Met duiders zoals antisemiet Aboutaleb, Irangezant Erdbrink, VI dolkensteker Verlindequote:RTL Tonight is een Nederlands praatprogramma dat vanaf 31 augustus 2025 iedere zondag- tot en met vrijdagavond zal worden uitgezonden op RTL 4.
quote:Tussen de vaste duiders van RTL Tonight zit niemand met een politieke voorkeur die rechts is van de VVD. Terwijl er wel een aantal uitgesproken linkse mensen tussen zitten, Aboutaleb en Van Teutem bijvoorbeeld. De voorkeuren van Peter v.d. Vorst schijnen door in de programmering.
Wat is kloekerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Victor Vlam zegt kloekere dingen dan Van de Gijp moet ik zeggen...met zijn zwaarmoedig gelul...
Naja, wel leuk voor haar toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Willen we meer of minder duiding? @:rambodirk @:nober
Zondag gaat dit los met Renze.
Als Belleman weer eens aanschuift na een interessante zaak dan wil ik nog wel een keer terug gaan kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Willen we meer of minder duiding? @:rambodirk @:nober
Zondag gaat dit los met Renze.
Het is ook niks. En dan vliegen ze Sander Schimmelstront ook soms in als duider.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:22 schreef Dutch_view het volgende:
Op X wordt het programma massaal met de grond gelijk gemaakt.
Dat is niet echt representatief. Maar ik moet de rol van het publiek in de studio nog ontdekken. Nu komt het wel heel erg over als 'de parochie' spreekt. En zeker met vaste gasten weet je na een tijdje wel wat ze gaan zeggen over onderwerpen dus alle spontaniteit is weg. Maar er zullen ook nog wel eens spontane gasten aanschuiven en ongetwijfeld Tina en Angela..quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:22 schreef Dutch_view het volgende:
Op X wordt het programma massaal met de grond gelijk gemaakt.
Die komt waarschijnlijk gewoon oo dagen dat ie al in Nederland is voor andere werkzaamheden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is ook niks. En dan vliegen ze Sander Schimmelstront ook soms in als duider.
Over dit programma is sowieso te lang nagedacht.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Voelt allemaal te veel voorgeproduceerd dit. Als er geen nieuw talkshow was geweest leefde ze denk ik nog in anonimiteit hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |