quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gaat goed hoor,,,
gewoon geen reactie van hun kant en dan zeggen dat ze geen reactie krijgen en dan de chat beëindigen...
Al je frustratie eruit gooien met metal.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...
Gelukkig helpt Kink Distortion met hun muziek wel iets. Nu Powerwolf
Ik heb de gewone Kink aan, hebben ze nu de album top 1000quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en natuurlijk heb ik door de aanstaande verhuizing al wat stress en negatieve energie, dit kan ik er niet echt bij hebben...
Gelukkig helpt Kink Distortion met hun muziek wel iets. Nu Powerwolf
Wat een cutie.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
@:kwiwi, ze hebben je familie down under teruggevonden:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.html
[ afbeelding ]
Dus als kwiwi teveel heeft gegeten kunnen we d'r pwukupwuku noemen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef Recce het volgende:
@:kwiwi, ze hebben je familie down under teruggevonden:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)d-nieuw-zeeland.html
[ afbeelding ]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die chatbots worden alleen maar achterlijker heb ik het idee
Ze worden gevoed door wat er op het internet staat, niet zo gek dusquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil ik ook. Hier alleen maar veel regen nu.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
Het onweert hier behoorlijk. Elke paar seconden een bliksem.
Irritantquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.
Eindelijk een mens.quote:
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, Ik snap wel dat ze die inzetten, maar ik wil gewoon een mens spreken geen machine.
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden gevoed door wat er op het internet staat, niet zo gek dus
Ik wou net zeggen ik word tegenwoordig vaak wel doorverbonden naar een medewerker als die chat het niet kan beantwoorden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?
Ik had nog zo gezegd geen bommetje!quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gooit bommetje op hond van de buren.
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf opquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je in die chat niet vragen naar een echt mens?
Moet ze maar stoppen met blaffen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd geen bommetje!
gewoon altijd beginnen met " ik wil een medewerker spreken"quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de KSC dus?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las laatst iets dat we eigenlijk allemaal rare woorden in onze zinnen moeten gaan zetten.
Dat je iets gortepap bekisting vertelt en dan steeds plantenbakken radioshow deur willekeurige woorden tussendoor trekker kaarsenvet gooit zodat die programma's niet goed meer sudoku zoutsteen van je kunnen leren.
heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon altijd beginnen met " ik wil een medewerker spreken"
mja.. best wel typerend dat 30% door mensen nog moet worden opgelost..quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf op
Dat die zichzelf lekker oplostquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ja... lange wachtrij en Daan de bot lost 70% van de gevallen zelf op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |