SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat laatste is sneeuw....quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal oude UIs, alsof ik iets heb met glittersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee voedselquote:
En rum
Mja werken morgen en er vroeg uit dusSame shit, different day
SC hopper present![]()
Pfieuw.
Beter
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik had net een fles cider gepakt
maar de tht was mei 2024Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar die gemiddelde fok piemel kan wel beter flesjes fanta open maken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
twee keer meer dan de gemiddelde fok piemel welSneeuw is toch ook gewoon een soort van bevroren glitter?quote:![]()
Ow dat loopt wel losquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar de tht was mei 2024Same shit, different day
SC hopper present![]()
neequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die gemiddelde fok piemel kan wel beter flesjes fanta open maken.
[..]
Sneeuw is toch ook gewoon een soort van bevroren glitter?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het niet meer goed was geweest, dan had je dat wel gerokenquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar de tht was mei 2024![]()
het rook funkyquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het niet meer goed was geweest, dan had je dat wel geroken
dus nu maar theeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan was er één mee die soms al adem zat te halen, dat ik er al mee kwam.quote:
Ja, we waren vaders gewend, die het eigenlijk niet wilde weten, het eigenlijk ook niet wist en/of er maar een eigen verhaaltje van maakte.
Ik blijf toch een kind van mijn vader.
Ik ben alleen niet zo'n bok.
Nodig is nodig.
De rest moet je dan maar even laten voor wat het is.![]()
Ah beter danquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het rook funky
dus nu maar theeSame shit, different day
SC hopper present![]()
morgen maar de fanta halen zodat ik mijn drang kwijt kanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets met een TT.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zal een TR zetten zodat de jarige weer terug kan in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:51 schreef Sally het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd @Dr.MikeyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En warm en rechtop, zeker?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het rook funky
dus nu maar thee
En ik weet niet hoeveel alcohol erin zat.
Gist kan het soms uithouden tot 15%. Vaak lager.
Champagnegist zelfs tot 18% of zo
Vanaf 15% kan het beperkt als conserveermiddel werken.
Maar met warmte en de mogelijkheid dat er zuurstof bij kan komen, liggen bacteriegroei en oxidatie alsnog op de loer.![]()
Mijn ideale man!quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal oude UIs, alsof ik iets heb met glitters
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb een sodastream, wel sinaslimonadesiroop, maar geen echte fantaquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik hier
heb jij fanta voor mij?
kunnen we ruilen
Ik geef een likeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb er nog wel eentje in de aanbiedingquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
en er zijn vast wel slaafjes voor te vinden maar die vinden is nog steeds moeite
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Uit Maastricht toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje in de aanbiedingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MizzezAmy glijdt bijna van de bankquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy glijdt bijna van de bank
How can I make this topic about me?![]()
Lachen of soppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy glijdt bijna van de bank![]()
![]()
![]()
of ze glijdt van de bank van verbazing of omdat ze dubbelligt van het lachen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ook een optiequote:Op woensdag 16 juli 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of ze glijdt van de bank van verbazing of omdat ze dubbelligt van het lachen.![]()
cider is laag alcohol dus is het risico niet waardquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En warm en rechtop, zeker?
En ik weet niet hoeveel alcohol erin zat.
Gist kan het soms uithouden tot 15%. Vaak lager.
Champagnegist zelfs tot 18% of zo
Vanaf 15% kan het beperkt als conserveermiddel werken.
Maar met warmte en de mogelijkheid dat er zuurstof bij kan komen, liggen bacteriegroei en oxidatie alsnog op de loer.heb er de energie niet voorquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje in de aanbiedingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
cider is laag alcohol dus is het risico niet waard
[..]
heb er de energie niet voor
Alleen fermentatie.
En dan hangt het eerst van de hoeveelheid suikers af en daarna de tolerantie van de gebruikte gist.
Je leert wat, als thuisbrouwer.![]()
ik heb het flesje wel bewaard voor een thuisbrouwer
is vast kut want het is een halve liter ipv de standaardmaat
en wit glas
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, dat geeft niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb het flesje wel bewaard voor een thuisbrouwer
is vast kut want het is een halve liter ipv de standaardmaat
en wit glas
Die krijgt hij wel gevuld, met een doppie erop. Desnoods een kurk erin.
Grootste probleem is misschien schoonmaken, als er gerommel in zat. Is soms best hardnekkig, tot apparatuur weg moeten gooien aan toe.
Maar er zijn oplossingen voor.
En als die niet werken, kan hij altijd nog naar de glasbak.
Oh ja. Wit glas.
Goed donker wegzetten en snel opdrinken.
Geen Stout in doen, dus.
Gevaar op lichtinfectie.
Nee echt.![]()
zwarte dingen houden neit van lichtquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet.
Die krijgt hij wel gevuld, met een doppie erop. Desnoods een kurk erin.
Grootste probleem is misschien schoonmaken, als er gerommel in zat. Is soms best hardnekkig, tot apparatuur weg moeten gooien aan toe.
Maar er zijn oplossingen voor.
En als die niet werken, kan hij altijd nog naar de glasbak.
Oh ja. Wit glas.
Goed donker wegzetten en snel opdrinken.
Geen Stout in doen, dus.
Gevaar op lichtinfectie.
Nee echt.
genoteerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zie wat je daar deedquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwarte dingen houden neit van licht
genoteerd![]()
Nee, een stout moet wat langer in de fles zitten (hihaho, ik zie hem ook) om te rijpen.
Lichte blonde bieren zijn vers het lekkerst.
2 weken na bottelen,tot een goed deel van een jaar zijn dan de ranges waar je in moet denken.![]()
Nou, misschien juist wel.quote:
Een diepdonkerzwarte is soms een goede vervanger voor een robijnrode wijn, in een stoof.
Bruin, rood, porter, stout.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]Jack!
@loveislikeakissOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er moet meer geliked wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik krijg er dorst vanquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maakt niet uit, gewoon iedereen de moeder likenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Help lilak aan wat likes dan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Maakt niet uit, gewoon iedereen de moeder liken
Topicreeks: De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het VerschilOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Moet ik het toch minimaal zelf een beetje liken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Maakt niet uit, gewoon iedereen de moeder liken
Een like voor de like is geen like.![]()
Check de likesquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Help lilak aan wat likes dan.
Topicreeks: De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het VerschilIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
gelukkig
ze zijn klaar met bbq
zeh ebben nu alleen muziek aan gezet
zo lekker ik heb een telefoon en hier is arabische muziek herrieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op naar #1 !quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt het verschil met de nummer 1 is ziekelijkquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als in hoe? Ze doet het heel netjes zonder hulp.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
echt het verschil met de nummer 1 is ziekelijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij had wel hulpjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, euhm. Heb je nog een jaar of 20?![]()
![]()
The lights go out.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik sta kennelijk nog steeds vlak boven @Fogel
Het is jammer dat ik eigenlijk geen waarde hecht dan dat soort standen, anders zou ik nu even een positief bericht posten hoe blij ik daar mee ben. Helaas![]()
Dev , vraag. Moet Soul een creditcard mee of kan alles digitaal?quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:53 schreef devzero het volgende:
Ik sta kennelijk nog steeds vlak boven @:fogel
Het is jammer dat ik eigenlijk geen waarde hecht dan dat soort standen, anders zou ik nu even een positief bericht posten hoe blij ik daar mee ben. Helaas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging niet om jou.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja. Daar heb ik dat topic voor aangemaakt.
Geef een like, krijg een like.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat bedoel je met "digitaal"? Contactloos betalen met je telefoon? In dat geval, het is op heel veel plaatsen beschikbaar, maar soms werkt het niet echt perfect. Dus voor de zekerheid toch een creditcard meenemen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dev , vraag. Moet Soul een creditcard mee of kan alles digitaal?![]()
True.quote:
Je kan van je huis naar een industrieterrein rijden, maar je route maakt je reis.
Nou valt dat in Amerika niet altijd mee, waar je soms kilometers om moet rijden, om boodschappen te gaan doen in de supermarkt aan de andere kant van de stroad.![]()
Thanks. dat zeg ik dus ook steeds..quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "digitaal"? Contactloos betalen met je telefoon? In dat geval, het is op heel veel plaatsen beschikbaar, maar soms werkt het niet echt perfect. Dus voor de zekerheid toch een creditcard meenemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie dag gehadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In mijn vorige huisje, woonde ik 10 minuten wandelen van een supermarkt. Maar nu is het 4km naar de supermarkt en zelfde afstand naar een Aldi. Nou ligt die supermarkt op mijn fietsroute van/naar werk, maar als ik in het weekend boodschappen doe voor de hele week, dan ga ik wel met mijn autoquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
True.
Je kan van je huis naar een industrieterrein rijden, maar je route maakt je reis.
Nou valt dat in Amerika niet altijd mee, waar je soms kilometers om moet rijden, om boodschappen te gaan doen in de supermarkt aan de andere kant van de stroad.![]()
![]()
Fijn om te lezen maat. En de hele dag een feli TT.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Debitcard misschien een optie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks. dat zeg ik dus ook steeds..
Alhoewel die niet overal geaccepteerd worden, dacht ik.
Maar kom je iig niet in de problemen met krediet en rente en zo.
Volgens mij willen ze de bankpassen ook allemaal gaan vervangen voor debitkaarten. Voordelen van een creditcard, zonder dat je te ver over je krediet gaat.
Of gewoon niet.
En iDeal willen ze ook in een Europees systeem uitrollen, in een combi met nog zo'n systeem. Of 2. Ben ff de naam kwijt.![]()
nog zo'n 430 topics vol likesquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, euhm. Heb je nog een jaar of 20?
*Lust geen koffie*![]()
Deze speel ik ook even door. Waarvoor dank. Wil niet dat ze zonder geld komt te zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Debitcard misschien een optie?
Volgens mij willen ze de bankpassen ook allemaal gaan vervangen voor debitkaarten. Voordelen van een creditcard, zonder dat je te ver over je krediet gaat.
Of gewoon niet.
En iDeal willen ze ook in een Europees systeem uitrollen, in een combi met nog zo'n systeem. Of 2. Ben ff de naam kwijt.
de kat heeft besloten dat bovenop de kast bovenop de lego dozen een goede slaapplek isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je er al op de fiets kan komen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In mijn vorige huisje, woonde ik 10 minuten wandelen van een supermarkt. Maar nu is het 4km naar de supermarkt en zelfde afstand naar een Aldi. Nou ligt die supermarkt op mijn fietsroute van/naar werk, maar als ik in het weekend boodschappen doe voor de hele week, dan ga ik wel met mijn auto
Ik kijk weleens Not Just Bikes. Kom je dat soort dingen tegen.
Wel interessant.![]()
Ik weet niet of alle Nederlandse debitcards in Amerika geaccepteerd worden. Daarnaast is een credit card veel makkelijker als je een auto huurt (hoewel ik gok dat soul dat niet gaat doen).quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Debitcard misschien een optie?
Of gewoon niet.
En iDeal willen ze ook in een Europees systeem uitrollen, in een combi met nog zo'n systeem. Of 2. Ben ff de naam kwijt.
Hier is een credit card een stuk veiliger dan een debit card mbt fraude. Een frauduleuze transactie bij een credit card kun je makkelijk terug gedraaid krijgen. Bij een debit card ben je het geld kwijt.![]()
Ik ben me er bewust van dat mijn levensverwachting een stuk lager is omdat ik hier fietsquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je er al op de fiets kan komen.
Ik kijk weleens Not Just Bikes. Kom je dat soort dingen tegen.
Wel interessant.![]()
![]()
Ook gewoon op de shoulder van de highway, omdat er anders geen aanvaardbare route isquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben me er bewust van dat mijn levensverwachting een stuk lager is omdat ik hier fiets![]()
![]()
AhWquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
de andere kat is jaloers en gaat erbij
Pics?![]()
Ook dat mooi maakten er maar het beste van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn om te lezen maat. En de hele dag een feli TT.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal ik vragen of ze een MAGA pet mee wil meebrengen?
Dat heb ik wel eens gedaan in Nederlandquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ook gewoon op de shoulder van de highway, omdat er anders geen aanvaardbare route isAls we 's nachts terug fietsen van een concert in Kampen naar Emmeloord, dan was het sneller om een stukje over de A6 te fietsen, dan door het dorp
Maar toen was ik 17
Hier heb ik nooit op de snelweg gefietst![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
Zal ik vragen of ze een MAGA pet mee wil meebrengen?![]()
![]()
Goed dat je niet gesnapt bent Dat waren toen al hoge boetesquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan in NederlandAls we 's nachts terug fietsen van een concert in Kampen naar Emmeloord, dan was het sneller om een stukje over de A6 te fietsen, dan door het dorp
Maar toen was ik 17
Hier heb ik nooit op de snelweg gefietst“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MFWG klinkt toch niet zo goed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
Zal ik vragen of ze een MAGA pet mee wil meebrengen?
meitsje fryslân wer geweldich![]()
Nou ja, ik papegaai ook maar dingen die ik hier en daar tegenkom.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle Nederlandse debitcards in Amerika geaccepteerd worden. Daarnaast is een credit card veel makkelijker als je een auto huurt (hoewel ik gok dat soul dat niet gaat doen).
Hier is een credit card een stuk veiliger dan een debit card mbt fraude. Een frauduleuze transactie bij een credit card kun je makkelijk terug gedraaid krijgen. Bij een debit card ben je het geld kwijt.
Soms zonder kennis van zaken en klok/klepel en zulks.
Maar ik weet van de optie en ik weet dat er daar haken en ogen aan zitten.
Maar ze kunnen iig kijken of het voor hun een aanvaardbaar alternatief is.![]()
Absoluut, we kunnen ze wel tips geven, maar zelf een beetje onderzoek doen is wel zo verstandig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik papegaai ook maar dingen die ik hier en daar tegenkom.
Maar ze kunnen iig kijken of het voor hun een aanvaardbaar alternatief is.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze gaat voor de eerste keer vliegen en gelijk naar Amerika. Ik vind elke tip fijn dat het goed gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik papegaai ook maar dingen die ik hier en daar tegenkom.
Maar ze kunnen iig kijken of het voor hun een aanvaardbaar alternatief is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lekker ite.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:25 schreef devzero het volgende:
Wat zijn sperciebonen toch lekker
En daarmee, eten
Dobranoc.quote:
San Diego heeft wel een aantal mooie dingen, maar het is ook erg groot en uitgespreid. Met de bus gaan is daar niet echt snel/makkelijk. Heeft ze een huurauto of blijft ze bij iemand met een auto?quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat voor de eerste keer vliegen en gelijk naar Amerika. Ik vind elke tip fijn dat het goed gaat.![]()
A12 bij Gouda, tijdens schooltijd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan in NederlandAls we 's nachts terug fietsen van een concert in Kampen naar Emmeloord, dan was het sneller om een stukje over de A6 te fietsen, dan door het dorp
Maar toen was ik 17
Hier heb ik nooit op de snelweg gefietst
We moesten een brug over en die stond open,
Nou, zei er één, dan gaan we over de snelweg.
Dus wij naar de snelweg, door een braakliggend stuk land.
Ik nog tegenwerpingen maken, ja maar, gevaarlijk, dit dat.
Nee joh. Niks aan. En mijn fiets werd al over de vangrail gezet.
Ja maar, verderop heb je de splitsing Rotterdam. Hoe kom ik op die naar Den Haag?
Dat was 2 banen druk spitsverkeer over.
Ja, nee, ga maar alvast fietsen. Komt goed. We komen zo achter je aan.
Ik fietsen.
Na 100 meter krijg ik toch argwaan en kijk om. Niemand van die gasten meer te zien. Dan voel je jezelf wel in een ezel veranderen.
Gauw omgekeerd en mijn fiets weer over de vangrail geworsteld.
Terug over het veld en gewoon over de brug.
Toen ik ze weer had ingehaald, waren zeceerst verbaasd en moesten toen lachen.
Ik vond er eigenlijk niet zo veel te lachen aan.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eet je dat?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ze heeft daar mensen waar ze samen in een AirB/B gaan en ja met een auto gelukkig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
San Diego heeft wel een aantal mooie dingen, maar het is ook erg groot en uitgespreid. Met de bus gaan is daar niet echt snel/makkelijk. Heeft ze een huurauto of blijft ze bij iemand met een auto?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedenacht in het Pools.quote:
Ben je daar nu?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon een paar blikken Tyskie en je spreekt het vloeiendquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan mag je me ook uitleggen wat dat isquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een paar blikken Tyskie en je spreekt het vloeiendDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb mijn straaljager even laten tanken, kom zo weer naar Leeuwarden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poolse halve liters bierquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan mag je me ook uitleggen wat dat isUw ADH vitamine Worst
Volgens mij probeerde net iemand mijn bovenverdieping te bereiken![]()
Lawaai buiten mijn slaapkamerraam, na flink schelden ineens stil buiten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Navo oefening?quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb mijn straaljager even laten tanken, kom zo weer naar Leeuwarden.
Uw ADH vitamine Worst
Voor weinig.quote:
Je zou daar tot september blijven was de afspraakquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb mijn straaljager even laten tanken, kom zo weer naar Leeuwarden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ken ik niet, smaakt dit?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daar mag ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zou daar tot september blijven was de afspraak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een aantal F35 vliegtuigen gaan actief het luchtruim van Polen beschermen tegen Rusland nu daar de dreiging steeds ernstiger wordt. Die komen oa uit Leeuwarden.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klapt lekker weg kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat het smaakt naar goedkoop bier.Uw ADH vitamine Worst
Ik vind de flesjes al leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klapt lekker weg kan ik je vertellen
Er zit een Poolse winkel in Leeuwarden, zullen ze dit vast wel hebbenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
San Diego heeft wel een aantal mooie dingen, maar het is ook erg groot en uitgespreid. Met de bus gaan is daar niet echt snel/makkelijk. Heeft ze een huurauto of blijft ze bij iemand met een auto?
Openbaar vervoer hubs in/bij de suburbs.
Daar moet je vaak al met de auto om er te komen.
Dan werkt dat 's ochtends en 's avonds een paar uur, om de forensen naar en van hun baan in de stad te brengen.
De rest van de dag is het daar dood.
En dan met de meegenomen fiets, bus, metro of taxi verder naar je bestemming.
En wij maar zeuren als we 5 minuten op een volgende trein moeten wachten.![]()
Hier hebben we PBR wat goedkoop is en ook lekker weg drinkt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klapt lekker weg kan ik je vertellen![]()
![]()
Voorstreek toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zit een Poolse winkel in Leeuwarden, zullen ze dit vast wel hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ze dat niet hebben kunnen ze net zo goed de winkel opdoekenquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zit een Poolse winkel in Leeuwarden, zullen ze dit vast wel hebbenUw ADH vitamine Worst
nee ik ben lego dozen aan het verplaatsen om de katten niet onderdeel te maken van hun eigen jenga spelquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb hier 2 buslijnen vlakbij, maar die gaan maar 1x per uur. Maar het is wel makkelijk om je fiets mee te nemen, dus soms neem ik de bus terug naar huis als het te warm is. De bus is tenslotte gratis voor mijquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ook zoiets.
Openbaar vervoer hubs in/bij de suburbs.
Daar moet je vaak al met de auto om er te komen.
Dan werkt dat 's ochtends en 's avonds een paar uur, om de forensen naar en van hun baan in de stad te brengen.
De rest van de dag is het daar dood.
En dan met de meegenomen fiets, bus, metro of taxi verder naar je bestemming.
En wij maar zeuren als we 5 minuten op een volgende trein moeten wachten.![]()
![]()
Die smaak echt naar niks kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier hebben we PBR wat goedkoop is en ook lekker weg drinkt.
[ [url=https://images.albertsons-media.com/is/image/ABS/189012107-C1N1?$ng-ecom-pdp-mobileUw ADH vitamine Worst
Beter dan Heineken en een hoop ander Nederlands pils.quote:
Poolse collega nam het eens mee uit Polen.
Goed te doen![]()
![]()
Het is goedkoopquote:Op donderdag 17 juli 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die smaak echt naar niks kan ik me herinneren![]()
![]()
Neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had het een keer geprobeerd in Hongkong, verkopen ze volgens mij standaard bij 7/11 maar dan drie keer zo duur, maar vind de lokale pils veel beterquote:Uw ADH vitamine Worst
Nou ja, het zal wel overal anders zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 buslijnen vlakbij, maar die gaan maar 1x per uur. Maar het is wel makkelijk om je fiets mee te nemen, dus soms neem ik de bus terug naar huis als het te warm is. De bus is tenslotte gratis voor mij
Ik weet wat ik zie op JijBuis.
Grote contrasten spreken meer tot de verbeelding dan kleine verschillen.![]()
Schrans?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb op untapd ooit die badge gehaald met die 6 USA bieren
niet echt lekker bierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vlietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
The “All American” badge is one of Untappd’s most deceptive badges; simple at first, but ultimately challenging. The simple lies in the badge’s description: “drink the popular American beers—Coors, Bud, Miller.” The challenge lies in that you must drink seven (7) beers to earn the badge, keeping in mind only three are named in the badge’s instructions—and the name of a fourth is only half given: “drink a special Platinum beer from Bud.” Thus, you are left to deduce exactly what you must drink.
*Lust geen koffie*![]()
Is daar net zoiets als hier de Heineken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze dat niet hebben kunnen ze net zo goed de winkel opdoeken
Maar die zou ik wel drinken.
Heineken krijg je terug. Ook blind.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had geen bier vanavondDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Weet ik niet. Die heb ik al langer niet op.quote:
De laatste was volgens mij nog een Malt ook.
En de kratjes van Heineken waren nog geel, toen ik daar de laatste van gedronken heb.
Toen was ik al over op Dommelsch en mijn laatste pilsje was in oktober vorig jaar, een Hertog Jan.![]()
Daar is Grolsch populair, want zelfde moederbedrijf als Tyskiequote:Op donderdag 17 juli 2025 00:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is daar net zoiets als hier de Heineken.
Maar die zou ik wel drinken.
Heineken krijg je terug. Ook blind.Uw ADH vitamine Worst
Er zullen vast goedkope bieren zijn die ook goed smaken. Maar PBR (en bv Miller lite) vallen daar niet onder. Je gaat geen PBR drinken omdat je een lekker bier wil proeven, dan zijn er 5000000000 betere opties.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het een keer geprobeerd in Hongkong, verkopen ze volgens mij standaard bij 7/11 maar dan drie keer zo duur, maar vind de lokale pils veel beter![]()
Ik had Nobel, een Amelander drankDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klinkt goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die moederbedrijven zijn er ook maar een paar van. 2 of 3 of zo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar is Grolsch populair, want zelfde moederbedrijf als Tyskie
Er zijn niet zo heel veel grote(re) merken die niet onder die paraplu's vallen.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar is Grolsch populair, want zelfde moederbedrijf als Tyskie
Zucht, alweer een explosie hier - in de verte, waar die laatst ook vandaan kwam...?![]()
Edit: of iets met de wegwerkzaamheden of zo. In de buurt.
Al klonk dit echt wel als explosie...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pittig drankje wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als zelfs Heineken daar al hoger aangeschreven staat dan hun eigen pils, weet ik niet meer wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op donderdag 17 juli 2025 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast goedkope bieren zijn die ook goed smaken. Maar PBR (en bv Miller lite) vallen daar niet onder. Je gaat geen PBR drinken omdat je een lekker bier wil proeven, dan zijn er 5000000000 betere opties.
Of zou dat het imago en de marketing zijn?![]()
Bittertje?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Marketing. Want Heineken export is nog smakelozer dan Nederlandse Heineken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als zelfs Heineken daar al hoger aangeschreven staat dan hun eigen pils, weet ik niet meer wat ik me daarbij moet voorstellen
Of zou dat het imago en de marketing zijn?![]()
Ja in die categorie maar drinkt fijn weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo
Duyster zijn vriendenboekje is besteld
ruimte voor 99 vriendjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weinig animo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Juttersbitter van Terschelling heb ik wel gehad vroeger.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja in die categorie maar drinkt fijn weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smaakt bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Juttersbitter van Terschelling heb ik wel gehad vroeger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh echtquote:Op donderdag 17 juli 2025 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Marketing. Want Heineken export is nog smakelozer dan Nederlandse Heineken.
En ik proefde hier al voornamelijk alcohol en bitter.
Nog van hopextract ook, heb ik me laten vertellen.
En een deel rijst, om het licht en doordrinkbaar te houden, zodat je er meer van kan drinken.
Grolsch zou mais gebruiken. Vandaar de wat zoetere smaak.
Moutig en hoppig m'n reet.
Ik brouw in een middag 20 liter lekkerder bier in de keuken.
Of de tuin, bij mooi weer.
Bovengisters.
Ondergisters zoals pils is net een andere tak van sport.![]()
Dat was wel prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij Hessel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komen vast heel leuke mensen op af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maak anders even een topic.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha die heb ik wel gezien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De Groene Weide.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn de eilanders trots op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm. Ik ga eens kijken of mijn bed er nog staat.
'T is niks dat ik met mijn kuur begonnen ben, maar ik word nu wel minder snel moe.
Corticosteroïden. Alsof je op hoog octaan loopt.
Wel lekker, maar de dip komt later.![]()
Ik heb nog nooit een ondergister gebrouwen, daarvoor is het hier gewoon te warm. Ik kan ook maar een paar maanden per jaar brouwenquote:Op donderdag 17 juli 2025 01:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh echt
En ik proefde hier al voornamelijk alcohol en bitter.
Nog van hopextract ook, heb ik me laten vertellen.
En een deel rijst, om het licht en doordrinkbaar te houden, zodat je er meer van kan drinken.
Grolsch zou mais gebruiken. Vandaar de wat zoetere smaak.
Moutig en hoppig m'n reet.
Ik brouw in een middag 20 liter lekkerder bier in de keuken.
Of de tuin, bij mooi weer.
Bovengisters.
Ondergisters zoals pils is net een andere tak van sport.![]()
Sterktequote:Op donderdag 17 juli 2025 01:29 schreef marc0871 het volgende:
Hmm. Ik ga eens kijken of mijn bed er nog staat.
'T is niks dat ik met mijn kuur begonnen ben, maar ik word nu wel minder snel moe.
Corticosteroïden. Alsof je op hoog octaan loopt.
Wel lekker, maar de dip komt later.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou, toch niks bijzonders op P2000. Dan ga ik uit van werkzaamheden hier aan de weg verderop.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sunneklaas ook. op een ander eiland.quote:
Ja daarom. Ik heb daar ook de apparatuur niet meer voor. O.a. een klimaatkast.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ondergister gebrouwen, daarvoor is het hier gewoon te warm. Ik kan ook maar een paar maanden per jaar brouwen
Wij zien pils nu als het gewone bier, maar vroeger waren de wat we nu speciaalbieren noemen de norm.
Pils en ook bockbieren konden voor de koeltechniek alleen in de koude maanden gebrouwen worden en waren daarmee iets 'speciaals'.![]()
Moet kunnen al denk ik na het zien van de documentaire dat veel mannen dat wel misbruikt hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sunneklaas ook. op een ander eiland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel eerlijk Mikey, als ik daar zou wonen deed ik lekker niet mee aan die traditie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet kunnen al denk ik na het zien van de documentaire dat veel mannen dat wel misbruikt hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je er geboren en getogen was wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk Mikey, als ik daar zou wonen deed ik lekker niet mee aan die traditie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso optieven met feestdagen en de daarbij komende verplichtingen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zelfs dan niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je er geboren en getogen was wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verplicht gedoe wel vaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar gaat het dus mis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andy zit met het rompje in de auto.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je schoonvader tevens je oom is vind ik ook problematisch.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Andy zit met alle uitschot in de auto. Wie de fuck is Rompje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andy zit met alle uitschot in de auto. Wie de fuck is Rompje?
R.I.P DTS.![]()
Dat beiden dood zijn is het lastig om dat te verifiëren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat je schoonvader tevens je oom is vind ik ook problematisch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft toch ook wel een naam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bedoel, als je daar was geboren dan was dat niet onwaarschijnlijk geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat beiden dood zijn is het lastig om dat te verifiëren.
Doe wel even je gordel om.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het wordt pas raar als je oom ook je broer isquote:Op donderdag 17 juli 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat je schoonvader tevens je oom is vind ik ook problematisch.![]()
Mooi Volendam.quote:Op donderdag 17 juli 2025 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt pas raar als je oom ook je broer is![]()
![]()
Ja vast wel Jan Roos noemt haar zo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of je zusje!quote:Op donderdag 17 juli 2025 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt pas raar als je oom ook je broer isProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bijna een halve eeuw oud en zit nog steeds in de kast.quote:Op donderdag 17 juli 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vast wel Jan Roos noemt haar zo.
Eva heet ze schijnbaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou je haar doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1387 / +123 / +0 / 4517 / 5108
2. FreshFruit / 838 / +73 / +28 / 1378 / 1818
3. gebrokenglas / 619 / +35 / +0 / 1854 / 2271
4. KillemWieft / 583 / +35 / +6 / 354 / 554
5. Lovely / 390 / +13 / +0 / 1603 / 1843
6. MooieTop6 / 375 / +11 / +0 / 1341 / 1559
7. _UserName_ / 367 / +44 / +0 / 291 / 399
8. mario390 / 325 / +7 / +0 / 587 / 773
9. loveislikeakiss / 323 / +39 / +8 / 1398 / 1592
10. DJMO / 319 / +4 / +0 / 517 / 703
11. Fogel / 296 / +18 / +0 / 825 / 1033
12. marc0871 / 296 / +61 / +13 / 620 / 811
13. Helenattenek / 293 / +14 / +0 / 362 / 455
14. Dr.Mikey / 277 / +16 / +21 / 307 / 426
15. Sally / 262 / +27 / +0 / 232 / 345
16. HappyCharly / 249 / +0 / +0 / 240 / 323
17. MizzezAmy / 243 / +1 / +0 / 1207 / 1414
18. maily / 239 / +1 / +0 / 818 / 944
19. hemarookworst / 220 / +5 / +1 / 693 / 854
20. DeZwabber / 146 / +4 / +0 / 343 / 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zou marretak ook niet doen, dus ik geef die Eva wel gelijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
@:marretak zou je haar doen? Ik niet.![]()
ik val geloof ik op ander typequote:Op donderdag 17 juli 2025 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
@:marretak zou je haar doen? Ik niet.![]()
Ha lekker jij niet in mijn bed is echte en kadoquote:Op donderdag 17 juli 2025 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou marretak ook niet doen, dus ik geef die Eva wel gelijk![]()
nou ja edit ik ken je niet,...![]()
dezequote:Op donderdag 17 juli 2025 02:38 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaagh ben hetero maar val op ander type vrouw, als we het tenminste over dezelfde hebben?
R.I.P DTS.![]()
Als jij en ik hetzelfde plaatje op scherm zien?
ze mist ledematen op de foto die ik zie en ik krijg dan plaatsvervangende fantoompijnen, Ai ai iets voor mij dus,![]()
Andy vroeg of ze kon pijpenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
OkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
PissenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook hier plasbolkje gehad.
Toedels.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SplatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rijden zonder stuurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MuskThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pijpen zonder hoofd,
verlaten op het aanrechtblad,
alsof de wind ooit rook vergat
of een gedachte achterlaat.
Pijpen zonder piel,
een leeg gebaar, een kromme wil,
zin die in zichzelf vervloeit,
een echo van wat nooit bedoelt.![]()
Hier kan @kree vast wel een liedje bij schrijven
Zonder kop, zonder kroon
Pijpen zonder hoofd,
woorden zonder stem,
een mond die slechts herhaalt
wat nooit begonnen is.
Pijpen zonder piemel,
een ritueel in rook,
verlangen zonder vorm
en handen zonder doel.
In deze kamer van gebaren
blijft alleen de adem echt—
een leegte die zich spiegelt
in alles wat er niet meer hecht.![]()
Whiskey lullabyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen leute.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er werd mij slaap beloofd door AI. Niet gelukt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hello Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de naam van Jezus.![]()
![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stoma.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me wel lastig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Plaats in Drenthe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.wat is deze?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik niks aan doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit niet in dat spel mijn beste . Ik ben FF.quote:Op donderdag 17 juli 2025 04:37 schreef Helenattenek het volgende:
Gun hem geen gay ass green shells dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: