Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurtquote:
dan moet je een typmachine kopen en beginnen aan je eerste boekquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurt
Ik maak liever de illustratiesquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je een typmachine kopen en beginnen aan je eerste boek
dat mag pas op je definitieve plekjequote:Op woensdag 16 juli 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik maak liever de illustraties
Eigenlijk zou ik daar muziek moeten gaan maken, want mijn straat is vernoemd naar een componist...quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat mag pas op je definitieve plekje
eerst je boek schrijven en dan kun je daarna de plaatjes maken
Klarinet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik daar muziek moeten gaan maken, want mijn straat is vernoemd naar een componist...
morgen bezorgd!quote:
Oehhh, fancccyyyyquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trouwens. Mijn logeeradres waar ik volgende week heenga is in de Schrijvers buurt
Nee, dat wordt Genderdalquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
morgen bezorgd!
[..]
Oehhh, fancccyyyy![]()
is dat ook waar je gaat wonen?
nee, gewoon kopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt kappen met boeken kopen, dat wel.
ik ook, plan is lege koffer mee in de treinquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Strak plan, die lui zijn compleet gestoord met paaseieren.
Er zit in Arnhem een Engels winkeltje dat ze ook verkoopt.
gaan we samenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook wel weer naar Engeland vanwege de paaseieren maar ik vind de bloesems en de blauwe regen enzo ook geweldig.
oh ja ik heb zaterdag wat besteld,e ven kijken of het al verzonden isquote:
vreselijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee verwarmingsmonteurs in huis die lawaai maken. Totaal overprikkeld gelijk
quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
morgen bezorgd!
[..]
Oehhh, fancccyyyy![]()
is dat ook waar je gaat wonen?
Dat duurt wekenquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onze bovenburen hebben een badkamer renovatie gehad, het was vreselijk
Oehquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele zak Chinees eten gekregen van een leerling, haha.
Ben volgend jaar weer zijn mentor, dus mag volgend jaar weer smullen.
woningbouw, en badkamer van 3 m2quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat duurt weken
Hoop dat deze twee knakkers over een uurtje weer opgekrast zijn.
Hele lieve leuke jongen. Zeer strikte moeder, die me om de maand vraagt of ik kom eten.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee verwarmingsmonteurs in huis die lawaai maken. Totaal overprikkeld gelijk
Klinkt als omkoping.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele zak Chinees eten gekregen van een leerling, haha.
Ben volgend jaar weer zijn mentor, dus mag volgend jaar weer smullen.
Altijd voor Beer kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)amsterdam.html#nujij
Kies altijd voor de beer, mensen.
Waar is de beer dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)amsterdam.html#nujij
Kies altijd voor de beer, mensen.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd voor Beer kiezen@:gianni61
Laatst iets besteld en daar kreeg ik na 3 weken een mailtje van 'helaas niet leverbaar'quote:
Hier¿quote:
quote:
quote:
Ja dese beer is de uitzonderingquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:bitterbal mag ik niet in de buurt van beren komen
Oh die heb ik ookquote:
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:
Kinky.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie mijn bios flashen.
Bij is het op mijn telefoonquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie mijn bios flashen.
Met @Dr_Flash naar de biosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |