SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Leuk bordspel ook.quote:
Ja, tenminste van waar ik de klik hoorde...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je aan alle deurtjes gerammeld?
je moet wat op die amerikaanse sitesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DL-FXF6NHxw/
Ik moest best wel hard lachen om die eendjes bij die topless dame
waait t zo hard daar?quote:
@Nattekatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Morgen regen dus ik voorspel een vervelende kat morgen.
Ik ben wel benieuwd wat voor buren ik straks ga krijgen..quote:
nee maar het waren twee openslaande ramenquote:
hopelijk gewoon prima of zelfs leuke buren!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor buren ik straks ga krijgen..
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer echt buren heb...
Ik tel die flat op 12 hoog even niet mee, want daar waren mijn buren ook begeleid wonen bewoners.
Ja okee ik had ook contact met andere flatbewoners die gewoon regulier huurden, maar dat is toch anders...
hij had dat eerste raam nog steeds niet gefixt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar het waren twee openslaande ramen
als er eentje af waait dan bundelt die ander er een beetje los naast![]()
Ik zag wel mannen tepels.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DL-FXF6NHxw/
Ik moest best wel hard lachen om die eendjes bij die topless dame
Ik ga er van uit dat ie dat uberhaupt niet heeft gemeldquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had dat eerste raam nog steeds niet gefixt?
Mij hoor je niet klagen over een dag die mijn huidige missie om de warmte uit huis te krijgen een steuntje in de rug geeft.quote:
rare jongens die romeinenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ie dat uberhaupt niet heeft gemeld![]()
en ergens snap ik dat wel want dit is het zoveelste raam dat daar sneuvelt dit jaar maar ja, wat zn bedoeling wel was weet ik ook niet
Asterix & Obelixquote:
Ja. blijkbaar mag dat wel van de Amerikanen...quote:
Dat geldt eigenlijk voor alles in het leefquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo kost klussen altijd zoveel meer tijd dan je denkt
Behalve vakanties, die zijn altijd veel te snel weer voorbijquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor alles in het leef
dat is de compensatie voor de grootte van dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
De grootte van welke dingen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is de compensatie voor de grootte van dingen
en koken/bakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
formaat auto, formaat gevangen vissen... etcquote:
tijd gaat te snel, taken duren te langquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve vakanties, die zijn altijd veel te snel weer voorbij
de aftakeling begint nu al?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Heee maar de beurt en apk voor mijn auto was maar 444 ekkies!!! @:ltvdk![]()
Bij mij was het 683 euro en ze hebben ook nog het glas van de toerenteller geslooptquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Heee maar de beurt en apk voor mijn auto was maar 444 ekkies!!! @:ltvdk![]()
Maar ik mis nog een beetje de connectie tussen klussen en tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
formaat auto, formaat gevangen vissen... etc
oh wacht, dit had ik al verteld en toen zei jij dat de jouwe nog niet klaar wasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het 683 euro en ze hebben ook nog het glas van de toerenteller gesloopt
Dat kreeg je er gratis bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het 683 euro en ze hebben ook nog het glas van de toerenteller gesloopt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Heb ik vanmiddag al over lopen klagen hierquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht, dit had ik al verteld en toen zei jij dat de jouwe nog niet klaar was![]()
en huh, nou echt goed zeg die eigen merkgarages![]()
quote:
mannen zien alle dingen groot... dus compenseren ze het met dat ze denken heel snel te kunnen klussenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik mis nog een beetje de connectie tussen klussen en tijd
Een wasbeurt of een tank benzine waren leukere gratis presentjes geweestquote:
Weer eens wat anders dan geblafquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat er iemand in de wijk lekker aan het timmeren is nu op dit tijdstip.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al over lopen klagen hier
[..]!!! vergoeding + traumaverwerking op zn minst
Baby darling doll face honey
Fiksen ze dat niet voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al over lopen klagen hier
[..]
Ja, dat werd vanmiddag en begin van de avond al gedaan.quote:
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een wasbeurt of een tank benzine waren leukere gratis presentjes geweest
Ja, maar gewoon slecht dat ze het uberhaupt hebben geslooptquote:
Misschien dat er wel iemand morgenochtend om 7 uur de heggen wil gaan snoeien?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat werd vanmiddag en begin van de avond al gedaan.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon slecht dat ze het uberhaupt hebben gesloopt
Dat is prima. Dan ben ik al wakker.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat er wel iemand morgenochtend om 7 uur de heggen wil gaan snoeien?
Ja snap ik als die zo'n herrie gaat makenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is prima. Dan ben ik al wakker.
Logeerkonijn was helemaal natquote:Op woensdag 16 juli 2025 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker weer voor de tuin vandaag.
had je geen goede schuilplek voor hem?quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn was helemaal nat
We moesten improviseren omdat de kooi niet meekon. Er ligt een kartonnen doos in en een tafel waaronder hij kan schuilen. Alleen de tafel lekt zagen we. Dat lossen we vanmiddag op. Arm nijntjequote:Op woensdag 16 juli 2025 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
had je geen goede schuilplek voor hem?
Wrapperquote:
Centrifuge een optie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkonijn was helemaal nat
quote:
Nou zegquote:
Dat beter jaquote:
Even in de gaten houden dat ie niet begint te niesen of te reutelen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat beter ja
Konijntje in de centrifuge, dat is zielig
Gaan we ook op letten idd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in de gaten houden dat ie niet begint te niesen of te reutelen.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moesten improviseren omdat de kooi niet meekon. Er ligt een kartonnen doos in en een tafel waaronder hij kan schuilen. Alleen de tafel lekt zagen we. Dat lossen we vanmiddag op. Arm nijntje
Ene moment regen dan opeens weer zonnig. Volgend moment weer regen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Voor een regenachtige dag is het wel bijzonder blauw in de lucht.
Hier is het gewoon grijs hoorquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Voor een regenachtige dag is het wel bijzonder blauw in de lucht.
Auwquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Gister hebben ze de voegen bij de overbuurman geslepen. Vandaag gaan ze alles schoonspuiten. En ze gingen eerst even bij iedereen aanbellen zodat de auto's niet onder het stof zouden komen.
Super netjes natuurlijk!
Alleen jammer dat ze bij mij ook aanbelden voor de auto die niet van mij is
Maar kun je die wel eventjes aan de kant zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Gister hebben ze de voegen bij de overbuurman geslepen. Vandaag gaan ze alles schoonspuiten. En ze gingen eerst even bij iedereen aanbellen zodat de auto's niet onder het stof zouden komen.
Super netjes natuurlijk!
was het een canta dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Super netjes natuurlijk!
quote:
Natuurlijk, momentje. Ff inbrekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je die wel eventjes aan de kant zetten?
Het was een donkere autoquote:
Sow.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, momentje. Ff inbreken
[..]
Het was een donkere auto
Niet stiekem rondjes er mee gaan scheuren hequote:
Essie aan het joyridenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet stiekem rondjes er mee gaan scheuren he
In een flat wonen waar de bel zo achterlijk laag volume heeft dat je hem in de slaapkamer bijna niet hoort als de deuren dicht zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef essnhills het volgende:
Super netjes natuurlijk!
FOK!kers doen de deur toch niet openquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een flat wonen waar de bel zo achterlijk laag volume heeft dat je hem in de slaapkamer bijna niet hoort als de deuren dicht zijn
Alleen voor de pizzabezorgersquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
FOK!kers doen de deur toch niet open
ik kan de bel er gewoon uittrekkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een flat wonen waar de bel zo achterlijk laag volume heeft dat je hem in de slaapkamer bijna niet hoort als de deuren dicht zijn
Al die koude pizza'squote:
Maar die volg je met de tracker zodat je de deur kunt open doen voordat die kan aanbellenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen voor de pizzabezorgers
Geen echte Fokker jijquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
slechts 1x pizza laten bezorgen.. verder halen of zelf maken
bradgegod @Amaquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen voor de pizzabezorgers
quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
afrekening stookkosten gekregen..
ik krijg geld terug
quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
ik krijg geld terug
hier is het letterlijk een stekkertje los pluggenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Denk dat ie dan alleen ook nooit meer aan gaat.
volgende winter is ook mn balkon kant geisoleerd.. dus maak ik als het goed is sowieso minder stookkostenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er nog vele winters als deze mogen volgen.
Sowieso is pizza teringduur tegenwoordigquote:
dominos 50 cent bij afhalen ofzo tochquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is pizza teringduur tegenwoordig
quote:
Probleem opgelost!quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
ik krijg geld terug
Domino's kan ik sowieso alleen maar ophalen omdat die hier niet in het dorp bezorgen, de lokale pizzatentjes betaal je al 15-20 euro voor een pizzaquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dominos 50 cent bij afhalen ofzo toch
niet te bikken maar toch
quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Domino's kan ik sowieso alleen maar ophalen omdat die hier niet in het dorp bezorgen, de lokale pizzatentjes betaal je al 15-20 euro voor een pizza
Ja een van die lokale tentjes had een paar jaar terug nog zo'n actie dat op een woensdag alle pizza's iets van 7,50 waren maar dat hebben ze niet meer geloof ik. Sowieso al jaren geleden dat ik pizza heb laten bezorgen eigenlijk, ik eet eigenlijk alleen op vakantie pizza en soms maak ik er zelf eentje thuisquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
hier heb ik 2 medium pizza's voor 16 euro ofzo (bij een lokaal pizza tentje, niet een dominio's ofzo)
die prijs is ook alleen bij afhalen, bezorgen is gelijk 2 euro duurder per pizzaquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een van die lokale tentjes had een paar jaar terug nog zo'n actie dat op een woensdag alle pizza's iets van 7,50 waren maar dat hebben ze niet meer geloof ik. Sowieso al jaren geleden dat ik pizza heb laten bezorgen eigenlijk, ik eet eigenlijk alleen op vakantie pizza en soms maak ik er zelf eentje thuis
Toen was het ook nog gratis bezorgenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die prijs is ook alleen bij afhalen, bezorgen is gelijk 2 euro duurder per pizza
das ook de reden dat ik liever afhaal
*checkt politiemeldingen Zwaagquote:
Komt u maar even mee mevrouwtje.quote:
Als je naar buiten gaat dan ben je een @Nattekatquote:
Maar het klaart al opquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:20 schreef essnhills het volgende:
Hier heeft her vannacht flink geregend.
heb je de persoon wel gesproken en een datum mee geprikt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ik heb vrijdag schijnbaar een date met iemand van bumble die ik weet ik veel hoe lang geleden heb geliked. Had ineens een matchmaar ik zat helemaal niet meer op bumble, dat was weird
dat doe je goedquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ik heb vrijdag schijnbaar een date met iemand van bumble die ik weet ik veel hoe lang geleden heb geliked. Had ineens een matchmaar ik zat helemaal niet meer op bumble, dat was weird
Hij komt nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Nee ze had gewoon ineens een afspraak in haar agenda denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je de persoon wel gesproken en een datum mee geprikt?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je de persoon wel gesproken en een datum mee geprikt?
quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ze had gewoon ineens een afspraak in haar agenda denk ik
Vrijdag wordt ze gedwongen meegenomen naar de date
ik weet niet wat het hier is maar het heeft zojuist geregend en nu schijnt de zon, dus ik gok hoogquote:
Dat iemand aanbelt en chocola voor je neus houdt. En dan zo aan een touwtje aan een stokquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoop dat er wel chocolade is dan
Dotjequote:
Morguh lieverdquote:
Hey mscholquote:
als je achter een stukje chocolade aan een touwtje aan een stok aan loopt kijkt niemand op van je kledingquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou op het moment wel beteken dat k op blote voeten in mijn badjas naar buiten ga...
das lekker optijdquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol![]()
Ja wel hier, maar ik was er wel alleen niet hier. Moest om 8.30 naar de fysio, daarna boodschappen gedaan
ben toch op tijd wakker dus maakt het niet uit of ik er vroeg moet zijn.quote:
dan is dat wel een fijne tijd jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ben toch op tijd wakker dus maakt het niet uit of ik er vroeg moet zijn.
Lol.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie dit voor me.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ze had gewoon ineens een afspraak in haar agenda denk ik
Vrijdag wordt ze gedwongen meegenomen naar de date
das topquote:
Lol. Allemaal top deals, maar niks is leverbaar.quote:
Is maar goed ook, moet je met die meukquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lol. Allemaal top deals, maar niks is leverbaar.
quote:
ik was van plan te gaan als er weer paaseieren zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Voor de freaks die van chocola en munt houden: snel naar Engeland, want M&S heeft crispy mint bars![]()
notedquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt kappen met boeken kopen, dat wel.
Ja dat verpruts je slaapritme.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is dat wel een fijne tijd ja
ik ben meestal wel vroeg wakker, maar nu is mn slaapschema beetje door de war gegooid ("even" op bed liggen want moe.. -> 2 uur s' nachts wakker worden)
Strak plan, die lui zijn compleet gestoord met paaseieren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik was van plan te gaan als er weer paaseieren zijn
Paar scheermesjes ookquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:54 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een goed idee voor koningsdag, een grabbelton maken, dan moet je een euro betalen doe je er een paar dure dingen in en natuurlijk veel goedkope spulletjes van de action
ik zou zeggen:quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:54 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een goed idee voor koningsdag, een grabbelton maken, dan moet je een euro betalen doe je er een paar dure dingen in en natuurlijk veel goedkope spulletjes van de action
Jeugdtrauma #1: After Eightquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Voor de freaks die van chocola en munt houden: snel naar Engeland, want M&S heeft crispy mint bars![]()
Ja die algoritmes zijn nog steeds niet zo slim. "Hee ik zie dat je net een koelkast gekocht hebt! Wil je er nog één?! Of zes! Doe zesquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
blijkbaar als je op een vrijstaande combi magnetron hebt gezocht krijg je Ninja airfryers ovens en beugels aangeboden
Ze weten dat ik een Ninja bakdinges heb waar een airfry functie op zit.
Je hebt dit boek al, wil je het ook in paperback?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die algoritmes zijn nog steeds niet zo slim. "Hee ik zie dat je net een koelkast gekocht hebt! Wil je er nog één?! Of zes! Doe zes![]()
"
als zo'n algoritme nou zou zorgen dat ik mn sokken krijg die 3 meter verderop liggen.. krijg koude tenenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die algoritmes zijn nog steeds niet zo slim. "Hee ik zie dat je net een koelkast gekocht hebt! Wil je er nog één?! Of zes! Doe zes![]()
"
naar japan voor de sakura in de lente?quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel weer naar Engeland vanwege de paaseieren maar ik vind de bloesems en de blauwe regen enzo ook geweldig.
Dat heb ik al een keer gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar japan voor de sakura in de lente?
volgens mij is bol gewoon stuk op het momentquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:01 schreef Nizno het volgende:
hmm... thee heb ik inderdaad ook op gezocht en bestel ik elders
en ik hoef geen grotere maat.. mijn maat is nu al moeilijk te zoeken.
[ afbeelding ]
lijkt het idd wel opquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is bol gewoon stuk op het moment
15 variantenquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze tussen mijn topdeals staan
[ afbeelding ]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurtquote:
dan moet je een typmachine kopen en beginnen aan je eerste boekquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurt
Ik maak liever de illustratiesquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je een typmachine kopen en beginnen aan je eerste boek
dat mag pas op je definitieve plekjequote:Op woensdag 16 juli 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik maak liever de illustraties
Eigenlijk zou ik daar muziek moeten gaan maken, want mijn straat is vernoemd naar een componist...quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag pas op je definitieve plekje
eerst je boek schrijven en dan kun je daarna de plaatjes maken
Klarinet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik daar muziek moeten gaan maken, want mijn straat is vernoemd naar een componist...
morgen bezorgd!quote:
Oehhh, fancccyyyyquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurt
Nee, dat wordt Genderdalquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
morgen bezorgd!
[..]
Oehhh, fancccyyyy![]()
is dat ook waar je gaat wonen?
nee, gewoon kopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt kappen met boeken kopen, dat wel.
ik ook, plan is lege koffer mee in de treinquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Strak plan, die lui zijn compleet gestoord met paaseieren.
Er zit in Arnhem een Engels winkeltje dat ze ook verkoopt.
gaan we samenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel weer naar Engeland vanwege de paaseieren maar ik vind de bloesems en de blauwe regen enzo ook geweldig.
oh ja ik heb zaterdag wat besteld,e ven kijken of het al verzonden isquote:
vreselijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee verwarmingsmonteurs in huis die lawaai maken. Totaal overprikkeld gelijk
quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
morgen bezorgd!
[..]
Oehhh, fancccyyyy![]()
is dat ook waar je gaat wonen?
Dat duurt wekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onze bovenburen hebben een badkamer renovatie gehad, het was vreselijk
Oehquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele zak Chinees eten gekregen van een leerling, haha.
Ben volgend jaar weer zijn mentor, dus mag volgend jaar weer smullen.
woningbouw, en badkamer van 3 m2quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat duurt weken
Hoop dat deze twee knakkers over een uurtje weer opgekrast zijn.
Hele lieve leuke jongen. Zeer strikte moeder, die me om de maand vraagt of ik kom eten.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee verwarmingsmonteurs in huis die lawaai maken. Totaal overprikkeld gelijk
Klinkt als omkoping.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele zak Chinees eten gekregen van een leerling, haha.
Ben volgend jaar weer zijn mentor, dus mag volgend jaar weer smullen.
Altijd voor Beer kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)amsterdam.html#nujij
Kies altijd voor de beer, mensen.
Waar is de beer dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)amsterdam.html#nujij
Kies altijd voor de beer, mensen.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd voor Beer kiezen@:gianni61
Laatst iets besteld en daar kreeg ik na 3 weken een mailtje van 'helaas niet leverbaar'quote:
Hier¿quote:
quote:
quote:
Ja dese beer is de uitzonderingquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:bitterbal mag ik niet in de buurt van beren komen
Oh die heb ik ookquote:
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:
Kinky.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie mijn bios flashen.
Bij is het op mijn telefoonquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie mijn bios flashen.
Met @Dr_Flash naar de biosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dat kinky?quote:
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, daar heb ik geen ruimte voor updates
Eigenlijk wil ik het niet eens wetenquote:
mijn telefoon heeft last van een of andere bug dat hij zn eigen opslag volvreetquote:
Irritantquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van een of andere bug dat hij zn eigen opslag volvreet(waarschijnlijk met log bestanden in een gedeelte waar je niet bij kan als je geen root hebt
kan het dus niet legen, tenzij ik fabrieksinstellingen terug zet, maar dat is dus maar een tijdelijke oplossing
moet kunnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Voel me echt zo'n FOK! zolderkamer autist als ik overdag met de gordijnen bijna dicht iets op TV probeer te kijken.
Maar ja beeld is gewoon chiller kijken als het iets donker is.
Ik heb nu ook de vitrages dichtquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Voel me echt zo'n FOK! zolderkamer autist als ik overdag met de gordijnen bijna dicht iets op TV probeer te kijken.
Maar ja beeld is gewoon chiller kijken als het iets donker is.
yep, ik heb meestal 1GB vrij ofzo.. en daar werk ik dan mee.. in theorie kan ik verder best met slechts 64GB opslag overwegquote:
Ja het kijkt gewoon toch iets fijner zonder daglicht op het scherm en mijn TV staat ook vrij dichtbij het raam.quote:
Ik had een tijdje geleden hier een hele tijd een bouwkeet op een paar meter afstand van mijn woonkamer (het stond wel recht achter mijn huis).quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de vitrages dicht
De hele tijd die voegmensen heen en weer voor mijn raam is veel te druk anders
gaat goed hoor,,,quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
THuis
en nu even achter dat pakketje aan, via PostNL
Wat irritant.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gaat goed hoor,,,
gewoon geen reactie van hun kant en dan zeggen dat ze geen reactie krijgen en dan de chat beëindigen...
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...quote:
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.htmlquote:Kleinste kiwisoort na 50 jaar weer gezien in het wild op vasteland Nieuw-Zeeland
De kleine grijze kiwi is voor het eerst in bijna vijftig jaar weer gezien op het vasteland van Nieuw-Zeeland. De zeldzame vogelsoort werd in 1978 voor het laatst gezien in het wild en werd verloren gewaand.
De vogel staat plaatselijk bekend als de kiwi pukupuku, wat zoveel betekent als de opgezwollen kiwi. Ondanks die naam gaat het om de kleinste soort van de Nieuw-Zeelandse loopvogel.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gaat goed hoor,,,
gewoon geen reactie van hun kant en dan zeggen dat ze geen reactie krijgen en dan de chat beëindigen...
Al je frustratie eruit gooien met metal.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...
Gelukkig helpt Kink Distortion met hun muziek wel iets. Nu Powerwolf
Ik heb de gewone Kink aan, hebben ze nu de album top 1000quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...
Gelukkig helpt Kink Distortion met hun muziek wel iets. Nu Powerwolf
Wat een cutie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
@:kwiwi, ze hebben je familie down under teruggevonden:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.html
[ afbeelding ]
Dus als kwiwi teveel heeft gegeten kunnen we d'r pwukupwuku noemen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
@:kwiwi, ze hebben je familie down under teruggevonden:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.html
[ afbeelding ]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die chatbots worden alleen maar achterlijker heb ik het idee
Ze worden gevoed door wat er op het internet staat, niet zo gek dusquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil ik ook. Hier alleen maar veel regen nu.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
Het onweert hier behoorlijk. Elke paar seconden een bliksem.
Irritantquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.
Eindelijk een mens.quote:
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden gevoed door wat er op het internet staat, niet zo gek dus
Ik wou net zeggen ik word tegenwoordig vaak wel doorverbonden naar een medewerker als die chat het niet kan beantwoorden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?
Ik had nog zo gezegd geen bommetje!quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gooit bommetje op hond van de buren.
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf opquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?
Moet ze maar stoppen met blaffen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd geen bommetje!
gewoon altijd beginnen met " ik wil een medewerker spreken"quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de KSC dus?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.
Dat je iets gortepap bekisting vertelt en dan steeds plantenbakken radioshow deur willekeurige woorden tussendoor trekker kaarsenvet gooit zodat die programma's niet goed meer sudoku zoutsteen van je kunnen leren.
heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon altijd beginnen met " ik wil een medewerker spreken"
mja.. best wel typerend dat 30% door mensen nog moet worden opgelost..quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf op
Dat die zichzelf lekker oplostquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf op
Ik ben erg blij dat mijn bovenbuurvrouw en de jonge hond na allemaal klachten van buren nu 95% van de tijd bij haar vriendin woont met die hond.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ze maar stoppen met blaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |