding is bij de "pro life" club.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:46:56 #168
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218284046
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:39 schreef Mike het volgende:

[..]
Seponering vindt eventueel plaats bij strafzaken, niet bij civiele zaken. Er is nooit een zaak geseponeerd tegen Trump. Er zijn wel civiele zaken niet doorgezet vanwege te weinig bewijs.

Daarnaast heeft Trump ook nooit een schadevergoeding gekregen na een onterechte beschuldiging van seksueel misbruik. Blijkbaar heb jij andere info, dus die zou ik graag zien dan.
Jij vraagt om bronnen, dan krijg jij bronnen van mij :)

quote:
The Issue: President-elect Donald Trump’s lawsuits against Disney, Gannett and other news outlets.

ABC News agreed to settle a lawsuit from President-elect Donald Trump, paying $16 million over comments ABC’s George Stephanopoulos made about Trump and the writer E. Jean Carroll (“As Sleazy As ABC,” Dec. 19).

Stephanopoulos incorrectly said Trump had been held liable for “raping” Carroll, when he’d been found liable for sexual assault.

Stephanopoulos had not apologized.

He was wrong but afraid to admit to what he in fact did — which is costing Disney, ABC’s parent company, millions of dollars.
Bron: https://nypost.com/2024/1(...)tters-to-the-editor/
  dinsdag 22 juli 2025 @ 09:49:14 #169
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218284066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef beefkeek het volgende:

[..]
25 vrouwen hebben hem aangeklaagd voor seksueel wangedrag, meerdere zaken heeft hij een settlement in overgemaakt:
[..]
Dat, in combinatie met zijn uitspraken en connecties met Epstein zorgen ervoor dat hij op zijn minst de schijn tegen heeft. "Het is allemaal ook lang geleden" is echt niet genoeg, en al helemaal niet als 't over kinderen gaat.

Nogmaals, ik snap echt niet dat dit niet een groter ding is bij de "pro life" club.
Ik schreef al dat hij er een bijzondere seksuele moraal op na lijkt te houden. Maar iemands seksleven is in de basis prive, tenzij er strafbare zaken gebeuren.

Probleem bij Trump is dat deze shit allemaal boven komt nadat hij president (elect) is geworden. Hetzelfde dat er steeds meer naar buitenkomt over Tesla (auto pilot gevaarlijk) en andere shit (onlangs zembla weer) terwijl dat niet het geval was toen Musk nog als neutraal of democratisch-gezind werd gepercipieerd.

Op het moment dat je rechts-conservatief bent word je op basis van alles en nog wat aangepakt.
pi_218284091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:42 schreef beefkeek het volgende:

Het is ook de "anti pedo" fophef club die Biden omdat hij zijn kleindochter op schoot had daarvan meenden te moeten beschuldigen en nu jegens Trump met alle corrumperende info zo stil als dode kanaries in de koolmijn zijn..
pi_218284111
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik schreef al dat hij er een bijzondere seksuele moraal op na lijkt te houden. Maar iemands seksleven is in de basis prive, tenzij er strafbare zaken gebeuren.

Probleem bij Trump is dat deze shit allemaal boven komt nadat hij president (elect) is geworden. Hetzelfde dat er steeds meer naar buitenkomt over Tesla (auto pilot gevaarlijk) en andere shit (onlangs zembla weer) terwijl dat niet het geval was toen Musk nog als neutraal of democratisch-gezind werd gepercipieerd.

Op het moment dat je rechts-conservatief bent word je op basis van alles en nog wat aangepakt.
En zo is het php! De rechts-conservatieve politicus is overduidelijk het echt slachtoffer en de (seksueel) misbruikte vrouwen en kinderen zijn dat niet!
pi_218284182
Trump Media buys $2 billion in bitcoin as it pursues crypto treasury strategy

En daar is het dan, precies zoals ik zei wat zou gebeuren:

- Trump gaat vol crypto in en voert er campaign op
- Trump maakt resources vrij (paar miljard en krijgt daar toestemming voor)
- Trump koopt 2 miljard aan bitcoin (verklaart wellicht ook de ATH van laatst)
- Trump voert regelgeving ter meerdere glory van bitcoin om de koers te pushen (bijv. die 401k versoepeling om bitcoin investeringen toe te staan)
- ...
- profit

Zoals ik ook al aangaf zal hij pas gaan pushen om US reserves in bitcoin om te zetten nadat hij er zelf miljarden in heeft gestoken. Dit wordt het grootste corruptieschandaal ooit.
Volgende stap? Wellicht Amerikaanse goudreserves gebruiken om bitcoin aan te kopen.

Jamaar Hunter heeft een schilderij verkocht :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:00:04 #173
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218284184
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij vraagt om bronnen, dan krijg jij bronnen van mij :)
[..]
Bron: https://nypost.com/2024/1(...)tters-to-the-editor/
Deze schikking ging om laster vanwege een onjuiste uitspraak, niet omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.
Je post impliceerde ook dat het zou gaan om vrouwen die Trump onterecht van seksueel misbruik hadden beschuldigd en die daarna een schadevergoeding moesten betalen. Die zijn er niet. Als je andere bronnen hebt die specifieke gevallen aantonen waarin Trump schadevergoeding kreeg voor valse beschuldigingen van seksueel misbruik, zou ik die graag zien.
pi_218284252
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Strafbare zaken zoals ik noemde in de post die je quotte?

Dit heeft helemaal niets te maken met rechts of links. Nogmaals, het gaat hier om kindermisbruik. Dit hoort het allergrootste ding in het hele fucking land te zijn.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:05:14 #175
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218284263
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:00 schreef Mike het volgende:

[..]
Deze schikking ging om laster vanwege een onjuiste uitspraak, niet omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.
Je post impliceerde ook dat het zou gaan om vrouwen die Trump onterecht van seksueel misbruik hadden beschuldigd en die daarna een schadevergoeding moesten betalen. Die zijn er niet. Als je andere bronnen hebt die specifieke gevallen aantonen waarin Trump schadevergoeding kreeg voor valse beschuldigingen van seksueel misbruik, zou ik die graag zien.
Ik ga mee in jouw nuance. Ik had moeten schrijven dat Trump al eens vaker is beschuldigd van seksueel misbruik, en dat hij hiervoor later een schadevergoeding heeft ontvangen omdat dit niet klopte. Of tenminste dat er een schikking is getroffen.

Overigens poste ik slechts één bron, maar er zijn er wel meer. Gisteren sprak Raymond Mens bij nieuwsvandedag dat het geregeld is gebeurd.
pi_218284269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:00 schreef Mike het volgende:

[..]
Misschien goed om toe te voegen dat een rechter in New York later alsnog gezegd heeft dat hij schuldig was aan verkrachting, waarna hij nog eens 83 miljoen aan Carroll moest betalen.
pi_218284275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Strafbare zaken zoals ik noemde in de post die je quotte?

Dit heeft helemaal niets te maken met rechts of links. Nogmaals, het gaat hier om kindermisbruik. Dit hoort het allergrootste ding in het hele fucking land te zijn.
Jamaar whatabout Obama?!
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:11:42 #178
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218284311
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga mee in jouw nuance. Ik had moeten schrijven dat Trump al eens vaker is beschuldigd van seksueel misbruik, en dat hij hiervoor later een schadevergoeding heeft ontvangen omdat dit niet klopte. Of tenminste dat er een schikking is getroffen.

Overigens poste ik slechts één bron, maar er zijn er wel meer. Gisteren sprak Raymond Mens bij nieuwsvandedag dat het geregeld is gebeurd.
Ik begrijp dat je bedoelt dat Trump in sommige gevallen schikkingen heeft getroffen, zoals in de zaak met ABC News over de onjuiste uitspraak van Stephanopoulos. Maar die schikking ging over laster, niet over het weerleggen van een beschuldiging van seksueel misbruik zelf. Ik ken geen gevallen waarin Trump een schadevergoeding of schikking heeft ontvangen omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.

Ik denk ook niet dat Raymond Mens het had over dit soort schadevergoedingen. En zo wel, dan zou het fijn zijn als je die even zou delen hier.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:16:38 #179
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218284355
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:11 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je bedoelt dat Trump in sommige gevallen schikkingen heeft getroffen, zoals in de zaak met ABC News over de onjuiste uitspraak van Stephanopoulos. Maar die schikking ging over laster, niet over het weerleggen van een beschuldiging van seksueel misbruik zelf. Ik ken geen gevallen waarin Trump een schadevergoeding of schikking heeft ontvangen omdat een beschuldiging van seksueel misbruik onterecht was bewezen.

Ik denk ook niet dat Raymond Mens het had over dit soort schadevergoedingen. En zo wel, dan zou het fijn zijn als je die even zou delen hier.
Ja, dan moet ik alles gaan onderzoeken. Misschien komt ik er vanavond op terug. Ik kan niet midden op mijn werk een uitzending van nieuwsvandedag gaan terugkijken.

Er is in elk geval 16.000.000 betaald aan Trump.

quote:
He was wrong but afraid to admit to what he in fact did — which is costing Disney, ABC’s parent company, millions of dollars
Het punt is dat Trump vaker beschuldigd (waar of niet waar) en dat hij via de rechter een schadevergoeding krijgt, of dat er geschikt wordt door comparitie. Ik kan het niet
  Moderator dinsdag 22 juli 2025 @ 10:28:43 #180
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_218284501
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, dan moet ik alles gaan onderzoeken. Misschien komt ik er vanavond op terug. Ik kan niet midden op mijn werk een uitzending van nieuwsvandedag gaan terugkijken.

Er is in elk geval 16.000.000 betaald aan Trump.
[..]
Het punt is dat Trump vaker beschuldigd (waar of niet waar) en dat hij via de rechter een schadevergoeding krijgt, of dat er geschikt wordt door comparitie. Ik kan het niet
We raken zo een beetje van het punt af dat het ging om schadevergoedingen vanwege onterechte aantijgingen van seksueel misbruik.

Maar ook hier wil ik nog even een kanttekening plaatsen: Trump krijgt vrijwel nooit een schadevergoeding van een rechter, want meestal laten partijen het niet zover komen. Hij heeft een aantal keer een schikking getroffen (zoals bv met ABC News en recent met Paramount/CBS), waarbij ook andere beweegredenen kunnen meespelen dan wel/niet schuldig zijn. In het geval van Paramount bv dat Trump ook degene is die een overname kan tegenhouden van Paramount door Skydance.

Maar goed, dat heeft dus nooit wat van doen met seksueel misbruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')