SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De kindjes in Afrika hebben honger en hier wordt er geklaagd over gratis etenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
True
Maar Dotteke zei; 2x smullen.
Mario zei; niet alles.
Ik dacht misschien vivndt hij niet alles even lekker?![]()
Dat kunnen we, omdat er hier geen honger is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
De kindjes in Afrika hebben honger en hier wordt er geklaagd over gratis etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag toch hopen dat niet iedereen bij een rouwmaaltijd, dat soort kippenpoten loopt aan te raken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet jij hoelang het er al heeft gelegen en wie er met zijn handen aan heeft gezeten?
Ik pas![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kunnen we, omdat er hier geen honger is.Ik wilde even een cliché opmerking er in gooien. Gewoon omdat het soms kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaan ze dood van de honger.
Hier gaan ze zitten eten omdat er iemand dood is.
Rare jongens, die mensen.![]()
Die cake sla ik meestal wel over.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:35 schreef marc0871 het volgende:
Daar gaan ze dood van de honger.
Hier gaan ze zitten eten omdat er iemand dood is.
Rare jongens, die mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs bij de super zijn die vaak nog beter, ja.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die cake sla ik meestal wel over.![]()
Festival gaat door. bron de Telegraaf
BOOM - Het hoofdpodium van het internationaal bekende dancefestival Tomorrowland in Boom bij Antwerpen is volledig afgebrand. Op beelden op sociale media is te zien dat alleen nog het zwartgeblakerde geraamte over is van het gigantische podium, dat elk jaar het paradepaardje is van het evenement. Ondanks de brand maakt de organisatie bekend dat het festival doorgaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is wel een deprimerende gedachte, dat mensen koffie gaan drinken en cake gaan eten als je net dood bent gegaan. Vieze cake en vieze koffie waarschijnlijk![]()
Ik sla cake over, ongeacht de gelegenheidquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die cake sla ik meestal wel over.![]()
Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Festival gaat door. bron de Telegraaf
BOOM - Het hoofdpodium van het internationaal bekende dancefestival Tomorrowland in Boom bij Antwerpen is volledig afgebrand. Op beelden op sociale media is te zien dat alleen nog het zwartgeblakerde geraamte over is van het gigantische podium, dat elk jaar het paradepaardje is van het evenement. Ondanks de brand maakt de organisatie bekend dat het festival doorgaat.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
gewoon een goed crematorium kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef devzero het volgende:
Dat is wel een deprimerende gedachte, dat mensen koffie gaan drinken en cake gaan eten als je net dood bent gegaan. Vieze cake en vieze koffie waarschijnlijk
dan is er niks aan de hand
de kans op vieze cake is niet meer zo grootThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En zo komen we weer terug bij Tomorrowlandquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een goed crematorium kiezen
dan is er niks aan de hand
de kans op vieze cake is niet meer zo groot![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo komen we weer terug bij Tomorrowland![]()
Water. Maar ga zo wel ff een leffe blond drinken om het te kunnen verwerkenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Water. Maar ga zo wel ff een leffe blond drinken om het te kunnen verwerken![]()
![]()
van wie heb je verloren
met je strategisch inzichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van een 11 jarigequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
van wie heb je verloren
met je strategisch inzicht![]()
Maaaargoed. Ik heb nu City skylines maar even gestart met mijn strategische inzicht. Wil iemand een straat naar zich vernoemd hebben?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ook niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van een 11 jarige![]()
Maaaargoed. Ik heb nu City skylines maar even gestart met mijn strategische inzicht. Wil iemand een straat naar zich vernoemd hebben?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Water is pas lekker als het bij de brouwer is geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Water. Maar ga zo wel ff een leffe blond drinken om het te kunnen verwerken
Leffe Blond vind ik maar zo,zo.
Niks mis mee, maar meh.
Tripel daarentegen![]()
![]()
![]()
Ohja ik was bezig met vloerkleed uitzoekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb de kaart variant (Gin Rummy) wel eens gespeeld met iemand die totaal stoned was. En die gozer versloeg me 4 van de 5 potjesquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van een 11 jarige![]()
Maaaargoed. Ik heb nu City skylines maar even gestart met mijn strategische inzicht. Wil iemand een straat naar zich vernoemd hebben?![]()
![]()
Ze zullen de andere podiums wel gaan gebruiken neem ik aanquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het er vrijdag uitzietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke dat wil ik best doenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je me even een paar minuten niet bolkt...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Yesquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De weg naar de top gaat over liken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee. Daar moet ik er nog wel een paar naar de volgende.quote:
Zaten er daarstraks een goeie 100 tussen.
@greybones is al lekker aan het helpen geweest in het topic daarvoor![]()
wel veel DTS-ers jaquote:
maar heel FOK doet meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh oké en daar is een apart topic over? Of lijst?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel veel DTS-ers ja
maar heel FOK doet meeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oh oké en daar is een apart topic over? Of lijst?
neequote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vandaar dat iedereen elkaar hier liked
volgens mij doet LILAK dat met dezwabber
verder nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooistquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef marc0871 het volgende:
Oh. Het waren en 50.
Een paar kort op elkaar en ik ben er nog 2 gestegen.
Nu 258
In CUL Wat eten en drinken we vandaag, was een tijdje geleden ook iedereen iedereen aan het liken. Zeker als je een plaatje van je eigen kookkunsten postte.quote:![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vandaar dat iedereen elkaar hier likedIs dat het? Ik dacht dat mensen mijn posts leuk vonden
![]()
![]()
ik like vooral als ik het een leuke post vindquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In CUL Wat eten en drinken we vandaag, was een tijdje geleden ook iedereen iedereen aan het liken. Zeker als je een plaatje van je eigen kookkunsten postte.
of voor jou omdat je het leuk vindt om hoger op de lijst te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij krijgt likesquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]Is dat het? Ik dacht dat mensen mijn posts leuk vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij krijgt likes
Ik begrijp er ook niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* DJMO kotst
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je ziet een feyenoorder?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
kan beterquote:
kan slechter
en met u meneer Koen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna een golIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neuh. Ik walg van de TT.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En dan ook nog eens een @MizzezAmy die heel geniepig een post van mij een like geeft als stille schop onder mijn virtuele kont
Wat een vrouw is het toch![]()
![]()
Ik ben mijn fles cola kwijt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk eens in de vuilniszakquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
helpt het?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:24 schreef devzero het volgende:
En dan ook nog eens een @:mizzezamy die heel geniepig een post van mij een like geeft als stille schop onder mijn virtuele kont
Wat een vrouw is het tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stond alweer in de koelkast
LIEVBOLKquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou ja, leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik like vooral als ik het een leuke post vind
of voor jou omdat je het leuk vindt om hoger op de lijst te komen
Het is nou niet dat ik het speciaal doe om te stijgen in die lijst.
Ja, nu even.
Ik plaats een, wat ik vind, grappige of gevatte reactie.
Als ik er een like voor krijg is dat meegenomen.
En ja; dat geeft toch een kick.
Die lijst had ik al een week niet aangekeken en een paar weken geleden moest ik nog vragen waar die stond![]()
![]()
Stiekeme likequote:Op woensdag 16 juli 2025 21:24 schreef devzero het volgende:
En dan ook nog eens een @:mizzezamy die heel geniepig een post van mij een like geeft als stille schop onder mijn virtuele kont
Wat een vrouw is het toch
Ik zou andere beeldspraak gebruiken, maar daarvoor is het nog te vroeg op de avond
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Ik vind gebolkt worden lekker
Oeh lekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zit in een vergadering te luisteren naar een aantal mensen die te lopen klagen over software die kennelijk niet doet wat het moet doen. En ik probeer hard om niet te gaan lachen, want het excuss wat ik nu hoor is dat de software die ze eigenlijk wilden kopen, te duur wasquote:![]()
Dus nee, die schop werkt (nog) niet![]()
Klinkt als een standaard klantquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit in een vergadering te luisteren naar een aantal mensen die te lopen klagen over software die kennelijk niet doet wat het moet doen. En ik probeer hard om niet te gaan lachen, want het excuss wat ik nu hoor is dat de software die ze eigenlijk wilden kopen, te duur was![]()
Dus nee, die schop werkt (nog) nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelf software bouwenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit in een vergadering te luisteren naar een aantal mensen die te lopen klagen over software die kennelijk niet doet wat het moet doen. En ik probeer hard om niet te gaan lachen, want het excuss wat ik nu hoor is dat de software die ze eigenlijk wilden kopen, te duur was![]()
Dus nee, die schop werkt (nog) niet
Genieten, iedere keer weerquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net zoals over je heen gaan in de lijst
Mijn inspiratie is momenteel even weg. Ik zit nog 14 tijdzones verwijderd van Floridaquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiekeme like
Ik zou andere beeldspraak gebruiken, maar daarvoor is het nog te vroeg op de avond![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1385 / +131 / +121 / 4510 / 5101
2. FreshFruit / 809 / +103 / +72 / 1356 / 1779
3. gebrokenglas / 618 / +40 / +34 / 1833 / 2246
4. KillemWieft / 577 / +8 / +35 / 351 / 547
5. Lovely / 390 / +48 / +13 / 1594 / 1834
6. MooieTop6 / 373 / +6 / +9 / 1317 / 1534
7. _UserName_ / 367 / +3 / +44 / 291 / 399
8. mario390 / 323 / +43 / +5 / 584 / 770
9. DJMO / 319 / +6 / +4 / 517 / 703
10. loveislikeakiss / 299 / +0 / +23 / 1363 / 1547
11. Fogel / 296 / +8 / +18 / 824 / 1032
12. Helenattenek / 293 / +5 / +14 / 362 / 455
13. Sally / 262 / +17 / +27 / 226 / 336
14. marc0871 / 261 / +45 / +39 / 552 / 729
15. Dr.Mikey / 256 / +25 / +16 / 298 / 405
16. HappyCharly / 249 / +27 / +0 / 240 / 323
17. MizzezAmy / 243 / +7 / +1 / 1191 / 1398
18. maily / 239 / +0 / +1 / 818 / 944
19. hemarookworst / 219 / +22 / +5 / 681 / 841
20. DeZwabber / 146 / +0 / +4 / 343 / 415SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Had ik deze al gepost, Australie
Op dit pad ook nog ergens een wombat tegen gekomen, grappige beestjes![]()
![]()
Mhm.... Noord Queensland?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit pad ook nog ergens een wombat tegen gekomen, grappige beestjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit zijn leidinggevende van andere groepen en ze wilden een PAM (Privileged Access Management) pakket kopen. Maar kennelijk is het pakket wat ze nu hebben gekocht, te beperkt en niet erg goed voor servers.quote:![]()
Scheelt maar een paar kmquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit was in Victoria, in de buurt van MelbourneIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die zien er idd wel schattig uit..quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit pad ook nog ergens een wombat tegen gekomen, grappige beestjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In totaal heb ik iets van 3200 km gereden, en dat was maar een klein puntje van Australia (Victoria en NSW)quote:![]()
Hoelang ben je daar geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
In totaal heb ik iets van 3200 km gereden, en dat was maar een klein puntje van Australia (Victoria en NSW)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen stonden er borden aan het begin van het pad dat ze vol zitten met parasieten en dat je ze vooral niet moest gaan aaienquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]Is dat het? Ik dacht dat mensen mijn posts leuk vonden
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
De kangaroes die wij zagen waren niet erg groot. Wel erg schattigquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel met rust laten.
Ook de Koala's.
En zeker de Reuzenkangaroos.![]()
![]()
Mooi hoor, Blue Mountains toevallig?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
2.5 week. Veel gewandeld, bossen en bergen. Maar ook in Melbourne en SydneyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jetlag?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn inspiratie is momenteel even weg. Ik zit nog 14 tijdzones verwijderd van Florida
Misschien komt je inspiratie nog!
Oh, denk dat ze ook niet snel geaaid willen wordenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen stonden er borden aan het begin van het pad dat ze vol zitten met parasieten en dat je ze vooral niet moest gaan aaien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, daar ook geweest. Erg mooi!quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooi hoor, Blue Mountains toevallig?![]()
Die gebruiken je als boksbalquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel met rust laten.
Ook de Koala's.
En zeker de Reuzenkangaroos.
Waren vast smoesjes zodat ze met rust gelaten wordenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen stonden er borden aan het begin van het pad dat ze vol zitten met parasieten en dat je ze vooral niet moest gaan aaienIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mocht ik ze ooit tegenkomen, was ik ook niet van plan om ze aaienquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel met rust laten.
Ook de Koala's.
En zeker de Reuzenkangaroos.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had daar een lokale gids, prachtig hoe ze het verhaal van de 3 zusters verteldequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je ook nog wat van de outback mee kunnen pakken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou je naar Australië of nieuw Zeeland willen ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mocht ik ze ooit tegenkomen, was ik ook niet van plan om ze aaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Walabies.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De kangaroes die wij zagen waren niet erg groot. Wel erg schattig
Deze zijn wat minder schattig
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video![]()
Hier in het park zitten albino Walibi’squote:Op woensdag 16 juli 2025 21:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Walabies.
Deze zijn wat minder schattig
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mja. Die borden waar ze in meerdere talen vertelden dat je in de auto moest blijven zitten, met de raampjes dicht, stonden hier waarschijnlijk ook voor de dieren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waren vast smoesjes zodat ze met rust gelaten worden
Bekijk deze YouTube-video![]()
Beekje bergen ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Die borden waar ze in meerdere talen vertelden dat je in de auto moest blijven zitten, met de raampjes dicht, stonden hier waarschijnlijk ook voor de dieren.
Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik iets belangrijks gemist tijdens mijn stralende afwezigheid behalve snoeiharde bolkjes?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heul veulquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik iets belangrijks gemist tijdens mijn stralende afwezigheid behalve snoeiharde bolkjes?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, de mainstage van Tomorrowland is afgebrand.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik iets belangrijks gemist tijdens mijn stralende afwezigheid behalve snoeiharde bolkjes?How can I make this topic about me?![]()
Die hebben we alleen van een afstand gezien. Heb je de 12 apostels ook nog gezien (aan de kust bij de great ocean road)?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had daar een lokale gids, prachtig hoe ze het verhaal van de 3 zusters vertelde![]()
Yep, die hebben we helemaal gereden. Was wel kloteweer toenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Die hebben we alleen van een afstand gezien. Heb je de 12 apostels ook nog gezien (aan de kust bij de great ocean road)?
Dat had ik nog meegekregen via een pushberichtquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de mainstage van Tomorrowland is afgebrand.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet echt. We reden van het Grampians gebergte/park via Canberra naar Sydney en een gedeelte was lokale wegen door wat kaler landschap, maar echt de outback was het niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Heb je ook nog wat van de outback mee kunnen pakken?![]()
Ja likesquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik iets belangrijks gemist tijdens mijn stralende afwezigheid behalve snoeiharde bolkjes?
Dan heb je een goede reden om nog een keer te gaan! Die nachten in de outback zijn zo mooi, je kunt dan echt miljarden sterren zien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet echt. We reden van het Grampians gebergte/park via Canberra naar Sydney en een gedeelte was lokale wegen door wat kaler landschap, maar echt de outback was het niet.
En omver gelopen worden door wilde kangoeroes 's nachts als je uit je tentje kruipt om naar de wc te gaan
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word geDotBolktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Leclerc is niks voor jouquote:![]()
Dat is zo'n flikkertje die met 350km/u rondjes rijd en als die met 50g plus een muur in knalt gewoon uitstapt en weg loopt alsof er niks aan de hand is.
Jij hebt een echte ubermannelijke man nodig die achter een bal aan rent en bij een klein schouder duwtje krijsend op de grasmat gaat liggen schreeuwen dat hij dood gaat
Hier lopen witte pauwen rondquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier in het park zitten albino Walibi’s![]()
![]()
Jawel, maar gebeurd toch nooitquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou je naar Australië of nieuw Zeeland willen ?
Ik zou zeker nog wel eens terug willen gaan, bv naar queensland. Maar eerst nog Thailand of Vietnam. Alleen weet ik niet of mijn dochter dan nog mee wilquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan heb je een goede reden om nog een keer te gaan! Die nachten in de outback zijn zo mooi, je kunt dan echt miljarden sterren zien.
En omver gelopen worden door wilde kangoeroes 's nachts als je uit je tentje kruipt om naar de wc te gaan![]()
![]()
Je kan nog altijd naar de Nooitgedacht, dan hoef je enkel naar Gelderland te rijdenquote:
De eerste paar keren dat ik kaketoe of papagaaien zag was ik ook onder de indruk. Maar na de 450stige keer was het toch minder fantastischquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier lopen witte pauwen rond
[ afbeelding ]![]()
Kom maar op danquote:![]()
Lust je rauw![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Daar wil ik ook een keertje heen, maar eerst weer naar Indonesïequote:Op woensdag 16 juli 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zeker nog wel eens terug willen gaan, bv naar queensland. Maar eerst nog Thailand of Vietnam. Alleen weet ik niet of mijn dochter dan nog mee wil
Queensland vond ik ook mooi, ik kon helaas niet verder naar het noorden want ik had geen 4x4-auto, maar een oude Ford Falcon met 380k op de teller (toen ging de teller kapot).
Qua natuur vond ik het zuidereiland van Nieuw-zeeland mooier, maar qua sfeer is Australië ongeëvenaardIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is dat in je tuin?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier lopen witte pauwen rond
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leclerc is niks voor jou![]()
Dat is zo'n flikkertje die met 350km/u rondjes rijd en als die met 50g plus een muur in knalt gewoon uitstapt en weg loopt alsof er niks aan de hand is.
Jij hebt een echte ubermannelijke man nodig die achter een bal aan rent en bij een klein schouder duwtje krijsend op de grasmat gaat liggen schreeuwen dat hij dood gaat
Er zijn gewoon te veel leuke dingen in de wereld en we hebben helaas te weinig tijdquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een keertje heen, maar eerst weer naar Indonesïe
Queensland vond ik ook mooi, ik kon helaas niet verder naar het noorden want ik had geen 4x4-auto, maar een oude Ford Falcon met 380k op de teller (toen ging de teller kapot).
Qua natuur vond ik het zuidereiland van Nieuw-zeeland mooier, maar qua sfeer is Australië ongeëvenaard![]()
![]()
Had ik met varanen toen ik in Indonesië was. Eerste keer was ik onder de indruk maar na een maand had ik er al 100 gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste paar keren dat ik kaketoe of papagaaien zag was ik ook onder de indruk. Maar na de 450stige keer was het toch minder fantastischOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is ook wat dichterbij iddquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar de Nooitgedacht, dan hoef je enkel naar Gelderland te rijden
Ze lopen hier met koppels tot wel 15 over het veld en de chalets heen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste paar keren dat ik kaketoe of papagaaien zag was ik ook onder de indruk. Maar na de 450stige keer was het toch minder fantastisch
Laatst kwam een moeder haar 3 kindjes, nog nat uit het ei, laten zien.
De volgende dag kwam ze weer langs en waren ze al lekker opgedroogd.
Over schattig gesproken![]()
Jij?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon gaan met iemand die er al eens is geweest
Dat doe ik regelmatig, gewoon ff de sfeer proeven van één of andere stad in een godverlaten oordquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Af en toe op streetview vakantie gaan danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze player he, smoothquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedachtMaar wel goed plan
Voor de gemiddelde zolderkamer autistische FOK!ker is dat al eng genoegquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Af en toe op streetview vakantie gaan dan
Ben jij de reisgidsquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedachtMaar wel goed plan
Nu heb ik Mauro Picotto - Komodo in mijn hoofdquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik met varanen toen ik in Indonesië was. Eerste keer was ik onder de indruk maar na een maand had ik er al 100 gezien.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bespaart wel veel geldquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Af en toe op streetview vakantie gaan dan
En bedankt weer, nu heb ik dat liedje de rest van de avond ook in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik Mauro Picotto - Komodo in mijn hoofd
jupquote:
en de tuin zit aan de kant van de slaapkamer
dus ik ga maar gewoon een paar uurtjes nog niet naar bed want raam kan ook niet echt dicht nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kun je niet gewoon aanschuiven?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup
dus ik ga maar gewoon een paar uurtjes nog niet naar bed want raam kan ook niet echt dicht nuOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leeeeuukquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup
dus ik ga maar gewoon een paar uurtjes nog niet naar bed want raam kan ook niet echt dicht nu![]()
![]()
![]()
Heerlijk, die lucht van verbrand vlees in je slaapkamer...quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup
dus ik ga maar gewoon een paar uurtjes nog niet naar bed want raam kan ook niet echt dicht nuHow can I make this topic about me?![]()
En ik nu ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu heb ik Mauro Picotto - Komodo in mijn hoofd![]()
moet ik me aankleden enzoquote:
en ze doen niet aan speklappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkere spiesjesquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet ik me aankleden enzo
en ze doen niet aan speklappen
How can I make this topic about me?![]()
en de gezellige gesprekkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk, die lucht van verbrand vlees in je slaapkamer...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag ik een regenboogeenhoorn?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig. Een sticker voor de moeite![]()
Zal ik jou eens op je spek klappenquote:
oh da mag niequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op je spek klappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stiekem lusten we @MizzezAmy wel rauwquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb liever een stukje kip dan en speklap.![]()
![]()
![]()
Hi Ha Hé, een stukje kip satéquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb liever een stukje kip dan en speklap.
kip van de bbq vind ik minderquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb liever een stukje kip dan en speklap.
liever van een mooi spit
of uit de pan
als het van de bbq is, dan komt er satesaus bijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hamtaro meets Sailor Moon of zoquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Die was niet meer in voorraad, maar ik heb wel een hamster voor je
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem lusten we @:mizzezamy wel rauw![]()
Oh ze leest niet mee he?
How can I make this topic about me?![]()
ik heb al 3 dagen zin in fanta
misschien maar eens op het boodschappenlijstje zettneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga maar eens mijn lieflijke muis gezeldschap houden op de bank en van haar lieflijk onsamenhangend gejank en heerlijke ruften genieten![]()
Neukse!quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn lieflijke muis gezeldschap houden op de bank en van haar lieflijk onsamenhangend gejank en heerlijke ruften genieten
Kom maar op!quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem lusten we @:mizzezamy wel rauw![]()
ik lees heel zachtjesquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Oh ze leest niet mee he?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Beest bleef gewoon de hele tijd zo zitten toen we langs liepen.dat doen wombats
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kip van de bbq vind ik minder
liever van een mooi spit
of uit de pan
als het van de bbq is, dan komt er satesaus bij![]()
![]()
ik heb ergens in de zomer ook altijd een Aquarius momentquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben helemaal in de cassis momenteel.
Een glas cassis met ijsklontjes.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja lekkahquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms is dat best lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben helemaal in de cassis momenteel.
Een glas cassis met ijsklontjes.
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:19 schreef marc0871 het volgende:
Deze waren dan van een paninigrill, maar met zelfgemaakte pindasaus.
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik hierquote:
heb jij fanta voor mij?
kunnen we ruilenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* gebrokenglas pakt stiekem een stokquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:23 schreef marc0871 het volgende:
En hier wat meer in shashlik style
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Je kunt nooit teveel ui hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij mag datquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt stiekem een stok![]()
![]()
Met een abo toch 100x100 en opgaand?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, 60x60 pixels is toch wel het maximum![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met een abo toch 100x100 en opgaand?quote:Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)![]()
Slaap lekker. Hopelijk slaap je beter dan vannachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wil ik ook wel maar dan moet ik uitvogelen hoe dat werkt en dan is moeitequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dat is handig voor een animated gif.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die ja 🤜quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik ook wel maar dan moet ik uitvogelen hoe dat werkt en dan is moeite![]()
en er zijn vast wel slaafjes voor te vinden maar die vinden is nog steeds moeiteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ikke wil alles zelluf doen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
en er zijn vast wel slaafjes voor te vinden maar die vinden is nog steeds moeite
Hulp vragen is weleens moeilijk.
Kwam er nu niet meer onderuit![]()
Moet je meteen overal met de billen bloot.![]()
Hulp vragen is niet erg.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ikke wil alles zelluf doen.
Hulp vragen is weleens moeilijk.
Kwam er nu niet meer onderuit![]()
Moet je meteen overal met de billen bloot.How can I make this topic about me?![]()
https://ezgif.com/cropquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik ook wel maar dan moet ik uitvogelen hoe dat werkt en dan is moeite
Helemaal niet moeilijk.
Alleen bleef er weinig glitter over![]()
![]()
er zijn voor alles slaafjes te vindenquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
slaafjes? voor het maken van een gifje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar 60x60 is niet veel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
https://ezgif.com/crop
Helemaal niet moeilijk.
Alleen bleef er weinig glitter over
[ afbeelding ]How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: