Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurtquote:
dan moet je een typmachine kopen en beginnen aan je eerste boekquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurt
Ik maak liever de illustratiesquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je een typmachine kopen en beginnen aan je eerste boek
dat mag pas op je definitieve plekjequote:Op woensdag 16 juli 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik maak liever de illustraties
Eigenlijk zou ik daar muziek moeten gaan maken, want mijn straat is vernoemd naar een componist...quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag pas op je definitieve plekje
eerst je boek schrijven en dan kun je daarna de plaatjes maken
Klarinet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik daar muziek moeten gaan maken, want mijn straat is vernoemd naar een componist...
morgen bezorgd!quote:
Oehhh, fancccyyyyquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurt
Nee, dat wordt Genderdalquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
morgen bezorgd!
[..]
Oehhh, fancccyyyy![]()
is dat ook waar je gaat wonen?
nee, gewoon kopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt kappen met boeken kopen, dat wel.
ik ook, plan is lege koffer mee in de treinquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Strak plan, die lui zijn compleet gestoord met paaseieren.
Er zit in Arnhem een Engels winkeltje dat ze ook verkoopt.
gaan we samenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel weer naar Engeland vanwege de paaseieren maar ik vind de bloesems en de blauwe regen enzo ook geweldig.
oh ja ik heb zaterdag wat besteld,e ven kijken of het al verzonden isquote:
vreselijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee verwarmingsmonteurs in huis die lawaai maken. Totaal overprikkeld gelijk
quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
morgen bezorgd!
[..]
Oehhh, fancccyyyy![]()
is dat ook waar je gaat wonen?
Dat duurt wekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onze bovenburen hebben een badkamer renovatie gehad, het was vreselijk
Oehquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele zak Chinees eten gekregen van een leerling, haha.
Ben volgend jaar weer zijn mentor, dus mag volgend jaar weer smullen.
woningbouw, en badkamer van 3 m2quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat duurt weken
Hoop dat deze twee knakkers over een uurtje weer opgekrast zijn.
Hele lieve leuke jongen. Zeer strikte moeder, die me om de maand vraagt of ik kom eten.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee verwarmingsmonteurs in huis die lawaai maken. Totaal overprikkeld gelijk
Klinkt als omkoping.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele zak Chinees eten gekregen van een leerling, haha.
Ben volgend jaar weer zijn mentor, dus mag volgend jaar weer smullen.
Altijd voor Beer kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)amsterdam.html#nujij
Kies altijd voor de beer, mensen.
Waar is de beer dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)amsterdam.html#nujij
Kies altijd voor de beer, mensen.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd voor Beer kiezen@:gianni61
Laatst iets besteld en daar kreeg ik na 3 weken een mailtje van 'helaas niet leverbaar'quote:
Hier¿quote:
quote:
quote:
Ja dese beer is de uitzonderingquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:bitterbal mag ik niet in de buurt van beren komen
Oh die heb ik ookquote:
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:
Kinky.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie mijn bios flashen.
Bij is het op mijn telefoonquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie mijn bios flashen.
Met @Dr_Flash naar de biosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dat kinky?quote:
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, daar heb ik geen ruimte voor updates
Eigenlijk wil ik het niet eens wetenquote:
mijn telefoon heeft last van een of andere bug dat hij zn eigen opslag volvreetquote:
Irritantquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van een of andere bug dat hij zn eigen opslag volvreet(waarschijnlijk met log bestanden in een gedeelte waar je niet bij kan als je geen root hebt
kan het dus niet legen, tenzij ik fabrieksinstellingen terug zet, maar dat is dus maar een tijdelijke oplossing
moet kunnenquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Voel me echt zo'n FOK! zolderkamer autist als ik overdag met de gordijnen bijna dicht iets op TV probeer te kijken.
Maar ja beeld is gewoon chiller kijken als het iets donker is.
Ik heb nu ook de vitrages dichtquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Voel me echt zo'n FOK! zolderkamer autist als ik overdag met de gordijnen bijna dicht iets op TV probeer te kijken.
Maar ja beeld is gewoon chiller kijken als het iets donker is.
yep, ik heb meestal 1GB vrij ofzo.. en daar werk ik dan mee.. in theorie kan ik verder best met slechts 64GB opslag overwegquote:
Ja het kijkt gewoon toch iets fijner zonder daglicht op het scherm en mijn TV staat ook vrij dichtbij het raam.quote:
Ik had een tijdje geleden hier een hele tijd een bouwkeet op een paar meter afstand van mijn woonkamer (het stond wel recht achter mijn huis).quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de vitrages dicht
De hele tijd die voegmensen heen en weer voor mijn raam is veel te druk anders
gaat goed hoor,,,quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
THuis
en nu even achter dat pakketje aan, via PostNL
Wat irritant.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gaat goed hoor,,,
gewoon geen reactie van hun kant en dan zeggen dat ze geen reactie krijgen en dan de chat beëindigen...
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...quote:
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.htmlquote:Kleinste kiwisoort na 50 jaar weer gezien in het wild op vasteland Nieuw-Zeeland
De kleine grijze kiwi is voor het eerst in bijna vijftig jaar weer gezien op het vasteland van Nieuw-Zeeland. De zeldzame vogelsoort werd in 1978 voor het laatst gezien in het wild en werd verloren gewaand.
De vogel staat plaatselijk bekend als de kiwi pukupuku, wat zoveel betekent als de opgezwollen kiwi. Ondanks die naam gaat het om de kleinste soort van de Nieuw-Zeelandse loopvogel.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gaat goed hoor,,,
gewoon geen reactie van hun kant en dan zeggen dat ze geen reactie krijgen en dan de chat beëindigen...
Al je frustratie eruit gooien met metal.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...
Gelukkig helpt Kink Distortion met hun muziek wel iets. Nu Powerwolf
Ik heb de gewone Kink aan, hebben ze nu de album top 1000quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...
Gelukkig helpt Kink Distortion met hun muziek wel iets. Nu Powerwolf
Wat een cutie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
@:kwiwi, ze hebben je familie down under teruggevonden:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.html
[ afbeelding ]
Dus als kwiwi teveel heeft gegeten kunnen we d'r pwukupwuku noemen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
@:kwiwi, ze hebben je familie down under teruggevonden:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.html
[ afbeelding ]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die chatbots worden alleen maar achterlijker heb ik het idee
Ze worden gevoed door wat er op het internet staat, niet zo gek dusquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil ik ook. Hier alleen maar veel regen nu.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
Het onweert hier behoorlijk. Elke paar seconden een bliksem.
Irritantquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.
Eindelijk een mens.quote:
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden gevoed door wat er op het internet staat, niet zo gek dus
Ik wou net zeggen ik word tegenwoordig vaak wel doorverbonden naar een medewerker als die chat het niet kan beantwoorden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?
Ik had nog zo gezegd geen bommetje!quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gooit bommetje op hond van de buren.
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf opquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?
Moet ze maar stoppen met blaffen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd geen bommetje!
gewoon altijd beginnen met " ik wil een medewerker spreken"quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de KSC dus?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.
Dat je iets gortepap bekisting vertelt en dan steeds plantenbakken radioshow deur willekeurige woorden tussendoor trekker kaarsenvet gooit zodat die programma's niet goed meer sudoku zoutsteen van je kunnen leren.
heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon altijd beginnen met " ik wil een medewerker spreken"
mja.. best wel typerend dat 30% door mensen nog moet worden opgelost..quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf op
Dat die zichzelf lekker oplostquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |